Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg la inn 325, moderat, over muskel....

Jeg føler ihvertfall mine er for store... skikkelig panikk her altså!

Opererte på fredag så har jo ikke gått mer enn 5 dager... også ser jeg at jeg er hoven, tilome mellom puppene så det MÅ jo roe seg!

Skal sies at jeg ikke ville ha store pupper, bare fylle opp det tomme.... huff....

Mine var ivertfall vannvittig hovne den første uka, og jeg syns det ikke så bra ut! Så ikke få panikk, det går over. Jeg ble så glad da jeg så at hevelsen gikk ned, og de begynte å få normal str og se fine ut :fnise:

De kommer til å forandre seg myyyyye!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg la inn 325, moderat, over muskel....

Jeg føler ihvertfall mine er for store... skikkelig panikk her altså!

Opererte på fredag så har jo ikke gått mer enn 5 dager... også ser jeg at jeg er hoven, tilome mellom puppene så det MÅ jo roe seg!

Skal sies at jeg ikke ville ha store pupper, bare fylle opp det tomme.... huff....

Off, må ikke snakke!Jeg opererte meg 22des. Hele huset fullt av familie og styr. Jeg syns puppene var ALT for store! Jeg skulle kle meg skikkelig på nyttårsaften siden vi skulle ha mer selskap og fest - jeg egynte nesten å grine!Jeg såg ut som en idiot i alt jeg hadde på meg!Jeg hadde 70/75 A/B før, og la inn 310.. Jeg sov dårlig om natten og ville ikke se på de.. Men jeg fant ut at jeg måtte bare overse de, prøve å ikke tenke på de - og ta tiden til hjelp!

Nå syns jeg det går bedre, men jeg har ikke kledt meg og drattpå byen lettkledt ennå - tror jeg dråpper det en stund til. Men har begynt å gå i vanlig BH uten spiler og beynner å venne meg til str. De har sunket en del og er fine.Men bruker mye sportsbh :):

Du blir fornøyd håper jeg!!! Men ja, det tar tid å venne seg til det og jeg følte meg som en klovn!

Skrevet

TAKK dere to!

Blir bare litt fortvila her jeg sitter med basketballene mine...

Vet jo mye forandrer seg osv, men.....ja dere skjønner...

Har vist meg frem for et par venninner og mamma, bare positive tilbakemeldinger..... er nok bare meg som er rastløs og vil det skal være bra NÅ :sur: hihi

Skrevet

hehe tror me er litt like på det område ja :gjeiper: :fnise:

stress å alltid måtta ha det på :gjeiper:

ååå heldigen :):) det går nok så bra ate, ikkje glae i narkose eg heller... men tenke ikkje så mye på det heldigvis. hjelpe masse å ha folk rondt seg så støtte og hjelpe til :biggrin:

off ikkje kjekt å gå rondt å tenka på det då, men ja ein blir jo mar klar øve det der når ein får unge, de er jo avhengig av å ha någen til å passa på de og sånn :)

eg glede meg og kjempe masse til å endelig å kunne kjøpa ein bikini som ikkje er miiiini størrelse og puppene svømmer oppi hehe :gjeiper: :fnise: endelig passe topper og kjoler, ska bli herligt :bolledeig:

ja vil tro 1mnd ska rimilig fort, skjøl om eg glede meg så sinnsykt masse at tiå nok stoppe litt opp og hehe

ska opereras på colosseum klinikken i stavanger, ska ha ca 240 under muskelen, anatomiske tror eg det va og lav profil hehe du då ? :) glede meg til å hørra fra deg på torsdag :)

Heisann :biggrin:

Jeg opererte på Colosseum for snart 5 uker siden. Jeg kan godt vise meg uten sminke for de nærmeste, men er ikke så glad i å gå utforbi døren uten...

Jeg ringte å spurte om jeg kunne ha på litt mascara, men hun som svarte sa at jeg skulle tross alt i narkose, så jeg tok det som et nei :fy_fy: men..jeg tok nå på meg mascara allikevel jeg, ingen som sa noe om det og ikke spurte jeg heller..Det gikk nå bra med meg allikevel :sminkedokke:

Jeg skulle legge inn 300 og 325 og var hysterisk redd for at det skulle bli for stort. Jeg ga til slutt kirurgen lov til å legge inn det som ble finest, uten at det ble unaturlig stort.

Jeg masse plass med tanke på hud, men muskelen var så stram at jeg endte opp med 280 og 300. Heldigvis hørte jeg på kirurgen for jeg kunne veldig godt hatt større :glare: La forresten under muskelen.

Masse lykke til, sykepleierene er forresten fantastiske der :klem:

Skrevet

masse lykke til me operasjonen i mårå lotteline :smilbla: sko ønska det va meg hehe skjøl om eg må venta til eg har vert i praksis, best det hehe :gjeiper:

i mårå på denne tiå har du nye pupper :)

takketakk :jepp: ja jeg vet, helt sprøtt å tenke på!!!!! gleder meg til det hele er over og jeg kan glede meg over resultatet :gjeiper:

lurer på om det blir noe søvn i natt..... håper inderlig det, for jeg skal på jobb til kl. 12.00 imorgen :sjenert:

masse lykke til, til deg også, når d plutselig er din tur :goodbye:

Skrevet

hehehe takk, så bra at du synes de er fine da :) er fornøyd selv :) hvor mye skal du legge inn da? sikkert lest det før, men har ikke alltid den beste hukommelsen :fnise:

kan jeg også få en titt, hihi :gjeiper: jeg opereres i morgen og er fremdeles i tvil om størrelse, tenker på 300, mn er redd for at det kan være i overkant til mg, gå fra så og si ingenting til 300 lissom :fnise:

Skrevet

Lykke til :)

Jeg er vel litt ny her, men det hadde vært fint å høre litt om hvordan resultatet blir og hvordan form du er i :)

takker så mye, så klart dere skal få resultatet, gleder meg til å fortelle, håper bare alt går fint, er temmelig nervøs nå altså..... angst angst angst...!!!!! håper jeg får noe beroligende i forkant :sovne:

Skrevet

Skjønner du er nervøs! Jeg føler med deg :fnise: Gleder meg til du skal oppdatere oss :DD

Jeg er jo suuper nervøs, får nesten ikke sove. Og fremdeles et par dager igjen tim min tur, men det er jo din tur i morgen :D Kjenner jeg gleder meg på dine vegner også nå. :fnise:

sååååå søt du er :klemmer: gleder meg til å fortelle :) håper jeg kan gi dg en fiiiiiiin oppdatering :)klem

Skrevet

Heisann :biggrin:

Jeg opererte på Colosseum for snart 5 uker siden. Jeg kan godt vise meg uten sminke for de nærmeste, men er ikke så glad i å gå utforbi døren uten...

Jeg ringte å spurte om jeg kunne ha på litt mascara, men hun som svarte sa at jeg skulle tross alt i narkose, så jeg tok det som et nei :fy_fy: men..jeg tok nå på meg mascara allikevel jeg, ingen som sa noe om det og ikke spurte jeg heller..Det gikk nå bra med meg allikevel :sminkedokke:

Jeg skulle legge inn 300 og 325 og var hysterisk redd for at det skulle bli for stort. Jeg ga til slutt kirurgen lov til å legge inn det som ble finest, uten at det ble unaturlig stort.

Jeg masse plass med tanke på hud, men muskelen var så stram at jeg endte opp med 280 og 300. Heldigvis hørte jeg på kirurgen for jeg kunne veldig godt hatt større :glare: La forresten under muskelen.

Masse lykke til, sykepleierene er forresten fantastiske der :klem:

oki, rart det ikkje står någe om det :gjeiper: eg er så teide me sminke greiene mine, er ikkje jåle jenta elle någe sånn, bare ein vane sak og någe så har blitt ein del av meg, sko ønska eg kunne gått uden av og til, spess når eg er skam syke og sånn :gjeiper: hehe tror eg tar på liiiiitt eg, så får eg bare ta det av der :fnise:

eg har liten plass :gjeiper: så har plass til 240, kunne godt ha mar når eg fyst ska gjennomføra det, men vil heller ikkje ha någe svære greier, ikkje derfor eg gjør dette hehe eg ska og legga under ,muskelen :) du er ikkje heilt fornøyde me størrelsen nå :( ? kossen va formen din ite operasjonen og ukå etterpå ? eg har ferie 1uka ite operasjonen så håpe eg klare komma meg godt på den ukå :)

så kjekt å hørra at sykepleierene er bra :) :) klem :)

Skrevet

En ting til jeg kom til å tenke på:

må jeg ha morgenkåpe med meg? :) har ikke det jeg :fnise:

Skrevet

oki, rart det ikkje står någe om det :gjeiper: eg er så teide me sminke greiene mine, er ikkje jåle jenta elle någe sånn, bare ein vane sak og någe så har blitt ein del av meg, sko ønska eg kunne gått uden av og til, spess når eg er skam syke og sånn :gjeiper: hehe tror eg tar på liiiiitt eg, så får eg bare ta det av der :fnise:

eg har liten plass :gjeiper: så har plass til 240, kunne godt ha mar når eg fyst ska gjennomføra det, men vil heller ikkje ha någe svære greier, ikkje derfor eg gjør dette hehe eg ska og legga under ,muskelen :) du er ikkje heilt fornøyde me størrelsen nå :( ? kossen va formen din ite operasjonen og ukå etterpå ? eg har ferie 1uka ite operasjonen så håpe eg klare komma meg godt på den ukå :)

Jeg tror også at jeg tar pitte pitte pitte litt sminke på meg, tror du jeg kan ta litt pudder også?!!!! :fnise:

Føler meg så teit mtp. denne avhengigheten, mn føler mg så vanvittig naken uten :sjenert:

Skrevet

takketakk :jepp: ja jeg vet, helt sprøtt å tenke på!!!!! gleder meg til det hele er over og jeg kan glede meg over resultatet :gjeiper:

lurer på om det blir noe søvn i natt..... håper inderlig det, for jeg skal på jobb til kl. 12.00 imorgen :sjenert:

masse lykke til, til deg også, når d plutselig er din tur :goodbye:

hehe er nok ganske normalt og sova dårligt, det komme nok eg og til å gjør :gjeiper: tenke jo kun på det så ska skje :gjeiper: :) du vil nok overleva fint på jobb skjøl om du sove litt uroligt :gjeiper: får nok masse energy kun me tanken på at du snart ska operera og får nye pupper :fnise::)

hehe takk takk :gjeiper: er ein liten evighet til det er min tur hehe :gjeiper: men glede meg :):goodbye:

Skrevet

sååååå søt du er :klemmer: gleder meg til å fortelle :) håper jeg kan gi dg en fiiiiiiin oppdatering :)klem

hihi! Masse lykke til !! :klemmer:

Skal tenke på deg i 4 tiden i morgen. Tipper det går fort, og du finner ut det ikke var noe å være nervøs for :) Så det går nok heeelt fint skal du se : D

igjen, lykke til!

Skrevet

Jeg tror også at jeg tar pitte pitte pitte litt sminke på meg, tror du jeg kan ta litt pudder også?!!!! :fnise:

Føler meg så teit mtp. denne avhengigheten, mn føler mg så vanvittig naken uten :sjenert:

hehe er nok lov me liiiiitt :gjeiper: det vil iaf eg tro hehe

hehe tror eg ville dropt pudderet, siden det dekke så stort område :gjeiper: :fnise: men forstår egentli ikkje ka så er gale me å ha på sminke pga me ska i narkose... :gjeiper:

eg og føle meg teide :gjeiper: er heldigvis ikkje aleina om der :fnise: me får bare gjør det besta udav det :)

Skrevet

Kalia: du er fra stavanger merker jeg på hvordan du skriver? Jeg er også deet. Kan jeg spørre hvilken bh størrelse du bruker nå?

Anbefaler deg å gå å måle deg før operasjonen, så gå å måle deg igjen etterpå. Samme plass.

Hvis du synes det er kjekt å vite akuratt hvor mye du går opp i bh størrelse :) + jeg har hørt mangr angrer på at de ikke målte seg både før og etter.

Selv brukte jeg 75B. Målte meg og jeg skal visst ha 65D. Så gleder meg til å måle meg etter operasjon på samme plass:b

Change i stavanger, der måler de :) Bare et tips :fnise:

Skrevet

Størrelsen er nok fin den, men jeg var nok forberedt på at de skulle bli noe større, selv om jeg egentlig ikke ønsket det i utgangspunktet :forvirret: Jeg tror kanskje jeg har blitt litt "blind" på alt dette puppestyret!! De som har sett de mener at de passer til kroppen og ser veldig naturlige ut..Det blir nok litt anderledes når jeg begynner å bruke bh, prøvde en og følte de ble rimelig store :hakeslepp:men så hadde jeg ingenting fra før av heller da..

Den ene er noe større enn den andre, men dette kan visst ta litt tid, veeeeldig utålmodig, vil bare at de skal bli "ferdige og fine" :biggrin:

Jeg opererte en torsdag og gikk på jobb på mandagen, måtte gå hjem igjen vel og merke..ikke pga smerter, men var nok litt "sliten". Natt til lørdagen var verst med tanke på smerter, ellers litt svimmel og kvalm den første uken. Søndagen dusjet jeg selv og var helt fin, det hjalp veeeldig å få av bandasjen!!Kjøp for all del plasterfjerner :Nikke: Ta smertestillende før du blir for vond, så går det kjempefint :biggrin: Problemet mitt har vært og er å holde meg i ro, da smertene ikke har plaget meg mer enn de første dagene. Det verste med alt har for min del vært å få sove i ryggleie, spes. de første dagene da du må ligge høyt med overkroppen...

Gled deg, det går kjempefint :biggrin:

Skrevet

En ting til jeg kom til å tenke på:

må jeg ha morgenkåpe med meg? :) har ikke det jeg :fnise:

nei det tror jeg ikke du trenger! man må jo kle av seg helt på overkroppen når man skal opererer, når du er ferdig tar de på deg sportsbh'en, og så sover du til du blir vekt. jeg lå i 1,5 time etter jeg ble vekt, bare i bh'n under dyna :) fikk hjelp til å ha på genseren min da jeg skulle dra.

Skrevet

Kalia: du er fra stavanger merker jeg på hvordan du skriver? Jeg er også deet. Kan jeg spørre hvilken bh størrelse du bruker nå?

Anbefaler deg å gå å måle deg før operasjonen, så gå å måle deg igjen etterpå. Samme plass.

Hvis du synes det er kjekt å vite akuratt hvor mye du går opp i bh størrelse :) + jeg har hørt mangr angrer på at de ikke målte seg både før og etter.

Selv brukte jeg 75B. Målte meg og jeg skal visst ha 65D. Så gleder meg til å måle meg etter operasjon på samme plass:b

Change i stavanger, der måler de :) Bare et tips :fnise:

hehe ja er fra sandnes :gjeiper: du merka det ja :fnise: føle eg skrive veldig bokmål her :gjeiper:

eg bruke 75a på det innerste hakket :gjeiper: tror ikkje eg er større enn det :gjeiper: vett ikkje om eg "tør" måla meg før, de er så små, føle ikkje de er någe å måla hehe :gjeiper: syke forskjell hos deg då, trodd du brukte B så va det D hehe men når du prøve D bher er de fine og goe på då ? eg komme til å få liten C ite operasjonen trodde kirurgen. kor mye ska du legga inn? ska du operera deg hos colosseum elle?

hehe ja har fått me meg at Change kan måla og sånn :fnise: må nok gå innom der ein dag, iaf ite operajsonen :)

Skrevet

Størrelsen er nok fin den, men jeg var nok forberedt på at de skulle bli noe større, selv om jeg egentlig ikke ønsket det i utgangspunktet :forvirret: Jeg tror kanskje jeg har blitt litt "blind" på alt dette puppestyret!! De som har sett de mener at de passer til kroppen og ser veldig naturlige ut..Det blir nok litt anderledes når jeg begynner å bruke bh, prøvde en og følte de ble rimelig store :hakeslepp:men så hadde jeg ingenting fra før av heller da..

Den ene er noe større enn den andre, men dette kan visst ta litt tid, veeeeldig utålmodig, vil bare at de skal bli "ferdige og fine" :biggrin:

Jeg opererte en torsdag og gikk på jobb på mandagen, måtte gå hjem igjen vel og merke..ikke pga smerter, men var nok litt "sliten". Natt til lørdagen var verst med tanke på smerter, ellers litt svimmel og kvalm den første uken. Søndagen dusjet jeg selv og var helt fin, det hjalp veeeldig å få av bandasjen!!Kjøp for all del plasterfjerner :Nikke: Ta smertestillende før du blir for vond, så går det kjempefint :biggrin: Problemet mitt har vært og er å holde meg i ro, da smertene ikke har plaget meg mer enn de første dagene. Det verste med alt har for min del vært å få sove i ryggleie, spes. de første dagene da du må ligge høyt med overkroppen...

Gled deg, det går kjempefint :biggrin:

hehe ja har hørt om mangen så har blitt litt blinde :gjeiper: tvile på eg vil bli det for vil jo bare ha større enn det de er, så vil bi fornøyde TROR eg :gjeiper: det får jo tiå visa hehe ke størrelse du har nå ? eg ska og gå fra nesten ingenting :gjeiper: skjøl om legen min meinte eg hadde någe... men det er nok bare forde han ikkje vil folk ska ta operasjon :gjeiper: kan jo ikkje sei ein har store nok når ein bruke den minste størrelsen :gjeiper: :fnise:

ååå så kjekt å hørra du va så goe i formen :) :) då satse eg på at formen min er ok ite 1uka, ska jo bare sitta på skolen :gjeiper: så er ikkje så fysisk krevande :fnise:

Tusen takk for et utfyllande svar :) eg glede meg så bare det eg :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...