PiaGundersen Skrevet 2. februar 2011 #15041 Skrevet 2. februar 2011 jeg skjønner hva du mener.. vil at mine skal være en mellomting. at de ikke LYSER fake, men at de kansje er litt fastere enn en ''ekte' pupp ville vært. men at de fortsatt ikke blir så store at det ser rart ut! du skal jo opperere før meg, så du får være den som finner ut;) så får du informere meg når du endelig er silikonbabe:) ja det er det jeg også vil ha! ikke Linni-pupper, men jeg vil at de skal være runde! en antydning til skygge og form her er et eksempel på hvordan resultat jeg kan tenke meg: http://www.justbreastimplants.com/gallery/photos_set417.htm og her et eksempel på form jeg ikke vil ha: http://www.justbreastimplants.com/gallery/photos_set906.htm de siste ser jo naturlige ut, selv om jeg ikke synes de ble så veldig fine da. har googlet litt nå, og de fleste plasser står det noe som dette: "Som regel vil man velge en rund protese med moderat profil (høyde) for en ”naturlig” utseende forstørrelse (”ikke for stor”) Ved ønske om modell utseende velger man en rund protese med høy profil (relativt stor forstørrelse)." klippet fra fornebuklinikken.no. blir ikke helt klok, men tror jeg heller mot høy profil.. ?
lilleville85 Skrevet 2. februar 2011 #15042 Skrevet 2. februar 2011 Jeg har et spørsmål til... Det står i papirene mine at jeg må møte uten sminke, neglelakk og smykker. Men hva med deodorant? Kan man ha på seg noe av det, eller bør kroppen være helt "ren"?
PiaGundersen Skrevet 2. februar 2011 #15043 Skrevet 2. februar 2011 Jeg har et spørsmål til... Det står i papirene mine at jeg må møte uten sminke, neglelakk og smykker. Men hva med deodorant? Kan man ha på seg noe av det, eller bør kroppen være helt "ren"? i mine papirer står det at kun litt uparfymert ansiktskrem er lov man skal jo uansett møte nydusjet med den bakteriedrepende såpa, tror ikke man trenger deodorant om det har noe å si, vet jeg ikke da..
lilleville85 Skrevet 2. februar 2011 #15044 Skrevet 2. februar 2011 i mine papirer står det at kun litt uparfymert ansiktskrem er lov man skal jo uansett møte nydusjet med den bakteriedrepende såpa, tror ikke man trenger deodorant om det har noe å si, vet jeg ikke da.. Takk for raskt svar! Jeg får klare meg en dag uten :gjeiper:
boobjob Skrevet 2. februar 2011 #15045 Skrevet 2. februar 2011 Hei Jeg la inn 325 under muskelen, og er 173cm og veier ca 65 kg. Og jg har nylig lagt ut bilder, så du kan jo se hvordan det ca blir å se ut Change i Stavanger.....nja, jeg tror ikke jeg blir å gå dit så ofte. Er et par sure damer der dessverre :O Så nettopp bildene. WOW sier jeg bare. du har fine pupper! Håper mine blir like fine som dine hihi Vi er jo ca like høye å vekt osv. Så det kan jo være :b Hvor pleier du å kjøpe bher i stavanger området da? HVis ikke de på Chamge er noe særlig bra. Så de hadde mange store størrelser på Lindex på kvadrat :0
pink83 Skrevet 2. februar 2011 #15046 Skrevet 2. februar 2011 ja det er det jeg også vil ha! ikke Linni-pupper, men jeg vil at de skal være runde! en antydning til skygge og form her er et eksempel på hvordan resultat jeg kan tenke meg: http://www.justbreastimplants.com/gallery/photos_set417.htm og her et eksempel på form jeg ikke vil ha: http://www.justbreastimplants.com/gallery/photos_set906.htm de siste ser jo naturlige ut, selv om jeg ikke synes de ble så veldig fine da. har googlet litt nå, og de fleste plasser står det noe som dette: "Som regel vil man velge en rund protese med moderat profil (høyde) for en ”naturlig” utseende forstørrelse (”ikke for stor”) Ved ønske om modell utseende velger man en rund protese med høy profil (relativt stor forstørrelse)." klippet fra fornebuklinikken.no. blir ikke helt klok, men tror jeg heller mot høy profil.. ? resultatet kommer helt ann på hvordan utgangspungt,disse damene hadde jo veldig forskjellig utgangspungt.
Mirri Skrevet 2. februar 2011 #15047 Skrevet 2. februar 2011 Så nettopp bildene. WOW sier jeg bare. du har fine pupper! Håper mine blir like fine som dine hihi Vi er jo ca like høye å vekt osv. Så det kan jo være :b Hvor pleier du å kjøpe bher i stavanger området da? HVis ikke de på Chamge er noe særlig bra. Så de hadde mange store størrelser på Lindex på kvadrat :0 Hihi takk Jeg har jo kjøpt på Change, ikke noe galt med bhene, men jeg liker ikke å handle der pga de som jobber der. Eller, det gjelder jo ikke alle da, men hvertfall én dame, hun jeg handlet sist hos, og jeg følte jeg måtte kjappe meg å bli ferdig for hun ble lei av å hjelpe meg :O Var ikke særlig hyggelig.. Men nå trenger jeg jo ikke hjelp lengre da, jeg vet jo hva jeg skal ha. Men ja, jeg har ikke kjøpt så mange bher enda, siden jeg ikke har lov å bruke pushup og spilebh før om enda 1 måned. Men Lindex har fått mye bra bher til en ok pris, som også passer Jeg sjekket sist på Lindex på Kilden, og der fant jeg noen. Men kunne jo ikke kjøpe dem da hehe Men tror jeg skal ta meg en tur på Lindex på Kvadrat å kjike litt På Cubus og H&M er det jo bare å glemme, med mindre du vil bruke en bh i str 75DD (75 blir egentlig for stort for oss. De på Change mener jeg har str 65H :O Men jeg må nok ha 70, så da blir det nok en tur på Lindex ) Hvor skal du operere? Var det i Bergen sa du? Husker ikke helt
PiaGundersen Skrevet 2. februar 2011 #15048 Skrevet 2. februar 2011 resultatet kommer helt ann på hvordan utgangspungt,disse damene hadde jo veldig forskjellig utgangspungt. ja jeg skjønner det la med bildene som et eksempel, da det ikke alltid er lett å forklare med ord
boobjob Skrevet 2. februar 2011 #15049 Skrevet 2. februar 2011 Hihi takk Jeg har jo kjøpt på Change, ikke noe galt med bhene, men jeg liker ikke å handle der pga de som jobber der. Eller, det gjelder jo ikke alle da, men hvertfall én dame, hun jeg handlet sist hos, og jeg følte jeg måtte kjappe meg å bli ferdig for hun ble lei av å hjelpe meg :O Var ikke særlig hyggelig.. Men nå trenger jeg jo ikke hjelp lengre da, jeg vet jo hva jeg skal ha. Men ja, jeg har ikke kjøpt så mange bher enda, siden jeg ikke har lov å bruke pushup og spilebh før om enda 1 måned. Men Lindex har fått mye bra bher til en ok pris, som også passer Jeg sjekket sist på Lindex på Kilden, og der fant jeg noen. Men kunne jo ikke kjøpe dem da hehe Men tror jeg skal ta meg en tur på Lindex på Kvadrat å kjike litt På Cubus og H&M er det jo bare å glemme, med mindre du vil bruke en bh i str 75DD (75 blir egentlig for stort for oss. De på Change mener jeg har str 65H :O Men jeg må nok ha 70, så da blir det nok en tur på Lindex ) Hvor skal du operere? Var det i Bergen sa du? Husker ikke helt hmm, har hørt andre også klage på dem på Change. Får gå der å måle meg ihvertfall. Vet ikke om andre plasser her jeg kan gjøre det.. Rart at ikke 75 passer, eg bruker 75B nå. Men vet jo at det er feil ettersom jeg alltid bruker den på det innerste hakket, noe jeg ikke skal.. Aner ikke hva som er min riktige størrelse. Men sikkert 65 rundt.. Jeg skal operere i Bergen ja. Klinikk Bergen. 1 uke og 6 dager igjen! Ikke sååå lenge det nå.. Gleder meg noe utrolig mye! Kjekt at det er andre fra Stavanger på dette forumet også btw
Terine Skrevet 2. februar 2011 #15050 Skrevet 2. februar 2011 ja det er det jeg også vil ha! ikke Linni-pupper, men jeg vil at de skal være runde! en antydning til skygge og form her er et eksempel på hvordan resultat jeg kan tenke meg: http://www.justbreastimplants.com/gallery/photos_set417.htm og her et eksempel på form jeg ikke vil ha: http://www.justbreastimplants.com/gallery/photos_set906.htm de siste ser jo naturlige ut, selv om jeg ikke synes de ble så veldig fine da. har googlet litt nå, og de fleste plasser står det noe som dette: "Som regel vil man velge en rund protese med moderat profil (høyde) for en ”naturlig” utseende forstørrelse (”ikke for stor”) Ved ønske om modell utseende velger man en rund protese med høy profil (relativt stor forstørrelse)." klippet fra fornebuklinikken.no. blir ikke helt klok, men tror jeg heller mot høy profil.. ? ja virker litt som om jeg også gjør det nå... men det bildet du linka til var jo bare skikkelig lekre! tror jeg skal bruke det som et av bildene jeg skal ha med meg nr det omsider blir min tur:) satt oppe halve natta o går å så på bilder.. men jeg tror jeg så meg litt blind til slutt! var innom Reimers her i trondheim å skulle kjøpe sportsBH (eller holde av til i morgen når lønna kommer) å hun ene litt eldre dama bare ''Bruker du 80C??'' å jeg bare litt frekk tilbake ''ja jeg skal bruke det om 14 dager!'' Å hun dama bare ''jamen du er jo fortsatt ikke 80 rundt.. å jeg bare ''de sa jeg skulle kjøpe det, så da kjøper jeg den"'' snakk om å være vanskelig! skal tross alt bruke 550 kr på en BH, åsså skal de krangle om hva som er riktig? makan! nå er det ikke lenge igjen til det er din tur!
PiaGundersen Skrevet 2. februar 2011 #15051 Skrevet 2. februar 2011 ja virker litt som om jeg også gjør det nå... men det bildet du linka til var jo bare skikkelig lekre! tror jeg skal bruke det som et av bildene jeg skal ha med meg nr det omsider blir min tur:) satt oppe halve natta o går å så på bilder.. men jeg tror jeg så meg litt blind til slutt! var innom Reimers her i trondheim å skulle kjøpe sportsBH (eller holde av til i morgen når lønna kommer) å hun ene litt eldre dama bare ''Bruker du 80C??'' å jeg bare litt frekk tilbake ''ja jeg skal bruke det om 14 dager!'' Å hun dama bare ''jamen du er jo fortsatt ikke 80 rundt.. å jeg bare ''de sa jeg skulle kjøpe det, så da kjøper jeg den"'' snakk om å være vanskelig! skal tross alt bruke 550 kr på en BH, åsså skal de krangle om hva som er riktig? makan! nå er det ikke lenge igjen til det er din tur! jeg tok med et bilde veldig likt det der på konsultasjonen kirurgen sa jeg skulle ta det med på operasjonsdagen også. man blir litt blind etterhvert ja, hehe må nesten le, jeg var også på reimers på byhaven og skulle kjøpe denne FILA bh'en som kirurgen anbefalte meg. hun dama som jobbet der ville hjelpe meg da, og spurte hvilken str jeg bruker. jeg sa 80 C, og hun stilte også spørsmålstegn ved det! du kan umulig være 80 rundt, sa hun så hun sendte med meg 75 og 80 i prøverommet, men det var nok 80 som var passe tror de er vant til at folk som skal forstørre brystene kommer dit, for det var noe av det første hun lurte på.. "skal du bruke den til sport? eller operasjon?" hehe nei, det er utrolig hvor fort det går! fikk jo datoen forrige fredag, så jeg har ikke hatt så lang tid på å gru-glede meg. 14 dager går fort det også da..! :D
Mirri Skrevet 3. februar 2011 #15052 Skrevet 3. februar 2011 hmm, har hørt andre også klage på dem på Change. Får gå der å måle meg ihvertfall. Vet ikke om andre plasser her jeg kan gjøre det.. Rart at ikke 75 passer, eg bruker 75B nå. Men vet jo at det er feil ettersom jeg alltid bruker den på det innerste hakket, noe jeg ikke skal.. Aner ikke hva som er min riktige størrelse. Men sikkert 65 rundt.. Jeg skal operere i Bergen ja. Klinikk Bergen. 1 uke og 6 dager igjen! Ikke sååå lenge det nå.. Gleder meg noe utrolig mye! Kjekt at det er andre fra Stavanger på dette forumet også btw Er egentlig ikke fra Stavanger, men jeg bor her Ja, jeg VET at du ikke er en str 75 om du ikke er 65, så er du hvertfall 70.
boobjob Skrevet 3. februar 2011 #15053 Skrevet 3. februar 2011 Er egentlig ikke fra Stavanger, men jeg bor her Ja, jeg VET at du ikke er en str 75 om du ikke er 65, så er du hvertfall 70. Det har du nok rett i. Kanskje jeg skal gå å sjekke hva størrelse jeg bruker nå. Kanskje kjekt å vite hva jeg egentlig har, å hva jeg går til.
Terine Skrevet 3. februar 2011 #15054 Skrevet 3. februar 2011 (endret) jeg tok med et bilde veldig likt det der på konsultasjonen kirurgen sa jeg skulle ta det med på operasjonsdagen også. man blir litt blind etterhvert ja, hehe må nesten le, jeg var også på reimers på byhaven og skulle kjøpe denne FILA bh'en som kirurgen anbefalte meg. hun dama som jobbet der ville hjelpe meg da, og spurte hvilken str jeg bruker. jeg sa 80 C, og hun stilte også spørsmålstegn ved det! du kan umulig være 80 rundt, sa hun så hun sendte med meg 75 og 80 i prøverommet, men det var nok 80 som var passe tror de er vant til at folk som skal forstørre brystene kommer dit, for det var noe av det første hun lurte på.. "skal du bruke den til sport? eller operasjon?" hehe nei, det er utrolig hvor fort det går! fikk jo datoen forrige fredag, så jeg har ikke hatt så lang tid på å gru-glede meg. 14 dager går fort det også da..! :D haha, ja da har du altså møtt den hyggelige dama:P satt å tenkte på det i går. at det har jo allerede gått en uke netsen fra forrigegang jeg satt å klagde over tia, å i dag er siste dag med p-pille også nei 14 dager er ikke lang tid:D men har fått pupp på hjernen jeg prater ikke om annet heller:P tror d som vet det, begynner å bli skikkelig lei:P get it over with liksom! hihi men jeg lurer på en sak.. jeg er jo 75B nå (en liten b- vel og merke.) kan jeg da gå opp til 80C? for kusina mi jar 80C å er smalere enn meg rundt livet. å 80 vs 75 er jo målt under og rundt brystet. for Cuppen blir jo og større om man går opp fra 75 til 0? eller?? Endret 3. februar 2011 av Terine
Augustbrud -06 Skrevet 3. februar 2011 #15055 Skrevet 3. februar 2011 Hei Jeg la inn 325 under muskelen, og er 173cm og veier ca 65 kg. Og jg har nylig lagt ut bilder, så du kan jo se hvordan det ca blir å se ut Change i Stavanger.....nja, jeg tror ikke jeg blir å gå dit så ofte. Er et par sure damer der dessverre :O Hei Enig i det! Var der for tre dager siden, blir neppe kunde på Change i Stavanger..
Augustbrud -06 Skrevet 3. februar 2011 #15056 Skrevet 3. februar 2011 Samme kontrakt som meg da Det må dere vurdere sammen. Om du synes det er langt fra det du forventet og kirurgen synes noe annet, får du bare stå på krava og eventuelt innkalle pasientklagenemnda. Krysser fingrene for at dette ordner seg Ja, vi får håpe at det ordner seg Har du også operert på Colosseum?
PiaGundersen Skrevet 3. februar 2011 #15057 Skrevet 3. februar 2011 haha, ja da har du altså møtt den hyggelige dama:P satt å tenkte på det i går. at det har jo allerede gått en uke netsen fra forrigegang jeg satt å klagde over tia, å i dag er siste dag med p-pille også nei 14 dager er ikke lang tid:D men har fått pupp på hjernen jeg prater ikke om annet heller:P tror d som vet det, begynner å bli skikkelig lei:P get it over with liksom! hihi ja ikke sant, samme her. mannen min er lei av all praten og bildene, og masing; hva med slike? hehe.. man blir besatt!
Terine Skrevet 3. februar 2011 #15058 Skrevet 3. februar 2011 (endret) ja ikke sant, samme her. mannen min er lei av all praten og bildene, og masing; hva med slike? hehe.. man blir besatt! men jeg lurer på en sak.. jeg er jo 75B nå (en liten b- vel og merke.) kan jeg da gå opp til 80C? for kusina mi jar 80C å er smalere enn meg rundt livet. å 80 vs 75 er jo målt under og rundt brystet. for Cuppen blir jo og større om man går opp fra 75 til 80? eller?? Endret 3. februar 2011 av Terine
Belle89 Skrevet 3. februar 2011 #15059 Skrevet 3. februar 2011 ok, dette er kanskje et litt vanskelig spørsmål: hvor store innlegg må til for å gå fra 75B til 75D? (under muskel) -- vet ceecee har skrevet om det tidligere, men finner det ikke:S
Frk.L-M Skrevet 3. februar 2011 #15060 Skrevet 3. februar 2011 ok, dette er kanskje et litt vanskelig spørsmål: hvor store innlegg må til for å gå fra 75B til 75D? (under muskel) -- vet ceecee har skrevet om det tidligere, men finner det ikke:S jeg la inn 265 å da gikk jeg opp en størrelse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå