Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

gleder meg på alle dere andres vegner ;) det er slett ikke så ille smertemessig som jeg hadde trodd. dere må fortelle alt når den tid kommer :) !! :D :D 1 uke går fort!

Ja håper det går kjeeeeempe fort :)

Skal fortelle aaaaalt når jeg er ferdig. Herregud som jeg gleder meg :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jah, ikje sant. å bare hvis man ska ta ned noe fra kjøkkenskapet så må man opp med armene.

ja er liksom det :fnise: må jo kunne ta ud mad og tallerken osv :gjeiper:

Skrevet

nei du skal ikke ha på sminke når du skal i narkose. ingen sminke, deodorant, parfyme, ringer, smykker, piercinger, linser osv osv. hvorfor er det så viktig å ha på det når du skal operere da? hehe :P du blir helt sikkert bedt om å vaske den av uansett.. :)

angående løfting, så spurte jeg kirurgen min om dette siden jeg har to små barn. hun sa at det var viktig å ta det med ro den første og andre uka, men utover det så kan man løfte når man selv føler at man klarer det. hvis du får vondt skal du ikke løfte. det gjelder barn da, du bør jo helst unngå å løfte skikkelig tunge ting. også når det gjelder å ta armene opp, så skal man utvise forsiktighet, men så lenge det ikke er vondt kan man gjøre det etter 1-2 uker. slik er det jeg har forstått det ihvertfall! :) det beste er jo å ta det mest mulig med ro den første tiden :)

hehe nei er bare eg så er litt teide der :fnise: typen har aldri sitt meg uden, kun meg og sønnen min :gjeiper: føle ikkje eg e meg skjøl uden sminke, litt komplekser der ja :gjeiper: koffar ska me egentli ikkje ha på det ? kun eyliner og maskara liksom ?

ja er litt vanskelig å ikkje løfta någe når ein har unge, men seff må ein jo kjenna om det gjør vondt og sånn, men om at er ok så er det bra at det går ann å lufta litt

Skrevet

hehe nei er bare eg så er litt teide der :fnise: typen har aldri sitt meg uden, kun meg og sønnen min :gjeiper: føle ikkje eg e meg skjøl uden sminke, litt komplekser der ja :gjeiper: koffar ska me egentli ikkje ha på det ? kun eyliner og maskara liksom ?

ja er litt vanskelig å ikkje løfta någe når ein har unge, men seff må ein jo kjenna om det gjør vondt og sånn, men om at er ok så er det bra at det går ann å lufta litt

hehe, vet ikke hvorfor man ikke skal ha det på. ikke eyeliner og maskara heller ;) du får ta på deg solbriller :fnise:

følte meg ikke fresh da jeg kom i joggeklær, joggesko, usminka med briller, og håret i en topp. men jeg kan ikke si jeg brydde meg så veldig mye :) ble kjørt til døra heldigvis ;)

ja de ungene vil gjerne løftes de, og må som regel løftes også hvis de er små. hvor gammel er sønnen din? jentene mine er 4 år og 1 år :) mamma passer dem denne uken, så jeg får slappet helt av. neste uke skal jeg bo hos mamma slik at jeg kan ta del i ting men at hun fortsatt tar løftene :) håper jeg klarer å løfte selv etter 2 uker!

Skrevet

ja, jeg tror det er bedre å legge inn bittelitt mer enn man tenker. med mindre man har skrekken for store pupper ;) jeg skal ha bandasjen på i 3-5 dager. så kan jeg dusje :P

forresten, noen som vet om det er vanlig med etterkontroll (stokkan klinikken)?

tror ikke jeg hørte noe om det, står heller ikke i papirene mine. leser jo at andre er på kontroller?

og er det vanlig at den ene puppen er mer hoven enn den andre?

hæ, har du ikke fått beskjed om etterkontroll? Jeg skal på kontroll allerede dagen etterpå, og så igjen om 3 mnd. (og ja, det er visst vanlig at en pupp er mer hoven- mange litt lengre bak i forumet har opplevd det ;))

Skrevet

Mirri: : Siden puppene dine er så fine, og vi er ca samme vekt/høyde. + legger inn neste samme mengde. hvilken bh størrelse bruker du nå etter opersjonen? :sjenert:

Lurer sånn hva jeg kommer til å bruke. Viste seg at jeg har 65D nå..

Skrevet

hæ, har du ikke fått beskjed om etterkontroll? Jeg skal på kontroll allerede dagen etterpå, og så igjen om 3 mnd. (og ja, det er visst vanlig at en pupp er mer hoven- mange litt lengre bak i forumet har opplevd det ;))

ok:)

det ringte en fra klinikken rett etter jeg postet det innlegget faktisk. han spurte hvordan formen var, og om jeg hadde noen spørsmål. så da fikk jeg svar; vanlig med en mer hoven pupp ja;) angående kontroll, sa han at det ikke var obligatorisk, men hvis jeg ville eller følte behov for det, kunne jeg bestille time etter 1 mnd. han tok også en titt i journalen min, så da fikk jeg vite hvilken profil som ble lagt inn: medium :)

tok forresten av sportsbh'en litt istad, for å få tatt en nærmere titt. omg, de er store! :gjeiper: men de skal nok krympe litt da, hihi :fnise: er nok også veldig uvant å se meg selv med større pupper :gjeiper:

Skrevet

hehe, vet ikke hvorfor man ikke skal ha det på. ikke eyeliner og maskara heller ;) du får ta på deg solbriller :fnise:

følte meg ikke fresh da jeg kom i joggeklær, joggesko, usminka med briller, og håret i en topp. men jeg kan ikke si jeg brydde meg så veldig mye :) ble kjørt til døra heldigvis ;)

ja de ungene vil gjerne løftes de, og må som regel løftes også hvis de er små. hvor gammel er sønnen din? jentene mine er 4 år og 1 år :) mamma passer dem denne uken, så jeg får slappet helt av. neste uke skal jeg bo hos mamma slik at jeg kan ta del i ting men at hun fortsatt tar løftene :) håper jeg klarer å løfte selv etter 2 uker!

hehe ja tenkte ta på solbriller og hua langt ner :fnise: så kan eg ta d av når typen har kjørt vekk :gjeiper: og ta me sminke eg kan ta på ite operasjonen :gjeiper: snakk om å ver teide liksom :fnise:

ja de like å bli løfta og sånn, han er snart 3år, så han klare jo fint å gå skjøl, er mest inn og ut av bilen og opp på fanget når eg ska kle ann og sånn,men får finna ein goe teknikk på å gjør det de fyste ukene :) bra du får hjelp me de, hu minsta de kreve jo å bli løfta ein del hehe

Skrevet

hehe ja tenkte ta på solbriller og hua langt ner :fnise: så kan eg ta d av når typen har kjørt vekk :gjeiper: og ta me sminke eg kan ta på ite operasjonen :gjeiper: snakk om å ver teide liksom :fnise:

ja de like å bli løfta og sånn, han er snart 3år, så han klare jo fint å gå skjøl, er mest inn og ut av bilen og opp på fanget når eg ska kle ann og sånn,men får finna ein goe teknikk på å gjør det de fyste ukene :) bra du får hjelp me de, hu minsta de kreve jo å bli løfta ein del hehe

hihi, godt å lese at det er andre som er like avhengig av sminke som jeg er :) sliter også med tanken på å gå ut helt usminket, blek og fæl :sjenert:

så en kan ikke lure på sg litt maskara heller altså?!!!! :gjeiper:

idag har mannen min vært å hentet skrubb til kroppen og en hau med smertestillende på apoteket, så nå nærmer det seg :jepp: JIPPI!!!!

Skrevet

hihi, godt å lese at det er andre som er like avhengig av sminke som jeg er :) sliter også med tanken på å gå ut helt usminket, blek og fæl :sjenert:

så en kan ikke lure på sg litt maskara heller altså?!!!! :gjeiper:

idag har mannen min vært å hentet skrubb til kroppen og en hau med smertestillende på apoteket, så nå nærmer det seg :jepp: JIPPI!!!!

ja eg er kanon avhengig, rett før eg tatovere det på :gjeiper: gått me same sminke i øve 10år :gjeiper: :fnise: i mine papirer står det kun at eg ikkje kan ha på bodylotion, piercinga, smykker og sånn, ingenting om sminke :gjeiper: forstår ikkje problemet me å ha på litt rondt øynene hehe :gjeiper: skjøl om det burde jo ikkje ver problem å gå uden liksom, men det er jo det :gjeiper: bra eg ikkje e aleina

ååå heldigen :biggrin: ke dato du sko nå igjen ? hehe eg må venta 1mnd :(

Skrevet

Kalia, om du er så bekymra for å gå uten sminke kan du vel ha på LITT sminke på operasjonsdagen, og ta med såpe eller noe i veska? så kan du vaske av deg sminken når det er bare deg og kirurgen ;) Kan jo tilogmed være at kirurgen går med på å la deg ha på litt mascara eller noe ;) Tror ikke du kommer til å tenke på/ha mulighet til å sminke deg etter operasjonen - du kommer til å være greit desorienert og tullete :P

... ordner seg ;)

Skrevet

ja eg er kanon avhengig, rett før eg tatovere det på :gjeiper: gått me same sminke i øve 10år :gjeiper: :fnise: i mine papirer står det kun at eg ikkje kan ha på bodylotion, piercinga, smykker og sånn, ingenting om sminke :gjeiper: forstår ikkje problemet me å ha på litt rondt øynene hehe :gjeiper: skjøl om det burde jo ikkje ver problem å gå uden liksom, men det er jo det :gjeiper: bra eg ikkje e aleina

ååå heldigen :biggrin: ke dato du sko nå igjen ? hehe eg må venta 1mnd :(

hihi, du er definitivt ikke alene :skratte: jeg viser meg kun uten sminke sammen med barna mine :fnise: min mann som jeg har vært gift med i 5 år har så og si ikke sett meg uten..... jeg føler meg ikke vel uten sminke, ser så trøtt og uopplagt ut, liker det bare ikke.....

jeg skal opereres torsdag ettermiddag.... er VELDIG nervøs nå & er redd for narkosen.... men har MANGE hærlige rundt mg som trøster meg og sier at dette er ikke noe å grue seg til, heller motsatt, får en deilig slags "rus" på en måte :romeo:

etter at jeg fikk barna har jeg slitt med helseangst, altså at jeg er livredd for å dø ifra dem.... så derfor er jeg blitt skikkelig pysete av mg... mn dette skal gjennomføres, jeg gleder meg sååååå til å føle meg vel med meg selv og gå sommeren i møte med en fin kropp, slippe å skjule meg, bare slappe av og sprade rundt i bikini sammen med dem jeg er glad i :yvonne: dessuten blir alt mye lettere mtp. klesplagg/ kjoler osv....

grugleder meg masse :) 1 mnd går fort skal du se :) hvor skal du opereres?.... og hvor mye har du tenkt å legge inn?.. :)

Skrevet

Kalia, om du er så bekymra for å gå uten sminke kan du vel ha på LITT sminke på operasjonsdagen, og ta med såpe eller noe i veska? så kan du vaske av deg sminken når det er bare deg og kirurgen ;) Kan jo tilogmed være at kirurgen går med på å la deg ha på litt mascara eller noe ;) Tror ikke du kommer til å tenke på/ha mulighet til å sminke deg etter operasjonen - du kommer til å være greit desorienert og tullete :P

... ordner seg ;)

hehe ja eg veldig teide på d område , I know :gjeiper: klare liksom ikkje gå uden :tristbla: sko ønska eg klarte det for det hadde vert sååå mye lettere hehe ja kan jo gå me litt så bare fjerna det om eg får kjeft :gjeiper: eg hadde sikkert komt på å ta på sminke itepå :gjeiper: for eg bryr meg så mye om det :(

stress hehe

Skrevet

hihi, du er definitivt ikke alene :skratte: jeg viser meg kun uten sminke sammen med barna mine :fnise: min mann som jeg har vært gift med i 5 år har så og si ikke sett meg uten..... jeg føler meg ikke vel uten sminke, ser så trøtt og uopplagt ut, liker det bare ikke.....

jeg skal opereres torsdag ettermiddag.... er VELDIG nervøs nå & er redd for narkosen.... men har MANGE hærlige rundt mg som trøster meg og sier at dette er ikke noe å grue seg til, heller motsatt, får en deilig slags "rus" på en måte :romeo:

etter at jeg fikk barna har jeg slitt med helseangst, altså at jeg er livredd for å dø ifra dem.... så derfor er jeg blitt skikkelig pysete av mg... mn dette skal gjennomføres, jeg gleder meg sååååå til å føle meg vel med meg selv og gå sommeren i møte med en fin kropp, slippe å skjule meg, bare slappe av og sprade rundt i bikini sammen med dem jeg er glad i :yvonne: dessuten blir alt mye lettere mtp. klesplagg/ kjoler osv....

grugleder meg masse :) 1 mnd går fort skal du se :) hvor skal du opereres?.... og hvor mye har du tenkt å legge inn?.. :)

hehe tror me er litt like på det område ja :gjeiper: :fnise:

stress å alltid måtta ha det på :gjeiper:

ååå heldigen :):) det går nok så bra ate, ikkje glae i narkose eg heller... men tenke ikkje så mye på det heldigvis. hjelpe masse å ha folk rondt seg så støtte og hjelpe til :biggrin:

off ikkje kjekt å gå rondt å tenka på det då, men ja ein blir jo mar klar øve det der når ein får unge, de er jo avhengig av å ha någen til å passa på de og sånn :)

eg glede meg og kjempe masse til å endelig å kunne kjøpa ein bikini som ikkje er miiiini størrelse og puppene svømmer oppi hehe :gjeiper: :fnise: endelig passe topper og kjoler, ska bli herligt :bolledeig:

ja vil tro 1mnd ska rimilig fort, skjøl om eg glede meg så sinnsykt masse at tiå nok stoppe litt opp og hehe

ska opereras på colosseum klinikken i stavanger, ska ha ca 240 under muskelen, anatomiske tror eg det va og lav profil hehe du då ? :) glede meg til å hørra fra deg på torsdag :)

Skrevet

hehe tror me er litt like på det område ja :gjeiper: :fnise:

stress å alltid måtta ha det på :gjeiper:

ååå heldigen :):) det går nok så bra ate, ikkje glae i narkose eg heller... men tenke ikkje så mye på det heldigvis. hjelpe masse å ha folk rondt seg så støtte og hjelpe til :biggrin:

off ikkje kjekt å gå rondt å tenka på det då, men ja ein blir jo mar klar øve det der når ein får unge, de er jo avhengig av å ha någen til å passa på de og sånn :)

eg glede meg og kjempe masse til å endelig å kunne kjøpa ein bikini som ikkje er miiiini størrelse og puppene svømmer oppi hehe :gjeiper: :fnise: endelig passe topper og kjoler, ska bli herligt :bolledeig:

ja vil tro 1mnd ska rimilig fort, skjøl om eg glede meg så sinnsykt masse at tiå nok stoppe litt opp og hehe

ska opereras på colosseum klinikken i stavanger, ska ha ca 240 under muskelen, anatomiske tror eg det va og lav profil hehe du då ? :) glede meg til å hørra fra deg på torsdag :)

hihi, ja vi høres veldig like ut på det området :fnise: jeg kommer nok til å "smugle" med meg sminkeveska mi ja, hehe :ler:

nei det er ikke noe kjekt å slite med katastrofetanker når en har små som er avhengig av mamma`n sin, mn dette kommer nok til å gå bra, vi er nok i trygge hender, det er ekstremt dyktige kirurger og ansestesipersonell i norge og strenge kvalitetskrav :)

jeg skal opereres i Haugesund, så da er vi ikke så langt ifra hverandre :jepp: jeg har sagt 300 cc under muskelen, men er litt i tvil, vil ikke ha noe big size liksom, mn skal la kirurgen avgjøre og få det siste ordet på torsdag :) det viktigste er at de små lommene blir fylt opp, sånn at det ser fint og naturlig ut :takke:

ja kommer nok innom å oppdaterer etter operasjonen :rope:

klem

Skrevet

Henger meg litt på her..

Har veldig lyst til å få en bryst forstørrelse.. Puppene mine har etter fjerning av noen cyster fått en litt rar form og etter jeg kuttet ut ppillene har de bare skrumpet inn og ned en cup...

men har en del spm som jeg gjerne ville hatt svar på,

hvor lenge bør man være hjemme i etterkant av opperasjonen?

jeg jobber som frisør og make up artist så har stort sett armene høyt hele dagen...

og hvilken klinikk er å anbefale?

har sett litt på colusseum og pilestredet, noen som har noen erfaring?

på forhånd takk :) er litt rådvill :sjenert:

Skrevet

Henger meg litt på her..

Har veldig lyst til å få en bryst forstørrelse.. Puppene mine har etter fjerning av noen cyster fått en litt rar form og etter jeg kuttet ut ppillene har de bare skrumpet inn og ned en cup...

men har en del spm som jeg gjerne ville hatt svar på,

hvor lenge bør man være hjemme i etterkant av opperasjonen?

jeg jobber som frisør og make up artist så har stort sett armene høyt hele dagen...

og hvilken klinikk er å anbefale?

har sett litt på colusseum og pilestredet, noen som har noen erfaring?

på forhånd takk :) er litt rådvill :sjenert:

Hei.

Du bør vel vente værtfal 2 uker før du jobber igjen, men det bør du spørre om på en eventuell konsultasjon, siden du bruker armene dine såpass mye.

Jeg ble op på nobel clinic, og er kjempefornøyd. De er ledende innen plastisk kirurgi i Norge. Men det er jo mange som anbefaler å dra på konsultasjon hos flere klinikker, slik at du kan velge den du føler deg tryggest hos. Men jeg anbefaler virkelig nobel clinic:)

Skrevet

ok:)

det ringte en fra klinikken rett etter jeg postet det innlegget faktisk. han spurte hvordan formen var, og om jeg hadde noen spørsmål. så da fikk jeg svar; vanlig med en mer hoven pupp ja;) angående kontroll, sa han at det ikke var obligatorisk, men hvis jeg ville eller følte behov for det, kunne jeg bestille time etter 1 mnd. han tok også en titt i journalen min, så da fikk jeg vite hvilken profil som ble lagt inn: medium :)

tok forresten av sportsbh'en litt istad, for å få tatt en nærmere titt. omg, de er store! :gjeiper: men de skal nok krympe litt da, hihi :fnise: er nok også veldig uvant å se meg selv med større pupper :gjeiper:

så gøy! hvordan er formen nå da? blitt stivheten gått litt mer ned?:) å hvordan er formen?:) er de fine å runde?:) men må du da bestille time på nytt å betale nye 500 kr for ny ''konsultasjon''? eller er det inkludert? du må legge ut før/etterbilder når du får av bandasjene osv:) om ikke sende på PM

Skrevet

Dere som har sminkeproblemer: hvorfor ikke farge øyevippene? Det hjelper straks litt på, samtidig som dere slipper å "stresse" med det ;)

Leste denne bloggen, http://mybreastsurgery.blogg.no/, fra en av medlemmene her inne (beklager veldig, men jeg husker ikke navn) der hun har lagt ut et innlegg med noen youtube-filmer om ei som operer seg. Og hun nevner hele tiden at hun masserer brystene sine. Det jeg lurte på er om noen vet hvorfor? Og står det i deres papirer (de som har operert seg) om at man skal gjøre det?

Er bare veldig nysgjerrig, og hvis det har seg slik at jeg klarer å spare til en operasjon, så vil jeg stille godt forbredt :) hehe

Skrevet

så gøy! hvordan er formen nå da? blitt stivheten gått litt mer ned?:) å hvordan er formen?:) er de fine å runde?:) men må du da bestille time på nytt å betale nye 500 kr for ny ''konsultasjon''? eller er det inkludert? du må legge ut før/etterbilder når du får av bandasjene osv:) om ikke sende på PM

eniig .Før og etterbilder er alltid kjekt :fnise: Er ikke såå mange på dette forumet som har gjort det egentlig! :sjenert:

Vil jo se :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...