Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

haha! :skratte:

... nå har jeg lekt meg med brødposer fulle av vann for å finne evt størrelse :)

... i følge brødposene så 350 gram helt supert ut! veldig fint fra siden/foran i bare bh- en, så litt smårart ut med t-skjorte :P

kan ha en liten sammenheng med den alt for store bhen og at brødposene ble to klumper :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest halebein
Skrevet

hehe, slarkebrøst ja.. :gjeiper:

ja håper de gjør noe for å utligne forskjellen. hos meg er det venstre litt lenger ned. jeg har også ammet to unger, og mine har fått litt heng :/ bedre med tyttebær som utgangspunkt! ;)

jeg skal på stokkan denne uken, er såååå spent! håper jeg får litt lengre konsultasjon enn det du fikk da :P har du fått time til operasjon? sa de noe om ventetiden?

Det virket som jeg kunne få time når som helst, som det passet meg. men kan svare på dette i morgen når jeg har avtalt tid:)

Gjest halebein
Skrevet

haha! :skratte:

... nå har jeg lekt meg med brødposer fulle av vann for å finne evt størrelse :)

... i følge brødposene så 350 gram helt supert ut! veldig fint fra siden/foran i bare bh- en, så litt smårart ut med t-skjorte :P

kan ha en liten sammenheng med den alt for store bhen og at brødposene ble to klumper :sjenert:

Ha ha, herlig! :) det skal jeg også prøve:) men har ikke kjøkken vekt. da regner du vel 3 dl som 300 ml?

Gjest halebein
Skrevet

ha ha og der ser jeg hvor dumt det spm var! ha ha, mattegeniet:)

Skrevet

Hei alle sammen! Er ny her og har litt spm til dere som har litt erfaring. Har bestemt meg for å fylle på litt ekstra i puppene, og det skal skje i Bergen. Har noen erfaring fra klinikkene i Bergen? Har fått konsultasjonstime på fredag hos en Eystein J. Hauge ved Klinikk Bergen. Noen som har hørt om han?

Skrevet

ha ha og der ser jeg hvor dumt det spm var! ha ha, mattegeniet:)

hehe! en luring du, halebein :)

syns jeg har sett deg her inne en stund (en god del sider tilbake), kan hende du har svart på det før: hvordan ser du ut; høyde/vekt/pupper i dag? må bare spørre ;)

... Jeg er 168, 65kg og liten B :)

har du fått op dato btw?

Skrevet

Hei!

Har et lite spørsmål. Jeg er 154 cm og veier 38 kg. Har hørt at man bør ta under brystmuskelen om man har lite underhudsfett (noe jeg har). Stemmer det? Og er det noe dere ville anbefalt med tanke på min størrelse? Altså, Cohesive gel, saltvann, silikon? Ru eller glatt? Høy, moderat eller lav profil? Skal så klart bestille en time for å prate, men jeg vil gjerne høre deres tanker om det osv.

Er fremdeles usikker på hvilken klinikk jeg skal velge, så kom gjerne med innspill.

Og en annen ting. Hvordan så puppene ut i ukene etter operasjonen?

Hei :)

Det jeg har erfart når folk kommer hit å forteller høyde, vekt osv, er at selv om jeg og du er like høy, samme vekt osv, betyr det ikke at vi får identiske pupper. Det er så forskjellig fra person til person.

Om du skal gjøre dette, så blir du nok å få silikon. Du må ikke vurdere noe annet altså. Dagens proteser trengs ikke byttes ut.

Høy, moderat eller lavprofil, det er jo noe du også må tenke litt over hva du selv ønsker. Jeg ønsket et naturlig resultat og fikk operert inn moderat profil, under muskel, 325. Jeg er fornøyd, for jeg fikk det jeg ønsket :)

Jeg opererte på Fornebuklinikken i Oslo, kunne ikke valgt enn bedre klinikk tror jeg.

Kjenner kjempemange som har operert der, og ALLE er kjempe fornøyde. Undersøk mye, det er veldig lurt :)

Håper jeg var til hjelp, så må du bare spørre om du lurer på mer :)

Skrevet

Jeg er ny innpå her, sparer nå penger til å få utført dette iløpet av 6 mnd, kommet 1/3 på vei av sparingen. Har vært på konstultasjon på Nobel Clinic, men er usikker om jeg skal velge Nobel Clinic eller Colloseum.

Ååh, gled deg altså :) Det har forandre selvtillit min totalt etter jeg forstørret brystene :) Og har egentlig ikke noe negativt å si om hele opplevelsen utenom det at det kan være komplikasjoner. Men det betyr jo ikke at du blir rammet :)

Jeg tror nok det er noen her inne som har operert på disse klinikkene, så du kan jo forhøre deg med dem hva deres erfaringer er :)

Lykke til

Skrevet

Hei alle sammen! Er ny her og har litt spm til dere som har litt erfaring. Har bestemt meg for å fylle på litt ekstra i puppene, og det skal skje i Bergen. Har noen erfaring fra klinikkene i Bergen? Har fått konsultasjonstime på fredag hos en Eystein J. Hauge ved Klinikk Bergen. Noen som har hørt om han?

Tror det er noen her inne ja som har operert i Bergen, men klarer ikke huske hvem :S Så der kan jeg nok desverre ikke hjelpe deg.

Gjest halebein
Skrevet

hehe! en luring du, halebein :)

syns jeg har sett deg her inne en stund (en god del sider tilbake), kan hende du har svart på det før: hvordan ser du ut; høyde/vekt/pupper i dag? må bare spørre ;)

... Jeg er 168, 65kg og liten B :)

har du fått op dato btw?

[/quote

Jeg er 158 cm, 46-47 kilo, og mini mini mini A... vil ha full B. :fnise:

Skrevet

Hei :-)

Jeg er en jente på snart 21 år som vurderer silikon... Men jeg kjenner at jeg er veldig skeptisk, fordi det ikke er helt "meg" eller hva jeg skal si. Er ellers veldig selvsikker og fornøyd med kroppen min.

I tillegg koster det jo ganske mye, og jeg er student nå... Usikker på om jeg isåfall skal vente til etter utdannelsen når jeg jobber igjen.

Jeg veier ca. 64 kg og er 175cm. høy. Har en a-cup nå, bruker 75a. Men ofte glipper de BHene som ikke har riktig passform til meg.

Grunnen til at jeg lurer på å få silikon er at jeg hater å ikke finne BH-er som ikke "glipper", og når jeg trener på studio har jeg så og si alltid minst pupper av alle i lokalet... Spesielt når jeg har sports-BH. Jeg har litt rumpe, og puppene blir liksom så små i forhold..

Jeg er også veldig redd for at resultatet ikke blir som forventet. Puppene mine er veldig fine, de passer bare ikke helt til resten... Jeg har i tillegg ganske tynn hud der, så blodårene synes litt. Har hørt at de vil bli enda mer synlige hvis man legger inn implantater?

Hvis jeg skal ta silikon vil jeg at det skal se så naturlig ut som mulig. Bør jeg da gå for anatomiske implantater? Jeg er redd for stort mellomrom mellom puppene. Har lite fett på overkroppen, så det er ikke så mye å "ta av" der...

Håper dere kan hjelpe meg med en avgjørelse :-)

Skrevet

Tusen tusen takk for svar, Mirri!

Skrevet

Hei :-)

Jeg er en jente på snart 21 år som vurderer silikon... Men jeg kjenner at jeg er veldig skeptisk, fordi det ikke er helt "meg" eller hva jeg skal si. Er ellers veldig selvsikker og fornøyd med kroppen min.

I tillegg koster det jo ganske mye, og jeg er student nå... Usikker på om jeg isåfall skal vente til etter utdannelsen når jeg jobber igjen.

Jeg veier ca. 64 kg og er 175cm. høy. Har en a-cup nå, bruker 75a. Men ofte glipper de BHene som ikke har riktig passform til meg.

Grunnen til at jeg lurer på å få silikon er at jeg hater å ikke finne BH-er som ikke "glipper", og når jeg trener på studio har jeg så og si alltid minst pupper av alle i lokalet... Spesielt når jeg har sports-BH. Jeg har litt rumpe, og puppene blir liksom så små i forhold..

Jeg er også veldig redd for at resultatet ikke blir som forventet. Puppene mine er veldig fine, de passer bare ikke helt til resten... Jeg har i tillegg ganske tynn hud der, så blodårene synes litt. Har hørt at de vil bli enda mer synlige hvis man legger inn implantater?

Hvis jeg skal ta silikon vil jeg at det skal se så naturlig ut som mulig. Bør jeg da gå for anatomiske implantater? Jeg er redd for stort mellomrom mellom puppene. Har lite fett på overkroppen, så det er ikke så mye å "ta av" der...

Håper dere kan hjelpe meg med en avgjørelse :-)

Det er som å lese om meg selv :) Hehe

Jeg skjønner nøyaktig hva du mener. Har også en litt stor rompe, og hadde små pupper, så følte ikke det var "likevekt". Og vi er ca like høy og samme vekt.

Men en ting skal jeg fortelle deg; det blir ikke enklere å finne BH etter operasjonen heller. Det er det jeg hater MEST av alt etter operasjonen. ARGH

Men kjeder som Change o.l. har jo et litt bedre utvalg når det kommer til størrelser :)

Jeg tror nok ikke kirurgen blir å legge atomiske på deg. Du kan fortsatt få fine, naturlige pupper selv om protesene er runde :)

Jeg føler jeg har fått naturlige pupper som passer kroppen min. Jeg opererte inn 325, under muskelen, moderat profil. (da ble puppene litt brei, istedenfor at de stikker ut og opp slik at jeg får den skyggen over puppene, som man vanligvis ser på glamourmodeller)

Du må fortelle kirurgen nøyaktig hvordan du vil ha det. Jeg ga beskjed om så store som mulig, uten at det ser unaturlig ut. Og jeg vil si det ble veldig slik som jeg ønsket :)

Du kan da dra på konsultasjon så du får snakket med en kirurg å høre hva han sier :)

Jeg opererte på Fornebuklinikken i Oslo, er KJEMPE førnøyd :) De har gratise konsultasjoner, og den kan godt foregå over telefon om du sender inn bilder i forkant :)

Håper det var litt til hjelp :)

Skrevet

Tusen tusen takk for svar, Mirri!

Bare hyggelig :)

Skrevet

Jeg skjønner nøyaktig hva du mener. Har også en litt stor rompe, og hadde små pupper, så følte ikke det var "likevekt". Og vi er ca like høy og samme vekt.

Men en ting skal jeg fortelle deg; det blir ikke enklere å finne BH etter operasjonen heller. Det er det jeg hater MEST av alt etter operasjonen. ARGH

Men kjeder som Change o.l. har jo et litt bedre utvalg når det kommer til størrelser :)

Jeg tror nok ikke kirurgen blir å legge atomiske på deg. Du kan fortsatt få fine, naturlige pupper selv om protesene er runde :)

Jeg føler jeg har fått naturlige pupper som passer kroppen min. Jeg opererte inn 325, under muskelen, moderat profil. (da ble puppene litt brei, istedenfor at de stikker ut og opp slik at jeg får den skyggen over puppene, som man vanligvis ser på glamourmodeller)

Du må fortelle kirurgen nøyaktig hvordan du vil ha det. Jeg ga beskjed om så store som mulig, uten at det ser unaturlig ut. Og jeg vil si det ble veldig slik som jeg ønsket :)

Du kan da dra på konsultasjon så du får snakket med en kirurg å høre hva han sier :)

Jeg opererte på Fornebuklinikken i Oslo, er KJEMPE førnøyd :) De har gratise konsultasjoner, og den kan godt foregå over telefon om du sender inn bilder i forkant :)

Takk for svar!

Var det vondt å legge under muskelen? Usikker på om jeg kan ha over pga. lite hud der.

Har du opplevd noen plager i etterkant? Og hvordan fikk du råd?

La du inn med snitt under brystet? Virker som om det er vanligst.

Det jeg er redd for her er å ende opp med pupper som ser falske ut, eller verre, komplikasjoner som ødelegger kroppen min... Som sagt er jeg fornøyd med hvordan puppene ser ut mtp. brystvorter, fasong osv., det er bare størrelsen som plager meg. Kvier meg for å gå i trange topper på trening når jeg har sportsBH for det blir nesten helt flatt... Og har perioder der jeg ikke klarer å bruke vanlige BHer pga. de glipper når jeg slapper av.

Har mange spørsmål :-P Håper det er i orden.

Skrevet

Glemte forresten å si noe om hvilken størrelse jeg kan tenke meg. Synes Triana Iglesias har en fin størrelse, hun er vel kanskje en C? Men så har jeg sett noen bilder av henne der puppene er ganske langt fra hverandre. Det er liksom én og én pupp, og det vil jeg helst unngå... På andre bilder igjen ser de kjempefine ut, så jeg vet ikke helt :-P

Skrevet

Glemte forresten å si noe om hvilken størrelse jeg kan tenke meg. Synes Triana Iglesias har en fin størrelse, hun er vel kanskje en C? Men så har jeg sett noen bilder av henne der puppene er ganske langt fra hverandre. Det er liksom én og én pupp, og det vil jeg helst unngå... På andre bilder igjen ser de kjempefine ut, så jeg vet ikke helt :-P

Hun har anatomiske, tror jeg.

Samme som jeg har.

Skrevet

Jeg opererte på Fana Medisinske senter, hos Dr Bugge.

For meg var det ingen tvil om at jeg ville gjøre det der, da han er anerkjent, og det var der jeg hørte mest positivt om. :)

Skrevet

Jeg er ny innpå her, sparer nå penger til å få utført dette iløpet av 6 mnd, kommet 1/3 på vei av sparingen. Har vært på konstultasjon på Nobel Clinic, men er usikker om jeg skal velge Nobel Clinic eller Colloseum.

Hei, og velkommen :) Jeg opererte på Colosseumklinikken i Oslo og er blitt strålende fornøyd. Kirurgen min var Dr. Helge Einar Roald, og han ga med akkurat det resultatet jeg var ute etter.

Skrevet

nå er det 3 uker siden jeg opererte ,har begynt så smøtt og vende meg til dem,sover litt på siden og gleder meg til de "taller" helt på plass det eneste er at de er fremdeles litt harde :tristbla: men det ordner seg etterhvert regner jeg med :gjeiper:

heromdagen stakk det litt i sårene men det har gått over

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...