Betty84 Skrevet 11. februar 2011 #15321 Skrevet 11. februar 2011 Jippiii!! Idag er di nye venninnene mine ei uke, og over natten har jeg minket fra 98cm over brystet til 94cm!! Da går det jaggu litt fremover! Er sååå glad!! Btw...Ready du har fått mail!
lotteline Skrevet 11. februar 2011 #15322 Skrevet 11. februar 2011 Her kommer en oppdatering fra meg, lotteline My boobs, my boobs, my boobs are okay hahaha, litt humor fra mannen min sin side, han har gått å nunnet på den sangen helt siden jeg bestilte operasjonsdatoen :gjeiper: Dere her inne hadde helt rett, det var ingenting å grue seg til, alt gikk bare sååååå fint Ble møtt av et fantastisk personell som tok godt vare på meg..... kan ikke få skrytt nok av dem.. anestesilegen var helt utrolig, han så vel hvor redd jeg var, satt der som et lite barn og skalv vetu han tok meg med på kontoret og sa at han hadde jobbet som narkoselege i over 20 år så hos han var jeg i trygge hender han fortalte også at det var mye tryggere å ta narkose enn det er å kjøre bil.... før jeg sovnet inn, holdt han meg i hånda og sa jeg skulle se ham i øynene.... da sa han at jeg skulle tenke på mine SKJØNNE små barn der hjemme og prøve å sove litt.... det er det siste jeg husker, så sloknet jeg........ det er vel den beste søvnen jeg noen gang har hatt... ble også vekket på en behagelig måte og de kom inn med mat og drikke og satt å preikte med meg, jeg var jo i en morfinrus, så det ble vel litt fnising og mye tullprat, hehe jeg var bare så utrolig GLAD for at jeg våknet og at alt var over og ikke minst da jeg så de flotte puppene mine, hihi :gjeiper: Kirurgen var utrolig usikker på om han skulle legge 280 cc over muskelen eller 300 cc under muskelen... og når han var usikker, skal jeg love dere jeg ble usikker... jeg overøste han med spørsmål om hva som er finest, best, vondest osv osv jeg sa at jeg trente og har tenkt på å gå ned et par kg ihvertfal og da mente han at det var best å legge dem under muskelen, dette kom til å gjøre mer vondt i ettertid, men da han mente at det var best og kom til å se finest ut til min kropp, så ble vi enige om at det var det beste Puppene ble kjempe fine, mn de er jo hovne nå, så det skal bli spennende å se fremover.... Hun sykepleieren jeg var til konsultasjon hos for 1 mnds tid siden kom innom å var kjempe nysjerrig på hvordan resultatet ble og hun skrøt hemningsløst om puppene mine, hihi, helt rart... aldri fått skrytt av puppene før, så nå bare suuuuuger jeg til meg og føler meg KJEMPE BRA Så litt om smertene: Forbered dere på mye smerter, men husk at det er verst rett etter operasjonen, i allefall for meg, i dag føler jeg meg mye bedre Da jeg våknet fra narkosen var jeg i "smertehelvete" helt til de kom inn med Oxynorm til meg, da kom det seg litt.... Smertene var intense i ryggen, verst der merkelig nok ..... Da jeg skulle reise meg for å kle meg holdt jeg på å falle i bakken, ble svimmel, kaldsvettet og ble veldig kvalm.... så da ble det å legge seg ned igjen og få kvalmestillende.... etter hvert kom jeg meg litt og fikk kledd på meg, mannen min kom å hentet meg 3 tmer etter operasjonen, endelig skulle jeg hjem Har 2 jenter som var veldig spente da mammaen sin kom hjem De var så god å var kjempe forsiktig og forstod situasjonen.... gidde mammå en kos og de var glad for å ha mamma hjem igjen .... Så nå er 2 av barna i barnehagen og 1 på skolen... Pappen henter dem og han skal ta seg av alt det praktiske med barna og lage mat og stelle hus, kjempe flink er han Så jeg vil bare ønske alle vakre, skjønne og gode jenter her inne lykke til med operasjonen, det kommer til å gå kjempe fint, dere må bare glede dere, det er verdt alle pengene og når dere ser resultatet så blir dere overlykkelige Kommer nok til å være her jeg, er vel mange spm. som dukker opp i etterkant også og da er det godt å ha jenter som dere her inne å spørre Stor klem fra meg Vil forresten anbefale Privatsykehuset i Haugesund og kirurg Per-Erik Janson til alle som bor i nærheten av Haugesund, jeg er kjempe fornøyd og har fått den beste service som går ann å få Nå skal jeg snart til etterkontroll, skal være der kl. 13.15, så det blir spennende 1
lilleville85 Skrevet 11. februar 2011 #15323 Skrevet 11. februar 2011 Der ble det 70G! Nei er nok bare å prøve å teste ur ihvertfall.... Meeen da skjønner dere hvorfor jeg føler meg som en ku akkurat nå ;P 70G Fant ut at hvis jeg slanker meg 1 cm under brystene så får jeg 75C hos underverker, så da er jeg jo der jeg vil være =)
Gjest Kalia Skrevet 11. februar 2011 #15324 Skrevet 11. februar 2011 Så kjekt å hørra lotteline gratulere så masse så bra at du er kjempe fornøyde og at legene og sånn va kjempe flinke og snille me deg kossen gekk det med den lille sminken du hadde på? sminkte du deg itepå elle :gjeiper: ?
lilleville85 Skrevet 11. februar 2011 #15325 Skrevet 11. februar 2011 Her er et bilde av puppene mine iført BH etter litt over en måned Tenkte det var greit å poste, sånn endelig :gjeiper: Jeg har da lagt inn 400 gram i hver, ekstra høyprofil, over muskelen, så jeg har fått litt "hylle", men jeg liker det sånn Og jeg er veldig fornøyd med at tidligere relativt synlige arr som jeg hadde har blitt mye mindre synlige etter operasjonen. Hipp hurra for pupp P.S. Dere får bare ignorere at BH-en er aaaltfor liten... Den er i størerlse 70E fra La Senza, og det funker særdeles dårlig *knis* For noen mugger Tror bhen er litt liten ja Hvilken str bruker du?
Belle89 Skrevet 11. februar 2011 #15326 Skrevet 11. februar 2011 åå Lotteline! :D gratulerer så mye med nye pupper så bra å høre at servicen var bra og at de var så flinke med deg! Tenk hvor annerledes ting blir fra nå av! Alle de fine kjolene og toppene, du kommer til å føle deg vel uten klær og flott på stranden I dag er det 12 dager til operasjonen min - rar blanding mellom å glede seg og grue seg :s
Betty84 Skrevet 11. februar 2011 #15327 Skrevet 11. februar 2011 70G Fant ut at hvis jeg slanker meg 1 cm under brystene så får jeg 75C hos underverker, så da er jeg jo der jeg vil være =) Som jeg skrev over...igår var jeg 98cm over brystene! Meeen jeg tror jeg kommer til å ende opp med stor C, liten D... Di str guidene er jo helt ville syntes nå jeg...jeg har ikke G pupper om du skjønner....
Betty84 Skrevet 11. februar 2011 #15328 Skrevet 11. februar 2011 Gratulerer med vel overstått Lotteline! Tenker du er glad og fornøyd nå )
lilleville85 Skrevet 11. februar 2011 #15329 Skrevet 11. februar 2011 Som jeg skrev over...igår var jeg 98cm over brystene! Meeen jeg tror jeg kommer til å ende opp med stor C, liten D... Di str guidene er jo helt ville syntes nå jeg...jeg har ikke G pupper om du skjønner.... Det er godt å høre at hevelsen begynner å gå ned nå Det blir spennende å se hvilken str vi ender opp med, spes siden vi tok så lik str på innleggene. Kan jeg spørre om din høyde og vekt? Bare for å sammenligne??
lilleville85 Skrevet 11. februar 2011 #15330 Skrevet 11. februar 2011 Lotteline: Gratulerer!! Godt å høre at alt gikk så bra
Betty84 Skrevet 11. februar 2011 #15331 Skrevet 11. februar 2011 Det er godt å høre at hevelsen begynner å gå ned nå Det blir spennende å se hvilken str vi ender opp med, spes siden vi tok så lik str på innleggene. Kan jeg spørre om din høyde og vekt? Bare for å sammenligne?? La inn målene på nytt nå hos underverker... Ender da opp med 80D... Gir opp det greiene der jeg nå.... Jeg er 160cm og 57 kg....
lilleville85 Skrevet 11. februar 2011 #15332 Skrevet 11. februar 2011 La inn målene på nytt nå hos underverker... Ender da opp med 80D... Gir opp det greiene der jeg nå.... Jeg er 160cm og 57 kg.... Jeg er 161cm og 58 kg, så da er vi jo ganske like der også
Betty84 Skrevet 11. februar 2011 #15333 Skrevet 11. februar 2011 Jeg er 161cm og 58 kg, så da er vi jo ganske like der også Hihi Har du et bilde kansje?
lilleville85 Skrevet 11. februar 2011 #15334 Skrevet 11. februar 2011 Hihi Har du et bilde kansje? Jeg kan sende deg en PM med før/etter bilde når jeg kommer hjem fra jobb. Har ikke så lyst å legge ut på forum
Betty84 Skrevet 11. februar 2011 #15335 Skrevet 11. februar 2011 Jeg kan sende deg en PM med før/etter bilde når jeg kommer hjem fra jobb. Har ikke så lyst å legge ut på forum Det skjønner jeg Jeg har selv ikke noe før bilde...vil ikke tenke på før engang...
Betty84 Skrevet 11. februar 2011 #15336 Skrevet 11. februar 2011 Men er det noen som husker hva PK sa om alkohol? Har så lyst på et glass rød til maten ikveld -feire litt hihi
sinne Skrevet 11. februar 2011 #15337 Skrevet 11. februar 2011 ja ikke sant. trodde også jeg hadde peiling på BH størrelser, men etter at jeg fant ut at jeg skulle oppereres å prøvd å satt meg inn i det skjønner jeg ingenting så håper også jeg ender opp med en full C liten D! har fått tips om å fylle opp vann i poser (feks 2,5 dl) knyte den godt fast så legge den under mine pupper i bh'n så ser jeg hvor store de blir ... spørs om jeg får prøve det i helgen
Belle89 Skrevet 11. februar 2011 #15338 Skrevet 11. februar 2011 Men er det noen som husker hva PK sa om alkohol? Har så lyst på et glass rød til maten ikveld -feire litt hihi jeg har fått beskjed om at det er helt ok å drikke alkohol ca en uke etter OP, til mat, et glass vin etc. Fikk streng beskjed om å ikke drikke meg beruset aka full på minst 6 uker, og ikke dra på byen o.l (pga trengsel) i samme periode. Dette har med risikoen for å bli dultet til, falle osv. Så du kan godt ta deg et glass vin kos deg! <3
sinne Skrevet 11. februar 2011 #15339 Skrevet 11. februar 2011 Jeg kan sende deg en PM med før/etter bilde når jeg kommer hjem fra jobb. Har ikke så lyst å legge ut på forum kunne jeg kanskje fått på PM også? jeg er 161 og 54 kg så høres likt ut
lilleville85 Skrevet 11. februar 2011 #15340 Skrevet 11. februar 2011 kunne jeg kanskje fått på PM også? jeg er 161 og 54 kg så høres likt ut Det kan du
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå