Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

ElCaramba: Jeg også! Jeg føler akkurat det samme som deg!!! :grine:

Videoannonse
Annonse
Gjest ElCaramba
Skrevet

uhuu :grine:

Kansje vi ser litt annerledes på det når vi får på oss pushup...? Er så lei den dustesportsbhen nå, som får de til å se ut som pannekaker. Nei, nå er jeg sur altså, teite pupper.... Som er blitt mindre, ser ut som to tyttebær :frustrert:

(bær over med meg,er litt sur her)

:sur:

Skrevet
:ler: Vi får håpe de ser større ut når vi kan kle oss i litt midre klær enn vi kan nå!! Nå må vi jo pakke oss inn sånn..
Gjest ElCaramba
Skrevet

Tenk på søndag lå jeg i solariet å følte meg som reneste Lollo Ferrari.

Fnys, må ha vært en luftspeiling, for nå ser de ut som tyttebær. (mmmfffrr)

Forestiller meg at de er A nå. I bh er jeg C/D men det ser sannelig ikke sånn ut.

Nei, jeg må se om jeg finner litt is i fryseboksen, dette går jeg ikke med på.

Tror dette er så ille at jeg må ha litt sjokolade også.

*oppskjørtet*

Skrevet

*skratte* Jeg må le altså :ler: Tror vi alle føler det samme gitt.. men liker det ikke :frustrert:

Ikke nok med at vi skal ha stkninger, sportsbh og vanskeligheter med å ligge også skal de i tilegg KRYMPE :overrasket::ironi:

:legrine: Tror hodet mitt tuller med meg jeg.. kjæresten min sier at de er like store ennå.. så vi blir nok vant med det og ønsker større..

Gjest ElCaramba
Skrevet

Enda godt at vi er flere, eller så vet jeg ikke hva jeg hadde gjort! :ler: Dette er jo galskap!

Jeg ble lynings igår i speilet "her har jeg tatt silikon, og det ser ut som jeg har A! Dette er det mest dustete silikontilfellet jeg har sett i mitt liv! Jeg har blitt lurt! Jeg ringer tv2!"

Får håpe de ikke krymper mere, "krymper" eller hva det er som skjer, kansje jeg trenger nye linser?

DET VAR IALLEFALL GODT Å FÅ DET UT!!!!!! Ære være denne dagboken, og dere!

:kys_2:

Skrevet
Enda godt at vi er flere, eller så vet jeg ikke hva jeg hadde gjort! :ler: Dette er jo galskap!

Jeg ble lynings igår i speilet "her har jeg tatt silikon, og det ser ut som jeg har A! Dette er det mest dustete silikontilfellet jeg har sett i mitt liv! Jeg har blitt lurt! Jeg ringer tv2!"

Får håpe de ikke krymper mere, "krymper" eller hva det er som skjer, kansje jeg trenger nye linser?

DET VAR IALLEFALL GODT Å FÅ DET UT!!!!!! Ære være denne dagboken, og dere!

:kys_2:

:ler: Jeg tror ikke de krymper jeg, men de endrer form, de detter ut av kroppen på en måte i stedet for å sitte fast på brystkassen og se ut som to modne bær.. nå får de mer puppeform..

Gjest ElCaramba
Skrevet
:ler:  Jeg tror ikke de krymper jeg, men de endrer form, de detter ut av kroppen på en måte i stedet for å sitte fast på brystkassen og se ut som to modne bær.. nå får de mer puppeform..

Neida det er ikke det som har skjedd her. Æresord. Jeg snakker krymping. Ullgenser på 90 grader type krymping. :ler:

De har superfin form men jeg synes alså de ser ut som A. Det som du skriver her, har jeg selv skrevet her i forumet til ei tidligere, så det vet jeg.

Jeg tror jeg lider av syndromet "mye vil ha mer".

Eller som vi snakket om tidligere: BOOBIEGREEEEEED!!!!!!! :hår:

:reise: *ned til klinikken å fyller på 2 liter til* Hehehe :ler:

Gjest ElCaramba
Skrevet
:ler:  :klem:

:kose: uff, puppeverden er rar, det går rett i fletta på en :ler:

Gjest Fruktfat
Skrevet
:ler:  Jeg tror ikke de krymper jeg, men de endrer form, de detter ut av kroppen på en måte i stedet for å sitte fast på brystkassen og se ut som to modne bær.. nå får de mer puppeform..

:Nikke: jeg synes mine ble MYE større da de gjorde det, jeg...

Gjest ElCaramba
Skrevet
:Nikke:  jeg synes mine ble MYE større da de gjorde det, jeg...

Mine ble også større synes jeg, når hevelsen gikk ned og de fikk "mer form". Men hva det er de holder på med nå, er ikke godt å si :ler:

Det er nok bare meg. Mye vil ha mer (og faen vil ha fler.)

Huttetu.

Skrevet

Hello ladies :)

Litt uro i leir'n her idag leser jeg. Dere er jo ganske morsomme også, tross den kjipe oppdagelsen :ler: Må bare være et ukjent forbigående syndrom dette. Fergi og El C: Håper det ikke tar helt puppe-piffen fra dere :troest: Må tenke sommer, trange singletter og bikinier, yeah :briller2::transe:

Husk på at vi har vel alle sett oss mer eller mindre ganske blind på puppene våre i det siste :ler2:

Kjøpte meg (enda et) nytt bh/truse sett idag, og du verden så herlig å faktisk måtte lete litt etter str 75 C :rosasmil:

Rosa M:

Jeg er i strålende fin form :hoppe: Thanx for asking! Ikke noe vondt i det hele tatt, og kan som deg også sove på begge sider. Jeg kan gjøre det meste som før føler jeg. Nyter å ha pupper! Eneste som mangler nå er å kunne bruke spile-bh og at følelsen kommer tilbake på hele puppen :-D

Sov så godt alle sammen :vinke:

Skrevet

Hei snupper :klem:

Hahahahahahaha :legrine: dere er bare helt utrolig morsome :hoho::hoho:

Uff, høres ikke morsom ut den "puppegreeden", men dere ser helt *smashing* ut alle sammen, så det er ikke no synn på dere...hihi...;)

Men jeg blir litt bekymret her nå, jeg skal jo bare legge inn 230........ :tristbla:

Håper ikke mine forsvinner helt etter noen uker da.... :klø:

Jeg skal forresten operere meg tir. 6. mars....yohoooo.....gleder meg helt sinnsykt, blir 230 over muskelen :) Iiiiiikkk.... håper jeg blir fornøyd :forvirret:

Jeg drar på ferie om 2 timer, flyet mitt går kl 15.45, skal bli såååå deilig å komme seg litt bort fra hverdagen. Kommer hjem 4. mars, så får dessverre ikke fulgt med på hva som skjer her inne.

Ønsker dere alle lykke til med operasjon og nye puppene til dere som allerede har operert. Gleder meg til å lese hvordan alt har gått med dere når jeg kommer hjem :)

Stiooooor klem fra Leah :klem:

:dagens-rose:

Skrevet
Hei snupper  :klem:

Jeg drar på ferie om 2 timer, flyet mitt går kl 15.45, skal bli såååå deilig å komme seg litt bort fra hverdagen. Kommer hjem 4. mars, så får dessverre ikke fulgt med på hva som skjer her inne.

Ønsker dere alle lykke til med operasjon og nye puppene til dere som allerede har operert. Gleder meg til å lese hvordan alt har gått med dere når jeg kommer hjem  :)

Stiooooor klem fra Leah  :klem:

:dagens-rose:

Åååååh, så deilig!! Du får ha en riktig GOD FERIE! Er veldig misunnelig, må jeg si... :sjenert:

Men, jeg skal kose meg med operasjon og nye pupper når du er borte så jeg har vel nok å glede meg til, tenker jeg! :sexy:

KOS DEG!!!!!!!!! :briller2:

Klem fra meg

Skrevet

Pokker :sur: Hadde nettopp skrevet masse og så forsvant innlegget :frustrert:

Først vil jeg bare si at kjære jenter, jeg har sett de fleste av puppene deres og de er STORE. Dere har ingen grunn til å være misfornøyd, burde ikke hatt en ml mer. Dere er tross alt slanke og større blir bare unaturlig. Det er normalt at slanke mennesker har små pupper og større har større. Deres var jo selvsagt ganske små i utg.pkt men nå er de STORE ;) Tenkt på hvordan dere så ut før, dere har jammen fått de en god del større. . Nei, gled dere heller, og i trange topper så vises de bedre ;) Dere er flotte nå jenter og blir skikkelig HOT i sommer :sexy:

Var på to konsultasjoner i går, ganske forskjellige sådan. Noe felles hadde de og kan ta det først. Begge mente jeg fint kunne løfte minstejenta og ikke trengte noe hjelp til henne :klø:

1. Jobber hovedsaklig på Haukeland sykehus på plastisk avd, hvor han hjelper brystkreftop. med ny protese. Har en privat klinikk utenom hvor har har kosmet. op. Han har ca to puppejobber der i uken. Har kun runde proteser og mener det er unødvendig med dråpeformete. Snitt under brystvortene. Fikk se bilder av opererte damer. Alle så naturlige ut, ingen hadde sånne runde kanter oppe. Han så fort på puppene mine, jeg prøvde en 240 ml protese. Neste str han hadde var 400 ml. Var ikke snakk om å prøve den, da han mente den var for stor. Han sa jeg skulle ha 300 ml. Ingen speil jeg fikk se meg i. Han var ikke pent kledd, så ikke ut som en rik lege :ler: . Lite kontor uten speil. Lokalbedøvelse .hvor man er våken under op. Han var billig, men det er hvertfall ikke avgjørende :)

2. Jobbet med kosmet. op. i mange år, også i Sverige på det største sykehuset inn kosmet.op. Han så på puppene og målte både bredde og høyde og så i en bok med tall i. Hadde mange proteser og egen BH som jeg prøvde i :) Vi kom frem til en fin str tror jeg. Men angrer på jeg ikke prøvde meg genser utenpå. Han sa runde ville bli fint til meg og utenpå muskel :mrgreen: Har jo lest på internett siden at de foretrekker utenpå muskel da det er mye mindre sjanse for kapsel. Til meg sa han sjansen var like stor. På nettsiden står det og at de syntes dråpefomet er finsest da det gir mest natulig resultat, men at store runde proteser gir naturlig dråpeform. Mine blir vel regnet som store. Var ca 430 ml, .som han mente kom til å se ut som 380 (men det gjelder vel under muskel :klø:) Burde og spurt hvorfor han ville legge utenpå siden har foretrekker under....... Kanskje pga smerten? Dråpeformete hadde kommet på ca 43.000 :overrasket: - uaktuelt for meg. Men han var nå artig og da, det første han sa da jeg tok av meg på overkroppen var at han kunne gi meg en slank og fin mage, jeg sa jeg hadde planer om å miste noen kilo men han mente det var mye hud. Fikk og se bilder av dette etter puppebildene. Spurte på moro hva en magejobb kostet 43.000 :overrasket: Uaktuelt. Har siden lest på internettsiden at han er den enste som tar en sånn type op. med å stramme opp mage, hofter, rygg og ta vekk fett.

Håper på deres mening jenter. Dere kan jo se det objektivt i fht meg :)

Skrevet

Jeg hadde vært skeptisk til begge jeg.. Å foreslå andre operasjoner enn det man kommer for syns jeg ikke noe om!

Men litt morsomt da, for jeg var hos en lege som sa nei da jeg foreslo å gjøre noe med magen.. Mente at meste parten satt mellom ørene mine, er glad i ettertid at jeg ikek gjorde det, for jeg har strammet opp huden mye ved hjelp av trening, så selvom den aldri blir helt fin så er den mye bedre enn det den var da jeg oppererte brystene.

Var det noen du følte at kjemien stemte med? Det var veldig forskjellige str. de foreslo for deg.. jeg hadde vel verdt litt skeptisk til begge utfra det du sier, men det er du som har mødt de, bare husk at dette er noe du skal leve med.

Merkelig foresten at du fikk se bilder, jeg fikk beskjed om at det ikke var lov lengre å vise før og etter bilder hos legen...

Uansett lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...