lotteline Skrevet 10. februar 2011 #15301 Skrevet 10. februar 2011 Wii! ringte Klinikken i dag for å avtale tidspunkt for oppmøte:D Fredag kl 1015. å skal oppereres 1030 er så spent! har sitti her i neste 2 mnd å lest om alle som har blitt operert å vært supermisunnelig! men nå er det snart min tur! en uke igjen nå! sååååå morro det er jo ikke lenge til, 1 uke går kjempe fort gleder mg på dine vegne terine
Mirri Skrevet 10. februar 2011 #15302 Skrevet 10. februar 2011 Er innpå her enda jeg, dere blir ikke kvitt meg så lett ja nå nærmer det seg stygt, avspaserte de siste timene på jobb i dag, så nå sitter jeg her å venter Klokken nærmer seg 13.45, da er det tid for smertestillende, gleder meg til det for jeg kjenner hodeverken begynner å komme, mye pga. denne nervøsiteten jeg går å kjenner på Takk for lykkeønskning, jepp, jeg kommer til å oppdatere med en gang jeg føler meg opplagt til å skrive på pc`en igjen :gjeiper: klemmepå hehe, litt morro å lese, siden jeg vet hvordan du har det Men slapp heeeelt av, jeg kan ikke komme på en eneste negativ ting å si med det du nå skal gjennom Du piner bare deg selv med å være nervøs Slapp av, pust, og GLED deg!! :D Du trenger ikke lykke til Men "lykke til" (vet ikke hva annet jeg skal si )
lilleville85 Skrevet 10. februar 2011 #15303 Skrevet 10. februar 2011 Jeg brukte også underverker.no sin kalkulator....., finner ikke change sin på hjemmesiden demmes.... har du link så skal jeg se hva jeg får.... Blei du 75F på underverker sin hjemmeside? Gud, lurer på hvor stort du får på Change da Her er linken: http://shop.change.com/no/din-profil/bh-guide/
lotteline Skrevet 10. februar 2011 #15304 Skrevet 10. februar 2011 hehe, litt morro å lese, siden jeg vet hvordan du har det Men slapp heeeelt av, jeg kan ikke komme på en eneste negativ ting å si med det du nå skal gjennom Du piner bare deg selv med å være nervøs Slapp av, pust, og GLED deg!! :D Du trenger ikke lykke til Men "lykke til" (vet ikke hva annet jeg skal si ) Åhhh tusen takk, trenger all betryggende ord jeg kan få nå kjenner jeg Hører jo alltids skrekkhistorier vetu og det er som regel de du henger deg opp i Ja gleder meg jo enormt mye, spes. til det er overstått Håper jeg har husket alt nå, føler ikke jeg har "hodet" med meg helt :gjeiper: mn har pakket med meg: - penger/ kort (greit å ha) - underskriftspapirer/ kontrakt - mobilen - puppebilder til kirurgen - sminkeveska (selv om d er tvilsomt at den blir brukt, hehe) :gjeiper: Har på meg joggedress, genseren er med knapper hmmmm, glemt noe da? Forresten: får jeg noe beroligende før narkosen, eller er det rett på lissom
Ready Skrevet 10. februar 2011 #15305 Skrevet 10. februar 2011 Åhhh tusen takk, trenger all betryggende ord jeg kan få nå kjenner jeg Hører jo alltids skrekkhistorier vetu og det er som regel de du henger deg opp i Ja gleder meg jo enormt mye, spes. til det er overstått Håper jeg har husket alt nå, føler ikke jeg har "hodet" med meg helt :gjeiper: mn har pakket med meg: - penger/ kort (greit å ha) - underskriftspapirer/ kontrakt - mobilen - puppebilder til kirurgen - sminkeveska (selv om d er tvilsomt at den blir brukt, hehe) :gjeiper: Har på meg joggedress, genseren er med knapper hmmmm, glemt noe da? Forresten: får jeg noe beroligende før narkosen, eller er det rett på lissom Lykke til!! Det kommer sikkert itl å gå bra!Jeg var egentlig livredd før op..Men jeg gikk inn og tenkte jeg skal bare sove - så la jeg eg på benken, giret ned og lukket øynene - våknet og hadde PUPPER! Prøv å ikke stress deg selv opp, prøv å roe deg selv - ikke tenk på alt som er skummelt eller hva du frykter..Det går kjempe fort!Det er fascinerende egentlig LYKKE TIL!!:):)
lotteline Skrevet 10. februar 2011 #15306 Skrevet 10. februar 2011 Lykke til!! Det kommer sikkert itl å gå bra!Jeg var egentlig livredd før op..Men jeg gikk inn og tenkte jeg skal bare sove - så la jeg eg på benken, giret ned og lukket øynene - våknet og hadde PUPPER! Prøv å ikke stress deg selv opp, prøv å roe deg selv - ikke tenk på alt som er skummelt eller hva du frykter..Det går kjempe fort!Det er fascinerende egentlig LYKKE TIL!!:):) takk for d :) nå venter jeg bare på at mannen min skal komme hjem fra jobb har syndet litt å tatt på meg pitte litte granne mascara følte meg mer vel med en gang, kan ikke være noe galt d vel, med pitte litt mener jeg? :gjeiper: jaja, nå skal ikke jeg mase mer her inne i dag.... da går jeg på en aldri så liten "date" med "kniven"
Terine Skrevet 10. februar 2011 #15307 Skrevet 10. februar 2011 takk for d :) nå venter jeg bare på at mannen min skal komme hjem fra jobb har syndet litt å tatt på meg pitte litte granne mascara følte meg mer vel med en gang, kan ikke være noe galt d vel, med pitte litt mener jeg? :gjeiper: jaja, nå skal ikke jeg mase mer her inne i dag.... da går jeg på en aldri så liten "date" med "kniven" <3
Mirri Skrevet 10. februar 2011 #15308 Skrevet 10. februar 2011 Åhhh tusen takk, trenger all betryggende ord jeg kan få nå kjenner jeg Hører jo alltids skrekkhistorier vetu og det er som regel de du henger deg opp i Ja gleder meg jo enormt mye, spes. til det er overstått Håper jeg har husket alt nå, føler ikke jeg har "hodet" med meg helt :gjeiper: mn har pakket med meg: - penger/ kort (greit å ha) - underskriftspapirer/ kontrakt - mobilen - puppebilder til kirurgen - sminkeveska (selv om d er tvilsomt at den blir brukt, hehe) :gjeiper: Har på meg joggedress, genseren er med knapper hmmmm, glemt noe da? Forresten: får jeg noe beroligende før narkosen, eller er det rett på lissom Nå er du nok dratt :O Men du har nok tatt det viktigste med deg Jeg la meg bare ned på operasjonsbordet, fikk en sprøyte, så var jeg borte
Gjest Kalia Skrevet 10. februar 2011 #15309 Skrevet 10. februar 2011 Da bruker du nok feil bh størrelse. Skal jo ha bhen på ytterste hakket fikk jeg beskjed om. Jeg fikk beskjed fra kirurgen min at jeg kom til å gå opp til en D. Men nå viser det jo at jeg allerede har D. haha. Men 65D er jo mye mindre enn d.eks 75D. Så når jeg fortalte han jeg brukte 75B, tenkte han nok at jeg gikk opp til 75D. kan jeg tenke meg. Men , det var da feil da, ettersom jeg fortalte han feil bh størrelse :b Men ja, følte 65D var okei, litt stram da. Mindre enn 75B føltes det ut som! Så anbefaler å måle før også, gleder meg til å se hvilken størrelse jeg går. Tipper jeg får en 65F/G eller noe slik Jeg skal opereres på Klinikk Bergen. Så jeg frar til Bergen på mandag koffar ska me ha det på det ytterste :gjeiper: ? er vell mangen hakk for ein grunn hehe har så lite peiling på sånn alltid brukt sama størrelse hehe eg har ikkje roen på det der størrelse styret, så når eg sko ner å kjøpa sportsbh til ite operasjonen på cubus så ante eg ikkje ke størrelse så gekk ud uden bh :gjeiper: va jo spnn 85C og sånn :gjeiper: åja, koffar ikkje operera her i stavanger ? har de godt rykte på den ?
Gjest Kalia Skrevet 10. februar 2011 #15310 Skrevet 10. februar 2011 Her må jeg hoppe inn litt (bor forresten også i Stavanger ), men kirurgen din sier du blir å få en liten C etter operasjonen?. Ja, det fortalte han meg også, og jeg bruker nå 65H, bare sånn at du vet det ojj han trodde C og det blei H ? kor mye du la inn ? og var det øve elle under muskel ? har du bilde ?
Frk.L-M Skrevet 10. februar 2011 #15311 Skrevet 10. februar 2011 Hei! Er ny her, så vet ikke helt om jeg får dette til, men gjør et forsøk Fikk lagt inn silikon for tre dager siden, og føler meg egentlig veldig bra. Det som skaper mest smerter for meg er faktisk det å måtte ligge på ryggen hele tiden. Får veldig vondt i ryggen, og har problemer med å sove om natten pga ryggsmertene. Det hjelper heller ikke å bygge opp med masse puter, like vondt likevel. Noen som har tips til hvordan man kan ligge for å unngå ryggvondt? Lurer også på om det er noen her som begynte å ligge på siden før det var gått en uke? Heihei. Jeg var plaget med akkurat det samme. Hadde så vondt i ryggen at når jeg var ferdig å bruke de sterkesre smærtestillende så fikk jeg nesten ikke sove. De gikk ikke så mange dager før jeg klarte å sove på siden når jeg låg på sofan, men det tok litt lengre tid før jeg klarte å sove på siden i senga. Men hvis du ikke klarer å sove helt på siden enda kan du prøve å legge noe til å støtte opp bak deg slik at du kommer litt mer på siden.
Betty84 Skrevet 10. februar 2011 #15312 Skrevet 10. februar 2011 Blei du 75F på underverker sin hjemmeside? Gud, lurer på hvor stort du får på Change da Her er linken: http://shop.change.com/no/din-profil/bh-guide/ Der ble det 70G! Nei er nok bare å prøve å teste ur ihvertfall.... Meeen da skjønner dere hvorfor jeg føler meg som en ku akkurat nå ;P
sinne Skrevet 10. februar 2011 #15313 Skrevet 10. februar 2011 Blei du 75F på underverker sin hjemmeside? Gud, lurer på hvor stort du får på Change da Her er linken: http://shop.change.com/no/din-profil/bh-guide/ Målte meg på change sin side, ble en 65 D.. men etter hm sin str bruker jeg 75B... for en str jungel..... vil jo ha ( etter hva jeg tror er )en full C liten D... hmm... Har iallefall snart konsultasjon og fått reservert opperasjonsdag så håper bare alt går i orden
Terine Skrevet 10. februar 2011 #15314 Skrevet 10. februar 2011 Målte meg på change sin side, ble en 65 D.. men etter hm sin str bruker jeg 75B... for en str jungel..... vil jo ha ( etter hva jeg tror er )en full C liten D... hmm... Har iallefall snart konsultasjon og fått reservert opperasjonsdag så håper bare alt går i orden ja ikke sant. trodde også jeg hadde peiling på BH størrelser, men etter at jeg fant ut at jeg skulle oppereres å prøvd å satt meg inn i det skjønner jeg ingenting så håper også jeg ender opp med en full C liten D!
DangerDame Skrevet 10. februar 2011 #15315 Skrevet 10. februar 2011 Hei alle skjønne piger! Oi, her har det vært mye aktivitet siden sist! Har vært i London, og derfor ikke hatt mulighet for å få skrevet noe her. Ang. BH-størrelser: Det er veldig vanskelig å finne frem i BH-jungelen, og cupstørrelsen avhenger av hvor bred BH-en er rundt. Cupen til en 65D er mindre enn en 75D. Det avhenger også av merke, type (balconette, push-up etc.) og om cupen er myk eller med padding. Jeg er for eksempel 60-65 rundt, kan bruke 70 til nøds, men veksler mellom både E, F, G og H i cupen. Så det kan godt være at kirurgen hadde rett i at du fikk en C- eller D-cup etter "vanlig" standard, men når du sammenlikner det med ryggmålet ditt, må du opp i cupen fordi dette reguleres i henhold til dette.
DangerDame Skrevet 10. februar 2011 #15316 Skrevet 10. februar 2011 Forresten, i London var det en fyr som kom bort til meg og ut av det blå spurte: "Are they real?" etterfulgt av: "No matter, those are the finest tits in London!". Forsåvidt hyggelig å høre at jeg har fine pupper, men jeg må si jeg ble ganske fornærmet. Makan til å være frampå og ubehøvlet! Argh, fortalte samboeren min om det, og han ble rasende. Og om de er ekte? Ja, for søren er de ekte! Og de er mine! Ja, jeg har lagt inn litt i dem, men de eksisterer ikke i en eller annen utenomjordisk sfære eller eies av noen andre enn meg. Knurr, måtte bare få dette ut :gjeiper:
DangerDame Skrevet 10. februar 2011 #15317 Skrevet 10. februar 2011 (endret) Her er et bilde av puppene mine iført BH etter litt over en måned Tenkte det var greit å poste, sånn endelig :gjeiper: Jeg har da lagt inn 400 gram i hver, ekstra høyprofil, over muskelen, så jeg har fått litt "hylle", men jeg liker det sånn Og jeg er veldig fornøyd med at tidligere relativt synlige arr som jeg hadde har blitt mye mindre synlige etter operasjonen. Hipp hurra for pupp P.S. Dere får bare ignorere at BH-en er aaaltfor liten... Den er i størerlse 70E fra La Senza, og det funker særdeles dårlig *knis* Endret 11. februar 2011 av DangerDame
Linaa Skrevet 11. februar 2011 #15318 Skrevet 11. februar 2011 Lurer på hvordan det har gått med lotteline nå! Hun er sikkert veldig glad, men sover sikkert for øyeblikket )
Frk.L-M Skrevet 11. februar 2011 #15319 Skrevet 11. februar 2011 Prøvde å beregne sånn ca bh størrelse på meg før, å det var visst 65B på change sine nettsider og 70A på underverker sine nettsider, men er jo egentlig ikke helt sikker på målet rundt bysten før. Så tok jeg det jeg har nå, å det var 65E på change sine nettsider og 70C på underverker sine nettsider. Tror jeg høre på underverker, er den størrelsen som høres mest riktig ut. Er såvidt jeg klarer å gå med bh som er 70 rundt, så hadde nokk aldri klart å gått med en bh som er 65 rundt
Betty84 Skrevet 11. februar 2011 #15320 Skrevet 11. februar 2011 Hei! Er ny her, så vet ikke helt om jeg får dette til, men gjør et forsøk Fikk lagt inn silikon for tre dager siden, og føler meg egentlig veldig bra. Det som skaper mest smerter for meg er faktisk det å måtte ligge på ryggen hele tiden. Får veldig vondt i ryggen, og har problemer med å sove om natten pga ryggsmertene. Det hjelper heller ikke å bygge opp med masse puter, like vondt likevel. Noen som har tips til hvordan man kan ligge for å unngå ryggvondt? Lurer også på om det er noen her som begynte å ligge på siden før det var gått en uke? Hei! Idag er mine en uke, og jeg våknet på siden idag ) Sovner på ryggen, så får kroppen velge selv i løpet av natta...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå