Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er her innimellom å kikker jeg.. hehe..

Jeg har en 65 f\g etter andre op.. 450 ekstra høyprofil under muskel. Formen etter andre op var mye bedre. Mne jeg hadde ikke plager etter første heller. Ikke mye i alle fall..

Barstad sa til meg at det er vanlig å ha mindre smerter etter andre op siden det allerede er tilrettelagt :)

Okei :)

Hvor lenge var du borte fra jobb andre gang da? Jeg var borte to uker, og hadde lett jobb de første to ukene på jobb etter jeg begynte :) hadde ikke særlig med smerter etter første op, bare ubehag, og nedsatt funksjon i armene :P har du bilder her inne etter op 2? Eller kan du legge ut ett ? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det foresten noen her som har opperert inn innlegg under muskelen? isåfall kan dere fortelle litt om dagene etter operasjonen? når smertene minsket osv? :)

Jeg har operert inn under muskelen. Dagen etter operasjon var ikke så veldig ille faktisk. Jeg reiste med fly dagen etter, å det gikk kjempebra. Først den tredje dagen begynte jeg å få sjikkelige smerter. Disse smertene ble borte 8 dager etter operasjon. Det er nå 17 dager siden operasjon, å nå er jeg for det meste bare øm.

Gjest halebein
Skrevet

Nå er det bare 1 1/2 døgn til jeg skal på konsultasjon, og jeg gleder meg! Håper på operasjon første uken i Mars. Lure på om noen egentlig vet grunnen til at private sykehus ikke "kvalifiserer" til å gi sykemelding såfremst du ikke er henvist fra fastlege? jeg synes dette er idiotisk. grrr... hadde jeg fått det, så kunne jeg omså operert denne uken, men i stedet må jeg vente til ferien på jobb i mars.

Dagens utblåsning! :)

Nå er mannen min begynt å glede seg litt også tror jeg, han er spent, i motsetning til å være helt i mot dette før. Han vil jo få et "helt nytt" kvinnfolk, så han trengte nok litt tid til å venne seg til tanken. Tror ikke han hadde noe i mot det at jeg skulle få litt påfyll oventil, men han var nok redd for hvordan jeg skulle reagere dersom han var veldig positiv til dette... at jeg skulle tro han ikke var fornøyd slik jeg var.

Jeg vil jo egentlig bare fylle opp i slappe ammebryster, slik at de blir sånn som før, men tanken på å plutselig kunne velge størrelse gjør meg usikker. Kanskje skal jeg ta mer enn jeg egentlig hadde tenkt. hadde ønsket meg full b-cup, men kanskje jeg nå har mer lyst på c... er usikker. Jeg skal diskutere dette med kirurgen.

Angret dere som har operert på størrelsen i etterkant? skulle dere ønske dere hadde tatt mer?

Skrevet

Nå er det bare 1 1/2 døgn til jeg skal på konsultasjon, og jeg gleder meg! Håper på operasjon første uken i Mars. Lure på om noen egentlig vet grunnen til at private sykehus ikke "kvalifiserer" til å gi sykemelding såfremst du ikke er henvist fra fastlege? jeg synes dette er idiotisk. grrr... hadde jeg fått det, så kunne jeg omså operert denne uken, men i stedet må jeg vente til ferien på jobb i mars.

Nå er mannen min begynt å glede seg litt også tror jeg, han er spent, i motsetning til å være helt i mot dette før. Han vil jo få et "helt nytt" kvinnfolk, så han trengte nok litt tid til å venne seg til tanken. Tror ikke han hadde noe i mot det at jeg skulle få litt påfyll oventil, men han var nok redd for hvordan jeg skulle reagere dersom han var veldig positiv til dette... at jeg skulle tro han ikke var fornøyd slik jeg var.

Jeg vil jo egentlig bare fylle opp i slappe ammebryster, slik at de blir sånn som før, men tanken på å plutselig kunne velge størrelse gjør meg usikker. Kanskje skal jeg ta mer enn jeg egentlig hadde tenkt. hadde ønsket meg full b-cup, men kanskje jeg nå har mer lyst på c... er usikker. Jeg skal diskutere dette med kirurgen.

Angret dere som har operert på størrelsen i etterkant? skulle dere ønske dere hadde tatt mer?

Jeg angrer ikke på størrelsen. Hadde 75a før og nå har jeg 75b. Jeg er jo veldig slank, så jeg har tatt en størrelse såm passer til kroppen min.

Den størrelsen jeg fikk var noe både jeg å kirurgen var helt enig om faktisk. Jeg hadde jo tenkt litt på en liten c tidligere, men når jeg fikk prøve en protese som ble en b-cup, så kom jeg fram til at jeg ikke kunne tenke meg noe større. Men kansje jeg får litt større når jeg har fått de barna jeg skal ha :)

Hvor er det du skal på konsultasjon?

Skrevet

Hei!

Jeg er ei jente på 21 som skal på min andre konsultasjon på Klinikk Stokkan i Trondheim 1. februar:)

Har allerede fått høre at operasjonen kan skje så raskt som allerede i slutten av februar!

Gleder meg masse:) Er veldig usikker på størrelse, er i dag 75(liiten)B.. Er 168 høy, 65 kg. Såkalt "pærefasong". :gjeiper: Har selv kunne tenkt med D, etter å ha sett på hundrevis av før/ etter - bilder:)

- Er det noen som er i samme kategori med meg ang høyde/vekt/ fasong som har tips om størrelse/ innlegg?

- en venninne skal bo hos meg de første dagene, og jeg må da selvfølgelig spørre om man klarer å gå på do selv de første dagene? (venninna mi sier det ikke er noe problem om jeg må ha hjelp - bless her)

Skrevet

Hei!

Jeg er ei jente på 21 som skal på min andre konsultasjon på Klinikk Stokkan i Trondheim 1. februar:)

Har allerede fått høre at operasjonen kan skje så raskt som allerede i slutten av februar!

Gleder meg masse:) Er veldig usikker på størrelse, er i dag 75(liiten)B.. Er 168 høy, 65 kg. Såkalt "pærefasong". :gjeiper: Har selv kunne tenkt med D, etter å ha sett på hundrevis av før/ etter - bilder:)

- Er det noen som er i samme kategori med meg ang høyde/vekt/ fasong som har tips om størrelse/ innlegg?

- en venninne skal bo hos meg de første dagene, og jeg må da selvfølgelig spørre om man klarer å gå på do selv de første dagene? (venninna mi sier det ikke er noe problem om jeg må ha hjelp - bless her)

Hei. Jeg klarte fint å gå på do selv allerede første gangen jeg var oppe å gikk etter op, så det var ingen problem for min del. Men jeg tror nokk du trenger noen til å hjelpe deg med andreting i værtfal i 1 uke etter op. Man blir egentlig ganske hjelpesløs etter op. Å jeg må si det værste var den første dusjen etter op, er veldig glad jeg hadde noen til å hjelpe meg da. Hadde ikke trodde det skulle gjøre så vondt, men det var noe av det værste etter for min del.

Skrevet

takk for svar, Frk.L-M!

... har lest gjennom så si ALLE innleggene i dette forumet i dag, er helt umulig å få gjort noe som helst når man bare tenker på pupper :fnise:

Flott å høre at jeg muligens kan klare å iallefall gå på do selv!

Venninnen min har lang erfaring fra hjemmetjenesten, så jeg hentet inn henne som hjelp til dobesøk i stedet for samboeren.... Han må jo også på jobb, så jeg trenger noen til å hjelpe meg mens han er borte ;) Samboeren har likevel lagt veto på at han vil dusje meg.. :fnise:

Har lest litt av dine innlegg L-M, er det lenge siden du op nå?

(og er alt fortsatt bra?)

Skrevet

takk for svar, Frk.L-M!

... har lest gjennom så si ALLE innleggene i dette forumet i dag, er helt umulig å få gjort noe som helst når man bare tenker på pupper :fnise:

Venninnen min har lang erfaring fra hjemmetjenesten, så jeg hentet inn henne som hjelp til dobesøk i stedet for samboeren.... Han må jo også på jobb, så jeg trenger noen til å hjelpe meg mens han er borte ;) Samboeren har likevel lagt veto på at han vil dusje meg.. :fnise:

Hehe, han har det ja:P Tror kjæresten min ble litt skremt når tårene begynnte å trille når han dusjet meg. Hadde aldri trodd at det skulle gjøre så vondt, men med en gang jeg fikk bhen på meg og lagt meg ned, så var smærtene borte:)

Det er 17 dager siden jeg ble op. Jada, alt er bra:) har vært litt plaget med smerter i det ene såret, men det er nokk helt normalt.

Skrevet

Jeg har operert inn under muskelen. Dagen etter operasjon var ikke så veldig ille faktisk. Jeg reiste med fly dagen etter, å det gikk kjempebra. Først den tredje dagen begynte jeg å få sjikkelige smerter. Disse smertene ble borte 8 dager etter operasjon. Det er nå 17 dager siden operasjon, å nå er jeg for det meste bare øm.

åh så godt å høre:) men regner med det er veldig individuelt også da. men kirurgen min sa jeg kunne være tilbake på jobb allerede 11 dager etter operasjonen min! kan det stemme?

Skrevet

takk for svar, Frk.L-M!

jeg skal foresten også oppereres på klinikk stokkan i Trondheim 18 februar:D gleder meg som en liten unge:D hvor skal du ha snittet? under eller rundt brystvorta=

Skrevet

åh så godt å høre:) men regner med det er veldig individuelt også da. men kirurgen min sa jeg kunne være tilbake på jobb allerede 11 dager etter operasjonen min! kan det stemme?

jo, det er jo det. men det blir vel generellt litt mer smerter når man op inn under muskelen.

Det kommer vel helt ann på hva du jobber med. Men jeg fikk beskjed om at hvis man jobber på kontor kan man begynne å jobbe etter 1 uke, hvis man har ett litt mer fysisk tungt arbeid kan man begynne å jobbe etter 2 uker.

Gjest halebein
Skrevet

Jeg angrer ikke på størrelsen. Hadde 75a før og nå har jeg 75b. Jeg er jo veldig slank, så jeg har tatt en størrelse såm passer til kroppen min.

Den størrelsen jeg fikk var noe både jeg å kirurgen var helt enig om faktisk. Jeg hadde jo tenkt litt på en liten c tidligere, men når jeg fikk prøve en protese som ble en b-cup, så kom jeg fram til at jeg ikke kunne tenke meg noe større. Men kansje jeg får litt større når jeg har fått de barna jeg skal ha :)

Hvor er det du skal på konsultasjon?

Jeg skal til Tromsø private sykehus (tdl.Klinikk Stokkan, Tromsø) tenk i morgen på denne tiden sitter jeg hos kirurgen:) *gleder meg!* Ja jeg tenker også på dette med at siden jeg er ganske liten, så må ikke puppestellet bli for stort. Jeg er 1,58 høy og veier ca 46 kg. Men jeg er ganske bred over brystkassa, så vil gjerne ha litt "breie" runde bryst, hvis dere forstår. regner med at det kanskje finnes forskjellig bredde på implantatene? cup er egentlig ikke så viktig, bare jeg finner noe som passer til min kropp. -og ikke for dramatisk, vil vil ikke ha så synlig endring fra push-up/hundrevis av paddingputer-helvetet av en BH jeg nå ikler meg, for i det hele tatt ha noe der framme :fnise:

Da jeg ammet brukte jeg BHer i c-cup, og fikk strekkmerker, er redd for å få dette

nå også. Nå bruker jeg egentlig ingen cup, hadde holdt med to tapebiter:( Er nok en a minus cup, hvis det er noe som heter det. Alt er borte.) Er det noen her som fikk strekkmerker etter operasjonen? OG ble de borte/bleknet etterhvert? Mine er der fortsatt, men de er hvite/sølvfarget nå. Til tross for at det er over 1 år siden jeg sluttet å amme.

Skrevet

jeg skal foresten også oppereres på klinikk stokkan i Trondheim 18 februar:D gleder meg som en liten unge:D hvor skal du ha snittet? under eller rundt brystvorta=

... Jeg skal ha snittet under - det som blir finest på meg ;)

Skrevet

Jeg skal til Tromsø private sykehus (tdl.Klinikk Stokkan, Tromsø) tenk i morgen på denne tiden sitter jeg hos kirurgen:) *gleder meg!* Ja jeg tenker også på dette med at siden jeg er ganske liten, så må ikke puppestellet bli for stort. Jeg er 1,58 høy og veier ca 46 kg. Men jeg er ganske bred over brystkassa, så vil gjerne ha litt "breie" runde bryst, hvis dere forstår. regner med at det kanskje finnes forskjellig bredde på implantatene? cup er egentlig ikke så viktig, bare jeg finner noe som passer til min kropp. -og ikke for dramatisk, vil vil ikke ha så synlig endring fra push-up/hundrevis av paddingputer-helvetet av en BH jeg nå ikler meg, for i det hele tatt ha noe der framme :fnise:

Da jeg ammet brukte jeg BHer i c-cup, og fikk strekkmerker, er redd for å få dette

nå også. Nå bruker jeg egentlig ingen cup, hadde holdt med to tapebiter:( Er nok en a minus cup, hvis det er noe som heter det. Alt er borte.) Er det noen her som fikk strekkmerker etter operasjonen? OG ble de borte/bleknet etterhvert? Mine er der fortsatt, men de er hvite/sølvfarget nå. Til tross for at det er over 1 år siden jeg sluttet å amme.

Jeg hadde null strekkmerker fra før, men etter oprasjonen fikk jeg massse! :( nå er det 5 måneder siden oprasjonen og de har bleknet betraktlig, men de syns veldig fortsatt. krysser fingrene for at de de blekner mer nærmere sommeren, for hvis ikke, blir det ikke så kult å gå i bikini.

Skrevet

Jeg vurderte også å ta i tromsø, siden jeg egentlig er fra troms. Men har ei venninne som har tatt der, å de tok inn mer enn de ble enig om.

Bredden på inplantatet øker vel med mengden mener jeg.

Skrevet

Jeg la inn 380 og 400, hørest jo helt sykt mye ut men de ser ikke svær ut. Var 170 og 53 kg i fjor sommer da jeg var på fornebuklinikken for OP. Var en AA og en liten B, mens nå er jeg en liten D, stor C. Etter OP var mine større, brukte da en stor D å tenke at de var litt for store. Men så gikk de seg litt til så hadde jeg valgt mindre hadde de jo blitt enda mindre å det er jeg glad for. Kirurgen prøvde å forklare dette også, for da vi prøvde litt i en bh på hvor mye jeg skulle ha så ville jeg ha litt mindre slik de er nå. Så anbefaler å hør på kirurgen, og velg en str. større enn hva man vil ha ;)

Her er mine 1 uke etter og 1 år etter OP

wow! dine var skikkelig fine! :) .... er det i orden for deg om jeg tar med bildet ditt på konsultasjon? - syns formen var superflott :sjenert:

Skrevet

Jeg angrer ikke, men kommer nok til å legge inn litt til om noen år :) Hver sin smak, og noen kler større/mindre bryster enn andre. Noen vil ha naturlige, andre store. Og jeg vil ha litt større - men ikke akkurat nå :) Nå er jeg fornøyd.

Skrevet

Bredden på implantatene avhenger mest av profilen, Jeg har vey high profile, hvilket vil si at mine er smale men veldig høyprofilerte ("stikker" en del ut). Medium profile vil gi litt "flatere", bredere bryster. Du får nok valget mellom very high, high, medium og low - men dette går du nok igjennom med kirurgen :)

Ang. strekkmerker, så hadde jeg noen få, bleke før operasjonen. Ironisk non er strekkmerkene nå strukket ut og mindre synlige etter operasjonen, haha. Jeg hadde en del arr på brystene også, hvilket også har blitt strukket ut og bleknet i synlighet. Yay :)

Skrevet

Hei!

Jeg har nå lest igjennom en del sider av denne dagboken, mye nyttig lesing :)

Jeg skal forhåpentligvis under kniven snart :)

Litt om meg:

Jeg er 25 år gammel, og har to barn som nå er ammet ferdig. Har egentlig hatt lyst på silikonpupper lenge, men bestemte meg for alvor da jeg så hvordan puppene så ut etter amminga av førstemann var over. Det er nå 3 år siden. Var på konsultasjon i sommer hos Fornebu Klinikken, og kirurgen der mente jeg kanskje ville trenge et brystløft i tillegg. Jeg hadde da nettopp avsluttet ammingen av den minste, så han ville se meg på nytt etter 3 mnd pga hormoner og melkeproduksjon. Jeg har ikke vært på konsultasjon etter dette, men skal nå førstkommende fredag. Da på Stokkan Klinikken i Trondheim. Jeg er veldig spent på hva de sier der, men har forberedt meg på at jeg kanskje må ha to operasjoner for å få ønsket resultat. Håper også jeg kan få time til operasjon denne dagen, og at det ikke blir så alt for lenge å vente :)

Nå bruker jeg størrelse 75 B, men jeg mistenker at det ikke er riktig. Jeg er nok egentlig en A. Gleder meg virkelig til å få "hele" pupper igjen, for nå ser de punkterte ut. :tristbla:

Selv har jeg lyst på C, eller noe rundt 350. Får se hva de sier på fredag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...