Frk.L-M Skrevet 7. januar 2011 #14821 Skrevet 7. januar 2011 2. dag etter operajonen. I dag reiste jegtil nordnorge, gikk faktisk veldig bra. Men våknet i morgest med en del smerter, slik går det etter en natt uten smertestillende.. Kjenner at jeg hadde nokk godt av å reise litt i dag, for det fikk meg opp av senga, å har måtte bevege på meg. Begynner å kjenne det i det ene såret mitt nå, så det er mulig jeg har brukt armene min for mye i dag. Også fikk jeg jo se puppene mine for første gang i dag Var nesten ikke blå, å hadde bare noen få blod dråper på bandasjen. Gleder meg til jeg fungerer litt mer normalt igjen, og til jeg får dusje Å ikke minst gleder jeg meg til det har gått 6 uker, slik at jeg kan slutte å gå me sportsbh og med det der bandet som skal presse puppene ned.. Hvordan var det etter operajonene deres?
DangerDame Skrevet 8. januar 2011 #14822 Skrevet 8. januar 2011 Hei! Sitter og freaker litt ut nå.. i arret som er på undersiden av det ene brystet mitt, har det kommet et fælt sår! Det er akkurat som en liten grop, som går innover i huden.. det var også litt veske der. Samboeren min tror det er pga skorpe som har gått av, og at jeg tok vann på teipen før jeg skiftet den. (var da jeg oppdaget dette). Er veldig redd her nå.. har nemmlig hatt infeksjon i det ene brystet mitt for noen år siden.. og er derfor jeg tok op igjen for å rette opp i alt. Har drevet å ringt og sendt melding til legen.. uff.. håper jeg ikke forstyrra han i middagen eller noe Litt flau over å virke så hysterisk. Men siden jeg har vært gjennom hele den "infeksjons tingen" før.. vet jeg at jeg ikke vil gjennom det helvete igjen.. Er 8 uker siden opperasjone min nå til mandag.. noen her som har opplevd noe av det samme? REDD! Oi, hvordan går det med deg nå? Og hva sa kirurgen? Mine har hittil ikke vist tegn til væsking, men jeg hadde nok bare gjort som deg - spammet kirurg og klinikk med meldinger og telefoner. God bedring og lykke til!
DangerDame Skrevet 8. januar 2011 #14823 Skrevet 8. januar 2011 hørte nettopp denne mystiske knitrelyden som jeg har hørt om....litt ekkelt alså. kom når jeg klemte litt øverst på brystet,nesten ved kragebenet. noen som har noen betryggende ord om dette og om det er noe å gjøre med det?? Det hørtes jo rart ut. Du har ikke noe ubehag ellers? Ring klinikken og spør? Krysser fingrene for at det går fint
DangerDame Skrevet 8. januar 2011 #14824 Skrevet 8. januar 2011 Dag 4 etter operasjon. Hittil har alt gått bra. Det kjennes selvsagt litt rart og uvant ut siden jeg plutselig har 800 gram ekstra, og litt ubehag er det, men smerter og slapphet er borte Siden det var 4 dager etter operasjon i dag, var det dusjetid og "teppefall", og dæven...! Jeg er utrolig fornøyd med resultatet så langt! Puppene er (hjelp og gulp, for en kontrast) store, symmetriske og veldig fine. Har litt blåmerker rundt teipen, that's it. De er fortsatt veldig faste og har ikke "lagt seg" helt ennå, men det blir bedre for hver dag som går. Begynte nesten å gråte da jeg så meg i speilet, fordi resultatet var så beyond all forventning Håper alles pupper har det fint, knis. Ha en topp lørdagskveld!
Ready Skrevet 8. januar 2011 #14825 Skrevet 8. januar 2011 Ang. knitring, skvulping, knasking og andre rare lyder - dette er nevnt tidligere i forumet og beskrevet som normalt grunnet luft og væske dannelse under huden..Dette vil gå over om en stund. Jeg opererte meg på Nobel nå den 22 des, og i brevet fra dem stod det at slike rare lyder var normalt..Men for all del - er du nervøs så ringer du klinikken " Gratulerer til dere som har fått dere nytt frontparti og lykke til til dere som skal i ilden! Mine er 17 dager nå og jeg har sovet på siden noen dagen nå.. Ryggen min var ikke helt fornøyd med å bli brukt som madrass i 14 dager. Detvar jaggu deilig å kunne ligge flatt og på siden!!!Ellers har puppene det bra, men de kjennes av og til ut som om de er fulle av pigger og er veldig såre! Men jeg smører på en brystvorte krem, og den gjør susen!!!
JaneDoe Skrevet 8. januar 2011 #14826 Skrevet 8. januar 2011 hørte nettopp denne mystiske knitrelyden som jeg har hørt om....litt ekkelt alså. kom når jeg klemte litt øverst på brystet,nesten ved kragebenet. noen som har noen betryggende ord om dette og om det er noe å gjøre med det?? Det er nok bare luft etter op, og det forsvinner etter 1 - 2 uker..
Linaa Skrevet 9. januar 2011 #14827 Skrevet 9. januar 2011 (endret) Dag 4 etter operasjon. Hittil har alt gått bra. Det kjennes selvsagt litt rart og uvant ut siden jeg plutselig har 800 gram ekstra, og litt ubehag er det, men smerter og slapphet er borte Siden det var 4 dager etter operasjon i dag, var det dusjetid og "teppefall", og dæven...! Jeg er utrolig fornøyd med resultatet så langt! Puppene er (hjelp og gulp, for en kontrast) store, symmetriske og veldig fine . Har litt blåmerker rundt teipen, that's it. De er fortsatt veldig faste og har ikke "lagt seg" helt ennå, men det blir bedre for hver dag som går. Begynte nesten å gråte da jeg så meg i speilet, fordi resultatet var så beyond all forventning Håper alles pupper har det fint, knis. Ha en topp Hvor mye har du i hver pupp nå? Endret 9. januar 2011 av Linaa
DangerDame Skrevet 9. januar 2011 #14828 Skrevet 9. januar 2011 Ang. knitring, skvulping, knasking og andre rare lyder - dette er nevnt tidligere i forumet og beskrevet som normalt grunnet luft og væske dannelse under huden..Dette vil gå over om en stund. Jeg opererte meg på Nobel nå den 22 des, og i brevet fra dem stod det at slike rare lyder var normalt..Men for all del - er du nervøs så ringer du klinikken " Gratulerer til dere som har fått dere nytt frontparti og lykke til til dere som skal i ilden! Mine er 17 dager nå og jeg har sovet på siden noen dagen nå.. Ryggen min var ikke helt fornøyd med å bli brukt som madrass i 14 dager. Detvar jaggu deilig å kunne ligge flatt og på siden!!!Ellers har puppene det bra, men de kjennes av og til ut som om de er fulle av pigger og er veldig såre! Men jeg smører på en brystvorte krem, og den gjør susen!!! Gratulerer du også Må si jeg gleder meg veldig til å sove vanlig jeg også. Ryggen er ikke bare glad i meg for dette her, hahaha. Men hva slags brystvortekrem bruker du? Må noteres.
DangerDame Skrevet 9. januar 2011 #14829 Skrevet 9. januar 2011 Hvor mye har du i hver pupp nå? 400 gram i hver, ekstra høyprofil over muskel
pink83 Skrevet 9. januar 2011 #14830 Skrevet 9. januar 2011 jeg er veldig hoven på sidene/under armene. vet det tar noen uker før hevelsen går ned,også under armene??
Kamikaze Skrevet 9. januar 2011 #14831 Skrevet 9. januar 2011 Åh, jeg vil bare spole tiden frem til det blir min tur eller kanskje robbe en bank ... hihi driver fortsatt å leser gjennom dagboken, planlegger å lese hele :D er på side 119 nå, ikke verst... Jeg lurer på noe angående konsultasjonstimen. Tok dere med dere en for stor bh som dere skiftet til og prøvde ulike proteser i? Eller får man prøve bher på klinikken? Jeg synes konsultasjonstimen virker skummel, jeg kle av seg for en fremmed som skal vurdere! Huff.
pink83 Skrevet 9. januar 2011 #14832 Skrevet 9. januar 2011 ikke tenk på det å kle av deg dette er leger,plastiskkirurger...jobben dems er å se på kropper og pupper. jeg var på 2 konseltasjoner 1 på coluseumklinikken,der puttet de bare en prøve-protese i den bh jeg hadde på meg. syntes dette var veldig rart siden jeg hadde push-up med innlegg og full stapping :gjeiper: den andre var på fornebu(der jeg ble operert) der prøver du sportsbh med disse innleggene+han tok bilder og målte for å manipulerer frem ett"resultat", mye mer proft spør du meg.
Linaa Skrevet 9. januar 2011 #14833 Skrevet 9. januar 2011 Åh, jeg vil bare spole tiden frem til det blir min tur eller kanskje robbe en bank ... hihi driver fortsatt å leser gjennom dagboken, planlegger å lese hele :D er på side 119 nå, ikke verst... Jeg lurer på noe angående konsultasjonstimen. Tok dere med dere en for stor bh som dere skiftet til og prøvde ulike proteser i? Eller får man prøve bher på klinikken? Jeg synes konsultasjonstimen virker skummel, jeg kle av seg for en fremmed som skal vurdere! Huff. på nobel clinic, får du en bh du setter inn protesene i
DangerDame Skrevet 9. januar 2011 #14834 Skrevet 9. januar 2011 Åh, jeg vil bare spole tiden frem til det blir min tur eller kanskje robbe en bank ... hihi driver fortsatt å leser gjennom dagboken, planlegger å lese hele :D er på side 119 nå, ikke verst... Jeg lurer på noe angående konsultasjonstimen. Tok dere med dere en for stor bh som dere skiftet til og prøvde ulike proteser i? Eller får man prøve bher på klinikken? Jeg synes konsultasjonstimen virker skummel, jeg kle av seg for en fremmed som skal vurdere! Huff. Da jeg var på Colosseumklinikken, tok de en sports-BH de hadde liggende og prøvde proteser i den. Så rart at de gjorde noe annet med deg, pink83. Hvilken lege var det? Ang. det å kle av seg, så er ikke dette noe stress. Dette er jobben deres, ikke noe å engste seg for
Linaa Skrevet 10. januar 2011 #14835 Skrevet 10. januar 2011 Er det slikt at vis man setter inn overbryst musklen så ser puppene mer silikon aktige ut enn vis du setter under? kirurgen sa vis mn har mer enn 2 cm med underhuds fett så legger de innlegget over bryst muskelen å jg hadde da 2,8 cm.. men vil da dette gjøre sånn at man ser silikon kanten?
DangerDame Skrevet 11. januar 2011 #14836 Skrevet 11. januar 2011 Er det slikt at vis man setter inn overbryst musklen så ser puppene mer silikon aktige ut enn vis du setter under? kirurgen sa vis mn har mer enn 2 cm med underhuds fett så legger de innlegget over bryst muskelen å jg hadde da 2,8 cm.. men vil da dette gjøre sånn at man ser silikon kanten? Slik jeg har forstått, er det ikke nødvendigvis noen forskjell på det kosmetiske resultatet på over og under muskel - bare man har nok dekning, altså nok eget brystvev. Så om du har nok fettlag og brystvev, kan du få et fint og "naturlig" resultat med innlegg over muskelen Jeg har sett folk med silikon-"boobs" som har operert under muskelen også, så det kommer nok an på mye, slik som størrelse på innleggene, profilen etc.
Linaa Skrevet 12. januar 2011 #14837 Skrevet 12. januar 2011 Funnet ut av at på nobel clinic så tar det avbetaling! det er jo flott! for ellers måtte jeg ventet 6 uker til, for å få nye frontlyker, men nå trenger jeg bare å vente 2 uker! happy happy
Frk.L-M Skrevet 13. januar 2011 #14838 Skrevet 13. januar 2011 Da begynner det å nærme seg 1uke siden jeg ble operert:) Har egentlig gått veldig bra, men plages litt med smerter i høyre brystet. Kan nesten ikke bruke høyrearmen uten at jeg kjenner det i puppen. Det er sikkert normalt, men noen ganger er det sjikkelig intenst, så vurderer å ta en tlf til klinikken i morgen. Heh, første dusjen gikk ikke særlig bra! endte opp med at tårene trillet.. Er ikke noe behagelig å gå uten bh nei.. Kjæresten min måtte vaske håret mitt i vasken dagen etterpå, pga at jeg har ikke tro for at jeg klarer å stå i dusjen lenge nokk til det. Skal jo dusje hver dag nå, men torte ikke dusje i går, å i dag måtte jeg bare bite det i meg, å det gikk faktisk litt bedre:) Noe jeg syntes er litt rart er at jeg ikke har smærter i venstre brystet. Kjennes nesten ut som om jeg ikke er operert der Var å kjøpte meg et par nye bher i dag :D Prøvde den ene når jeg kom hjem, å er sjikkelig fornøyd! Har faktisk fått litt former :D
lilleville85 Skrevet 13. januar 2011 #14839 Skrevet 13. januar 2011 Nå er det bare 3 uker til min op, og kjenner alt at nervene begynner å komme litt Men gleder meg så mye til op er gjennomført! Endelig skal jeg på pupper!! Men til alle dere som har hatt op.... er dere fornøyde? Og hvor lenge etter op var dere på kontroll? Og hvis noen her ute kun har hatt lokalbedøvelse under op, så del gjerne deres erfaring med dette
MarteMS Skrevet 13. januar 2011 #14840 Skrevet 13. januar 2011 (endret) hei=)Jeg opererte inn 335g i hvert bryst i går, og jeg lurer på hvor lang tid det tar før jeg kan bruke vanlige push- up bher? jeg vet man kan kjøpe nye bher etter 6 uker, men da uten "stenger, eller spjæler" og push- up Endret 13. januar 2011 av MarteMS
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå