Augustbrud -06 Skrevet 9. februar 2011 #15261 Skrevet 9. februar 2011 (endret) hehe ja har hørt om mangen så har blitt litt blinde :gjeiper: tvile på eg vil bli det for vil jo bare ha større enn det de er, så vil bi fornøyde TROR eg :gjeiper: det får jo tiå visa hehe ke størrelse du har nå ? eg ska og gå fra nesten ingenting :gjeiper: skjøl om legen min meinte eg hadde någe... men det er nok bare forde han ikkje vil folk ska ta operasjon :gjeiper: kan jo ikkje sei ein har store nok når ein bruke den minste størrelsen :gjeiper: ååå så kjekt å hørra du va så goe i formen :) då satse eg på at formen min er ok ite 1uka, ska jo bare sitta på skolen :gjeiper: så er ikkje så fysisk krevande Tusen takk for et utfyllande svar eg glede meg så bare det eg AUGUSTBRUD ROTER VISST FÆLT HER NÅ JEG :gjeiper: Jeg ville også bare ha litt, kirurgen måtte overtale meg til å la han få gjøre det som ble finest og det siste jeg sa til sykepleierne var at de måtte passe på at de ikke ble for store Jeg er har 65 F, men det ble veldig stramt, så har kjøpt noen i 70 DD og 75 D..men jeg er veldig bred over brystet, så de ser mindre ut.. Får du dekket operasjonen din, siden legen ikke mener du bør operere? Bare kjekt å kunne være til hjelp, jeg hadde tusen spørsmål og husker godt hvordan det var Endret 9. februar 2011 av Augustbrud -06
lotteline Skrevet 9. februar 2011 #15262 Skrevet 9. februar 2011 nei det tror jeg ikke du trenger! man må jo kle av seg helt på overkroppen når man skal opererer, når du er ferdig tar de på deg sportsbh'en, og så sover du til du blir vekt. jeg lå i 1,5 time etter jeg ble vekt, bare i bh'n under dyna fikk hjelp til å ha på genseren min da jeg skulle dra. Ok, flott da satser jeg på at det ikke er nødvendig, tar på meg "daffeklær" sånn at det blir behagelig Å tuuuusen takk for bildet, kjempe flotte pupper jo, så heldig du er Kjente meg forresten veldig godt igjen da jeg så førbildet, helt like mine vetu, hehe har ammet 3 barn så da blir d jo sånn Gleeeder meg sinnsykt nå, har nettopp gått en skogstur med pappa, han ønsket meg masse lykke til før han dro hjemover (så hærlig å få sånn støtte av fam, spes. pappa, hehe) Mannen min har dratt for å se på landslagskamp me gutta, sikkert hærlg å få fred fra puppegalne meg en stund :gjeiper:
lotteline Skrevet 9. februar 2011 #15263 Skrevet 9. februar 2011 hihi! Masse lykke til !! Skal tenke på deg i 4 tiden i morgen. Tipper det går fort, og du finner ut det ikke var noe å være nervøs for Så det går nok heeelt fint skal du se : D igjen, lykke til! Ja håper på det, at d blir en behagelig opplevelse, i allefall selve operasjonen, helt til bedøvelsen begynner å gå ut, hehe :gjeiper: Takk for at du skal tenke på meg, jeg treeeeenger d så satser jeg på å være på nett igjen når de verste smertene har gitt seg Har tatt ut bilder på nettet nå av pupper jeg synes er fine, før og etter bilder som jeg tar med meg til kirurgen har prøvd å finne pupper som ligner på mine som har tatt 300 cc masse flott (snakk om bli puppefiksert, hadde jeg aldri trodd jeg skulle bli, får håpe det er pga. omstendighetene, hehe) klem
lotteline Skrevet 9. februar 2011 #15264 Skrevet 9. februar 2011 hehe er nok lov me liiiiitt :gjeiper: det vil iaf eg tro hehe hehe tror eg ville dropt pudderet, siden det dekke så stort område :gjeiper: men forstår egentli ikkje ka så er gale me å ha på sminke pga me ska i narkose... :gjeiper: eg og føle meg teide :gjeiper: er heldigvis ikkje aleina om der me får bare gjør det besta udav det blir nok ikke mye pudder i tilfelle, litt i kinnene tenkte jeg :gjeiper: og maskara kanskje resten skal jeg klare mg uten, tihi nå er det snart tid for dusj og skrubb, har gått tur i , så d skal bli hærlig kjenner jeg skal faste i morgen, så jeg får vel kose meg med en ekstra god kvelds i kveld klem til dg
Gjest Kalia Skrevet 9. februar 2011 #15265 Skrevet 9. februar 2011 hehe ja de har jo peiling på det de drive me, så er nok lurt å overlata litt av ansvaret på der :gjeiper: ke str du hadde før operasjonen ? nei får ikkje dekka det, eg bare va innom han å snakte litt om det pga eg er i risiko gruppå for å få brystkreft... men de fleste leger ønske nok ikkje folk ska ta silikon, så viste jo han ville prøva ovetala meg til å ikkje gjør det,men han va faktisk ganske greie, sa eg velge skjøl, bare at eg måtte vurdera det nøye før eg gjor det ja er vanligt å lura på masse :gjeiper:
Gjest Kalia Skrevet 9. februar 2011 #15266 Skrevet 9. februar 2011 blir nok ikke mye pudder i tilfelle, litt i kinnene tenkte jeg :gjeiper: og maskara kanskje resten skal jeg klare mg uten, tihi nå er det snart tid for dusj og skrubb, har gått tur i , så d skal bli hærlig kjenner jeg skal faste i morgen, så jeg får vel kose meg med en ekstra god kvelds i kveld klem til dg hehe hørre bra ud det bare lada som ingenting der :gjeiper: alltid herligt me dysj ite ein sånnen tur du får skrubba deg godt å nyda ein goe kvells misunne ikkje at du må fasta heilt t fira får spisa goe kvells i mårå og då sova godt :) klem
PiaGundersen Skrevet 9. februar 2011 #15267 Skrevet 9. februar 2011 Ok, flott da satser jeg på at det ikke er nødvendig, tar på meg "daffeklær" sånn at det blir behagelig Å tuuuusen takk for bildet, kjempe flotte pupper jo, så heldig du er Kjente meg forresten veldig godt igjen da jeg så førbildet, helt like mine vetu, hehe har ammet 3 barn så da blir d jo sånn Gleeeder meg sinnsykt nå, har nettopp gått en skogstur med pappa, han ønsket meg masse lykke til før han dro hjemover (så hærlig å få sånn støtte av fam, spes. pappa, hehe) Mannen min har dratt for å se på landslagskamp me gutta, sikkert hærlg å få fred fra puppegalne meg en stund :gjeiper: ja dessverre blir de gjerne slik etter amming. heldigvis kan man gjøre noe med det takk for det, i morgen har du også nye pupper kjenner meg igjen i puppegalskapen, mannen min er også temmelig lei lykke til, og oppdater her inne når du er klar for det! gleder meg til å høre hvordan det har gått
lotteline Skrevet 9. februar 2011 #15268 Skrevet 9. februar 2011 Tenkte jeg skulle være fornuftig å legge meg tidelig for en gangs skyld, spes. med tanke på morgendagen...... Men nå er jeg så sååååå nervøs for den hersens narkosen, livredd rett og slett... tenk hvis jeg ikke våkner?!!!! uff, jeg vet at jeg ikke bør tenke sånn og at det er uhyre sjeldent sånt skjer, mn jeg får totalt panikk tenker på barna hele tiden og får helt vondt inni hjerterota..... de trenger jo mamman sin Nei må vel ta meg sammen og prøve å sove litt..... Nå kryper jeg under dyna til den gode snille mannen min også satser jeg på at jeg våkner opp til positiv tankegang i morgen Jeg har jo sååååå lyst til dette Har gledet meg til nye pupper i mange år nå Tenkte egentlig ikke å skrive dette, men greit å få det ned på papiret liksom Dere er jo så gode her inne Nattinatt alle sammen
Ready Skrevet 9. februar 2011 #15269 Skrevet 9. februar 2011 Tenkte jeg skulle være fornuftig å legge meg tidelig for en gangs skyld, spes. med tanke på morgendagen...... Men nå er jeg så sååååå nervøs for den hersens narkosen, livredd rett og slett... tenk hvis jeg ikke våkner?!!!! uff, jeg vet at jeg ikke bør tenke sånn og at det er uhyre sjeldent sånt skjer, mn jeg får totalt panikk tenker på barna hele tiden og får helt vondt inni hjerterota..... de trenger jo mamman sin Nei må vel ta meg sammen og prøve å sove litt..... Nå kryper jeg under dyna til den gode snille mannen min også satser jeg på at jeg våkner opp til positiv tankegang i morgen Jeg har jo sååååå lyst til dette Har gledet meg til nye pupper i mange år nå Tenkte egentlig ikke å skrive dette, men greit å få det ned på papiret liksom Dere er jo så gode her inne Nattinatt alle sammen LYKKE TIL!! Du sovner før du merker det, og du vokner etter en gooood søvn! Det går kjempe fint! Du er i gode hender og de passer godt på deg! Jeg har sprøyte skrekk og har aldri vært syk eller noe - så jeg gruet meg fælt, men det gikk helt flott!Sov kjempe godt!Kunne godt ha gjortdet igjen! LYKKE TIL!
Linaa Skrevet 10. februar 2011 #15270 Skrevet 10. februar 2011 Lykketil lotteline!! Gleder meg til å høre resultatet!
Frk.L-M Skrevet 10. februar 2011 #15271 Skrevet 10. februar 2011 Lykke til lotteline Håpe du blir fornøyd
boobjob Skrevet 10. februar 2011 #15272 Skrevet 10. februar 2011 hehe ja er fra sandnes :gjeiper: du merka det ja føle eg skrive veldig bokmål her :gjeiper: eg bruke 75a på det innerste hakket :gjeiper: tror ikkje eg er større enn det :gjeiper: vett ikkje om eg "tør" måla meg før, de er så små, føle ikkje de er någe å måla hehe :gjeiper: syke forskjell hos deg då, trodd du brukte B så va det D hehe men når du prøve D bher er de fine og goe på då ? eg komme til å få liten C ite operasjonen trodde kirurgen. kor mye ska du legga inn? ska du operera deg hos colosseum elle? hehe ja har fått me meg at Change kan måla og sånn må nok gå innom der ein dag, iaf ite operajsonen Da bruker du nok feil bh størrelse. Skal jo ha bhen på ytterste hakket fikk jeg beskjed om. Jeg fikk beskjed fra kirurgen min at jeg kom til å gå opp til en D. Men nå viser det jo at jeg allerede har D. haha. Men 65D er jo mye mindre enn d.eks 75D. Så når jeg fortalte han jeg brukte 75B, tenkte han nok at jeg gikk opp til 75D. kan jeg tenke meg. Men , det var da feil da, ettersom jeg fortalte han feil bh størrelse :b Men ja, følte 65D var okei, litt stram da. Mindre enn 75B føltes det ut som! Så anbefaler å måle før også, gleder meg til å se hvilken størrelse jeg går. Tipper jeg får en 65F/G eller noe slik Jeg skal opereres på Klinikk Bergen. Så jeg frar til Bergen på mandag
lotteline Skrevet 10. februar 2011 #15273 Skrevet 10. februar 2011 Takk for d alle sammen Har ihvertfall fått et par timer søvn i natt og kommet meg på jobb nå Dagen i dag føles bedre enn i går, sikkert pga. at alt er lettere på dagtid enn kveldstid og nattestid ikke så mye tankekjør Så nå får jeg kose mg med siste skvett før fastingen starter. Ha en strålende dag folkens
Terine Skrevet 10. februar 2011 #15274 Skrevet 10. februar 2011 boobjob og Terine: you've got mail :D :gjeiper: Serriøst pia de ble skikkelig fine:D din heldigriis!!! håper mine blir like fine^^ åååh nå gleder jeg meg enda mer! er bra jeg jobber om dagene for da går tia sååå mye fortere:D håper bare jeg kan gå på jobb 14 dager etter jeg!
lilleville85 Skrevet 10. februar 2011 #15275 Skrevet 10. februar 2011 I dag er puppene mine 1 uke gamle Og alt har bare gått kjempebra! Har hele tiden hatt minimalt med smerter, eneste jeg merker nå er at arrene klør litt, og at det gjør litt vondt hvis jeg løfter armen for høyt opp. Det største problemet mitt har vært å holde seg nok i ro og ikke løfte for mye. Glemmer til tider at jeg faktisk har operert og ikke bør ta for mye i. Ellers så ser puppene flotte ut! Mye ber en det jeg hadde forventet etter bare en uke Lykke til alle dere som snart skal opereres!! Gled dere!
lilleville85 Skrevet 10. februar 2011 #15276 Skrevet 10. februar 2011 boobjob og Terine: you've got mail :D :gjeiper: Kan jeg også se?? Så kan du se mine
Betty84 Skrevet 10. februar 2011 #15277 Skrevet 10. februar 2011 Takk for d alle sammen Har ihvertfall fått et par timer søvn i natt og kommet meg på jobb nå Dagen i dag føles bedre enn i går, sikkert pga. at alt er lettere på dagtid enn kveldstid og nattestid ikke så mye tankekjør Så nå får jeg kose mg med siste skvett før fastingen starter. Ha en strålende dag folkens Lykke til idag!! Dette går strålende skal du se )
Betty84 Skrevet 10. februar 2011 #15278 Skrevet 10. februar 2011 Da bruker du nok feil bh størrelse. Skal jo ha bhen på ytterste hakket fikk jeg beskjed om. Jeg fikk beskjed fra kirurgen min at jeg kom til å gå opp til en D. Men nå viser det jo at jeg allerede har D. haha. Men 65D er jo mye mindre enn d.eks 75D. Så når jeg fortalte han jeg brukte 75B, tenkte han nok at jeg gikk opp til 75D. kan jeg tenke meg. Men , det var da feil da, ettersom jeg fortalte han feil bh størrelse :b Men ja, følte 65D var okei, litt stram da. Mindre enn 75B føltes det ut som! Så anbefaler å måle før også, gleder meg til å se hvilken størrelse jeg går. Tipper jeg får en 65F/G eller noe slik Jeg skal opereres på Klinikk Bergen. Så jeg frar til Bergen på mandag Google BH kalkulator, så kan du måle selv Så får du ihvertfall nogenlunde str din....
Jazne Skrevet 10. februar 2011 #15279 Skrevet 10. februar 2011 (endret) poff Endret 4. november 2013 av Jazne
Masemeg Skrevet 10. februar 2011 #15280 Skrevet 10. februar 2011 Hei! Er ny her, så vet ikke helt om jeg får dette til, men gjør et forsøk Fikk lagt inn silikon for tre dager siden, og føler meg egentlig veldig bra. Det som skaper mest smerter for meg er faktisk det å måtte ligge på ryggen hele tiden. Får veldig vondt i ryggen, og har problemer med å sove om natten pga ryggsmertene. Det hjelper heller ikke å bygge opp med masse puter, like vondt likevel. Noen som har tips til hvordan man kan ligge for å unngå ryggvondt? Lurer også på om det er noen her som begynte å ligge på siden før det var gått en uke?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå