Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det med frokost ol når det er apartment? :)

Nei, det koster ekstra, men jeg kjøpte inn mat

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg på hotellet, føler meg fortsatt litt "full" men husker jeg var svimmel i ca 20 sekunder så var jeg borte vekk, jeg at ikke noe vondt i det hele ttatt,, har bare ikke følelser i puppene så det er jo greit, har fått med ekstra sterke smertestillende om jeg skulle få veldig vondt,, de var utrolig snille og morsomme, vi lo egentlig mesteparten av tiden.. Det ble 335 på hver side for hadde ikke plass til mer, men det gjør ingentig, er jo bare 25 gram forskjell! Jeg skal endelig se på dem i morgen sånn ordentlig!! Gleder meg, men eg fikk ikke no nedpressbånd, kjøper man det selv? Eller? Å jeg forgår virkelig ikke hvorfor jeg var så redd nå, alle dere som skal operere,, det går braaaa!!! :);):)

Skrevet

Dere som har opperert på nobel clinicen, har dere sovet på hotel i nærheten? isåfall hvilket? søkt litt på hotels.com, men har jo ikke peiling på hvilket som er nærmest :fnise:

Er Avhengi av hotel og er ikke noe kjent i Oslo så vet ikke helt om jeg vil kjøre ifra klinikken og inn i sentrum for å finne hotel...

0

Skrevet

Gratulerer så masse med vel overstått operasjon :jepp:

Då nermer det seg veldig min tur ja.

OPERASJONSDAGENE

18.februar: Terine

21.februar: Niliv

23.februar: Belle89

4.mars: Ragpride

7.mars: Kalia

8.mars: Halebein

17.mars: Sinne

18 mars: Berryme

29.april: Jazne

18. Mai: Enne

Skrevet

Jeg er så i tvil, under eller over muskelen??

Jeg trener mye styrke, og mange sier at det kan bli ubehagelig om man har implantatet under muskelen?

Har forsåvidt en C-cup fra før, og har godt med polstring på ribbeina..ikke syltynn. Tenker nå på en medium profile, tilsvarende D-cup siden jeg bare vil "fylle litt opp".

Hovedgrunnen til at jeg hadde tenkt å ta det under muskelen var pga at jeg vil at det skal synes minst mulig..

Kanskje jeg ikke trenger å ta det under da...

Hva tror dere? Noen som har tatt over muskelen ??

Skrevet

Og gratulere så mye med overstått operasjon Linaa! :D

Skrevet

Nå har hjelpen min dratt til Oslo. Så er alene.. hvordan skal dette gå.. hmm. :sjenert:

Har jo mine foreldre her, men de skjønner ikke helt hva det går i, spurte til og med hvorfor jeg ikke hadde tatt ut av oppvaskmaskinen i dag.. ehm, hallo? Jeg kommer meg ikke opp av senga en gang..

Men Men. Når klarte dere å gjøre ting på egenhånd? jeg kommer meg opp hvis jeg virkelig må, men gjør vondt. Klarer å gå på do selv gjør jeg, men mat er litt vanskelig å lage meg. Ihvertfall siden vi så å si ikke har mat i hus atm. Foreldre som ikke har gidda å handle. Perfect. Har bare ting som er for vanskelig å lage. :snurt:

Å jeg kjeder meg noe enormt nå uten besøk å hjelp her. Så er vel litt veeldig aktiv her inne :fnise: Ikke så mye mer å gjøre når jeg ligger i senga hele dagen.

Skrevet

Nå har hjelpen min dratt til Oslo. Så er alene.. hvordan skal dette gå.. hmm. :sjenert:

Har jo mine foreldre her, men de skjønner ikke helt hva det går i, spurte til og med hvorfor jeg ikke hadde tatt ut av oppvaskmaskinen i dag.. ehm, hallo? Jeg kommer meg ikke opp av senga en gang..

Men Men. Når klarte dere å gjøre ting på egenhånd? jeg kommer meg opp hvis jeg virkelig må, men gjør vondt. Klarer å gå på do selv gjør jeg, men mat er litt vanskelig å lage meg. Ihvertfall siden vi så å si ikke har mat i hus atm. Foreldre som ikke har gidda å handle. Perfect. Har bare ting som er for vanskelig å lage. :snurt:

Å jeg kjeder meg noe enormt nå uten besøk å hjelp her. Så er vel litt veeldig aktiv her inne :fnise: Ikke så mye mer å gjøre når jeg ligger i senga hele dagen.

Syns det er mange veeeldig aktiver her, og det er kjempe bra!!!! Men jeg sliter litt med å henge med i svingene når det har økt med 3-4 sider bare i løpet av arbeidsdagen min :-)

Kan du legge ut en link til bloggen din??? (ser forresten at vi er veldig lik i høyde og vekt)

Skrevet

Nå er jeg på hotellet, føler meg fortsatt litt "full" men husker jeg var svimmel i ca 20 sekunder så var jeg borte vekk, jeg at ikke noe vondt i det hele ttatt,, har bare ikke følelser i puppene så det er jo greit, har fått med ekstra sterke smertestillende om jeg skulle få veldig vondt,, de var utrolig snille og morsomme, vi lo egentlig mesteparten av tiden.. Det ble 335 på hver side for hadde ikke plass til mer, men det gjør ingentig, er jo bare 25 gram forskjell! Jeg skal endelig se på dem i morgen sånn ordentlig!! Gleder meg, men eg fikk ikke no nedpressbånd, kjøper man det selv? Eller? Å jeg forgår virkelig ikke hvorfor jeg var så redd nå, alle dere som skal operere,, det går braaaa!!! :);):)

Så bra, høres veldig oppløftende ut!!! Jeg gruer meg ikke til narkosen, men til det som måtte komme etter på av smerte og kvalme. Men dette høres jo bra ut :-) På hvilken klinikk fikk du utført operasjonen??? Mulig du har nevnt det før men....

Skrevet

Syns det er mange veeeldig aktiver her, og det er kjempe bra!!!! Men jeg sliter litt med å henge med i svingene når det har økt med 3-4 sider bare i løpet av arbeidsdagen min :-)

Kan du legge ut en link til bloggen din??? (ser forresten at vi er veldig lik i høyde og vekt)

Ja når jeg ikke var operert, og gikk på skole og jobbet, da sleit jeg med å henge med også :fnise:

men nå som jeg ligger hjemme å ikke klarer bevege meg fra senga sååå bfår jeg ihvertfall med meg alt:)

bloggen min er : www.mybreastsurgery.blogg.no

Skrevet (endret)

Ja når jeg ikke var operert, og gikk på skole og jobbet, da sleit jeg med å henge med også :fnise:

men nå som jeg ligger hjemme å ikke klarer bevege meg fra senga sååå bfår jeg ihvertfall med meg alt:)

bloggen min er : www.mybreastsurgery.blogg.no

Takk, takk... syns dette så veldig naturlig ut, selv om du er noe hoven... Veldig bra:)

Endret av enne
Skrevet

Takk, takk... syns dette så veldig naturlig ut, selv om du er noe hoven... Velig bra:)

Takkk :) Ja er ganske fornøyd selv. Trodde høyprofil ville se veldig unaturlig ut. Men dette var noe jeg lot kirurgen bestemme, ettersom jeg var veeldig usikker på akuratt dette. Men ser bra ut synes jeg.

Glede rmeg til hevelsen er nedre og jeg kan begynne å se hvordan det kommer til å bli :)

Skrevet

Sinne og Sweeti: U got maaail :fnise:

Takk!! :) perfekte pupper!! *misunne*

Skrevet

Takk!! :) perfekte pupper!! *misunne*

Tusen takkk :) Så kjekt når andre sier di er fine :fnise:

Skrevet

Bah.. nå har jeg dusja meg i den Hibiscrb greia! å for en grusom likt! :snurt: å de tablelttene gjorde meg kvam også! men i morgen er det min tuur :danse: gruer meg ikke enda, men kommer til å bli et smertehelvette etterpå veit jeg!! men nå er det i seng! wish me Luck da jenter så snakkes vi plutselig ! :happy:

Skrevet

Bah.. nå har jeg dusja meg i den Hibiscrb greia! å for en grusom likt! :snurt: å de tablelttene gjorde meg kvam også! men i morgen er det min tuur :danse: gruer meg ikke enda, men kommer til å bli et smertehelvette etterpå veit jeg!! men nå er det i seng! wish me Luck da jenter så snakkes vi plutselig ! :happy:

Masse lykke til Terine :) Gleder meg til å høre enda en (forhåpentligvis) flott puppehistorie, hehe :jepp:

Skrevet

Så bra, høres veldig oppløftende ut!!! Jeg gruer meg ikke til narkosen, men til det som måtte komme etter på av smerte og kvalme. Men dette høres jo bra ut :-) På hvilken klinikk fikk du utført operasjonen??? Mulig du har nevnt det før men....

Nobel clinic av Morten haug :)

Skrevet

Lykketiiil!!

Som dere ser skriver jeg dette ti på halv 5 om morgningen, jeg har ikke klart å sove.. Sov ca 1 time når jeg kom frem til hotellet sånn rundt 6-7 å har vært våken siden... Ikke pga smerter, for det har jeg ikke,, men er bare ikke trøtt. det er kjedelig, kjæresten min har sovet siden 12.... Hmm.. Men jeg skal hvertfall sjekke dem ut om 4,5 timer da :) prøve å sove men får det ikke til,,

Skrevet

Nobel clinic av Morten haug :)

ÅÅÅÅ nå ble jeg glad, for han skal jeg også til :-)

Skrevet

Lykke til!! Dette går bra!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...