Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

ÅÅÅÅ nå ble jeg glad, for han skal jeg også til :-)

Nei så gøy! :)

Jeg har en del smerter nå, siden jeg har ligget på ryggen, når jeg tok tablettene mine nå nettopp å måtte sette meg opp. Det kan jeg vi var vondt! Jeg klarte ikke å bevege armene mine i det hele tatt, føltes ut som om de skulle falle ut, huff:( skal sjekke dem ut om ikke lenge, vekket kjæresten sånn 100 ganger inatt så han skal få sove litt før han må på jobb etterpå :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og gratulere så mye med overstått operasjon Linaa! :D

Tusen takk :) bare å glede seg:)

Skrevet

Nå har hjelpen min dratt til Oslo. Så er alene.. hvordan skal dette gå.. hmm. :sjenert:

Har jo mine foreldre her, men de skjønner ikke helt hva det går i, spurte til og med hvorfor jeg ikke hadde tatt ut av oppvaskmaskinen i dag.. ehm, hallo? Jeg kommer meg ikke opp av senga en gang..

Men Men. Når klarte dere å gjøre ting på egenhånd? jeg kommer meg opp hvis jeg virkelig må, men gjør vondt. Klarer å gå på do selv gjør jeg, men mat er litt vanskelig å lage meg. Ihvertfall siden vi så å si ikke har mat i hus atm. Foreldre som ikke har gidda å handle. Perfect. Har bare ting som er for vanskelig å lage. :snurt:

Å jeg kjeder meg noe enormt nå uten besøk å hjelp her. Så er vel litt veeldig aktiv her inne :fnise: Ikke så mye mer å gjøre når jeg ligger i senga hele dagen.

Huff jeg får så vondt av dere som har så mye vondt!!

Skulle hatt vårt eget puppekolektiv hvor vi kunne hjulpet hverandre og bytta på pillene -akkurat som på sykeheimen ;P

Skrevet

Huff jeg får så vondt av dere som har så mye vondt!!

Skulle hatt vårt eget puppekolektiv hvor vi kunne hjulpet hverandre og bytta på pillene -akkurat som på sykeheimen ;P

Haha enig! nå bærs det til byen! gruer meg ikke nå heller:P men er litt engstelig for smertene i ettertid! har heldigvis kjæresten der med meg når alt er over! :rodmer:

Skrevet

Haha enig! nå bærs det til byen! gruer meg ikke nå heller:P men er litt engstelig for smertene i ettertid! har heldigvis kjæresten der med meg når alt er over! :rodmer:

Masse lykke til!! Detta går så bra :))) :sexy:

Du får oppdatere oss etterhvert !

Skrevet

Gratulerer med nye pupper Linaa!! Godt å høre at alt gikk bra :)

Skrevet

Lykketiiil!!

Som dere ser skriver jeg dette ti på halv 5 om morgningen, jeg har ikke klart å sove.. Sov ca 1 time når jeg kom frem til hotellet sånn rundt 6-7 å har vært våken siden... Ikke pga smerter, for det har jeg ikke,, men er bare ikke trøtt. det er kjedelig, kjæresten min har sovet siden 12.... Hmm.. Men jeg skal hvertfall sjekke dem ut om 4,5 timer da :) prøve å sove men får det ikke til,,

Jeg ble også op av Morten Haug:) Å jeg hadde heller ikke smærter de første dagene. Tror de er flinke å gi nokk med smertestillende under op :P

Men siden du har op der regner jeg med du har fått oxynorm smertestillende med deg. Du kan jo prøve å ta en sånn hvis du ikke får sove, for da får du garantert sove:P

Skrevet

Jeg har et par spørsmål jenter :)

Jeg opererte meg i forgårs, og er det vanlig å ha mer smerter i f.eks høyre side enn i venstre? Har så mye mer vond i høyre siden, den siden er også mere hoven.

Og hvor stramt skal den kompresjons bandasjen sitte over puppene? Er det for å presse puppene ned vi skal bruke den? Redd for å stramme den for hardt også :S

Klem til dere!

Skrevet

masse lykke til, Terine!! .... Du er sikkert ferdig med selve operasjonen nå :)

:klemmer:

håper alt gikk bra!

... det er bare å fortelle når du kommer litt til deg selv :)

:popcorn:

Skrevet

Hei alle her inne, har noen spørsmål som jeg håper noen av dere kan svare på :-)

Jeg vurderer brystforstørrelse etterhvert når jeg får råd, men er litt i tvil. Tenker mest på at jeg vil ha barn når jeg blir eldre, og at jeg er redd for at graviditeten og ammingen vil ødelegge puppene. Ser at mange anbefaler å vente med å operere etter at man har fått de barna man vil ha logisk nok, men jeg føler samtidig at det er nå jeg vil ha større pupper, ikke om kanskje ti år... Jeg er 21 år gammel nå.

Jeg har også sett mye på forskjellige bilder, og synes f.eks. Triana Iglesias har en fin form og størrelse. Tror hun har anatomiske? Men jeg har kanskje mindre grunnlag enn det hun hadde, fyller såvidt ut en H&M 75A nå.

Skrevet

Jeg opererte meg i forgårs, og er det vanlig å ha mer smerter i f.eks høyre side enn i venstre? Har så mye mer vond i høyre siden, den siden er også mere hoven.

Og hvor stramt skal den kompresjons bandasjen sitte over puppene? Er det for å presse puppene ned vi skal bruke den? Redd for å stramme den for hardt også :S

Klem til dere!

Jeg har mest smerte i den venstre oO ... leste noe om dette lengre bak i forumet, å da var det noen som nevnte kanskje pga høyrehendt og venstrehendt. Jeg er venstrehendt, derfor har jeg kanskje mest vondt i venstre.. Etter hva jeg forsto :sjenert: siden jeg brueker den armen mest, så implantatet ligger ikke like mye i ro der..

Mine er like hovne tror jeg..

Buker ikke kompresjins bandasje, så det vet jeg ikke :b

Skrevet

Klem til dere!

jeg hadde bare smærter i høyre, kjente ingenting i venstre.

Jeg vet egentlig ikke hvor stramt, jeg prøvde meg bare frem. Vi bruker nedpresserbåndet for at inplantatene skal holde seg på plass, å ikke bevege seg oppover.

Skrevet

Hei alle her inne, har noen spørsmål som jeg håper noen av dere kan svare på :-)

Jeg vurderer brystforstørrelse etterhvert når jeg får råd, men er litt i tvil. Tenker mest på at jeg vil ha barn når jeg blir eldre, og at jeg er redd for at graviditeten og ammingen vil ødelegge puppene. Ser at mange anbefaler å vente med å operere etter at man har fått de barna man vil ha logisk nok, men jeg føler samtidig at det er nå jeg vil ha større pupper, ikke om kanskje ti år... Jeg er 21 år gammel nå.

Jeg har også sett mye på forskjellige bilder, og synes f.eks. Triana Iglesias har en fin form og størrelse. Tror hun har anatomiske? Men jeg har kanskje mindre grunnlag enn det hun hadde, fyller såvidt ut en H&M 75A nå.

Jeg har tatt bf å jeg skal ha barn senere:) Det er svært sjeldent at bf påvirker evnen til å amme, men det er litt større sjanse for å få kapseldanning når man ammer.

Skrevet

Jeg har tatt bf å jeg skal ha barn senere:) Det er svært sjeldent at bf påvirker evnen til å amme, men det er litt større sjanse for å få kapseldanning når man ammer.

mhm,min mor har ammet 2 barn etter hun hadde bf. Hun gjorde det for 17 år siden. Så er vel ikke like gode implantater heller. Hun har aldri hatt noooen problemer.

Utenom nå har hun kjent at de begynner å bli mye hardere, etter barn nummer 2. Så jeg tipper det er kapseldannelse, bare ikke den verste vil jeg tro.

Jeg skal også ha barn senere, og satser på dette går helt fint :)

Skrevet

Jeg har mest smerte i den venstre oO ... leste noe om dette lengre bak i forumet, å da var det noen som nevnte kanskje pga høyrehendt og venstrehendt. Jeg er venstrehendt, derfor har jeg kanskje mest vondt i venstre.. Etter hva jeg forsto :sjenert: siden jeg brueker den armen mest, så implantatet ligger ikke like mye i ro der..

Mine er like hovne tror jeg..

Buker ikke kompresjins bandasje, så det vet jeg ikke :b

Ja, det kan godt stemme det med venstre og høyrehendt, det hørtes vertfall logisk ut :)

Kanskje det bare er de som har tatt under muskel som bruker den kompresjonsbandasjen :)

Skrevet

jeg hadde bare smærter i høyre, kjente ingenting i venstre.

Jeg vet egentlig ikke hvor stramt, jeg prøvde meg bare frem. Vi bruker nedpresserbåndet for at inplantatene skal holde seg på plass, å ikke bevege seg oppover.

Har strammet det ganske bra, men ikke så det blir direkte ubehagelig, hehe, får prøve meg frem som du sier :)

Skrevet

Gratulerer med nye pupper Linaa!! Godt å høre at alt gikk bra :)

Tusen takk!!

Skrevet

Jeg ble også op av Morten Haug:) Å jeg hadde heller ikke smærter de første dagene. Tror de er flinke å gi nokk med smertestillende under op :P

Men siden du har op der regner jeg med du har fått oxynorm smertestillende med deg. Du kan jo prøve å ta en sånn hvis du ikke får sove, for da får du garantert sove:P

Ja jeg har fått sånn, men siden jeg hadde null smerter så tok jeg den ikke, venter på at hotellrommet skal bli ferdig vasket, så skal jeg ta meg en matbit så ta en sånn en :)

Skrevet

Gratulere så masse Linaa :) :)

Tusen takk kalla og alle andre om eg har glemt noen! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...