Terine Skrevet 7. februar 2011 #15141 Skrevet 7. februar 2011 kjenner nervene begynner å komme.. Ikke at jeg angrer, men at jeg er UTROLIG spent på hvordan alt skal gå. Drar til Bergen om 1 uke, så skal jeg slappe av der, spise god mat med min kjære så sove på hotell. Tirsdagen kl 11.30 skjer det. Er jo helt i ekstase her Andre som begynner å glede seg noe utrolig myye? Jeg tenker ikke på noe annet, drømmer åm pupper og operasjoner jør jeg også. hihi.. ¨ Tro meg! greier ikke tenke på noe annet jeg heller! drømmer om det om natta, tenker på det på skolen, på jobb. sitter å googler pupper hjemme:P så JA GLEDER MEG! men begynner å få litt nerver også gleder meg jo sykt! men har faktisk tatt mye på puppene mine i det siste:P bare for å kjenne på hvornda de er nå liksom:P
lotteline Skrevet 7. februar 2011 #15142 Skrevet 7. februar 2011 Hei igjen Å takk for gode lykkeønskninger, nå gleder jeg meg bare VILT, eller grugleder meg er vel heller rette ordet Boobjob: jaaa så snålt, lik høyde, lik vekt og begge går for 300 cc da blir det spennende fremover.... Kommer til å la kirurgen ta det endelig valget da jeg er veldig usikker på dette med mengde, men jeg føler at i og med at jeg har en del hud/ vev etter ammingen så bør jeg gå for såpass at det strekker seg helt ut, om du skjønner Da får vi holde hverandre med selskap her inne og støtte hverandre, det trenger jeg kjenner jeg, er helt i puppemodus for tiden BELLE 89: sååååå koselig jada, jeg trives mye bedre her inne for å si det mildt, hehe ble litt mye kritikk og sleivete kommentarer på den andre tråden... ikke det at jeg tar det så veldig tungt, men greit å få litt konstruktive tilbakemeldinger når en først har bestemt seg for å gjennomføre dette Jeg skal opereres på torsdag ja og det er på en privatklinikk i Haugesund. En svensk lege som heter dr. Per Erik Janson, har bare hørt positivt om ham og skal visst nok være en veldig hyggelig og flink kirurg Du da? Noen tanker om hvor mye du vil legge inn?.... Å takk for beroligende ord vedr. narkose..... gruer meg, men må bare prøve å ikke tenke så mye på det.... tror det er følelsen av tap av kontroll som gjør at jeg ikke liker tanken på narkose.... er litt kontrollfreak av mg skjønner du BETTY 84: tuuuusen takk for info vedr. narkose og også tiden etterpå 325 ml høres kanskje mye ut, men jeg har bestemt meg for 300 og det er jo ikke så mye forskjell... jeg har også en del vev og hud etter amming, så kanskje jeg må såpass opp i størrelse?!!!... for at det skal se bra ut Lurer også generelt sett om det er mere vondt hvis en legger under muskel enn over?.... Jeg skal legge under.... Og er det mindre vondt hvis en har en del hud fra før etter amming f. eks. enn hvis en er helt flatbrystet?..... just wondering :gjeiper: Klem fra lotteline
boobjob Skrevet 7. februar 2011 #15143 Skrevet 7. februar 2011 Jeg lurer på en ting, hvordan er det med solarim før operasjon? Jeg har selv tatt sol ca annen hver dag i ca 2-3 uker nå. Vil ha litt farge så jeg føler meg litt fresh når jeg får fine pupper Men er det noen som har hørt noe om at det ikke er så bra? Uka før, dagen før eller noe? Selv har jeg ikke hørt noe eller lest det noe sted. Men greit å være på den sikre siden. And one more thing, hvor lenge har dere fått beskjed om å ikke ta sol etter operasjonen? Jeg har bare fått beskjed om at jeg kan gjøre det etter all misfarging, blåmerker o.l er borte. Noe som er rart, ettersom ikke alle får blåmerker.
boobjob Skrevet 7. februar 2011 #15144 Skrevet 7. februar 2011 lilleville85: Hvordan står det til meg deg og dine nye pupper? Fortelle litt ?
Betty84 Skrevet 7. februar 2011 #15145 Skrevet 7. februar 2011 Lotteline - Jeg har hørt det er vondere å legge under enn over, og at operasjonen tar litt lengre tid over enn under... Kan ihvertfall bare svare for meg selv, som har lagt inplantater over. Jeg har hatt minimalt med smerter, ikke noe spreng. Men det tror jeg er fordi jeg hadde såpass mye hud tilovers... Naturlige små bryster vill nok føle endel mer smerter innbiller jeg meg. Jeg å lurer på det som frk boobjob lurer på over her - Når kan jeg ta sol igjen?? Noen med et glupt svar??? Får skrive det ned på spm lappen min til kontrollen.... Også en ting til... Bandasjene....skal jo av 4 dagen. Regnes da operasjonsdagen som dag 1? Vet at det er forskjell på hva man opererer på hva som er dag 1...
boobjob Skrevet 7. februar 2011 #15146 Skrevet 7. februar 2011 Betty84: Dette spurte jeg kirurgen min om. Han sa at dag 1 er operasjonsdagen ja. De fleste opereres vel tidlig? Selv opereres jeg 11.30. Så er jo ferdig caa 12.30. Det vil jo si at det er en neesten en hel dag igjen. Så hos meg regner vi dag 1 fra operasjonsdagen ihvertfall
Betty84 Skrevet 7. februar 2011 #15147 Skrevet 7. februar 2011 Betty84: Dette spurte jeg kirurgen min om. Han sa at dag 1 er operasjonsdagen ja. De fleste opereres vel tidlig? Selv opereres jeg 11.30. Så er jo ferdig caa 12.30. Det vil jo si at det er en neesten en hel dag igjen. Så hos meg regner vi dag 1 fra operasjonsdagen ihvertfall Jeg opererte kl 0800!! Nå trasker jeg utpå badet og får av meg disse hvite greiene og hopper i dusjen!!!!
lotteline Skrevet 7. februar 2011 #15148 Skrevet 7. februar 2011 Dette med solarium ble jeg anbefalt å være forsiktig med. Helst unngå på 3 mnd. Tror dette hadde med arret å gjøre. Selv om vi teiper arrene i 3 mnd. så går jo strålene gjennom teipen.... Men jeg forstår godt hva dere mener om å føle sg litt mere fresh, spes. med tanke på at vi ikke kan ha noe som helst sminke på på operasjonsdagen ..... kall meg gjerne forfengelig, mn jeg sminker meg ALLTID, går ikke ut uten sminke :gjeiper: Hva med dove selvbruningskrem????
PiaGundersen Skrevet 7. februar 2011 #15149 Skrevet 7. februar 2011 hei alle sammen da er jeg ferdig operert, og sitter nå godt plassert foran tv'n! jeg kom inn på klinikken et kvarter før jeg skulle møte opp. betalte i resepsjonen, og satte meg opp på venterommet. ble kalt inn på kontoret til kirurgen. der hadde vi en liten konsultasjon, snakket om størrelse, hun forklarte litt om operasjonen og ettertiden, tok bilder og tegnet på meg. hun spurte hva jeg var redd for, og jeg svarte narkosen. så var det ut i venterommet igjen. var sykt nervøs ble hentet av en sykepleier/anestesilege, og ført inn på operasjonsrommet. kledde av meg på overkroppen, og la fram sportsbh'n. la meg på bordet med armene ut til siden. det kom to andre assistenter og hilste på meg. jeg spurte sykepleieren hvordan de gav narkose, og hun sa i maske over munnen. så satt hun et stikk i hånda mi. husket jeg tittet opp i taket, og følte meg svimmel. vips - så var jeg borte! så hun lurte meg, hehe. ble vekt ca en halv time etter operasjonen tror jeg. da var jeg helt fjern, men jeg trodde selv jeg var ved mine fulle fem. leste på kortet der det står om protesene mine, og trodde bestemt at det stod en sjekkliste der, hvor de hadde sjekket av for fjerning av tampong. hahaha.. klarte også å mistolke ting som ble sagt til meg, så i hele dag har jeg trodd at de la snittet i brystfolden. meeeen det er jo rundt brystvorta. ble hentet 1,5 time etter jeg våknet. fikk noen smertestillende . det presset noe helt sykt, og svidde og sprengte på. nå er det bare syyykt stølt, og jeg klarer nesten ikke gjøre noe som involverer den minste bevegelse av armene. stapper innpå med paracet med jevne mellomrom det ble lagt inn 350 cc på venstre side, og 375 på høyre. tror det er en størrelse jeg kommer til å trives godt med! gleder meg masse til å se dem selv nå har venninna mi kommet med pizza og film
boobjob Skrevet 7. februar 2011 #15150 Skrevet 7. februar 2011 Dette med solarium ble jeg anbefalt å være forsiktig med. Helst unngå på 3 mnd. Tror dette hadde med arret å gjøre. Selv om vi teiper arrene i 3 mnd. så går jo strålene gjennom teipen.... Men jeg forstår godt hva dere mener om å føle sg litt mere fresh, spes. med tanke på at vi ikke kan ha noe som helst sminke på på operasjonsdagen ..... kall meg gjerne forfengelig, mn jeg sminker meg ALLTID, går ikke ut uten sminke :gjeiper: Hva med dove selvbruningskrem???? 3 mnd før operasjon? eller 3 mnd etterpå? Ja er nok ikke så lurt å sole seg etterpå, derfor jeg oler meg mest mulig nå, annen hver dag, av og til hver dag. Begynner endelig å vise. Føler meg sååå mye bedre Skal man sole seg etterpå burde man nok ha mange teip lag + bh vil jeg tro. Det kommer ihvertfall jeg tl å gjøre det første året, ettersom man skal holde arrene borte fra sol i 1 år. + Sunblock fungerer ikke i solarium har jeg hørt.. Jeg beveger meg heller aldri noen plass uten sminke, parfyme og deodorant. Så hjelper nok liiiitt med å føle meg litt brun og fresh ihvertfall
boobjob Skrevet 7. februar 2011 #15151 Skrevet 7. februar 2011 hei alle sammen da er jeg ferdig operert, og sitter nå godt plassert foran tv'n! jeg kom inn på klinikken et kvarter før jeg skulle møte opp. betalte i resepsjonen, og satte meg opp på venterommet. ble kalt inn på kontoret til kirurgen. der hadde vi en liten konsultasjon, snakket om størrelse, hun forklarte litt om operasjonen og ettertiden, tok bilder og tegnet på meg. hun spurte hva jeg var redd for, og jeg svarte narkosen. så var det ut i venterommet igjen. var sykt nervøs ble hentet av en sykepleier/anestesilege, og ført inn på operasjonsrommet. kledde av meg på overkroppen, og la fram sportsbh'n. la meg på bordet med armene ut til siden. det kom to andre assistenter og hilste på meg. jeg spurte sykepleieren hvordan de gav narkose, og hun sa i maske over munnen. så satt hun et stikk i hånda mi. husket jeg tittet opp i taket, og følte meg svimmel. vips - så var jeg borte! så hun lurte meg, hehe. ble vekt ca en halv time etter operasjonen tror jeg. da var jeg helt fjern, men jeg trodde selv jeg var ved mine fulle fem. leste på kortet der det står om protesene mine, og trodde bestemt at det stod en sjekkliste der, hvor de hadde sjekket av for fjerning av tampong. hahaha.. klarte også å mistolke ting som ble sagt til meg, så i hele dag har jeg trodd at de la snittet i brystfolden. meeeen det er jo rundt brystvorta. ble hentet 1,5 time etter jeg våknet. fikk noen smertestillende . det presset noe helt sykt, og svidde og sprengte på. nå er det bare syyykt stølt, og jeg klarer nesten ikke gjøre noe som involverer den minste bevegelse av armene. stapper innpå med paracet med jevne mellomrom det ble lagt inn 350 cc på venstre side, og 375 på høyre. tror det er en størrelse jeg kommer til å trives godt med! gleder meg masse til å se dem selv nå har venninna mi kommet med pizza og film Så bra alt har gått bra med deg Kjempe kjekt å lese nrå du skriver hele historien. Er så kjekt å lese! Håper du holder oss oppdatert om hvordan det går videre, om du blir fornøyd når du får se dem skikkelig osv Virkelig morsomt det du "leste" om tampongen. haha. måtte le litt når jeg leste det
boobjob Skrevet 7. februar 2011 #15152 Skrevet 7. februar 2011 Jeg opererte kl 0800!! Nå trasker jeg utpå badet og får av meg disse hvite greiene og hopper i dusjen!!!! Opererte du i dag ? :0
Belle89 Skrevet 7. februar 2011 #15153 Skrevet 7. februar 2011 hei alle sammen da er jeg ferdig operert, og sitter nå godt plassert foran tv'n! jeg kom inn på klinikken et kvarter før jeg skulle møte opp. betalte i resepsjonen, og satte meg opp på venterommet. ble kalt inn på kontoret til kirurgen. der hadde vi en liten konsultasjon, snakket om størrelse, hun forklarte litt om operasjonen og ettertiden, tok bilder og tegnet på meg. hun spurte hva jeg var redd for, og jeg svarte narkosen. så var det ut i venterommet igjen. var sykt nervøs ble hentet av en sykepleier/anestesilege, og ført inn på operasjonsrommet. kledde av meg på overkroppen, og la fram sportsbh'n. la meg på bordet med armene ut til siden. det kom to andre assistenter og hilste på meg. jeg spurte sykepleieren hvordan de gav narkose, og hun sa i maske over munnen. så satt hun et stikk i hånda mi. husket jeg tittet opp i taket, og følte meg svimmel. vips - så var jeg borte! så hun lurte meg, hehe. ble vekt ca en halv time etter operasjonen tror jeg. da var jeg helt fjern, men jeg trodde selv jeg var ved mine fulle fem. leste på kortet der det står om protesene mine, og trodde bestemt at det stod en sjekkliste der, hvor de hadde sjekket av for fjerning av tampong. hahaha.. klarte også å mistolke ting som ble sagt til meg, så i hele dag har jeg trodd at de la snittet i brystfolden. meeeen det er jo rundt brystvorta. ble hentet 1,5 time etter jeg våknet. fikk noen smertestillende . det presset noe helt sykt, og svidde og sprengte på. nå er det bare syyykt stølt, og jeg klarer nesten ikke gjøre noe som involverer den minste bevegelse av armene. stapper innpå med paracet med jevne mellomrom det ble lagt inn 350 cc på venstre side, og 375 på høyre. tror det er en størrelse jeg kommer til å trives godt med! gleder meg masse til å se dem selv nå har venninna mi kommet med pizza og film ååå gratulerer!! jeg er så glad på dine vegne, heldige deg som har nye pupper Så flott å høre hvordan ting foregikk, er litt betryggende på oss som enda venter fikk du hele 350/375 cc?! Nå har jeg helt glemt hvilken størrelse du hadde før, men hva gikk du opp til nå? (tror kirurgen)
Lillefy Skrevet 7. februar 2011 #15154 Skrevet 7. februar 2011 Følger spent med på dere som skal operere/har operert på stokkan klinikken, skal operere der selv Men et spørsmål, hvor fort fikk dere time til operasjon? Har dem lang ventetid på stokkan? Har ikke nok penger før om en måneds tid ca og tenkte å bestille konsultasjon nå. Gratulerer til dere ny opererte Gleder meg vilt til det er min tur
Belle89 Skrevet 7. februar 2011 #15155 Skrevet 7. februar 2011 Følger spent med på dere som skal operere/har operert på stokkan klinikken, skal operere der selv Men et spørsmål, hvor fort fikk dere time til operasjon? Har dem lang ventetid på stokkan? Har ikke nok penger før om en måneds tid ca og tenkte å bestille konsultasjon nå. Gratulerer til dere ny opererte Gleder meg vilt til det er min tur hei! jeg skal operere på Stokkan den 23. februar var på min første konsultasjon for 2 år siden (rett og slett for å sjekke ut hva det vil si å operere inn silikon), og var på min 2. konsultasjon 1. februar i år. 15. januar i år sendte jeg inn helsesskjema via nett, og ble ringt av Stokkan for å høre om jeg ville komme på konsultasjon igjen. Vi avtalte tid. Damen sa da også at det var ledige operasjoner i uke 8, om jeg bestemte meg for å operere Ventetiden er 1-3 uker, men du kan godt booke operasjon senere; bare å si ifra. Stokkan har også nedbetalingsplan, hvor du betaler den summen du vil på operasjonsdagen, også utsetter eller nedbetaler du resten av beløpet (du får velge hvor lang periode). Jeg skal selv betale 10 000, og ta resten på avbetaling over 9 mnd (uten rente)
Linaa Skrevet 7. februar 2011 #15156 Skrevet 7. februar 2011 Jeg jobber på solstudio i oslo! woohoo! hehe, men vet ikke helt med arr etter operasjon, men selvom jeg kommer til å ta sol etter 1 mnd tid etter operasjonen så e det bare å bruke vaneli plaster på arrene, så solstrålene ikke komme gjennom, evt 2 plastr over hverandre vis plasteret har slike hull i seg, det er ikke værre enn det, og om man er veldig veldig redd, så smøre da litt sunblock under ) har en på jobben som hadd operert ( men ikke puppene da ) når såret hadde grodd igjen tok hun sol ofte med et helt vanlig plaster på, og arret hennes ser fint ut
Terine Skrevet 8. februar 2011 #15157 Skrevet 8. februar 2011 hei alle sammen da er jeg ferdig operert, og sitter nå godt plassert foran tv'n! jeg kom inn på klinikken et kvarter før jeg skulle møte opp. betalte i resepsjonen, og satte meg opp på venterommet. ble kalt inn på kontoret til kirurgen. der hadde vi en liten konsultasjon, snakket om størrelse, hun forklarte litt om operasjonen og ettertiden, tok bilder og tegnet på meg. hun spurte hva jeg var redd for, og jeg svarte narkosen. så var det ut i venterommet igjen. var sykt nervøs ble hentet av en sykepleier/anestesilege, og ført inn på operasjonsrommet. kledde av meg på overkroppen, og la fram sportsbh'n. la meg på bordet med armene ut til siden. det kom to andre assistenter og hilste på meg. jeg spurte sykepleieren hvordan de gav narkose, og hun sa i maske over munnen. så satt hun et stikk i hånda mi. husket jeg tittet opp i taket, og følte meg svimmel. vips - så var jeg borte! så hun lurte meg, hehe. ble vekt ca en halv time etter operasjonen tror jeg. da var jeg helt fjern, men jeg trodde selv jeg var ved mine fulle fem. leste på kortet der det står om protesene mine, og trodde bestemt at det stod en sjekkliste der, hvor de hadde sjekket av for fjerning av tampong. hahaha.. klarte også å mistolke ting som ble sagt til meg, så i hele dag har jeg trodd at de la snittet i brystfolden. meeeen det er jo rundt brystvorta. ble hentet 1,5 time etter jeg våknet. fikk noen smertestillende . det presset noe helt sykt, og svidde og sprengte på. nå er det bare syyykt stølt, og jeg klarer nesten ikke gjøre noe som involverer den minste bevegelse av armene. stapper innpå med paracet med jevne mellomrom det ble lagt inn 350 cc på venstre side, og 375 på høyre. tror det er en størrelse jeg kommer til å trives godt med! gleder meg masse til å se dem selv nå har venninna mi kommet med pizza og film OiOI:) Gratulerer så masse med Nye Boobies!:D har sittet å ventet å ventet på å høre fra deg! har vært så spent på hvordan det gikk:D syns du la inn MYE!:O hvor mye var det du egentlig hadde tenkt? man vet jo aldri det med størrelser før man legger inn^^ gleder meg til å høre mer! vi skulle jo gå fra samme Cup til samme Cup! så dette blir spennende å se:D Håper du får den str du håper på:D
Sweeti Skrevet 8. februar 2011 #15158 Skrevet 8. februar 2011 eg ska og ta under muskel, må det eg e 1.74 veie ca 65kg, ska ta ca 240, va ikkje plass til så mye mar ville hatt 300, men han ska se ka ann klare få inn der under operasjonen då :gjeiper: blir bedre enn sånn det er nå uansett :gjeiper: hehe kossen er kroppsbygningen din då ? Har du kraftig benbyggning? Jeg er 170cm og veier 43kg. Høres kanskje lite ut men jeg er ikke sånn stygg tynn altså men rett og slett natulig tynn! Har både rumpe og det som hører med! har vell mye å si med de beinene og sånn kanskje med tanke på hvor mye man veier:) har du ammet? Foresten, hvorfor må du ta unner? Har du så lite bryst vev? Jeg har litt pupper fra før av, tror egentlig jeg kunne hatt over? Men det kan jeg jo natuligvis ikke si med sikkerhet i og med at jeg verken er kirurg eller har hatt silikon før:) lurer på hvor mye jeg får *drømme* kan du noe om hvordan man kan beregne det sånn ca? Da tenker jeg ikke på gele,vann og ris og sånnt men hvor mye de kan sette inn med tanke på høyde,vekt osv. Tror du 300cc hadde blitt for stort? er så glad vi er så nerme hverandre! Vi har sikkert mange like tanker omtrent på samme tidspunkt pluss at vi kan ha felles nedtelling
Sweeti Skrevet 8. februar 2011 #15159 Skrevet 8. februar 2011 hei alle sammen da er jeg ferdig operert, og sitter nå godt plassert foran tv'n! jeg kom inn på klinikken et kvarter før jeg skulle møte opp. betalte i resepsjonen, og satte meg opp på venterommet. ble kalt inn på kontoret til kirurgen. der hadde vi en liten konsultasjon, snakket om størrelse, hun forklarte litt om operasjonen og ettertiden, tok bilder og tegnet på meg. hun spurte hva jeg var redd for, og jeg svarte narkosen. så var det ut i venterommet igjen. var sykt nervøs ble hentet av en sykepleier/anestesilege, og ført inn på operasjonsrommet. kledde av meg på overkroppen, og la fram sportsbh'n. la meg på bordet med armene ut til siden. det kom to andre assistenter og hilste på meg. jeg spurte sykepleieren hvordan de gav narkose, og hun sa i maske over munnen. så satt hun et stikk i hånda mi. husket jeg tittet opp i taket, og følte meg svimmel. vips - så var jeg borte! så hun lurte meg, hehe. ble vekt ca en halv time etter operasjonen tror jeg. da var jeg helt fjern, men jeg trodde selv jeg var ved mine fulle fem. leste på kortet der det står om protesene mine, og trodde bestemt at det stod en sjekkliste der, hvor de hadde sjekket av for fjerning av tampong. hahaha.. klarte også å mistolke ting som ble sagt til meg, så i hele dag har jeg trodd at de la snittet i brystfolden. meeeen det er jo rundt brystvorta. ble hentet 1,5 time etter jeg våknet. fikk noen smertestillende . det presset noe helt sykt, og svidde og sprengte på. nå er det bare syyykt stølt, og jeg klarer nesten ikke gjøre noe som involverer den minste bevegelse av armene. stapper innpå med paracet med jevne mellomrom det ble lagt inn 350 cc på venstre side, og 375 på høyre. tror det er en størrelse jeg kommer til å trives godt med! gleder meg masse til å se dem selv nå har venninna mi kommet med pizza og film Gratulerer med nye pupper!!! :D Er såå glad på dine vegner og samtidig litt sjalu;) Håper du har det bra, at puppene dine har det bra og at du koste deg med pizza og film:) Du fikk inn mye ja!!;O sku ønske det var mulig for meg! *drømme* håper du legger ut bilder, har så lyst å se de fantastiske nye puppene dine hihi god bedring:) klem fra meg
Sweeti Skrevet 8. februar 2011 #15160 Skrevet 8. februar 2011 Jeg lurer på en ting, hvordan er det med solarim før operasjon? Jeg har selv tatt sol ca annen hver dag i ca 2-3 uker nå. Vil ha litt farge så jeg føler meg litt fresh når jeg får fine pupper Men er det noen som har hørt noe om at det ikke er så bra? Uka før, dagen før eller noe? Selv har jeg ikke hørt noe eller lest det noe sted. Men greit å være på den sikre siden. And one more thing, hvor lenge har dere fått beskjed om å ikke ta sol etter operasjonen? Jeg har bare fått beskjed om at jeg kan gjøre det etter all misfarging, blåmerker o.l er borte. Noe som er rart, ettersom ikke alle får blåmerker. Har akkurat de samme spørsmålene jeg! Håper det kommer en gluping med svar snart hehe Personlig tror jeg ikke at solarium før operasjonen har noe å si for resultatet men etter derimot tror jeg man skal være forsiktig med!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå