Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skjønner ikke et kvekk av bh størrelser lenger jeg....!

Btw... hvor lang tid tar det før hevelsen begynner å gå ned??

Hmm, da må jeg tenke litt, er ikke helt sikker, men etter kanskje 2 uker følte jeg dem var normal. Men det var de ikke :P hehe.. de forandrer form hele tiden syns jeg. Til det positive altså!! :) Blir mer og mer fornøyd for hver dag som går :)

Jeg orke ikke si at jeg har den og den størrelsen lengre, for det er så forskjellig fra merke til merke, så jeg bare tester og prøver til jeg finner en som passer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ooh, størrelsen din høres sweeet ut :) Synes også 65 var veldig stramt på meg. Men var tydligvis den jeg skulle ha.. Tipper jeg kommer til å kjøpe litt i 70 også. Så jeg finner på litt billigere butikker + lettere å finne :fnise:

Ja, de har en del på Lindex i str 70 :) Hvertfall 70F, men er usikker på om de har større enn F

Skrevet

Så morsomt å se at det fortsatt er liv her inne! Stadig nye folk som kommer til.

Mine er faktisk blitt 5 måneder nå! Joho, snart ferdig med myk BH. Blir stilig å kunne ta på seg spileBH :fnise:

Jeg teiper arrene fortsatt da, siden de enda er røde :sukk: Siden jeg trener så masse, og svømmer flere ganger i uka, så henger teipen litt dårlig på... kanskje det har noe å si å..?

Ellers syns jeg puppene ser mye mer naturlige ut nå, enn de gjorde noen få måneder siden, de har liksom sunket litt ned på en måte. Tror, føles ivertfall, som de har blitt litt mindre også. Syns de var små rett etter op, men har måttet justert øynene mine litt. For om jeg sammenligner meg med andre, så er de jo svære :lur:

Hihi, ønsker dere andre som lurer på om dere skal, og dere som skal, lykke til! :jepp:

Mine er også 5 måneder nå :D På mandag som var.. Jeg sniker med til pushup-bh av og til jeg, tror ikke det gjør noe litt innimella :)

Teiper forresten også arra mine enda, de er lilla :S

Skrevet

hehe ja er fra sandnes :gjeiper: du merka det ja :fnise: føle eg skrive veldig bokmål her :gjeiper:

eg bruke 75a på det innerste hakket :gjeiper: tror ikkje eg er større enn det :gjeiper: vett ikkje om eg "tør" måla meg før, de er så små, føle ikkje de er någe å måla hehe :gjeiper: syke forskjell hos deg då, trodd du brukte B så va det D hehe men når du prøve D bher er de fine og goe på då ? eg komme til å få liten C ite operasjonen trodde kirurgen. kor mye ska du legga inn? ska du operera deg hos colosseum elle?

hehe ja har fått me meg at Change kan måla og sånn :fnise: må nok gå innom der ein dag, iaf ite operajsonen :)

Her må jeg hoppe inn litt (bor forresten også i Stavanger :P ), men kirurgen din sier du blir å få en liten C etter operasjonen?. Ja, det fortalte han meg også, og jeg bruker nå 65H, bare sånn at du vet det :P

Skrevet

Hmm, da må jeg tenke litt, er ikke helt sikker, men etter kanskje 2 uker følte jeg dem var normal. Men det var de ikke :P hehe.. de forandrer form hele tiden syns jeg. Til det positive altså!! :) Blir mer og mer fornøyd for hver dag som går :)

Jeg orke ikke si at jeg har den og den størrelsen lengre, for det er så forskjellig fra merke til merke, så jeg bare tester og prøver til jeg finner en som passer :)

Målte meg nå for moro skyld til 75F!! Bare håper på det skal roe seg ned fort :)

Forresten....har du prøvd silikon tape på arra dine? Fabelaktig syntes nå jeg. Arrene heler vanvittig mye bedre! Er ihvertfall min erfaring :)

Skrevet

Hei! Er ny her, så vet ikke helt om jeg får dette til, men gjør et forsøk :)

Fikk lagt inn silikon for tre dager siden, og føler meg egentlig veldig bra. Det som skaper mest smerter for meg er faktisk det å måtte ligge på ryggen hele tiden. Får veldig vondt i ryggen, og har problemer med å sove om natten pga ryggsmertene. Det hjelper heller ikke å bygge opp med masse puter, like vondt likevel.

Noen som har tips til hvordan man kan ligge for å unngå ryggvondt? Lurer også på om det er noen her som begynte å ligge på siden før det var gått en uke?

Hei :)

Jeg hadde akkurat samme problem som deg. Fikk veldig vondt i ryggen.. Men hvis det er noen trøst, så klarte jeg å ligge på siden på dag 5 eller 6, så du er nesten der nå :) Det er bare å føle seg frem hva du klarer uten at det gjør vondt :) Ellers fant jeg ingen metoder som hjalp underveis desverre :(

Skrevet

Målte meg nå for moro skyld til 75F!! Bare håper på det skal roe seg ned fort :)

Forresten....har du prøvd silikon tape på arra dine? Fabelaktig syntes nå jeg. Arrene heler vanvittig mye bedre! Er ihvertfall min erfaring :)

Wow, det er stort da!! :P Det roer seg nok ned ja, om de er veldig "ferske" :P

Silikontape??? nei, det har jeg ikke. Hva heter dem, og hvor får du kjøpt det? Jeg er så himla lei av den tapinga nå!! Begynner å klø mye :P ikke så bra for arrene akkurat.. Men jeg kunne gjerne tenkt meg å prøvd denne silikontapen du snakker om :)

Skrevet

Beklager jenter, at det blir så mye skriblerier fra meg på en gang, men dere er jo så raske på å skrive her inne!! :P 4 sider på et døgn joh!! :P

Skrevet (endret)

Wow, det er stort da!! :P Det roer seg nok ned ja, om de er veldig "ferske" :P

Silikontape??? nei, det har jeg ikke. Hva heter dem, og hvor får du kjøpt det? Jeg er så himla lei av den tapinga nå!! Begynner å klø mye :P ikke så bra for arrene akkurat.. Men jeg kunne gjerne tenkt meg å prøvd denne silikontapen du snakker om :)

Puppene mine ser ut som basketballer!! Å ja de er ferske, hele 6 dager gammle :)

Silikon tape får du kjøpt på apoteket, men det er ikke så mange steder dem har det dessverre -så ut å leit :))

Den er litt dyr, men drøy i bruk og inneholder også litt kløstillende... Rett og slett genial!

Om du ikke finner det kan du kontakte Sykehusapoteket i Skien. Di kan sikkert gi deg info om forhandlere osv....

Endret av Betty84
Skrevet (endret)

Kjekt når det er aktivitet her inne!

Gratulerer til alle nyopererte!!Mine er nå 7 uker, og det er så merkelig å ha pupper!!!De er kjempe myke nå så jeg kan ligge på magen og på siden..Men en smule ubehag i arrene er det nå... :(

Jeg har kastet det hersens bandet som jeg måtte gå med i 6 uker, og har hatt på en vanlig bh uten spiler 1 gang..Jeg har ikke fortalt det til så mange,men ingen har kommentert det heller. Men gruer meg til jeg skal ut på byen! :( Gleder meg litt til å provosere de idiotene som har noen usakelige meninger om silikon pupper! Jeg elsker egentlig å diskutere når folk ikke har snøring, men det kan bli litt masse fra enkelte..

Er dere fornøyd jenter? Har ikke lest om noen som har opplevd noe ubehagelig rundt operasjonen???Alle har bare fått positive tilbakemeldinger?KJEKT!!!

Snart sommer og kjole tid!Jeg har aldri brukt kjole, men vurderer å prøve meg noen nå når jeg har noe å henge den på!:) GØY!!

Jeg skal til Tenerife nå i midten av MArs - Noen som vet om det går bra med tanke på arrene og bading?

Endret av Ready
Skrevet

Puppene mine ser ut som basketballer!! Å ja de er ferske, hele 6 dager gammle :)

Silikon tape får du kjøpt på apoteket, men det er ikke så mange steder dem har det dessverre -så ut å leit :))

Den er litt dyr, men drøy i bruk og inneholder også litt kløstillende... Rett og slett genial!

Om du ikke finner det kan du kontakte Sykehusapoteket i Skien. Di kan sikkert gi deg info om forhandlere osv....

De roer seg nok :) Tok du høy- eller moderat profil?

Takk, skal ut å leite litt da og se om jeg finner den ;)

Gjest halebein
Skrevet

Hei dere!

Nå er det noen uker siden jeg var her sist, da hadde jeg vært på konsultasjon. Nå går jeg bare å venter på the magic date:) Tirsdag 8.mars (på selveste kvinnedagen!)skal det skje. Da blir det pupper på meg, på tromsø priv. klinikk (tidl.klinikk stokkan)

Har jo ingenting fra før, og skal nå endelig få en b. Kirurgen ville legge inn 280-300 cc, men ville se an under operasjonen hva som ble finest. Jeg er 157 cm, (målte meg i går:) og 46 kilo, så jeg vil ikke ha for store. Jeg vil heller ikke at det skal bli større enn de pushuphelvetene jeg ikler meg daglig, slik at alle ser at jeg har operert. For meg handler det om å føle meg vel, og endelig se normal ut:)

Jeg er veldig spent. så snart operasjonsdatoen var spikra, kjente jeg at jeg nesten fikk litt vondt i magen...det ble så virkelig plutselig, dette som jeg har tenkt på i så mange år. Fortalte dere det til svigerfamilien deres/egen familie?

Jeg har fortalt mamma og søsteren min det.. de var positive, og så alt fra min side. Men har ikke fortalt det til pappa - vet ikke, men det føles så personlig å skulle snakke om brystene mine til min egen far:)

Mannen min har jeg hatt i snart 14 år nå, så hans familie er jo nesten som min familie - men likevel har jeg ikke fortalt dem om dette. Vi har jo 3 barn, sp de må nok passe ungene natta etter operasjonen, så da må vi jo nesten fortelle det, men jeg vet ikke jeg...føles veldig personlig, og akkurat om man må forsvare det ovenfor dem.

hvem har dere fortalt det til?

Har noen av dere barn? jeg dusjer og bader jo med barna mine i blant, så jeg lurer på hva de kommer til å si når mamma plutselig har fått pupper...eldstekar er 7 år, så han blir nok å lure veldig...synes jeg hører han på fotballtreninga: MAMMA HAR FÅTT STOOORE PUPPER! :D huff huff...

Skrevet

Kjekt når det er aktivitet her inne!

Gratulerer til alle nyopererte!!Mine er nå 7 uker, og det er så merkelig å ha pupper!!!De er kjempe myke nå så jeg kan ligge på magen og på siden..Men en smule ubehag i arrene er det nå... :(

Jeg har kastet det hersens bandet som jeg måtte gå med i 6 uker, og har hatt på en vanlig bh uten spiler 1 gang..Jeg har ikke fortalt det til så mange,men ingen har kommentert det heller. Men gruer meg til jeg skal ut på byen! :( Gleder meg litt til å provosere de idiotene som har noen usakelige meninger om silikon pupper! Jeg elsker egentlig å diskutere når folk ikke har snøring, men det kan bli litt masse fra enkelte..

Er dere fornøyd jenter? Har ikke lest om noen som har opplevd noe ubehagelig rundt operasjonen???Alle har bare fått positive tilbakemeldinger?KJEKT!!!

Snart sommer og kjole tid!Jeg har aldri brukt kjole, men vurderer å prøve meg noen nå når jeg har noe å henge den på!:( GØY!!

Jeg skal til Tenerife nå i midten av MArs - Noen som vet om det går bra med tanke på arrene og bading?

Da er vel puppene dine ca 3 måneder gamle? Jeg ville vært ekstremt flink til å dekt til arrene mine når det kommer til soling. De skal ikke være i direkte kontakt med solen på 1 år mener jeg det var. Ang bading husker jeg ikke helt.

• Liker 1
Skrevet

De roer seg nok :) Tok du høy- eller moderat profil?

Takk, skal ut å leite litt da og se om jeg finner den ;)

Moderat....

Skrevet

Moderat....

Ja, det har jeg også. De forandrer seg en del, så de blir nok mye bedre :) Bare ha tålmodighet :)

Skrevet

Ja håper på det, at d blir en behagelig opplevelse, i allefall selve operasjonen, helt til bedøvelsen begynner å gå ut, hehe :gjeiper:

Takk for at du skal tenke på meg, jeg treeeeenger d :yvonne: så satser jeg på å være på nett igjen når de verste smertene har gitt seg :jepp:

Har tatt ut bilder på nettet nå av pupper jeg synes er fine, før og etter bilder som jeg tar med meg til kirurgen :) har prøvd å finne pupper som ligner på mine som har tatt 300 cc :) masse flott :fnise: (snakk om bli puppefiksert, hadde jeg aldri trodd jeg skulle bli, får håpe det er pga. omstendighetene, hehe) :fnise:

klem

ååh:) nå er det snart din tur Lotteline:D:D Masse masse lykke til! gleder meg til å høre fra deg etterpå:) oppdateringer er viktig vettu;D Skal tenke på deg kl 4!:)

klem :klemmer:

Skrevet

Hvor målte du deg?

Jeg blir bare SÅ forvirret over disse str.

Jeg la inn målene mine på change sin hjemmeside. Der fikk jeg str 70DD, og så prøvde jeg på underverker.no også og der fikk jeg 80A?!

Men tror selv etter HM sine str at jeg kanskje er 75C... håper hvertfall det =)

Skrevet

Hvor målte du deg?

Jeg blir bare SÅ forvirret over disse str.

Jeg la inn målene mine på change sin hjemmeside. Der fikk jeg str 70DD, og så prøvde jeg på underverker.no også og der fikk jeg 80A?!

Men tror selv etter HM sine str at jeg kanskje er 75C... håper hvertfall det =)

Jeg brukte også underverker.no sin kalkulator....., finner ikke change sin på hjemmesiden demmes.... har du link så skal jeg se hva jeg får....

Skrevet

Wii! ringte Klinikken i dag for å avtale tidspunkt for oppmøte:D Fredag kl 1015. å skal oppereres 1030 :fnise: er så spent! har sitti her i neste 2 mnd å lest om alle som har blitt operert å vært supermisunnelig! men nå er det snart min tur! en uke igjen nå!

Skrevet

ååh:) nå er det snart din tur Lotteline:D:D Masse masse lykke til! gleder meg til å høre fra deg etterpå:) oppdateringer er viktig vettu;D Skal tenke på deg kl 4!:)

klem :klemmer:

Er innpå her enda jeg, dere blir ikke kvitt meg så lett :fnise: ja nå nærmer det seg stygt, avspaserte de siste timene på jobb i dag, så nå sitter jeg her å venter :sukk:

Klokken nærmer seg 13.45, da er det tid for smertestillende, gleder meg til det for jeg kjenner hodeverken begynner å komme, mye pga. denne nervøsiteten jeg går å kjenner på :sjenert:

Takk for lykkeønskning, jepp, jeg kommer til å oppdatere med en gang jeg føler meg opplagt til å skrive på pc`en igjen :gjeiper:

klemmepå :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...