lotteline Skrevet 11. februar 2011 #15342 Skrevet 11. februar 2011 Så kjekt å hørra lotteline gratulere så masse så bra at du er kjempe fornøyde og at legene og sånn va kjempe flinke og snille me deg kossen gekk det med den lille sminken du hadde på? sminkte du deg itepå elle :gjeiper: ? tusen takk kalia tenkte på dg når jeg sminkte meg, hehe tok kun litt maskara på meg og det er helt sykt hvor mye bedre en føler seg med en gang Ingen som la merke til det og ingen som sa noe..... sminke etterpå skal jeg love deg jeg ikke var i stand til å tenke på ja legene var utrolig flinke og tålmodige.... når var det du skulle opereres igjen?.... og hvor mye skulle du legge inn? Jeg la inn 300 og de føles litt store, men det er jo en del hevelse vetu klemmepå
Betty84 Skrevet 11. februar 2011 #15344 Skrevet 11. februar 2011 jeg har fått beskjed om at det er helt ok å drikke alkohol ca en uke etter OP, til mat, et glass vin etc. Fikk streng beskjed om å ikke drikke meg beruset aka full på minst 6 uker, og ikke dra på byen o.l (pga trengsel) i samme periode. Dette har med risikoen for å bli dultet til, falle osv. Så du kan godt ta deg et glass vin kos deg! <3 Takk
lotteline Skrevet 11. februar 2011 #15345 Skrevet 11. februar 2011 Lotteline: Gratulerer!! Godt å høre at alt gikk så bra Tusen takk, ja jeg er veldig glad akkurat nå Når opererte du?..... Alt gått fint etterpå?....
lotteline Skrevet 11. februar 2011 #15346 Skrevet 11. februar 2011 åå Lotteline! :D gratulerer så mye med nye pupper så bra å høre at servicen var bra og at de var så flinke med deg! Tenk hvor annerledes ting blir fra nå av! Alle de fine kjolene og toppene, du kommer til å føle deg vel uten klær og flott på stranden I dag er det 12 dager til operasjonen min - rar blanding mellom å glede seg og grue seg :s Jaaaa det er så fantastisk kjekt å tenke på Gleder meg virkelig til å møte sommeren i år og ikke trenge å skjule seg 12 dager kommer til å gå kjempe fort. Forstår gått feelingen med å gå å gruglede seg, dagen før operasjonen gikk jeg på do opptil 20 ganger og var vanvittig nervøs..... Men det kommer til å gå så fint med deg, du må bare glede deg, for det er så godt når det er gjort og du vet at det er verdt det..... Så det kommer til å gå så fint atte..... blir spennende å høre fra deg etterpå
lotteline Skrevet 11. februar 2011 #15347 Skrevet 11. februar 2011 Gratulerer så mye lotteline :D Tuuuusen hjertlig
lotteline Skrevet 11. februar 2011 #15348 Skrevet 11. februar 2011 Gratulerer med vel overstått Lotteline! Tenker du er glad og fornøyd nå ) Takketakk Ja er kjempe fornøyd, men føler de er litt store enda, men håper det er litt hevelse og at de kommer til å gå ned litt, hehe Hvor mye tok du og har det gått fint etterpå?
lilleville85 Skrevet 11. februar 2011 #15349 Skrevet 11. februar 2011 Tusen takk, ja jeg er veldig glad akkurat nå Når opererte du?..... Alt gått fint etterpå?.... Jeg opererte torsdag 3. feb. Alt har bare gått supert etter op. Har vært i fin form, og lite med smerter Angrer ikke et sekund på at jeg gjorde det!! Nå må du bare slappe av de neste dagene, og glede deg over nye pupper
Betty84 Skrevet 11. februar 2011 #15350 Skrevet 11. februar 2011 Takketakk Ja er kjempe fornøyd, men føler de er litt store enda, men håper det er litt hevelse og at de kommer til å gå ned litt, hehe Hvor mye tok du og har det gått fint etterpå? Jeg tok 325, moderat, over muskel... Føler også at di er store, men det hjelper for hver dag altså... både fordi jeg venner meg til deg og fordi hevelsen går ned. Har gått utrolig bra faktisk, ikke hatt noe spesielt vondt etter dag 3..... Stingene ser bra ut og, jah kan ikke klage igrunn ) Men kjeder meg noe vanvittig!! Kan ikke jobbe på endel uker, for det innebærer mye tunge løft :/
Gjest Kalia Skrevet 11. februar 2011 #15351 Skrevet 11. februar 2011 tusen takk kalia tenkte på dg når jeg sminkte meg, hehe tok kun litt maskara på meg og det er helt sykt hvor mye bedre en føler seg med en gang Ingen som la merke til det og ingen som sa noe..... sminke etterpå skal jeg love deg jeg ikke var i stand til å tenke på ja legene var utrolig flinke og tålmodige.... når var det du skulle opereres igjen?.... og hvor mye skulle du legge inn? Jeg la inn 300 og de føles litt store, men det er jo en del hevelse vetu klemmepå ja eg komme til å ta på litt eg og :gjeiper: men ja eg og tenke at ein sikkert ikkje orke og gidde stressa me å sminka seg itepå, er jo litt neddopa då 7mars 240 under muskel, men han ska ta i mar om der er plass, men MAX 300 uansett :gjeiper: redde for det ska bli for stort hehe :gjeiper: ja er nok ein del hevelse, så det blir nok litt mindre itekvert, blir nok kjempe bra :) grue meg til å sova på ryggen eg hehe
Linaa Skrevet 11. februar 2011 #15352 Skrevet 11. februar 2011 Nå begynner jeg å bli usikker på om eg skal ta 360.. Føler nesten alle her inne tar 285 og 300.. Å sier de ser store ut osv,, for jeg vil ikke ha kanter, og skal legge over brysmuskelen,, men er liksom 155 og veier 48 men jeg syns det så så fint ut når jeg prøvde ut med risposer eller vannposer,, :// føler jeg må drive å vurdere alt på nytt å føler jeg har dårlig tid! :O
PiaGundersen Skrevet 11. februar 2011 #15353 Skrevet 11. februar 2011 Serriøst pia de ble skikkelig fine:D din heldigriis!!! håper mine blir like fine^^ åååh nå gleder jeg meg enda mer! er bra jeg jobber om dagene for da går tia sååå mye fortere:D håper bare jeg kan gå på jobb 14 dager etter jeg! tusen takk:) dine blir nok kjempefine bare 1 uke igjen!! hva jobber du med da?
PiaGundersen Skrevet 11. februar 2011 #15354 Skrevet 11. februar 2011 Nå begynner jeg å bli usikker på om eg skal ta 360.. Føler nesten alle her inne tar 285 og 300.. Å sier de ser store ut osv,, for jeg vil ikke ha kanter, og skal legge over brysmuskelen,, men er liksom 155 og veier 48 men jeg syns det så så fint ut når jeg prøvde ut med risposer eller vannposer,, :// føler jeg må drive å vurdere alt på nytt å føler jeg har dårlig tid! :O jeg tok 350/375 (pga størrelsesforskjell), og jeg synes de er perfekt størrelse! det er nok litt hevelse som kommer til å gå ned enda, det er jo bare 5 dager siden jeg opererte. jeg er 165 høy og 56 kg. og det er ingen kanter i det hele tatt til meg, enda hvertfall. var en B fra før. hvilken str bruker du? du er jo en del mindre enn meg.
Frk.L-M Skrevet 11. februar 2011 #15355 Skrevet 11. februar 2011 Lotteline Gratulere så mye med nye pupper Sa bra at alt gikk fint Hvordan står det til med deg nå da?
sinne Skrevet 11. februar 2011 #15356 Skrevet 11. februar 2011 jeg tok 350/375 (pga størrelsesforskjell), og jeg synes de er perfekt størrelse! det er nok litt hevelse som kommer til å gå ned enda, det er jo bare 5 dager siden jeg opererte. jeg er 165 høy og 56 kg. og det er ingen kanter i det hele tatt til meg, enda hvertfall. var en B fra før. hvilken str bruker du? du er jo en del mindre enn meg. Hadde det vært mulig å fått et bilde på PM ? er usikker på hvor mye jeg vil ha..
lotteline Skrevet 11. februar 2011 #15357 Skrevet 11. februar 2011 Lotteline Gratulere så mye med nye pupper Sa bra at alt gikk fint Hvordan står det til med deg nå da? Takk for det Mtp. at jeg opererte i går så er formen kjempe fin Var til etterkontroll i dag, hadde litt mer hevelse på høyre pupp, mn dette var visst nok normalt og noe kroppen ordnet opp i selv Er flink til å ta smertestillende og de virker veldig godt, nesten for godt, blir sånn "never mind" humør Veldig uvant med pupper, men utrolig fasinerende, må liksom kikke ned på dem hele tiden Gleder meg til sommer og sol klem
lotteline Skrevet 11. februar 2011 #15358 Skrevet 11. februar 2011 ja eg komme til å ta på litt eg og :gjeiper: men ja eg og tenke at ein sikkert ikkje orke og gidde stressa me å sminka seg itepå, er jo litt neddopa då 7mars 240 under muskel, men han ska ta i mar om der er plass, men MAX 300 uansett :gjeiper: redde for det ska bli for stort hehe :gjeiper: ja er nok ein del hevelse, så det blir nok litt mindre itekvert, blir nok kjempe bra :) grue meg til å sova på ryggen eg hehe Skal tenke på deg den 7. mars, kommer nok til å gå strålende, du må bare glede deg Jeg var også redd for at 300 skulle bli for stort for meg, men har bare fått positive tilbakemeldinger fra dem som har fått tatt en titt ... Mamma var veldig opptatt av å fortelle meg at jeg ikke måtte putte inn for mye og da hun fikk se dem i dag ble hun veldig glad og skrøt hemningsløst over hvor passelige, naturlige og fine de ble Å ligge på ryggen første natten var pyton pga. smertene, men tror det kommer til å gå bedre i natt da de verste smertene har gitt seg Ha en fin fredagskveld. Klem fra lotteline
Linaa Skrevet 11. februar 2011 #15359 Skrevet 11. februar 2011 jeg tok 350/375 (pga størrelsesforskjell), og jeg synes de er perfekt størrelse! det er nok litt hevelse som kommer til å gå ned enda, det er jo bare 5 dager siden jeg opererte. jeg er 165 høy og 56 kg. og det er ingen kanter i det hele tatt til meg, enda hvertfall. var en B fra før. hvilken str bruker du? du er jo en del mindre enn meg. Kunne jeg fått bilde av puppene dine hehe? Gjerne før å etterbilde om du har? Jeg bruker 70a, HM str,, kirurgen sa om man har mer enn 2 cm underhudsfett så tar de over brystmuskelen, å eg har 2,8 så har en del fett fra før av
boobjob Skrevet 11. februar 2011 #15360 Skrevet 11. februar 2011 koffar ska me ha det på det ytterste :gjeiper: ? er vell mangen hakk for ein grunn hehe har så lite peiling på sånn alltid brukt sama størrelse hehe eg har ikkje roen på det der størrelse styret, så når eg sko ner å kjøpa sportsbh til ite operasjonen på cubus så ante eg ikkje ke størrelse så gekk ud uden bh :gjeiper: va jo spnn 85C og sånn :gjeiper: åja, koffar ikkje operera her i stavanger ? har de godt rykte på den ? Hvorfor er vel fordi du skal begynne med ytterst, og ettersom den slites kan du gå lengre inn. Er liksom den som skal holde alt på plass. Ikke stroppene :b Jeg bestemte meg vel for bergen siden jeg hadde lest så mye om det, gikk på konsultasjon og følte meg veldig vell der og godt tatt i mot. Så da ble det bare sånn
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå