Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

CeeCee

Anbefalte innlegg

Hei LosTSoul, jeg kjenner det fortsatt, og nå er det snart 3 mnd siden, men det blir mindre og mindre! jeg kjenner det best i venstre, men så er jeg venstre hendt, så det stemmer nok det elCaramba sier.

Jeg fikk beskjed om at det var mulig at den måtte byttes i fremtiden, da det ikke var noen garanti for at de fortsatt ville se bra ut om 10 år, men den tid den sorg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Caramba.. jeg er venstrehendt.. hehe :P Men da vet jeg at det er normalt iallefall... tenker litt på det med skolen og sånn... skal jo drive med massasje etc, og det vil jo bli hard trening for armene... så får håpe det går bra og at jeg slipper å gå rundt med vondt i puppene hele tiden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Fant en interessant artikkel: http://www1.vg.no/helse/artikkel.php?artid=143217

Løvinne70: Du har litt å ta stilling til om dagen du :roll:

Kan ikke tenke meg at FMS er dårlige til å legge over muskel, men her må du følge magefølelsen tror jeg. Skjønner tankegangen din. Også det at du er litt engstelig for ikke å kunne ta deg skikkelig av den lille etter operasjonen. Det er jo et argument for å ta over muskel, siden det ikke tar like lang tid å komme seg etter det. Men det vet jo dere som har operert under muskel best, hvor lang tid. (Jeg har over muskel). Uansett så er vi jo alle forskjellig.

Håper du finner ut av det og klarer å finne den riktige kirurgen :)

Supert at du har såpass med alternativer! Lykke til! :tommel:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så heldig! Jeg spurte mamman min i forrige uke om hun ikke kunne komme til meg noen dager etter operasjonen. Mannen min reiser en del og han kan ikke garantere at han kan være hjemme hele første uken etter min operasjon (selv om han gjerne vil). Men, mamma hadde booket seg opp alle dagerne (hun holder kurs) og klarte ikke å ta fri. Jeg sa at det var helt greit, ville jo bare prøve.

Men: Nå har min søte mamma klart å få inn en erstatter mandag til torsdag uken etter min operasjon og da kommer hun hit! Mannen min tar seg av barn og hjem de første dagene og så kommer altså min mamma. Jeg er så glad! :hoppe: Med to små barn er det ikke bare å bare å løpe, løfte og leke som vanlig den første uken og litt hjelp føles sårt trengt... :sjenert:

Nå kan jeg glede meg enda mer til operasjonen og trenger ikke bekymre meg for hvordan det skal gå med de nye puppene mine...!! :enig: :enig_anim: :enig: :enig_anim: :enig:

Ha en strålende kveld, puppejenter!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Melinda, happy for you :smile: Så bra det ordnet seg! Da kan du slappe av og virkelig bare glede deg til den store dagen :enig_anim:

Blir spennende å følge deg videre, hvodan det hele går, om du er fornøyd etc.

Syns det er så spennende jeg :smilbla: Så utrolig fint med dette forumet, eller dagboka som det egentlig er :klø: :)

Ellers, har jeg 2-uker sdag idag :rosasmil: Skal bytte teip før jeg køyer. Dere andre fått beskjed om å bytte 1 g pr uke? Arrene lite synlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba

Hei!

Torsdag har jeg og lostSOul 6 ukers dag :) Tiden flyr!

Jeg skifter teip en gang i uka jeg, arrene mine er to tynne rosa streker, ser bra ut. :klappe:

God natt! Zzzzzznork.... Er så trøøøtt.....

:sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Torsdag har jeg og lostSOul 6 ukers dag :)  Tiden flyr!

Jeg skifter teip en gang i uka jeg, arrene mine er to tynne rosa streker, ser bra ut. :klappe:

God natt! Zzzzzznork.... Er så trøøøtt.....

:sove:

Ja, tenk at tiden går så fort :D nå kan vi begynne å bruke spilebh avogtil.. juhuu..

jeg skifter teip hver andre uke.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melinda, happy for you  :smile: Så bra det ordnet seg! Da kan du slappe av og virkelig bare glede deg til den store dagen :enig_anim:

Syns det er så spennende jeg :smilbla: Så utrolig fint med dette forumet, eller dagboka som det egentlig er :klø: :)

Ellers, har jeg 2-uker sdag idag :rosasmil: Skal bytte teip før jeg køyer. Dere andre fått beskjed om å bytte 1 g pr uke? Arrene lite synlig?

Jeg fikk beskjed om å bytte teip når den begynte å løsne. Tror jeg byttet på mandag :)

Forresten nå begynner den venstre puppen min å ligne mer og mer den høyre ;) Det var litt forskjell på dem i starten, men tenker det bare var hevelsen som gikk ned i ulikt tempo :Nikke:

Jeg har absolutt ikke vondt i puppene lenger, var 2 uker siden operasjonen i går. Og jeg kan ligge på begge sidene når jeg sover :sove:

Hvordan går det med deg Kristina? Smertefri?

Klem fra meg :klem:

Endret av Rosa Mirabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melinda, happy for you  :smile: Så bra det ordnet seg! Da kan du slappe av og virkelig bare glede deg til den store dagen :enig_anim:

Hei Kristina! Tusen takk! Ja, det føles veldig deilig å ha mamma her. Med to barn og en hund blir det kanskje litt mye å holde styr på... Jeg syns det er unødvendig å utsette puppene for altfor mye jobb så tidig og da er det fint å få hjelp.

Du skal tro jeg gleder meg!! Nå er det bare en uke igjen, men tiden går veeeldig langsomt nå, syns jeg... :sove:

Jeg har sluttet å se på puppebilder på nettet nå. Jeg fant "de ideelle" puppene når jeg var på konsultasjon, så nå går jeg bare å tenker på hvordan det blir å få egne pupper... Det er veldig vanskelig å se for seg, syns jeg... :sexy: Meg med pupper liksom....

Ja, dette forumet er helt glimrende!!!!!!!!!!! :danse:

Ha en strålende vinterdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen andre her inne som føler at brystene føles små ut? Jeg synes mine ser små ut nå.. :grine: Min man går rundt og prøver å få meg til å skjønne at de ikke er det. Men jeg synes de ser små ut... :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen andre her inne som føler at brystene føles små ut? Jeg synes mine ser små ut nå..  :grine:  Min man går rundt og prøver å få meg til å skjønne at de ikke er det. Men jeg synes de ser små ut...  :grine:

Jaaa :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva i alle dager skal vi gjøre for å føle at de faktiske er store? Nå har jeg kjøpt meg en spilebh, og den har størrelse 80D, og det er akkurat at den passer, den dekker akkurat brystvorten.. Men likevel synes jeg at de er små... :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i alle dager skal vi gjøre for å føle at de faktiske er store? Nå har jeg kjøpt meg en spilebh, og den har størrelse 80D, og det er akkurat at den passer, den dekker akkurat brystvorten.. Men likevel synes jeg at de er små...  :grine:

Åh, huff da! Det er kanskje sånn det blir etter operasjon..?? Man glemmer hvordan de såg ut før og klarer kanskje ikke å se for seg at de faktisk har vokst - veldig... :klø:

Jeg skal jo opereres om en uke og er veldig redd for at legen skal stoppe inn for mye... Men, jeg trenger kanskje ikke å bekymre meg for det..???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melinda: Nei, det trenger du ikke bekymre deg for.. Det er bedre at de putter inn litt for mye enn litt for lite.. Du ser jo bare meg nå.. Jeg synes de er for små... :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Melinda: Nei, det trenger du ikke bekymre deg for.. Det er bedre at de putter inn litt for mye enn litt for lite.. Du ser jo bare meg nå.. Jeg synes de er for små...  :grine:

Jeg skal ha det i bakhodet..! Hvis det hjelper: Jeg syns du har nydelige pupper! :sexy: Stoooore og pene! :sikle::wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i alle dager skal vi gjøre for å føle at de faktiske er store? Nå har jeg kjøpt meg en spilebh, og den har størrelse 80D, og det er akkurat at den passer, den dekker akkurat brystvorten.. Men likevel synes jeg at de er små...  :grine:

Uff jeg vet ikke jeg ... jeg har jo ikke kjøpt meg bh ennå, så vet ikke str ennå... går rundt å tenker at jeg sikkert ikke har gått noe særlig opp i bh str ogsånn.. nei jeg må gi meg med det tullet der :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba

Fergie, jeg tenker det samme! :grine: Har de siste dagene sett på meg selv i speilet, å de faktisk mindre ut! Nesten direkte små! Jeg som var så fornøyd, hva er det som skjer? Har de krympa? Eller er man blitt SÅ vant allerede? Er litt deppa,uhu.. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...