Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du kan vel betale samme dag som du skal operere, hvis du betaler der. Det gjore jeg.

Ja, i know, men jeg liker å være ferdig med et i forveien, å jeg har ikke nok penger før den 15 uansett, så bare gjør det da for å bli ferdig med det :) for jeg har liksom frist for å si ifra den 15 om jeg kan ha den 17 eller om jeg må bytte dato igjen, å alt er avhengig av pengene, som kommer inn på kontoen den 15! hehe, så er litt stressa nå,,,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

yee! fikk mer i lønn en jeg trodde, så ikke lenge til 28.000 må ut av kontoen :( dere som skal oerere i februar, har dere betalt enda? jeg får ikke betalt før 2 dager før

jeg fikk beskjed om å betale når jeg kommer på operasjonsdagen! om du skal betale med giro måtte jeg betale minst 2 dager før.:) så du trenger nok ikke stresse:)

Skrevet

hehe, nå er ikke jeg en gluping da:P men har lest at man faktisk kan ta sol ca en mnd etterpå. så lenge ikke arrene blir utsatt for strålingen! hadde nok ventet til de har grodd en del, å spurt på en del sunblock å plastra over et par ganger for å være sikker:) men kommer sikkert til å være livredd solarium selv etter min opperasjon:P vil jo at arrene mine skal være så minimale som mulig!:) det går jo ann å ringe kirurgen din å høre med han/henne. de vet sikkert hva som er best!

Hei,

Jeg driver å tar litt sol nå etter jeg opererte.. Jeg ville ventet med å ta sol den første måneden, men etter det går det nok fint om du dekker arrene godt til. De skal jo uansett være teipet de første månedene. Jeg bruker å ta duck-teip eller annen mørk og tykk teip over den vanlige teipen, så jeg vet det ikke trekker gjennom :) Høres teit ut, men jeg bruker lag på lag med duck-teip :fnise: går helt fint det :)

Skrevet

Mirri: : Siden puppene dine er så fine, og vi er ca samme vekt/høyde. + legger inn neste samme mengde. hvilken bh størrelse bruker du nå etter opersjonen? :sjenert:

Lurer sånn hva jeg kommer til å bruke. Viste seg at jeg har 65D nå..

Hei :)

Jeg vet ikke hva jeg var før, men nå, ifølge Change, så er jeg en 65H :) Jeg syns 65 er litt vel stramt, så jeg vil si en 70F/G kanskje? :)

Du kommer nok til å se smashing ut uansett ;)

Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg var før, men nå, ifølge Change, så er jeg en 65H :) Jeg syns 65 er litt vel stramt, så jeg vil si en 70F/G kanskje? :)

Skjønner ikke et kvekk av bh størrelser lenger jeg....!

Btw... hvor lang tid tar det før hevelsen begynner å gå ned??

Skrevet

Kjenner jeg får en stor klump i magen når jeg ser at det er jeg som står øverst på listen :sukk:

Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har vært på toalettet i dag & klokken er bare blitt 12 :fnise:

Skjønner du er nervøs! Jeg føler med deg :fnise: Gleder meg til du skal oppdatere oss :DD

Jeg er jo suuper nervøs, får nesten ikke sove. Og fremdeles et par dager igjen tim min tur, men det er jo din tur i morgen :D Kjenner jeg gleder meg på dine vegner også nå. :fnise:

Skrevet

ooh, størrelsen din høres sweeet ut :) Synes også 65 var veldig stramt på meg. Men var tydligvis den jeg skulle ha.. Tipper jeg kommer til å kjøpe litt i 70 også. Så jeg finner på litt billigere butikker + lettere å finne :fnise:

Skrevet

Vil noen av dere som har operert skrive en huskelapp der det står hva som er viktig å ha med/gjøre/spørre om på operasjonsdagen? :) jeg har bare kommer på 3 ting, men føler det er lite

Skrevet (endret)

Vil noen av dere som har operert skrive en huskelapp der det står hva som er viktig å ha med/gjøre/spørre om på operasjonsdagen? :) jeg har bare kommer på 3 ting, men føler det er lite

på qvinne.info under "faktaguiden" ligger det flere sjekklister som er greie å bruke og tilpasse deg selv :)

det jeg tok med til klinikken: visakort til å betale med, sportsBH, lypsyl, briller (kan ikke ha linser ved narkose), bilde av pupper med den størrelsen jeg kunne tenkt meg, mobil.

hadde på meg sko som var enkle å ta på uten lisser, stor hettegenser med glidelås foran så jeg slapp å ta opp armene for å få den på, behagelig bukse.

dagen før handlet jeg inn litt mat, greit med noe enkelt. ferdigoppskjært brød, sett maten din på kjøkkenbenken/en lav hylle i kjøleskapet. kjøpte en pakke paracet. ha toalettsakene lett tilgjengelig på badet. laget meg plass i stressless-stolen, la dyna mi der, satte laptopen på bordet rett ved sammen med fjernkontroller.

jeg dusjet på kvelden med hibiscrub, og morgenen før operasjonen. kvelden før tok jeg også infeksjonsforebyggende piller som jeg fikk skrevet ut. fastet operasjonsdagen siden jeg skulle inn kl 11.15.

det jeg snakket med kirurgen om før operasjonen var størrelsen på implantatene. fortalte at jeg kunne tenke meg opp til 350 gram, men det viktigste var at de ble fylt opp. snakket også litt om narkose, var litt bekymret for den.

det var egentlig bare første dagen jeg måtte ha hjelp, og da lå venninna mi over. i går og i dag klarer jeg mer ting selv, men bruker armene minst mulig. :)

Endret av PiaGundersen
Skrevet

boobjob og Terine: you've got mail :D :sjenert: :gjeiper:

Skrevet

ååh, så fine : D Skikkelig runde, perfekt størrelse! omg, vil også få så fine pupper som deg :jepp:

Du burde være kjeempe fornøyd! Spennende når hevelsen går ned da! Etter min mening så de ikkje kjempe hovne ut, slik jeg har sett andre.

Skikkelig fine var de.. Føler meg skikkelig Perv som elsker puppene dine :fnise:

Skrevet

ååh, så fine : D Skikkelig runde, perfekt størrelse! omg, vil også få så fine pupper som deg :jepp:

Du burde være kjeempe fornøyd! Spennende når hevelsen går ned da! Etter min mening så de ikkje kjempe hovne ut, slik jeg har sett andre.

Skikkelig fine var de.. Føler meg skikkelig Perv som elsker puppene dine :fnise:

hehehe takk, så bra at du synes de er fine da :) er fornøyd selv :) hvor mye skal du legge inn da? sikkert lest det før, men har ikke alltid den beste hukommelsen :fnise:

Skrevet

Hvor mye la du inn Pia?

Jeg er så redd for at mine er gedigene... etter jeg tok av bandasjen og fikk se dem for første gang, fikk jeg panikk -har jeg fortsatt igrunn... Ta tia til hjelp er ikke så lett å gjøre! Håper mine er kjempehovene! Meeen det tar vel tid å venne seg til det også....

Skrevet

så bra å sette opp en puppeliste :fnise:

så imorgen skjer det..... HJELP!!!!! Gleder meg noe sinnsykt, men gruer meg samtidig.... merkelig å tenke på at imorgen ettermiddag har jeg fått meg pupper :gjeiper:

lurer på hvordan nattesøvnen blir i natt, går jo konstant i puppemodus :fnise:

nå skal jeg nyyyyyyte en kopp med :kaffekopp: oxå skal jeg pakke "puppebagen" m/ morgenkåpe, smugle med meg sminkeveska, hehe, skrive under kontrakten og se om jeg finner meg et bilde som jeg kan ta med til kirurgen, sånn ca. størrelse jeg ønsker til min kropp :klemmer:

skal ta en god varm og lang dusj i kveld, smøre meg inn med skrubb (husker ikke helt navnet) som jeg fikk resept på og ta tablettene mine.... prøve å legge meg tidelig tror jeg :)

noe jeg har glemt nå?...... imorgen skal jeg på jobb til kl. 12.00 før jeg tar turen hjem og slapper av/ tar meg en dusj før operasjonen skjer kl. 16.00.... :)

nå er det ingen vei tilbake :sjenert:

lykke til alle dere andre også :) og boobjob: snart din tur oxå :takke::jepp:

klem fra lotteline

Lykke til :)

Jeg er vel litt ny her, men det hadde vært fint å høre litt om hvordan resultatet blir og hvordan form du er i :)

Skrevet

Hvor mye la du inn Pia?

Jeg er så redd for at mine er gedigene... etter jeg tok av bandasjen og fikk se dem for første gang, fikk jeg panikk -har jeg fortsatt igrunn... Ta tia til hjelp er ikke så lett å gjøre! Håper mine er kjempehovene! Meeen det tar vel tid å venne seg til det også....

jeg la inn 350 og 375 (den ene var litt mindre i utgangspunktet). hva med deg? lenge siden du opererte? med sportsbh'en på, ser de ikke så store ut, men akkurat passe til kroppen min. fikk litt sjokk da jeg tok av bh'en ja, for de er mye større enn de ser ut med bh på! men synes alikevel ikke at de er FOR store jeg da ;) vet jo også at de krymper litt. ja man må jo bli vant til de :) etter jeg har lest om så mange som synes de har lagt inn for lite i ettertid, er jeg bare glad for at de ser litt større ut enn jeg tenkte ;):fnise:

Skrevet

hei, kan jeg også få se...? :sjenert:

Skrevet

hehehe takk, så bra at du synes de er fine da :) er fornøyd selv :) hvor mye skal du legge inn da? sikkert lest det før, men har ikke alltid den beste hukommelsen :fnise:

Så bra du er fornøyd selv :)

Jeg skal legge inn 300 og 320 er planen. Ettersom den ene er litt større.

Tenkte å kanskje spørre om litt større på operasjonsdagen. Men får se. Tar med bildene mine om hvordan jeg vil se ut, så får han vurdere eeen gang til :)

Skrevet

jeg la inn 350 og 375 (den ene var litt mindre i utgangspunktet). hva med deg? lenge siden du opererte? med sportsbh'en på, ser de ikke så store ut, men akkurat passe til kroppen min. fikk litt sjokk da jeg tok av bh'en ja, for de er mye større enn de ser ut med bh på! men synes alikevel ikke at de er FOR store jeg da ;) vet jo også at de krymper litt. ja man må jo bli vant til de :) etter jeg har lest om så mange som synes de har lagt inn for lite i ettertid, er jeg bare glad for at de ser litt større ut enn jeg tenkte ;):fnise:

Jeg la inn 325, moderat, over muskel....

Jeg føler ihvertfall mine er for store... skikkelig panikk her altså!

Opererte på fredag så har jo ikke gått mer enn 5 dager... også ser jeg at jeg er hoven, tilome mellom puppene så det MÅ jo roe seg!

Skal sies at jeg ikke ville ha store pupper, bare fylle opp det tomme.... huff....

Skrevet

Så morsomt å se at det fortsatt er liv her inne! Stadig nye folk som kommer til.

Mine er faktisk blitt 5 måneder nå! Joho, snart ferdig med myk BH. Blir stilig å kunne ta på seg spileBH :fnise:

Jeg teiper arrene fortsatt da, siden de enda er røde :sukk: Siden jeg trener så masse, og svømmer flere ganger i uka, så henger teipen litt dårlig på... kanskje det har noe å si å..?

Ellers syns jeg puppene ser mye mer naturlige ut nå, enn de gjorde noen få måneder siden, de har liksom sunket litt ned på en måte. Tror, føles ivertfall, som de har blitt litt mindre også. Syns de var små rett etter op, men har måttet justert øynene mine litt. For om jeg sammenligner meg med andre, så er de jo svære :lur:

Hihi, ønsker dere andre som lurer på om dere skal, og dere som skal, lykke til! :jepp:

Skrevet

masse lykke til me operasjonen i mårå lotteline :smilbla: sko ønska det va meg hehe skjøl om eg må venta til eg har vert i praksis, best det hehe :gjeiper:

i mårå på denne tiå har du nye pupper :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...