Gjest Kalia Skrevet 5. februar 2011 #15101 Skrevet 5. februar 2011 Radiograf et de som foretar røngten undersøkelser åja hehe :gjeiper: så mye vett eg :gjeiper:
lilleville85 Skrevet 5. februar 2011 #15102 Skrevet 5. februar 2011 Jeg la inn 325, moderat, runde over muskel:) Rimelig likt da hehe. Sa PKen din noe om hvor mange str du kan regne med å gå opp? Hvordan er det med smerter? Ja, da la vi ganske likt vi da! Han mente jeg kon til å gå fra en a/b til en c. og slik det ser ut nå ser det ut til å stemme. Får bare håpe at jeg er en c når all hevelsen er borte. Hva sa din PK til deg? Jeg kan ikke si jeg har så særlig med smerter. Jeg klarer det meste selv... det eneste jeg trenger hjelp til er å nå ting som står høyt oppe... Var til å med på shopping men venninnen min i går =) Men tar nå enda litt smertesillende. Hvordan er formen din?
Belle89 Skrevet 5. februar 2011 #15103 Skrevet 5. februar 2011 ååååå nå blei eg letta vett ikkje ka radiograf er då :gjeiper: er det ultralyd lignanes greier ? en radiograf jobber med å ta bilder ved hjelp av røntgenstråler, ultralyd- og/eller MR-teknologi, altså en som er spesielt utdannet i dette
Gjest Kalia Skrevet 5. februar 2011 #15104 Skrevet 5. februar 2011 en radiograf jobber med å ta bilder ved hjelp av røntgenstråler, ultralyd- og/eller MR-teknologi, altså en som er spesielt utdannet i dette hehe ja forsto det nå føle meg lite lure nå hehe
Sweeti Skrevet 5. februar 2011 #15105 Skrevet 5. februar 2011 (endret) Leste i ett blad at mannen blir tent viss man tar av trusa/bhen åsså avslører at man ikke har det på... Å selvfølgelig gjorde jeg det. Tok av bhen, satt genseren på igjen å gikk å satt meg ve siden av han. Så sa jeg "du, jeg har ikke bhpå" han: åja. Jeg igjen: "jeg sa, jeg har ikke bh på" da satt han hendene inn i genseren min på en veldig ubehagelig måte (pressa hånda ned der ved halsen, ikke akkurat den største åpninga) å tok hardt rundt puppene før han sa: "tomme teposer hahahahaha" må si jeg ble fryktelig lei meg nå.. Dette ødela virkelig dagen. Apselutt ikke d utfalle jeg håpet på :( Endret 5. februar 2011 av Sweeti
Betty84 Skrevet 5. februar 2011 #15106 Skrevet 5. februar 2011 Ja, da la vi ganske likt vi da! Han mente jeg kon til å gå fra en a/b til en c. og slik det ser ut nå ser det ut til å stemme. Får bare håpe at jeg er en c når all hevelsen er borte. Hva sa din PK til deg? Jeg kan ikke si jeg har så særlig med smerter. Jeg klarer det meste selv... det eneste jeg trenger hjelp til er å nå ting som står høyt oppe... Var til å med på shopping men venninnen min i går =) Men tar nå enda litt smertesillende. Hvordan er formen din? Det samme her også, fra a/b til en c... Men vet jo ikke, håper ihvertfall på en full b når alt er på plass. Noe som er skikkelig artig er at det ser ut som strekkmerkene har blitt mye mindre tydelige og det er jo et kjempe pluss! Formen er relativt grei, prøver å holde meg mest mulig i ro. Blir litt kvalm og svimmel av smertestillende, så får nok holde meg inne et par dager til ihvertfall... Idag når jeg våknet følte jeg meg rimelig mørbanket, var litt som om jeg hadde hatt en ekstrem treningsøkt! Ligge på ryggen passer meg dårlig hehe... Så nå gleder jeg meg til jeg kan ta av bandasjen og få meg en dusj! Føler meg ikke akkurat så veldig fresh....
Belle89 Skrevet 5. februar 2011 #15107 Skrevet 5. februar 2011 Leste i ett blad at mannen blir tent viss man tar av trusa/bhen åsså avslører at man ikke har det på... Å selvfølgelig gjorde jeg det. Tok av bhen, satt genseren på igjen å gikk å satt meg ve siden av han. Så sa jeg "du, jeg har ikke bhpå" han: åja. Jeg igjen: "jeg sa, jeg har ikke bh på" da satt han hendene inn i genseren min på en veldig ubehagelig måte (pressa hånda ned der ved halsen, ikke akkurat den største åpninga) å tok hardt rundt puppene før han sa: "tomme teposer hahahahaha" må si jeg ble fryktelig lei meg nå.. Dette ødela virkelig dagen. Apselutt ikke d utfalle jeg håpet på :( huffda! ja skjønner det godt om du ble lei deg etter etter den reaksjonen der.... Nå har jeg selv samboer; og jeg kan med trygghet si at mannfolk ikke alltid tenker gjennom det de sier og gjør om kjæresten din ellers er en grei fyr, er nok dette bare hans forsøk på å være morsom! Noen ganger tråkker de bare over grensa for hva det er greit å spøke med Om han har gjort dette flere ganger/gjør det igjen, tror jeg det beste vil være å ta det opp med ham, si at du er veldig følsom når det kommer til puppene dine, og at du blir lei deg når han spøker med slike ting.. i allefall når du hinter om litt ! fra meg
Terine Skrevet 5. februar 2011 #15108 Skrevet 5. februar 2011 ... jeg har 23. februar; Klinikk stokkan i Trondheim det skal vel du også?? jeg skal også på Klinikk stokkan i Trondheim den 18:D wiii det er ikke lenge igjen:O
Belle89 Skrevet 5. februar 2011 #15109 Skrevet 5. februar 2011 jeg skal også på Klinikk stokkan i Trondheim den 18:D wiii det er ikke lenge igjen:O ..var det damekirurgen som skulle operere deg..? vet du hva, når jeg var på konsultasjon den 1. så jeg ei ung jente som også var på konsultasjon (tror det var hos hun damen) - var det deg? (du kom ut ca 1015 eller noe, hadde mørkt langt hår, sort jakke) hadde vært SÅ morsomt om det var deg Du må love å fortelle meg om hvordan det gikk før/etter operasjonen! (hvordan sykepleierne var etc) - begynner å bli litt nervøs, jeg!
Terine Skrevet 5. februar 2011 #15110 Skrevet 5. februar 2011 ..var det damekirurgen som skulle operere deg..? vet du hva, når jeg var på konsultasjon den 1. så jeg ei ung jente som også var på konsultasjon (tror det var hos hun damen) - var det deg? (du kom ut ca 1015 eller noe, hadde mørkt langt hår, sort jakke) hadde vært SÅ morsomt om det var deg Du må love å fortelle meg om hvordan det gikk før/etter operasjonen! (hvordan sykepleierne var etc) - begynner å bli litt nervøs, jeg! Hadde vært gøy ja:) men det var ikke meg:/ har langt blondt hår! husker ikke hvilken dato jeg var! hm...vet det var en mandag. kansje 17 januar?? men skal opperere meg hos hun dama ja:) syns hun var skikkelig kyggelig! men hun hadde egentlig ikke så måe å fortelle meg, i og med at jeg hadde lest så mye i forveien å når hun spurte om jeg hadde spørsmål kom jeg liksom ikke på noe å spørre om:P men nå i ettertid etter at jeg ble med i den gruppa her har jeg MANGE!:D skal fortelle så raskt jeg er oppegående nok til å skrive! å det må du også love! er så gøy når man skal opereres så likt:P
Belle89 Skrevet 5. februar 2011 #15111 Skrevet 5. februar 2011 Hadde vært gøy ja:) men det var ikke meg:/ har langt blondt hår! husker ikke hvilken dato jeg var! hm...vet det var en mandag. kansje 17 januar?? men skal opperere meg hos hun dama ja:) syns hun var skikkelig kyggelig! men hun hadde egentlig ikke så måe å fortelle meg, i og med at jeg hadde lest så mye i forveien å når hun spurte om jeg hadde spørsmål kom jeg liksom ikke på noe å spørre om:P men nå i ettertid etter at jeg ble med i den gruppa her har jeg MANGE!:D skal fortelle så raskt jeg er oppegående nok til å skrive! å det må du også love! er så gøy når man skal opereres så likt:P å, så dumt at det ikke var deg hehe, jeg hadde også lest meg opp en del på forhånd; kirurgen formulerte det "du vet jo mer enn meg, jo!" skal være sånn jeg har også kommet på en del spørsmål i ettertid; begynner å bli usikker på hvor mange gram jeg skal ta... (på konsultasjonen ble vi enige om 300cc moderat profil, nå lurer jeg på om jeg vil ha mer...) vil ha en D! dermed basta forresten, har du kjøpt støttebh? han sa 75C og at den kanskje blir for trang- men jeg vil jo ha en D.... kanskje jeg skal kjøpe 75D, ta den med på op-dagen og si "få denne til å passe!"? lover å skrive jeg også skal du ha under muskel? (det skal jeg)
Terine Skrevet 5. februar 2011 #15112 Skrevet 5. februar 2011 å, så dumt at det ikke var deg hehe, jeg hadde også lest meg opp en del på forhånd; kirurgen formulerte det "du vet jo mer enn meg, jo!" skal være sånn jeg har også kommet på en del spørsmål i ettertid; begynner å bli usikker på hvor mange gram jeg skal ta... (på konsultasjonen ble vi enige om 300cc moderat profil, nå lurer jeg på om jeg vil ha mer...) vil ha en D! dermed basta forresten, har du kjøpt støttebh? han sa 75C og at den kanskje blir for trang- men jeg vil jo ha en D.... kanskje jeg skal kjøpe 75D, ta den med på op-dagen og si "få denne til å passe!"? lover å skrive jeg også skal du ha under muskel? (det skal jeg) vi planla litt da jeg va der om eventuell protese. men hadde liksom ikke helt tenkt over det på forhånd... jeg har nå en 75B en liten,liten B:/ å jeg har tenkt å gå opp til 80C. kusina mi gikk fra ingenting til en C å hun er ikke 80 rundt, men har 80C fordet. har kjøpt den støttebh'n ja-- kjøpte den i den str jeg ville ha. altså 80C. så de får bare putte inn det som trengs for å få de så store:P for har hørt at protesen blir 15-20 prosent mindre under muskelen.. (Å jeg SKAL ha den C'en!) koste hva det koste vil! skal ha under muskel jeg og ja.. å ta snittet rundt areola:)
Belle89 Skrevet 5. februar 2011 #15113 Skrevet 5. februar 2011 vi planla litt da jeg va der om eventuell protese. men hadde liksom ikke helt tenkt over det på forhånd... jeg har nå en 75B en liten,liten B:/ å jeg har tenkt å gå opp til 80C. kusina mi gikk fra ingenting til en C å hun er ikke 80 rundt, men har 80C fordet. har kjøpt den støttebh'n ja-- kjøpte den i den str jeg ville ha. altså 80C. så de får bare putte inn det som trengs for å få de så store:P for har hørt at protesen blir 15-20 prosent mindre under muskelen.. (Å jeg SKAL ha den C'en!) koste hva det koste vil! skal ha under muskel jeg og ja.. å ta snittet rundt areola:) hehe! ja, da kjøper jeg også i størrelsen jeg vil ha da går vi FRA samme størrelse TIL samme størrelse, vi to! 75D = 80C .... Jeg skal ha snittet i brystfolden, som det heter på "fint". hvor og hvilken BH kjøpte du? (vet ikke om jeg gidder å kjøre opp til Migosenteret for å kjøpe en av de 2 vi fikk med ark om)
Terine Skrevet 5. februar 2011 #15114 Skrevet 5. februar 2011 hehe! ja, da kjøper jeg også i størrelsen jeg vil ha da går vi FRA samme størrelse TIL samme størrelse, vi to! 75D = 80C .... Jeg skal ha snittet i brystfolden, som det heter på "fint". hvor og hvilken BH kjøpte du? (vet ikke om jeg gidder å kjøre opp til Migosenteret for å kjøpe en av de 2 vi fikk med ark om) kjøpte min Fila BH på reimers på Byhaven i 2 etg:) var den hun kirurgen sa jeg skulle kjøpe:) den som har hemper forran! men det går ann å gå fra 75- 80 i str? vet jo det er hvor stor du er rundt.. men cuppen blir jo større med omkretsen. for det har jo med hvor bred du er over brstkassa osv? eller er jeg helt på viddene her?
Belle89 Skrevet 5. februar 2011 #15115 Skrevet 5. februar 2011 kjøpte min Fila BH på reimers på Byhaven i 2 etg:) var den hun kirurgen sa jeg skulle kjøpe:) den som har hemper forran! men det går ann å gå fra 75- 80 i str? vet jo det er hvor stor du er rundt.. men cuppen blir jo større med omkretsen. for det har jo med hvor bred du er over brstkassa osv? eller er jeg helt på viddene her? Joda, man kan gå fra 75 til 80 i rundt, da blir den litt videre... men cupen på en 75D er like stor som cupen i en 80C! (merkelige greier...) Men man vil jo ikke automatisk gå opp i omkrets av å ta silikon (det er jo tvers over puppene du blir større, ikke under puppene) Selv om det er snakk om centimeter er det også noen BH'er som er store eller små i str i rundt, det er for eks stor forskjell på en 75C hos change i forhold til 75C på H&M! eh, ble litt rablete her, forsto du hva jeg mente?
Terine Skrevet 5. februar 2011 #15116 Skrevet 5. februar 2011 Joda, man kan gå fra 75 til 80 i rundt, da blir den litt videre... men cupen på en 75D er like stor som cupen i en 80C! (merkelige greier...) Men man vil jo ikke automatisk gå opp i omkrets av å ta silikon (det er jo tvers over puppene du blir større, ikke under puppene) Selv om det er snakk om centimeter er det også noen BH'er som er store eller små i str i rundt, det er for eks stor forskjell på en 75C hos change i forhold til 75C på H&M! eh, ble litt rablete her, forsto du hva jeg mente? ja vet jo at størrelsene varrierer. men hun kirurgen sa jeg skulle kjøpe meg 80C for da slapp hun å eventuelt klippe opp sportsBh'n om den ble for stram?? vet ikke jeg. kjøpte den i 80C så får håpe den passer når jeg er opperert! for jeg har prøvd den.å er veldig usikker på hvor stramme de skal være? har aldri hat behov for en sportsbh før!
Belle89 Skrevet 5. februar 2011 #15117 Skrevet 5. februar 2011 ja vet jo at størrelsene varrierer. men hun kirurgen sa jeg skulle kjøpe meg 80C for da slapp hun å eventuelt klippe opp sportsBh'n om den ble for stram?? vet ikke jeg. kjøpte den i 80C så får håpe den passer når jeg er opperert! for jeg har prøvd den.å er veldig usikker på hvor stramme de skal være? har aldri hat behov for en sportsbh før! ok, da skjønner jeg. Man hovner sikkert opp såppas etter operasjonen at man bør ha BH'en litt videre i rundt enn til vanlig. En sportsBH skal (til vanlig) være stram, både over puppene og rundt brystkassen, men ikke klaustrofobisk ;)Jobben til en sportsBH er jo å "klemme inn" puppene så de sitter fast Den skal sitte såppas at du ser "merker" i huden der du har hatt den på, men ikke sånn at det gjør vondt. Tenk for eks på hvor "stram" ei bikinitruse må være for at den ikke skal ramle av når du bader - litt samme greia
Terine Skrevet 5. februar 2011 #15118 Skrevet 5. februar 2011 (endret) ok, da skjønner jeg. Man hovner sikkert opp såppas etter operasjonen at man bør ha BH'en litt videre i rundt enn til vanlig. En sportsBH skal (til vanlig) være stram, både over puppene og rundt brystkassen, men ikke klaustrofobisk ;)Jobben til en sportsBH er jo å "klemme inn" puppene så de sitter fast Den skal sitte såppas at du ser "merker" i huden der du har hatt den på, men ikke sånn at det gjør vondt. Tenk for eks på hvor "stram" ei bikinitruse må være for at den ikke skal ramle av når du bader - litt samme greia haha:P skjønner:P sitter faktisk i den nå måtte jo prøve når jeg ble så usikker! men kunne ikke tenkt meg den strammere faktisk. for den stter godt rundt. å jeg kjenner jeg har den på! bare puppa som mangler her!! sitter med en Bh' med to tomme Cupper her føler jeg:P bearly there! men da jeg fylte de med ris ista ble det strax bedre! men de ble litt klumpete. men kansje ikke så rart når man har ris i to brødposer! hahaha Endret 5. februar 2011 av Terine
Sweeti Skrevet 6. februar 2011 #15119 Skrevet 6. februar 2011 Dere som skal operere i mars, hvilken dato har dere og på hvilken klinikk? håper å finne en som har samme dato ) hadde vært artig!
Sweeti Skrevet 6. februar 2011 #15120 Skrevet 6. februar 2011 huffda! ja skjønner det godt om du ble lei deg etter etter den reaksjonen der.... Nå har jeg selv samboer; og jeg kan med trygghet si at mannfolk ikke alltid tenker gjennom det de sier og gjør om kjæresten din ellers er en grei fyr, er nok dette bare hans forsøk på å være morsom! Noen ganger tråkker de bare over grensa for hva det er greit å spøke med Om han har gjort dette flere ganger/gjør det igjen, tror jeg det beste vil være å ta det opp med ham, si at du er veldig følsom når det kommer til puppene dine, og at du blir lei deg når han spøker med slike ting.. i allefall når du hinter om litt ! Jaa, jeg er enig der han tulla jo men likevell.. Jeg synes ikke det var en morsom spøk! Jaja, nåkk syting ny dag:D fra meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå