Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lotteline

Så bra alt går bra med deg, og at alt gikk bra! Tipper det er deilg å være ferdig med det nå!

Nå er jeg neste mann her inne :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

tusen takk:) dine blir nok kjempefine :fnise: bare 1 uke igjen!! hva jobber du med da?

jeg jobber som servitør. så blir nok et par uker fritt før jeg prøver meg igjen:) men sjefen er informert, å skulle med glede gi meg mer ''puppefri'' om jeg trengte det, siden jeg er så flink til å stille opp ellers!;) det lønner seg i lengden! hihi :fnise: men er jo en del tunge løft der og av og til så skal ta det rolig:)

du hadde arret rundt brytvorten, ikke sant? hvordan ser det ut? har liksom aldri sett noen med arr der, så vet liksom ikke hvordan det kommer til å være når det endelig har grodd. de sier det blir nesten usynlig om du steller godt med det. så håper det:P :sjenert:

Endret av Terine
Skrevet

jeg jobber som servitør. så blir nok et par uker fritt før jeg prøver meg igjen:) men sjefen er informert, å skulle med glede gi meg mer ''puppefri'' om jeg trengte det, siden jeg er så flink til å stille opp ellers!;) det lønner seg i lengden! hihi :fnise: men er jo en del tunge løft der og av og til så skal ta det rolig:)

du hadde arret rundt brytvorten, ikke sant? hvordan ser det ut? har liksom aldri sett noen med arr der, så vet liksom ikke hvordan det kommer til å være når det endelig har grodd. de sier det blir nesten usynlig om du steller godt med det. så håper det:P :sjenert:

ok, ja det blir vel litt løfting da, best å ta det med ro! bra du har en forståelsesfull sjef :)

ja jeg har arret rundt brystvorten, dvs halve da :) nå er det jo tape på, ser bare en mørk strek igjennom tapen (blod). har hørt at arrene skal bli fine der også :) kirurgen fikk velge selv, og da synes hun det var best. skal du også ha det der?

Skrevet

håper noen av dere som har operert kan svare meg på dette..

nå er det fem dager siden jeg opererte (mandag). i går begynte jeg å kjenne en slags stikkende smerte i den høyre puppen, på samme plass, hver gang jeg beveger armen eller bøyer meg frem. i dag har det blitt vondere. det er veldig ubehagelig, og nesten som noen stikker en kniv akkurat der! isted måtte jeg nyse, og jeeesus, det var vondt. kjennes kanskje som det er muskelen?

snakket med kirurgen, og hun sa det var normalt med stikking når det grodde. men føler ikke jeg fikk forklart det ordentlig.

er det noen som kjenner igjen denne typen smerte? det er kun på den ene, og den er heller ikke mer hoven eller rød. kjenner smerten også når jeg tar litt tak i puppen på en måte.

håper noen kan svare :)

Skrevet

Skal tenke på deg den 7. mars, kommer nok til å gå strålende, du må bare glede deg :)

Jeg var også redd for at 300 skulle bli for stort for meg, men har bare fått positive tilbakemeldinger fra dem som har fått tatt en titt :fnise: ... Mamma var veldig opptatt av å fortelle meg at jeg ikke måtte putte inn for mye og da hun fikk se dem i dag ble hun veldig glad og skrøt hemningsløst over hvor passelige, naturlige og fine de ble :danse:

Å ligge på ryggen første natten var pyton pga. smertene, men tror det kommer til å gå bedre i natt da de verste smertene har gitt seg :Nikke:

Ha en fin fredagskveld.

Klem fra lotteline :briller:

ja eg glede meg masse :):jepp:

så bra at du og alle andre syns det blei bra, eg har forstått at 300 er ikkje sååå mye så er ikkje så redde for det :fnise: tvile på eg har plass til så mye :gjeiper:

ja men eg klare ikkje sova på ryggen t vanlig uden smertene eingang :gjeiper: kun sidå hehe men ska nok komma igjennom det og :fnise:

Klem :klemmer:

Skrevet

Hvorfor er vel fordi du skal begynne med ytterst, og ettersom den slites kan du gå lengre inn. Er liksom den som skal holde alt på plass. Ikke stroppene :b

Jeg bestemte meg vel for bergen siden jeg hadde lest så mye om det, gikk på konsultasjon og følte meg veldig vell der og godt tatt i mot. Så da ble det bare sånn :)

oki hehe :gjeiper: men føle ann e strame nok heile veien då hehe

oki, greit å gå på ein plass me godt rykte og seff må ein jo føla seg trygge der og sånn :):)

Skrevet

nå er det fem dager siden jeg opererte (mandag). i går begynte jeg å kjenne en slags stikkende smerte i den høyre puppen, på samme plass, hver gang jeg beveger armen eller bøyer meg frem. i dag har det blitt vondere. det er veldig ubehagelig, og nesten som noen stikker en kniv akkurat der! isted måtte jeg nyse, og jeeesus, det var vondt. kjennes kanskje som det er muskelen?

snakket med kirurgen, og hun sa det var normalt med stikking når det grodde. men føler ikke jeg fikk forklart det ordentlig.

er det noen som kjenner igjen denne typen smerte? det er kun på den ene, og den er heller ikke mer hoven eller rød. kjenner smerten også når jeg tar litt tak i puppen på en måte.

heia, nå svarer jeg fra mobilen, mn skal prøve å skrive så godt jeg klarer. Ligger til sengs ser du :) jeg har også en mer stikkende smerte i mitt høyre bryst idag. Kjente det spes da jeg skukke reise meg opp i dagmorges, det føltes som om hele brystet revnes, helt for jævlig vondt. Jeg var til etterkontroll på klinikken igår og da sa kirurgen at jeg hadde litt mer hevelse på høyre side, det vil si en liten blødning. Dette fikk jeg beskjed om at var helt normalt og at kroppen ordnet opp i dette selv. Tror nok at dette er normalt jeg, prøv å slapp av og hvil deg :) det er ikke så lenge siden operasjonen.....

Er du plaget med magen?.... Min mage er helt i ubalanse, lurer på om det er medisinene?.... Pluss at jeg har ikke akkurat hatt så mye matlyst etter operasjonen.....

Klem til deg :)

Skrevet

Lotteline

Så bra alt går bra med deg, og at alt gikk bra! Tipper det er deilg å være ferdig med det nå!

Nå er jeg neste mann her inne :fnise:

jaaaa det er du, gleder meg til å høre hvordan det har gått :) det går nok så fint atte, det er utrolig hærlige å være ferdig, har ikke tall på hvor mange ganger jeg har gått forbi speilet å bare beundret synet, hehe :) :) :) uuuuuutrolig uvant :)

Skrevet

heia, nå svarer jeg fra mobilen, mn skal prøve å skrive så godt jeg klarer. Ligger til sengs ser du :) jeg har også en mer stikkende smerte i mitt høyre bryst idag. Kjente det spes da jeg skukke reise meg opp i dagmorges, det føltes som om hele brystet revnes, helt for jævlig vondt. Jeg var til etterkontroll på klinikken igår og da sa kirurgen at jeg hadde litt mer hevelse på høyre side, det vil si en liten blødning. Dette fikk jeg beskjed om at var helt normalt og at kroppen ordnet opp i dette selv. Tror nok at dette er normalt jeg, prøv å slapp av og hvil deg :) det er ikke så lenge siden operasjonen.....

Er du plaget med magen?.... Min mage er helt i ubalanse, lurer på om det er medisinene?.... Pluss at jeg har ikke akkurat hatt så mye matlyst etter operasjonen.....

Du går vel på en antibiotika kur? Den skaper ubalanse i magen -kjøp idoform på apoteket :) Og matlysten går ned når du tar mye smertestillende.... Tving i deg mat, ellers vil sårene gro saktere :(

Skrevet

Den stikkende smerten kan være at det strekker litt i stingene. Det er helt normalt. Er bare ett tegn på at det gror.

Skrevet

ok, ja det blir vel litt løfting da, best å ta det med ro! bra du har en forståelsesfull sjef :)

ja jeg har arret rundt brystvorten, dvs halve da :) nå er det jo tape på, ser bare en mørk strek igjennom tapen (blod). har hørt at arrene skal bli fine der også :) kirurgen fikk velge selv, og da synes hun det var best. skal du også ha det der?

ja han er snill:) er liksom mer kompis enn sjef:P men så er jeg jo også hovmester annen hver helg når han er borte!;)

jeg skal også ta snittet der, så er så spent på resultatet!:O har prøvd å googla litt men finner ingen bilder :gjeiper: men nå har jeg ikke lett så veelfig heller! håper den stikkende smerten din går over snart! høres ikke godt ut! er vell en del av groprosessen anntar jeg!

Skrevet

ja ok, det er vel bare å hvile da:) for smerten kommer kun ved bevegelse. det er ikke i stingene det stikker, mer midt i puppen på oversiden. akkurat slik du beskriver. nesten som en akutt krampe i muskelen. har jo ikke gjort annet enn å slappe av denne uken jeg :fnise: men i morgen er det tilbake til barna, håper det går greit!

nei er ikke plaget med magen heldigvis :) det er sikkert litt uvant med alle medisinene osv. matlysten er så som så. spiser fordi jeg må :gjeiper:

Skrevet

nå satt jeg å så på svenskehandelen, hun camilla som opererer seg i sverige, kirurgen sier til henne at det er en litt større sjanse for å kunne amme om man setter inn protesen underbrystmuskelen, men i papirene mine står dt at proteser ikke har noe med amming å gjøre? noen som vet noe om dette? for jeg ska sette over, å jeg vet ikke om jeg vil amme eller ikke når jeg en dag får barn.. :forvirret:

Skrevet

nå satt jeg å så på svenskehandelen, hun camilla som opererer seg i sverige, kirurgen sier til henne at det er en litt større sjanse for å kunne amme om man setter inn protesen underbrystmuskelen, men i papirene mine står dt at proteser ikke har noe med amming å gjøre? noen som vet noe om dette? for jeg ska sette over, å jeg vet ikke om jeg vil amme eller ikke når jeg en dag får barn.. :forvirret:

hei:) slik jeg fikk høre det fra min kirurg har hvor du legger implantatet (over/under) ingen påvirkning på amming :)

jeg skal selv ha under muskel, fordi jeg har ikke fått barn og har lett for å miste puppa først om jeg går ned i vekt. :kjefte:

(mange mister en del underhudsfett på brystet etter amming, han sier dette er garantert tilfelle for meg.), derfor vil resultatet bli penere over tid med under muskel (for meg) :) Det kan være at det var dette han svensken mente - har ordla seg kanskje litt feil :P

Skrevet

hei:) slik jeg fikk høre det fra min kirurg har hvor du legger implantatet (over/under) ingen påvirkning på amming :)

jeg skal selv ha under muskel, fordi jeg har ikke fått barn og har lett for å miste puppa først om jeg går ned i vekt. :kjefte:

(mange mister en del underhudsfett på brystet etter amming, han sier dette er garantert tilfelle for meg.), derfor vil resultatet bli penere over tid med under muskel (for meg) :) Det kan være at det var dette han svensken mente - har ordla seg kanskje litt feil :P

Ok :) takk for svar ! :) skal spørre kirurgen min når jeg kommer dit på torsdag :) for nå er det bare 4 dager 20 timer og 34 min igjen :):)

Skrevet

I dag feirer mine silikonpupper 8 års dag!!!

... du må hilse og si gratulerer med dagen til begge to! :P

Hvordan har det gått med de da? De fleste her inne (og folk jeg ellers kjenner) har "yngre pupper"; de har ikke hatt den så lenge ;)

.. Har du fått barn etter at du opererte? (og i såfall; hvordan "overlevde" puppene?)

Skrevet

jeg poster lista igjen, så vi er oppdatert :)

15.februar: Boobjob

17.februar Linaa

18.februar: Terine

23.februar: Belle89

17.mars: Sinne (hvis alt går bra på konsultasjon )

06.Mai: Jazne

Redigert :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...