Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Solarium etterpå skal en være forsiktig med, men før kan vel ikke ha noe å si :)

Jeg kjenner at NÅ tar nervøsiteten overhånd, skal opereres i overmorgen.... er på jobb, men klarer ikke å tenke på annet!!!!!!!!! Sykkkkt godt at jeg har denne puppetråden nå der jeg kan dele grugledingen min med andre i samme situasjon :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Solarium etterpå skal en være forsiktig med, men før kan vel ikke ha noe å si :)

Jeg kjenner at NÅ tar nervøsiteten overhånd, skal opereres i overmorgen.... er på jobb, men klarer ikke å tenke på annet!!!!!!!!! Sykkkkt godt at jeg har denne puppetråden nå der jeg kan dele grugledingen min med andre i samme

situasjon :gjeiper:

Det går sikkert kjempe bra! Skal krysse fingrene for deg :) kirurgene kan sakerne sine og du er helt trygg. Å tenk når du våkner med nye pupper, wow!! :D heldig er du, jeg har enda 1 måneders vente tid!;/

Skrevet

1 uke 2 dager 1 time 53 min til jeg er under narkose :)

Skrevet

Har akkurat de samme spørsmålene jeg! Håper det kommer en gluping med svar snart :) hehe :)

Personlig tror jeg ikke at solarium før operasjonen har noe å si for resultatet men etter derimot tror jeg man skal være forsiktig med!:)

hehe, nå er ikke jeg en gluping da:P men har lest at man faktisk kan ta sol ca en mnd etterpå. så lenge ikke arrene blir utsatt for strålingen! hadde nok ventet til de har grodd en del, å spurt på en del sunblock å plastra over et par ganger for å være sikker:) men kommer sikkert til å være livredd solarium selv etter min opperasjon:P vil jo at arrene mine skal være så minimale som mulig!:) det går jo ann å ringe kirurgen din å høre med han/henne. de vet sikkert hva som er best!

Skrevet

1 uke 2 dager 1 time 53 min til jeg er under narkose :)

haha 1 uke og 3 dager igjen til meg:O skal du opperere den 17?:) å hvor?

Skrevet

OiOI:) Gratulerer så masse med Nye Boobies!:D har sittet å ventet å ventet på å høre fra deg! har vært så spent på hvordan det gikk:D

syns du la inn MYE!:O hvor mye var det du egentlig hadde tenkt?:) man vet jo aldri det med størrelser før man legger inn^^ gleder meg til å høre mer! vi skulle jo gå fra samme Cup til samme Cup! så dette blir spennende å se:D Håper du får den str du håper på:D

:klemmer:

takk for det jenter :)

kirurgen sa først at hun tenkte å legge inn minst 300. jeg sa at jeg kunne tenkt meg opp til 350, men at det viktigste var at puppene ble fylt ut og fine. hadde jo en del plass i dem ;) hun var glad for at jeg sa det, for da var det lettere for henne å gi meg ønsket resultat, istedet for at jeg var bestemt på en viss mengde. de prøvde litt forskjellig under operasjonen, og satte meg opp slik at de så hvordan det kom til å se ut. hun nevnte også før operasjonen at det var mange som angret og kunne tenkt seg litt større etter noen mnd når hevelsen går ned. det har jeg jo sett her inne også ;)

men hvilken bh størrelse jeg blir nå, vet jeg ikke enda :) de er store, men ikke for store. synes de passer godt til resten av kroppen min, jeg er ikke syltynn akkurat ;) jeg hadde 75/80 B, en halv B som jeg bruker å si. for de var bare nederst i skåla :P

tipper jeg er en full C nå. sportsbh'en i 80C sitter bra ihvertfall!

ellers er formen mye bedre i dag. er ikke lenger svimmel. har ikke tatt noen smertestillende hittil i dag heller! det er stølt og ømt, men den smerten som var der med en gang jeg våknet fra operasjonen har jeg ikke kjent siden. tar det helt rolig enda, men klarte å skjære brød til frokost :) det bare tar litt lenger tid ;)

Skrevet

Hehe ja, på nobel clinic i Oslo, kl 14.00.. Dumt det er så sent på dagen, siden man må faste 6 timer før,, men men :) hadde egentlig time sånn 10.00 men siden ikke alt er sikkert enda så måtte de sette meg som siste mann den dagen,, jaja.. :)

Skrevet

Nå sier jeg det igjen.. Jeg jobber på solstudio i oslo! woohoo! hehe, men vet ikke helt med arr etter operasjon, men selvom jeg kommer til å ta sol etter 1 mnd tid etter operasjonen så er det bare å bruke vanlig plaster på arrene, så uvstrålene ikke komme gjennom, evt 2 plastr over hverandre vis plasteret har slike hull i seg, det er ikke værre enn det, og om man er veldig veldig redd, så smøre da litt sunblock under :)) har en på jobben som hadd operert ( men ikke puppene da, men arr er arr ) når såret hadde grodd igjen tok hun sol ofte med et helt vanlig plaster på, og arret hennes ser fint ut :)

Skrevet

Opererte du i dag ? :0

Nei nei, på fredag:)

Skrevet

Har du kraftig benbyggning?

Jeg er 170cm og veier 43kg. Høres kanskje lite ut men jeg er ikke sånn stygg tynn altså men rett og slett natulig tynn! Har både rumpe og det som hører med!:) har vell mye å si med de beinene og sånn kanskje med tanke på hvor mye man veier:) har du

ammet? Foresten, hvorfor må du ta unner? Har du så lite bryst vev? Jeg har litt pupper fra før av, tror egentlig jeg kunne hatt over? Men det kan jeg jo natuligvis ikke si med sikkerhet i og med at jeg verken er kirurg eller har hatt

silikon før:) lurer på hvor mye jeg får *drømme* :) kan du noe om hvordan man kan beregne det sånn ca? Da tenker jeg ikke på gele,vann og ris og sånnt men hvor mye de kan sette inn med tanke på høyde,vekt osv. Tror du 300cc hadde blitt for stort? :) er så glad vi er så nerme hverandre! Vi har sikkert mange like tanker omtrent på samme tidspunkt pluss at vi kan ha felles nedtelling ;)

Eg har nok kraftig beinbygning ja :gjeiper:

d hørtes lite ud ja, men eg sko ønska eg veide mindre skjøl, vil ner iaf 5kg hehe

eg har amma i bare 1-2 uke og pumpa i et par uke, så ikkje så mye :gjeiper: du då ?

eg må ha under pga lite brystvev ja og lite pupp :gjeiper: hvis du har ein de brystvev og litt pupp fra før så kan du nok ta over hvis du vil :) eg har ikkje peiling på kossen me kan beregna kor mye så ville past nei, men vil tro du fint kan ha 300, eg ska prøva fylla opp mar enn 240, men max 300. men ei vennina seie eg fint kunne hatt 350 for hu har nesten det skjøl og det er veldig fint :) men eg tar ikkje silikon for å få silikon pupper då, eg vil bare ha pupper eg tør visa til typen min :gjeiper:

Ja kjempe kjekt me någen så nærme :jepp: me vil nok lura på mye av det sama ja, greit å få ting bekrefta som "normale" når ein er opererte og usikker på diverse ting :gjeiper: tror nok tiå går passe fort så snart har me nye pupper begge to :fnise::hoppendeglad:

Skrevet

takk for det jenter :)

kirurgen sa først at hun tenkte å legge inn minst 300. jeg sa at jeg kunne tenkt meg opp til 350, men at det viktigste var at puppene ble fylt ut og fine. hadde jo en del plass i dem ;) hun var glad for at jeg sa det, for da var det lettere for henne å gi meg ønsket resultat, istedet for at jeg var bestemt på en viss mengde. de prøvde litt forskjellig under operasjonen, og satte meg opp slik at de så hvordan det kom til å se ut. hun nevnte også før operasjonen at det var mange som angret og kunne tenkt seg litt større etter noen mnd når hevelsen går ned. det har jeg jo sett her inne også ;)

men hvilken bh størrelse jeg blir nå, vet jeg ikke enda :) de er store, men ikke for store. synes de passer godt til resten av kroppen min, jeg er ikke syltynn akkurat ;) jeg hadde 75/80 B, en halv B som jeg bruker å si. for de var bare nederst i skåla :P

tipper jeg er en full C nå. sportsbh'en i 80C sitter bra ihvertfall!

ellers er formen mye bedre i dag. er ikke lenger svimmel. har ikke tatt noen smertestillende hittil i dag heller! det er stølt og ømt, men den smerten som var der med en gang jeg våknet fra operasjonen har jeg ikke kjent siden. tar det helt rolig enda, men klarte å skjære brød til frokost :) det bare tar litt lenger tid ;)

godyt å høre at de vet at mange blir missfornøyde med str i ettertid! et godt tegn på at de vet hva de gjør:) er faktisk en av mine største bekymringer.. at størrelsen ikke skal være stor nok! men nå må jeg løpe på jobb:) hvor lang tid må du gå med bandasje før u kan ta den av?

Skrevet

godyt å høre at de vet at mange blir missfornøyde med str i ettertid! et godt tegn på at de vet hva de gjør:) er faktisk en av mine største bekymringer.. at størrelsen ikke skal være stor nok! men nå må jeg løpe på jobb:) hvor lang tid må du gå med bandasje før u kan ta den av?

ja, jeg tror det er bedre å legge inn bittelitt mer enn man tenker. med mindre man har skrekken for store pupper ;) jeg skal ha bandasjen på i 3-5 dager. så kan jeg dusje :P

forresten, noen som vet om det er vanlig med etterkontroll (stokkan klinikken)?

tror ikke jeg hørte noe om det, står heller ikke i papirene mine. leser jo at andre er på kontroller?

og er det vanlig at den ene puppen er mer hoven enn den andre?

Skrevet

haha 1 uke og 3 dager igjen til meg:O skal du opperere den 17?:) å hvor?

1 uke til min tur :D På tirsdag skjer det. wiiii :fnise:

Skrevet

bare lure på ein ting, det står ikkje någe i mine papirer at eg ikkje kan ha på sminke... då kan eg ha det på sant :gjeiper: ?

det står ein ikkje ska lufte armene høgare enn brystpartiet de 6 fyste ukene, er det veldig viktig ? syns det va lenge så ane ikkje om det er sånn d funke i praksis liksom

Skrevet

hmm. da jeg låg på siden i går kjennte jeg at det var litt bølgete på siden av den ene puppen. Har ikke kjent det før. Så jeg lurer litt på om det kan være at jeg har brukt brystmuskelen for mye i det siste. Det har di siste dagene kjennt ut som om jeg er støl i den muskelen.

Skrevet

bare lure på ein ting, det står ikkje någe i mine papirer at eg ikkje kan ha på sminke... då kan eg ha det på sant :gjeiper: ?

det står ein ikkje ska lufte armene høgare enn brystpartiet de 6 fyste ukene, er det veldig viktig ? syns det va lenge så ane ikkje om det er sånn d funke i praksis liksom

På mine papirer sto det at man ikke skulle ha sminke.

Ehm, ang å løfte armene så husker jeg ikke helt va det sto på mine papirer, men mener det sto 1 eller 2 uker. Når det går lengre tid enn det er det vanskelig å la vær å løfte armene høyere enn brystpartiet. man gjør det uten å tenke over det.

Skrevet

På mine papirer sto det at man ikke skulle ha sminke.

Ehm, ang å løfte armene så husker jeg ikke helt va det sto på mine papirer, men mener det sto 1 eller 2 uker. Når det går lengre tid enn det er det vanskelig å la vær å løfte armene høyere enn brystpartiet. man gjør det uten å tenke over det.

eg kan ikkje se det i mine papirer,men vett jo de forskjellige klinikkene gjør ting forskjellig, hvis ikkje kan eg ver blinde og :fnise: ska lesa nøøøøye igjennom eingang til,men hvis det ikkje står någen plass då går eg bare me det :gjeiper:

ja det er det eg og tenkte, vanskeligt å la ver ite så lange tid... spess når ein har ein unge å ta vare på hehe

Skrevet

1 uke til min tur :D På tirsdag skjer det. wiiii :fnise:

gleder meg på alle dere andres vegner ;) det er slett ikke så ille smertemessig som jeg hadde trodd. dere må fortelle alt når den tid kommer :) !! :D :D 1 uke går fort!

Skrevet

eg kan ikkje se det i mine papirer,men vett jo de forskjellige klinikkene gjør ting forskjellig, hvis ikkje kan eg ver blinde og :fnise: ska lesa nøøøøye igjennom eingang til,men hvis det ikkje står någen plass då går eg bare me det :gjeiper:

ja det er det eg og tenkte, vanskeligt å la ver ite så lange tid... spess når ein har ein unge å ta vare på hehe

Jah, ikje sant. å bare hvis man ska ta ned noe fra kjøkkenskapet så må man opp med armene.

Skrevet

nei du skal ikke ha på sminke når du skal i narkose. ingen sminke, deodorant, parfyme, ringer, smykker, piercinger, linser osv osv. hvorfor er det så viktig å ha på det når du skal operere da? hehe :P du blir helt sikkert bedt om å vaske den av uansett.. :)

angående løfting, så spurte jeg kirurgen min om dette siden jeg har to små barn. hun sa at det var viktig å ta det med ro den første og andre uka, men utover det så kan man løfte når man selv føler at man klarer det. hvis du får vondt skal du ikke løfte. det gjelder barn da, du bør jo helst unngå å løfte skikkelig tunge ting. også når det gjelder å ta armene opp, så skal man utvise forsiktighet, men så lenge det ikke er vondt kan man gjøre det etter 1-2 uker. slik er det jeg har forstått det ihvertfall! :) det beste er jo å ta det mest mulig med ro den første tiden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...