Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da er det en mnd siden jeg ble operert:)

Har enda litt smerter i det ene såret, enda det har grodd ganske masse. Men kjenner det best når jeg har vært på jobb, så det kan jo være at jeg gjør ting slik at det strekker litt i såret.

Ellers har jeg så og si full følelse i puppene, men er enda litt øm.

Det er bare 2uker igjen til jeg kan slutte med sports bh og nedpresser bånd :) Det skal bli veldig deilig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Juhuu!! Nå er det bare 13 timer igjen så er det min tur! Kjenner nervene begynner å komme, men samtidig gleder jeg meg vilt!!

Skrevet

jeg la inn 265 å da gikk jeg opp en størrelse.

Jeg la inn 300 cc moderat profil og gikk opp 3 størrelser. Mao, ALT avhenger av hvordan kroppsbygning du har og utgangspunkt. Det samme gjelder fasong, avstand mellom brystene, symmetri osv. Som kirurgen sier, du kan ikke forvente å få puppene du ser på et bilde, ta utgangspunkt i en større utgave av dine egne bryster.

Litt travelt svar, men har spagetti som fosskoker i bakgrunnen her :fnise:

Skrevet

Ålright! I morgen er det min tur!!

Å må si jeg gru-gleder meg veldig! Alt jeg tenker på nå er bare pupper pupper pupper. Har ikke sagt til noen på jobb enda at jeg skal ta silikon, lurer på hvordan og om de reagerer når jeg kommer på jobb igjen i neste uke.... Fikk dere noen reaksjoner?

Hvordan har det gått???? :smilyblomst:

Skrevet

Joohoo :)

6veke sida OP, å ej fikk kaste sportsbh og nedpressband i dag!DEILIG!Eller både og - rart å la puppene være fri!! Jeg gikk å holdt på dem når jeg gikk, følte de ville "sprette" rundt eller noe..

Men hadde på meg en spileløs bh og normale kle i dag, og det var godt å slippe hoodie! Men jeg kommer til å sove i sportsbh og bruke den til hverdags, men måtte bære ha noe annet i dag :)

Ellers så er puppene fine og formen er bra! >De er myke og så og si smertefri nå.. Jeg fungerer bra i hverdagen, men har litt smerter i ryggen når jeg ligger ennå - det hersens bandet!!!

Angrer på at jeg ikke gjorde dette tidligere! Jeg har villet gjort dette i over 10 år, så det var på tide... :)

Lykke til dere som skal i ilden, og håper det går bra med dere som har operert dere :)

Ene brystet er litt større enn det det andre, så fikk en 10fdagers med antibiotika i dag - i håp om at det kan hjelpe litt. Har litt mer smerter i det venstre brystet og det verker litt underlig - så vi prøver. Men jeg har nok litt mer brystvev i venstre pupp enn i det høyre..Det er ikke synlig når jeg er uten kle, men somme bhèr drar seg skeivt. Kirurgen er veldig hyggelig og forklarte ting veldig bra.. Skal en tur så han får se på meg neste fredag - blir spennendde :)

Skrevet

Juhuu!! Nå er det bare 13 timer igjen så er det min tur! Kjenner nervene begynner å komme, men samtidig gleder jeg meg vilt!!

Så gøy! gleder mej til å høre hvordan resultatet ble og hvordan du har det:) Gratulerer :danser:

• Liker 1
Skrevet

:fnise: men jeg lurer på en sak.. jeg er jo 75B nå (en liten b- vel og merke.) kan jeg da gå opp til 80C? for kusina mi jar 80C å er smalere enn meg rundt livet. å 80 vs 75 er jo målt under og rundt brystet. for Cuppen blir jo og større om man går opp fra 75 til 80? eller??

jeg har alltid brukt 75 B egentlig, men de siste årene har str vært litt stram. så jeg har brukt sånn bh-forlenger, og begynt å kjøpe i 80 B istedet. tok å målte rundt, og jeg er 77 cm. jeg ser visst ikke ut som en 80 da, ifølge dama på reimers ;) er 165 cm og 57 kg :)

men for å svare på spm ditt; du kan vel alltids bruke 80, så lenge den sitter og ikke er løs. det beste er kanskje å måle, evt bli målt på en undertøysbutikk? tror cupen blir større ja, så hvis du er 75 b, kan du også ha 80 a eller 70 c. eller har jeg misforstått helt her nå? hihi :fnise: jeg har aldri hatt peiling på bh størrelser..

Skrevet

Da er det en mnd siden jeg ble operert:)

Har enda litt smerter i det ene såret, enda det har grodd ganske masse. Men kjenner det best når jeg har vært på jobb, så det kan jo være at jeg gjør ting slik at det strekker litt i såret.

Ellers har jeg så og si full følelse i puppene, men er enda litt øm.

Det er bare 2uker igjen til jeg kan slutte med sports bh og nedpresser bånd :) Det skal bli veldig deilig :)

jeeej! det blir sikkert godt ja :)

hvor lenge etter OP begynte du å jobbe? har du snittet i folden?

Skrevet

ååh, masse lykke til i morgen!! :D det går nok kjempebra! gleder meg til å høre :D

• Liker 1
Skrevet

jeeej! det blir sikkert godt ja :)

hvor lenge etter OP begynte du å jobbe? har du snittet i folden?

Jah, blir det :) måtte prøve å gå litt i en bh uten spiler og innlegg i dag, men det var faktisk godt å få på seg sports-bhen igjen :P

Jeg begynte å jobbe etter 15 dager tror jeg det var, men måtte ta meg en dag med egenmeldin pga at jeg hadde en del smerter i det ene såret. Har snittet i folden jah.

Skrevet

Det har du nok rett i. Kanskje jeg skal gå å sjekke hva størrelse jeg bruker nå. Kanskje kjekt å vite hva jeg egentlig har, å hva jeg går til. :sjenert:

Ja gjør det :)) Det gjor ikke jeg, og det angrer jeg litt på. Du må si hva dem sier :D Jeg tipper at du eeeer...hmm, 65C/D :)

Skrevet

Jeg har fått nye pupper!!!

Og alt gikk bare kjempefint! Var som sagt veldig nervøs siden jeg skulle være våken under operasjonen, men etter tre valium(fikk en ekstra for jeg skalv så) slappet jeg godt av. Vi pratet, vitset og lo hele veien =) Lars og de to pleierene var bare helt fanastiske!

Alt jeg kjente av smerte var de første små stikkene av besøvelsen, og den verste smerten var når de dro av tapen på laknene de hadde tapet fast runde op området. Og etter på var det bare å reise seg opp å få på bh og klær, pratet litt til med åleierene og Lars og så kunne jeg dra med en gang. Føtle meg i toppform!

I natt og i dag tidlig har jeg tatt litt smertestillende. Er litt vondt når jeg skal reise meg, føler puppene holder på å dette av... men så lenge jeg ligger så går alt bra =) Bare litt småstikking her og der.

Nå skal jeg tilbare til Klinikk Stavanger i morgen å få fjerne bandasjen og få en ny kikk på puppene. Gleder meg!

Skrevet

Jeg har fått nye pupper!!!

Og alt gikk bare kjempefint! Var som sagt veldig nervøs siden jeg skulle være våken under operasjonen, men etter tre valium(fikk en ekstra for jeg skalv så) slappet jeg godt av. Vi pratet, vitset og lo hele veien =) Lars og de to pleierene var bare helt fanastiske!

Alt jeg kjente av smerte var de første små stikkene av besøvelsen, og den verste smerten var når de dro av tapen på laknene de hadde tapet fast runde op området. Og etter på var det bare å reise seg opp å få på bh og klær, pratet litt til med åleierene og Lars og så kunne jeg dra med en gang. Føtle meg i toppform!

I natt og i dag tidlig har jeg tatt litt smertestillende. Er litt vondt når jeg skal reise meg, føler puppene holder på å dette av... men så lenge jeg ligger så går alt bra =) Bare litt småstikking her og der.

Nå skal jeg tilbare til Klinikk Stavanger i morgen å få fjerne bandasjen og få en ny kikk på puppene. Gleder meg!

Hei hei!

Nå ligger jeg på sofaen med en hau av puter og føler meg rimelig ok. Takk og pris for valiumen !kjente angsten komme når jeg satt å ventet, men forsvant kjapt etterpå :)

Når jeg ser på de nye puppene føler jeg at det hele er merkelig....gått å drømt om dette di siste 7 åra og vips så var dem der!! Ser litt spisse og rare ut, men det er vel bandasjen og hevelsen sin feil -håper jeg (:

GRATULERER!!!!

Hvor mye la du inn? Over eller under?

Skrevet

Hei hei!

Nå ligger jeg på sofaen med en hau av puter og føler meg rimelig ok. Takk og pris for valiumen !kjente angsten komme når jeg satt å ventet, men forsvant kjapt etterpå :)

Når jeg ser på de nye puppene føler jeg at det hele er merkelig....gått å drømt om dette di siste 7 åra og vips så var dem der!! Ser litt spisse og rare ut, men det er vel bandasjen og hevelsen sin feil -håper jeg (:

GRATULERER!!!!

Hvor mye la du inn? Over eller under?

Takk, og gratulerer til deg også!!

Ja, jeg syns også det hele er litt merkelig. Gleder meg så til i morgen når jeg får av bandasjen og kan få kikket på de en gang til =)

Jeg la inn 330 runde over muskelen. Hvor mye la du inn?

Skrevet

Takk, og gratulerer til deg også!!

Ja, jeg syns også det hele er litt merkelig. Gleder meg så til i morgen når jeg får av bandasjen og kan få kikket på de en gang til =)

Jeg la inn 330 runde over muskelen. Hvor mye la du inn?

Jeg la inn 325, moderat, runde over muskel:) Rimelig likt da hehe.

Sa PKen din noe om hvor mange str du kan regne med å gå opp? Hvordan er det med smerter?

Skrevet

I går var jeg hos Change i Stavanger og sjekket størrelsen min nå. Har brukt 75B helt til nå. Skal tydligvis bruke 65D. Høres så stooort ut. Men føler faktisk cupen var mye mindre enn den jeg har brukt til nå. Men bhen var litt liten i størrelsen også da sa hun.

Nå er det bare 1 uke og 4 dager igjen! Gleder meg så utolig mye at jeg holder nesten ikke ut :)

Noen andre som skal opereres ca på likt med meg? Jeg skal den 15.februar :)

Skrevet

I går var jeg hos Change i Stavanger og sjekket størrelsen min nå. Har brukt 75B helt til nå. Skal tydligvis bruke 65D. Høres så stooort ut. Men føler faktisk cupen var mye mindre enn den jeg har brukt til nå. Men bhen var litt liten i størrelsen også da sa hun.

Nå er det bare 1 uke og 4 dager igjen! Gleder meg så utolig mye at jeg holder nesten ikke ut :)

Noen andre som skal opereres ca på likt med meg? Jeg skal den 15.februar :)

Jeg skal under kniven 17! :) skulle egentlig den 26 Jan. Men men, får bare håpe jeg ikke må bytte dato igjen! :)

Skrevet

Heisann :)

har lest masse inne her fortiå så tenkte kansje eg sko gi lyd fra meg eg og :gjeiper: eg ska operera 7mars, blir ca 240gram under muskel, anatomisk tror eg ann sa, lav profil tror eg og :gjeiper: gekk ganske fort på konsultasjonen syns eg :gjeiper: men glede meg iaf kanon masse :laugh:

Skrevet

Heisann :)

har lest masse inne her fortiå så tenkte kansje eg sko gi lyd fra meg eg og :gjeiper: eg ska operera 7mars, blir ca 240gram under muskel, anatomisk tror eg ann sa, lav profil tror eg og :gjeiper: gekk ganske fort på konsultasjonen syns eg :gjeiper: men glede meg iaf kanon masse :laugh:

Hei!

hvor skal du operere? bare en mnd til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...