Terine Skrevet 9. februar 2011 #15201 Skrevet 9. februar 2011 eniig .Før og etterbilder er alltid kjekt Er ikke såå mange på dette forumet som har gjort det egentlig! Vil jo se :D Enig:) trenger jo ikke være uten BH. men bare sånna t vi får en ide om hvor bra det ble:) men nå er det natta for meg! snakkes i morgen jenter:)
PiaGundersen Skrevet 9. februar 2011 #15202 Skrevet 9. februar 2011 så gøy! hvordan er formen nå da? blitt stivheten gått litt mer ned? å hvordan er formen? er de fine å runde? men må du da bestille time på nytt å betale nye 500 kr for ny ''konsultasjon''? eller er det inkludert? du må legge ut før/etterbilder når du får av bandasjene osv:) om ikke sende på PM formen er fin, stivheten er der enda :gjeiper: men det er ikke mye smerter bortsett fra det. og litt stikking. har ikke helt følelse i puppene enda, når jeg tar på dem er det nesten som de "sover" , skjønner? hehe.. føler jeg må holde på dem når jeg går. de er ganske runde ja, men veldig hoven! er nok vanskelig å se akkurat hvordan de blir enda tror etterkontroll er gratis hvis man vil ha det! jeg kommer nok ikke til å bestille det med mindre det er noe som bekymrer meg. bor et stykke unna trondheim. bilder ja, hmmm.. vet ikke om jeg har så lyst til å legge det ut på et åpent forum men kan gjerne sende på annet vis. går det an å sende privat post med bilde her da?
PiaGundersen Skrevet 9. februar 2011 #15203 Skrevet 9. februar 2011 Dere som har sminkeproblemer: hvorfor ikke farge øyevippene? Det hjelper straks litt på, samtidig som dere slipper å "stresse" med det Leste denne bloggen, http://mybreastsurgery.blogg.no/, fra en av medlemmene her inne (beklager veldig, men jeg husker ikke navn) der hun har lagt ut et innlegg med noen youtube-filmer om ei som operer seg. Og hun nevner hele tiden at hun masserer brystene sine. Det jeg lurte på er om noen vet hvorfor? Og står det i deres papirer (de som har operert seg) om at man skal gjøre det? Er bare veldig nysgjerrig, og hvis det har seg slik at jeg klarer å spare til en operasjon, så vil jeg stille godt forbredt hehe jeg TROR massasje ble anbefalt før for å unngå kapseldannelse rundt implantatet for de som hadde glatt overflate silikoninnlegg. men jeg tror også at det er noe de har gått bort i fra i dag. silikonimplantater med ru overflate skal visst ikke masseres. nyttige sider: http://www.fornebuklinikken.no/brystforstorrelse.20890.no.html#p7 www.qvinne.info www.plastikkirurgi.nu
Gjest Kalia Skrevet 9. februar 2011 #15204 Skrevet 9. februar 2011 hihi, ja vi høres veldig like ut på det området jeg kommer nok til å "smugle" med meg sminkeveska mi ja, hehe nei det er ikke noe kjekt å slite med katastrofetanker når en har små som er avhengig av mamma`n sin, mn dette kommer nok til å gå bra, vi er nok i trygge hender, det er ekstremt dyktige kirurger og ansestesipersonell i norge og strenge kvalitetskrav jeg skal opereres i Haugesund, så da er vi ikke så langt ifra hverandre jeg har sagt 300 cc under muskelen, men er litt i tvil, vil ikke ha noe big size liksom, mn skal la kirurgen avgjøre og få det siste ordet på torsdag det viktigste er at de små lommene blir fylt opp, sånn at det ser fint og naturlig ut ja kommer nok innom å oppdaterer etter operasjonen klem eg og ja me nok i veldig trygge hender, er ikkje så bekymra for det de er veldig strenge her i norge me det mesta, og det er veldig trygt å vita så bra du ska ta under muskelen og :gjeiper: då kan eg samenligna liiitt på kossen eg komme til å ver ite operasjonen osv. eg har sagt max 300 til min kirurg, 300 er ikkje så mye når me ska ta under muskelen, så tror nok det blir bra men eg får nok ikkje mar enn 250 :gjeiper: men eg vil bare fylla de opp litt, de er jo så små nå at typen får ikkje se eingang hehe ja det hadde vert kjekt me litt oppdateringer :) klem
boobjob Skrevet 9. februar 2011 #15205 Skrevet 9. februar 2011 (endret) Tenkte det er kjekt å vite alle som er neste mann? Tror jeg har fått med meg hvem de neste folkene er som skal under kniven. Rett på meg om jeg tar feil? eller skriv din egen dato? Kjekt å vite når andre folk skal igjennom det! 10. feburar : Lotteline 15.februar: Boobjob 17.februar Linaa 17 februar: Terine Det er vel oss 4 neste her inne? Endret 9. februar 2011 av boobjob
Jazne Skrevet 9. februar 2011 #15206 Skrevet 9. februar 2011 (endret) poff Endret 4. november 2013 av Jazne
boobjob Skrevet 9. februar 2011 #15207 Skrevet 9. februar 2011 Hei dere Jeg har nå bestilt time til operasjon, 6 mai på Nobel Clinic i Oslo Må vente til jeg får spart opp en del! Så da tar jeg meg friheten til å rette på lista : 10.feburar : Lotteline 15.februar: Meg 17.februar Linaa 17.februar: Terine 06.Mai: Jazne Gratulerer med operasjonsdag :D
Jazne Skrevet 9. februar 2011 #15208 Skrevet 9. februar 2011 (endret) poff Endret 4. november 2013 av Jazne
sinne Skrevet 9. februar 2011 #15209 Skrevet 9. februar 2011 Hei. Du bør vel vente værtfal 2 uker før du jobber igjen, men det bør du spørre om på en eventuell konsultasjon, siden du bruker armene dine såpass mye. Jeg ble op på nobel clinic, og er kjempefornøyd. De er ledende innen plastisk kirurgi i Norge. Men det er jo mange som anbefaler å dra på konsultasjon hos flere klinikker, slik at du kan velge den du føler deg tryggest hos. Men jeg anbefaler virkelig nobel clinic:) Takk for svar bor ganske langt unna oslo (det er det nærmeste stedet) så blir litt tungvint å måtte få fri ifra jobb flere dager for å skulle reise på forskjellige konsultasjoner.. men får se litt og tenke litt kanskje det er mulig å få flere på samme dag men har det noe å si ved evt amming senere om man har over eller under muskel? jeg er ganske lita og tror ikke jeg har så mye underhudsfett så har vel kanskje sett for meg at under muskelen blir det beste for meg..
lotteline Skrevet 9. februar 2011 #15210 Skrevet 9. februar 2011 så bra å sette opp en puppeliste så imorgen skjer det..... HJELP!!!!! Gleder meg noe sinnsykt, men gruer meg samtidig.... merkelig å tenke på at imorgen ettermiddag har jeg fått meg pupper :gjeiper: lurer på hvordan nattesøvnen blir i natt, går jo konstant i puppemodus nå skal jeg nyyyyyyte en kopp med oxå skal jeg pakke "puppebagen" m/ morgenkåpe, smugle med meg sminkeveska, hehe, skrive under kontrakten og se om jeg finner meg et bilde som jeg kan ta med til kirurgen, sånn ca. størrelse jeg ønsker til min kropp skal ta en god varm og lang dusj i kveld, smøre meg inn med skrubb (husker ikke helt navnet) som jeg fikk resept på og ta tablettene mine.... prøve å legge meg tidelig tror jeg noe jeg har glemt nå?...... imorgen skal jeg på jobb til kl. 12.00 før jeg tar turen hjem og slapper av/ tar meg en dusj før operasjonen skjer kl. 16.00.... nå er det ingen vei tilbake lykke til alle dere andre også og boobjob: snart din tur oxå klem fra lotteline
Belle89 Skrevet 9. februar 2011 #15211 Skrevet 9. februar 2011 (endret) 10.feburar : Lotteline 15.februar: Boobjob 17.februar Linaa 17.februar: Terine 23.februar: Belle89 06.Mai: Jazne Wohoo! Endret 9. februar 2011 av Belle89
Frk.L-M Skrevet 9. februar 2011 #15212 Skrevet 9. februar 2011 Takk for svar bor ganske langt unna oslo (det er det nærmeste stedet) så blir litt tungvint å måtte få fri ifra jobb flere dager for å skulle reise på forskjellige konsultasjoner.. men får se litt og tenke litt kanskje det er mulig å få flere på samme dag men har det noe å si ved evt amming senere om man har over eller under muskel? jeg er ganske lita og tror ikke jeg har så mye underhudsfett så har vel kanskje sett for meg at under muskelen blir det beste for meg.. Det er sikkert mulig å klare å få til flere på en dag. Jeg for min del var bare på konsultasjon på nobel clinic. Hadde en tlf samtale med dem før konsultasjon, å følte meg trygg der allerede da Det tror jeg ikke har noe å si. Man kan nokk amme uansett:)
sinne Skrevet 9. februar 2011 #15214 Skrevet 9. februar 2011 Det er sikkert mulig å klare å få til flere på en dag. Jeg for min del var bare på konsultasjon på nobel clinic. Hadde en tlf samtale med dem før konsultasjon, å følte meg trygg der allerede da Det tror jeg ikke har noe å si. Man kan nokk amme uansett:) Det høres bra ut har bestillt meg time på Nobel clinic til konsultasjon den 24 februar så det blir spennende er så glad akkurat nå...
Terine Skrevet 9. februar 2011 #15215 Skrevet 9. februar 2011 Enig:) trenger jo ikke være uten BH. men bare sånna t vi får en ide om hvor bra det ble:) men nå er det natta for meg! snakkes i morgen jenter:) ja tror det skal gå hvis du trykker på piagundersern (ved bilde) står det iallefall innbox:) tra å prøv det ut da:) så skal jeg sende deg når det er min tur:D
Terine Skrevet 9. februar 2011 #15216 Skrevet 9. februar 2011 (endret) 10.feburar : Lotteline 15.februar: Boobjob 17.februar Linaa 17.februar: Terine 23.februar: Belle89 06.Mai: Jazne Wohoo! oppdatert liste:) skal opperere fredag 18:) 10.feburar : Lotteline 15.februar: Boobjob 17.februar Linaa 18.februar: Terine 23.februar: Belle89 06.Mai: Jazne Endret 9. februar 2011 av Terine
lotteline Skrevet 9. februar 2011 #15217 Skrevet 9. februar 2011 oppdatert liste:) skal opperere fredag 18:) 10.feburar : Lotteline 15.februar: Boobjob 17.februar Linaa 18.februar: Terine 23.februar: Belle89 06.Mai: Jazne Kjenner jeg får en stor klump i magen når jeg ser at det er jeg som står øverst på listen Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har vært på toalettet i dag & klokken er bare blitt 12 1
Terine Skrevet 9. februar 2011 #15218 Skrevet 9. februar 2011 Kjenner jeg får en stor klump i magen når jeg ser at det er jeg som står øverst på listen Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har vært på toalettet i dag & klokken er bare blitt 12 ja hærrefred! kan ikke tenke meg hvor nervøs du er:D sitter her å har 9 dager igjen å jeg ligger våken på nattetid å tenker:P pupper OVERALT:P men det kommer til å gå kjempebra:D skal du ta under muskelen eller? hvor skal du legge snittet?
Linaa Skrevet 9. februar 2011 #15219 Skrevet 9. februar 2011 yee! fikk mer i lønn en jeg trodde, så ikke lenge til 28.000 må ut av kontoen dere som skal oerere i februar, har dere betalt enda? jeg får ikke betalt før 2 dager før
Frk.L-M Skrevet 9. februar 2011 #15220 Skrevet 9. februar 2011 yee! fikk mer i lønn en jeg trodde, så ikke lenge til 28.000 må ut av kontoen dere som skal oerere i februar, har dere betalt enda? jeg får ikke betalt før 2 dager før Du kan vel betale samme dag som du skal operere, hvis du betaler der. Det gjore jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå