Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

kjempe flott dagbok med myyye nyttig informasjon!Har lest meg noen år frem, men hoppet hit nå..

Jeg skal under kniven den 22 desember på Nobel med M.Haug.

Jeg har noen spm rundt op...

- Kan jeg ha på meg maskara? (Ikke at det er noe must, men jeg ser syk å død ut uten, og kunne nå tenke meg å få dra i fra klinikken når jeg er ferdig )

- Jeg skal dessverre ta fly hjem. Er det noen som vet om det er langt i fra klinikken til gardermoen? Jeg er i oslo en gang hvert 10 år, så er ikke kjendt der nei!

Jeg er redd for at der blir mange travle og stressende mennesker på både tog og flyplass..Livredd de setter albuenene inni mitt nye frontparti!!AAAUUUU

Jeg har tatt tog noen få ganger i mitt kjekke liv, og må si at dørene åpner og lukker seg usmakelig fort! Jeg er redd puppene kommer seg ut, mens jeg står igjen i toget!Nei ikke så gale, men en fot eller noe..Livredd togdører! Kan jeg ta TAXI??? Då ha ej blitt glad

Jeg sitter midt i eksamen og klarer ikke å konse siden jeg er så nervøs og småredd for hvordan dette skal gå..Jeg var på kons i april, og vart enig om 280-300ml under muskelen - siden jeg har lite vev ja..Er 175, 60...

Har lyst på store pupper, men samtidig så naturlige at ingen ser det..Å det er da umulig siden jeg er en vandrende brøfjøl nå..Er redd jeg kommer til å se ut som en vandrendee lyktestolpe med to basketballer på etter operasjonen

Noen som har noen råd til en forrvirret og utranglet puppegal student?

Hei :)

Jeg er også like høy som deg, og ca samme vekt, og fikk også tilbud om 300 under muskelen siden jeg hadde litt fra før. Det JEG angrer på, er at jeg ikke tok litt mer i høyprofil. Fikk moderat profil.. Og jeg vil heller ikke se ut som en lyktestolpe med to ballonger på, men jeg hadde nok kunne tatt mer uten å se slik ut. Så, hadde det vært meg, og jeg fikk en sjangse til, så hadde jeg så absolutt tatt mer, og høyprofil!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil bare ønske alle her inne god jul og et godt nyttår med nye pupper eller soon to be nye pupper :nissekonekyss: litt sånn på forskudd!

Skrevet (endret)

Loxodonta:

Takk for svar madamme :)KJEKT med svar!Men hadde fått i meg litt for mye kaffi ser jeg :sjenert:

Ang sminke:

Ja jeg har helt gjennomsiktig farge på vippene, men jeg kan bare farge de. :) Jeg er litt slurv med å vaske vekk maskaraen i fra før, så jeg tror jeg dropper den! :)

Ang fly:

Samboeren min skal reise sammen med meg. Jeg skal op meg den 22, ligge på ett hotell i nærheten til den 23, så sikkert på etterkontroll Å SÅ reise med FLY.. :redd: Alternativet er å KJØRE i 8 timer, MINST for å komme hjem. Han har ei jente som venter på seg hjemme - så er begrenset hvor sent vi kan kjøre :( Det frårådde de på klinikken - ikke noen gode veier, og ikke godt med humpetitten i så mange timer :(

Men jeg er redd for stressede egoistiske "her kommer jeg" mennesker som skal hjem til jul - som baner seg frem med albuer å knær...Og at jeg skal henge igjen i toget!Livredd togdører! Ser for meg at jeg er veldig TREG og sløv dagen etter, og meg da i full fart inn og ut de dørene?Med folk som dytter å løper? Jeg klarer vel ikke å løfte armene å beskytte meg? Litt sann Mister Bean opplegg?

Ang hva pupper fikser : :)

Nei jeg har villet dette siden jeg var vel rundt 17 år, nå er jeg 28. Men jeg ser fortsat ut som 17! Må F... meg vise legg på polet for å kjøpe VIN! Somme tider nekter jeg å vise legg! :sur: Tror ikke det er pga puppemangel - men jeg er en "søt guttejente", med lyst hår, blå øyne(som bruker kun maskara).Uskyldheten selv... :danse: Og ser ut som en vandrende lyktestolpe som ikke har kommet i puberteten.!Har en hyper forbrenning, så jeg dør av blodpropp før jeg legger på meg :( Jeg vil ha pupper for helheten av kroppen/symmetri/proposjon, kunne finne klær da jeg har veldig lange kroppsdeler som trenger større str. enn speileggene mine takler. Jeg vil føle meg og se ut som en KVINNE og ikke en drittunge. Jeg liker pupper og er puppefiksert :) Alle pupper er sexy. :)

Ang str nå:

Nei tja, alt etter bh merke..70- 75, a - b..Har noen søte små venner som har vært trofaste i alle disse årene..De har blitt luftet ofte og har sjarmert sin del..Men jeg vil ha mer..Jeg har brede skuldre og brede hofter.

SPM:

1.: Jeg vil ha pupper, liker store pupper.MEN jeg har mange venninder som har lagt inn MYE silikon - jeg syns det er sexy, men på dem og ikke meg. Eller jeg er vel litt i tvil. Samtidig så jeg syns det er sexy syns jeg det blir litt mye blikkfang. Puppene stjeler fokuset, og jeg er helt betatt av brystene..Å det er ikke det jeg vil..Jeg vil ha store bryster, men som ikke tar all fokuset når jeg entrer ett lokale. PASSELIG til meg, heter det vel!Håper kirurgen ser dette, og legger inn noe som ikke ser for stort ut.

Har vært hos 3 forskjellige klinikker, alle sier 300 ml, 2/3 sier under muskelen.

2: Kan en trene body pump og normal bryst trening med protese under muskel?

Endret av Ready
Skrevet

Hei :)

Jeg er også like høy som deg, og ca samme vekt, og fikk også tilbud om 300 under muskelen siden jeg hadde litt fra før. Det JEG angrer på, er at jeg ikke tok litt mer i høyprofil. Fikk moderat profil.. Og jeg vil heller ikke se ut som en lyktestolpe med to ballonger på, men jeg hadde nok kunne tatt mer uten å se slik ut. Så, hadde det vært meg, og jeg fikk en sjangse til, så hadde jeg så absolutt tatt mer, og høyprofil!

Ja det var det da...Takk for svar forresten :)

Det styggeste jeg ser - eller det jeg absolutt frykter - er når det ser ut som en har to trill runde appelsiner under huden.. Jeg er ganske så tynn, dessverre- ikke stygg tynn, men ja takk til noen kilo til ja. Så jeg er så redd jeg får noen skikkelig fake appelsiner, eller basketballer for den del - under huden..Jeg er liksom ikke en sann type jente..Jeg er en dyregal fjelljente, som ikke får til moter eller sminke.Jeg kan ikke komme med noen voldsomme brøst som kommer inn døren lenge før meg. Men samtidig så er jeg veldig glad i pupper innenfor husets fire vegger, og kunne GoDT tenkt meg å sett ut som +???Lene aleksandra eller linni eller noe i noen anledninger. Så jeg er så i tvil på hva f... jeg skal si til kirurgen om hvilken størrese jeg vil ha?!!!

Alle kommer jo til å se at jeg har gjort noe uansett..Men jeg har ikke så lyst at det skal vises i nabokommunen liksom...

Skrevet

Sorry for mange og lange innlegg..

Dere må gjerne sende meg før og etter bilde!! :) :gjeiper: Å gjernre beskrive over/under, str og protese greier??Høy/lav profil eller hva det er..det er jeg ikke inne på... Hehe

Skrevet

Et lite spørsmål:

Når kan man begynne å jogge igjen etter op? Er det også 6 uker?

Skrevet

Slenger meg ordentlig med i denne tråden! Fulgt med på denne dagboken i lange tider, og ''idag'' tidlig er det endelig min tur og få nye pupper! :) Skal operere på Oslo plastikkirurgi. Får ett sted mellom 275 til 310 ml under muskelen. Fra før av er jeg en 70 aa vil jeg tru, håper på og bli en 70c. :) Jeg både gleder og gruer meg, men jeg vet det kommer til å bli fantastisk og endelig ha pupper! :jepp: Har noen spørsmål:

Hvilken tape brukte dere etter opr?

Og hvor lang tid tok det før dere dusjet slik at vannet kom på tapen?

Skrevet

Loxodonta:

Takk for svar madamme :)KJEKT med svar!Men hadde fått i meg litt for mye kaffi ser jeg :sjenert:

Ang sminke:

Ja jeg har helt gjennomsiktig farge på vippene, men jeg kan bare farge de. :) Jeg er litt slurv med å vaske vekk maskaraen i fra før, så jeg tror jeg dropper den! :)

Ang fly:

Samboeren min skal reise sammen med meg. Jeg skal op meg den 22, ligge på ett hotell i nærheten til den 23, så sikkert på etterkontroll Å SÅ reise med FLY.. :redd: Alternativet er å KJØRE i 8 timer, MINST for å komme hjem. Han har ei jente som venter på seg hjemme - så er begrenset hvor sent vi kan kjøre :( Det frårådde de på klinikken - ikke noen gode veier, og ikke godt med humpetitten i så mange timer :(

Men jeg er redd for stressede egoistiske "her kommer jeg" mennesker som skal hjem til jul - som baner seg frem med albuer å knær...Og at jeg skal henge igjen i toget!Livredd togdører! Ser for meg at jeg er veldig TREG og sløv dagen etter, og meg da i full fart inn og ut de dørene?Med folk som dytter å løper? Jeg klarer vel ikke å løfte armene å beskytte meg? Litt sann Mister Bean opplegg?

Ang hva pupper fikser : :)

Nei jeg har villet dette siden jeg var vel rundt 17 år, nå er jeg 28. Men jeg ser fortsat ut som 17! Må F... meg vise legg på polet for å kjøpe VIN! Somme tider nekter jeg å vise legg! :sur: Tror ikke det er pga puppemangel - men jeg er en "søt guttejente", med lyst hår, blå øyne(som bruker kun maskara).Uskyldheten selv... :danse: Og ser ut som en vandrende lyktestolpe som ikke har kommet i puberteten.!Har en hyper forbrenning, så jeg dør av blodpropp før jeg legger på meg :( Jeg vil ha pupper for helheten av kroppen/symmetri/proposjon, kunne finne klær da jeg har veldig lange kroppsdeler som trenger større str. enn speileggene mine takler. Jeg vil føle meg og se ut som en KVINNE og ikke en drittunge. Jeg liker pupper og er puppefiksert :) Alle pupper er sexy. :)

Ang str nå:

Nei tja, alt etter bh merke..70- 75, a - b..Har noen søte små venner som har vært trofaste i alle disse årene..De har blitt luftet ofte og har sjarmert sin del..Men jeg vil ha mer..Jeg har brede skuldre og brede hofter.

SPM:

1.: Jeg vil ha pupper, liker store pupper.MEN jeg har mange venninder som har lagt inn MYE silikon - jeg syns det er sexy, men på dem og ikke meg. Eller jeg er vel litt i tvil. Samtidig så jeg syns det er sexy syns jeg det blir litt mye blikkfang. Puppene stjeler fokuset, og jeg er helt betatt av brystene..Å det er ikke det jeg vil..Jeg vil ha store bryster, men som ikke tar all fokuset når jeg entrer ett lokale. PASSELIG til meg, heter det vel!Håper kirurgen ser dette, og legger inn noe som ikke ser for stort ut.

Har vært hos 3 forskjellige klinikker, alle sier 300 ml, 2/3 sier under muskelen.

2: Kan en trene body pump og normal bryst trening med protese under muskel?

Haha, ser ut som jeg hadde fått i meg en smule for mye kaffe jeg og! Var ikke meninga å være så negativ altså! Det går nok bra å fly skal du se. Du er vel på vei til Oslo du nå..? Det er jo bare å være veldig forsiktig i store, trange folkemengder. Armene skal jo helst ikke gjøre så mye annet enn å henge inntill kroppen.

Ang. trening og protese under muskel, så er det vel ikke noe trening du ikke kan drive med grunnet protesen. Men brystmuskelen vil med sannsynlighet bli ørlitegranne (?) svekket. Slik at feks fitness-folk eller håndballspillere, som er avhengig av en sterk brystmuskel, velger å ta protesen over muskelen. For oss andre spiller det ikke så stor rolle. Trene går fint.

Et lite spørsmål:

Når kan man begynne å jogge igjen etter op? Er det også 6 uker?

Det er nok noe individuelt. Jeg var ivertfall forberedt på 6 uker. Følte meg tipp topp etter en måned, og begynte da rolig å trene. Så ballet det på seg, og jeg trente etter hvert som før.

Slenger meg ordentlig med i denne tråden! Fulgt med på denne dagboken i lange tider, og ''idag'' tidlig er det endelig min tur og få nye pupper! :) Skal operere på Oslo plastikkirurgi. Får ett sted mellom 275 til 310 ml under muskelen. Fra før av er jeg en 70 aa vil jeg tru, håper på og bli en 70c. :) Jeg både gleder og gruer meg, men jeg vet det kommer til å bli fantastisk og endelig ha pupper! :jepp: Har noen spørsmål:

Hvilken tape brukte dere etter opr?

Og hvor lang tid tok det før dere dusjet slik at vannet kom på tapen?

Viss ikke du får tape fra klinikken, så kjøp Micropore. Det er den som blir anbefalt. Ang dusjing er det nok litt forskjellig fra klinikk til klinikk hva de anbefaler. Jeg dusja 4. dagen etter op tror jeg det var, som Nobel sier.

Og jeg tror ikke dere trenger bekymre dere så mye over at de skal bli for store. Tipper at flesteparten (som har op) her inne kunne tenkt seg puppene større...

Gled dere. Pupper er fiiint og sexy :fnise:

Skrevet

Da får jeg vel skrive et lite innlegg om hvordan operasjonen gikk, nå som jeg orker å sitte oppe. På mandag, den 20.des på morgenen ble jeg operert. 265 under muskel.

Det gikk super bra! Nobel clinic er virkelig å annbefale:) Husker at jeg ble tatt med inn på operasjonsstuen, også la jeg meg ned, og 2 min etter at narkosen ble satt inn våknet jeg rolig og avslappet på et rom(virket det som hvertfall). Skjønte ikke helt hvor jeg var, men det gikk ikke lang tid før jeg skjønte det!:) Hadde ikke så store smerter heller.

Det som var veldig dumt med meg, er at jeg ikke klarer å svelge piller.. Så jeg moste all smertestillende og blandet det med syltetøy. Det viste seg å ikke være så lurt. Jeg ble kjempe kvalm, og kastet opp all smertestillende.. kastet opp masse, og hvis jeg tok en slurk cola, så kom det opp nesten med en gang. Hadde dette fortsatt i dag, så hadde jeg kanskje måttet blitt lakt inn på sykehuset, for hadde omtrent ikke noe næring i kroppen. Dette har selvfølgelig vært kjempe vondt, for måtte jo klare meg uten smertestillende en god stund..og er ikke kjempe godt å ligge våken og kaste opp hele natten. Men, til noe mer positivt!:) Jeg er på bedringens vei, og kroppen klarer å beholde det jeg spiser:) Veldig lettet! Det er nok ikke så mange som opplever dette håper jeg, for det unner jeg virkelig ingen. Men, har jo såklart tatt en titt på mine nye pupper, og jeg kan ikke annet enn å smile! De er helt fantastisk fine, og jeg er super fornøgd! Tross alle smertene, så vil jeg nok aldri angre på det i ettertid:) Vil bare si at Nobel clinic er topp! de har ringt meg flere ganger om dagen, og støtter meg virkelig:) Pluss at hele operasjonsdagen gikk helt supert, kunne ikke gått bedre! Anbefaler Nobel på det sterkeste! :D

Skrevet

Sorry for mange og lange innlegg..

Dere må gjerne sende meg før og etter bilde!! :) :gjeiper: Å gjernre beskrive over/under, str og protese greier??Høy/lav profil eller hva det er..det er jeg ikke inne på... Hehe

Heidu, ser du er like stressa som jeg var! Jeg er 175, 60 kg, høy og slank, og var helt flat, dvs brukte 70a. Jeg op meg på Nobel/dr.Lykke, og er utrolig fornøyd med resultatet. Jeg er 24 år, sporty,og ønsket et naturlig og fint resultat. Jeg la inn 300 i hver og er nå en C. Bruker 70 d i hm str, og 65e hos change. Veldig misvisende fordi det handler så mye om kroppsfasong og høyde. Jeg fikk lagt inn anatomiske, under muskel. Og de har mye volum og perfekt fasong. Helt like de runde, bare at de ser veeldig natulige ut. Både venner og kjæresten syntes det var knallfint. Jeg var på konsultasjon til Lykke og sa jeg ønsket det naturlig,men passende til min kroppsfasong.(jeg har rumpe, hofter og lår, men veldig tynn rundt bryst og mage)og manglet puppene til min shape.. Han sa at han så hvilken type jeg var og at jeg nok ble penest med naturlig fasong. Angrer ikke et sekund. Mye vil ha mer, selvfølgelig, men hadde jeg hatt mer hadde jeg blitt fort blitt "hun med puppene".. Lykke til med din avgjørelse, bare spør og mas mer om du vil, husker jeg gjorde det fordi var veldig stressa og gira. Men jeg angrer ikke, og jeg greier ikke å kjenne noe implantat eller noe. Op meg i august og de er helt myke;)

Skrevet

Anatomiske høyprofil, så de ikke tøt ut til sidene ;)

Skrevet

Janedoe, har et sp til deg om du er her enda. Når begynte du å bruke push up og spiler? jeg op i beg av aug og har brukt push/spiler ca 2 kvelder nå i det siste, men skal egentlig ikke før i jan. Tror du at det er fare for kapsel om jeg bruker det nå? Er så lei av å vente :P

Skrevet

Wow!! Nå har jeg bladd og lest grundig igjennom 23 sider her med poster fra 2006, var nesten helt sikker på at ingen postet her lengre... :D men så sjekket jeg, og det har kommet nye poster selv i dag jo! Må si jeg ble litt glad nå, for jeg planlegger en operasjon til neste år og syntes det virket flott med all støtten man får her fra folk som vet hva det dreier seg om og ikke dømmer :) Gleder meg helt vannvittig mye til det blir min tur til å få pupper! Så, håper det er plass her til meg og! :P

Skrevet

hei hei :goodbye:

nå har jeg fulgt med her inne i det lange å det brede...

skal selv opereres på fornebuklinikken 4 januar.

vet ikke helt om jeg gleder eller gruer meg.

er veldig glad i puppene mine ønsker bare litt større, det er umulig å handle klær og bikinien bare henger løst på kroppen...

så det store spørsmålet er hvor mye å ta.

dr Barstad mener å lege over muskelen og mente fint jeg kunne ha 300cc men syntes selv det er litt mye, så det blir 280cc...tror jeg det er ikke store forskjelden men er litt redd for 300cc selve tallet skremmer meg...det jeg er mest redd for er at det skal bli for stort eller få en rar form.

så er det dette med smertene...

har tatt meg to uker fri fra jobben og håper det holder, er frisør.....

Skrevet

Heihei:)

Har di siste dagene lest maaaange inlegg her inne, å bestemmte meg for å lage meg en profil, slik at jeg kan hive meg med på det her :gjeiper:

Jeg er 21 år, å har tænkt på å ta bf i noen år nå, å har endelig bestemt meg for å gjøre det. Jeg skal til Nobel clinik på konsultasjon 3.januar. Kunne egentlig tenkt meg å ta bf samme dagen, men regner med jeg må vente litt før jeg får time til det.

Men om jeg skulle få ta i begynnelsen av januar, hvordan er det å drikke litt alkohol 14.dager etterpå? Og går det ann å ta seg "fri" fra sports bhen en kveld, å bruke f.eks en bikinioverdel med god støtte? Skal nemlig feire bursdagen min den 14.januar, så er greit å vite sånne ting:)

Er enda litt usikker på hvor store jeg skal ha. jeg vil ha noe som passer til kroppen min. Nå bruker jeg 75-a, jeg er 1.69 høy og veier 48kg.

Jeg regner med jeg skal ta under muskelen. Har lest at man kan begynne å jobbe igjen etter 14 dager, er det sånn når man tar under muskelen og? vet jo at det er mer smertefullt å ta under muskelen.

Skrevet

Heihei:)

Har di siste dagene lest maaaange inlegg her inne, å bestemmte meg for å lage meg en profil, slik at jeg kan hive meg med på det her :gjeiper:

Jeg er 21 år, å har tænkt på å ta bf i noen år nå, å har endelig bestemt meg for å gjøre det. Jeg skal til Nobel clinik på konsultasjon 3.januar. Kunne egentlig tenkt meg å ta bf samme dagen, men regner med jeg må vente litt før jeg får time til det.

Men om jeg skulle få ta i begynnelsen av januar, hvordan er det å drikke litt alkohol 14.dager etterpå? Og går det ann å ta seg "fri" fra sports bhen en kveld, å bruke f.eks en bikinioverdel med god støtte? Skal nemlig feire bursdagen min den 14.januar, så er greit å vite sånne ting:)

Er enda litt usikker på hvor store jeg skal ha. jeg vil ha noe som passer til kroppen min. Nå bruker jeg 75-a, jeg er 1.69 høy og veier 48kg.

Jeg regner med jeg skal ta under muskelen. Har lest at man kan begynne å jobbe igjen etter 14 dager, er det sånn når man tar under muskelen og? vet jo at det er mer smertefullt å ta under muskelen.

Hei:)

Nobel Clinic er en veldig bra klinikk. Der er du ihvertfall i trygge hender:D Tror det skal kunne gå bra å drikke alkohol 14 dager etter operasjonen. Men spørs vel om du får tid til operasjon før bursdagen din. Hvis du skal på konsultasjon den 3.januar, og feire bursdagen 14 januar:) Det er jo visse ting man må ta hensyn til før operasjonen også. Som at man ikke skal ta ibux to uker før OP for eksempel. Men du får høre med dem:)

Jeg tok under muskelen, og fikk nedpressbånd som jeg måtte ha på i seks uker. Dag og natt. Så for meg var det ikke engang en tanke å ikke bruke sportsbh ihvertfall. Tror det var på den femte uken at jeg dro ut på byen, uten nedpressbånd, men med sportsbh. Var veldig redd for at noe skulle gå galt, eller at jeg skulle gjøre noe feil da:p

Kirurgen hjelper deg veldig med å finne en størrelse som passer til deg:) Jeg husker jeg satt å tenkte på hvor mye jeg ville ha, før jeg dro på konsultasjon. Tenkte kanskje 300 eller litt mer hadde blitt bra til meg=) Men på konsultasjonen fikk jeg vite at jeg ikke hadde plass til mer enn 260g. Men vi ble enige om at han skulle legge inn det som det var maks plass til. Og da ble det 265 istedet. Ikke en synlig forksjell tror jeg men. hehe. Jeg er 164 og veier 53 kg da:)

Jeg var tilbake på jobb etter to uker. Med min jobb er det også en del tunge løft, men de fikk jeg noen andre til å ta. Var ekstra forsiktig de to første ukene på jobb med tanke på løfting og sånt=)

Skrevet

Janedoe, har et sp til deg om du er her enda. Når begynte du å bruke push up og spiler? jeg op i beg av aug og har brukt push/spiler ca 2 kvelder nå i det siste, men skal egentlig ikke før i jan. Tror du at det er fare for kapsel om jeg bruker det nå? Er så lei av å vente :P

Er innom å kikker jeg :) Hehe..

Jeg begynte i desember men så opererte jeg i juni.

Vil ikke tro det er noen fare nå. Og det er ikke pga kapsling man ikke skal bruke spile tror jeg. Det har noe med trykk fra protesen under huden og trykk fra spilen over huden å gjøre...

Skrevet (endret)

Åhhhh, jeg blir helt gal av å lese gjennom poster her, gleder meg så fælt :sjenert: Jeg har bestemt meg helt for å prøve å få til en operasjon i midten/slutten av sommerferien. Det er ikke mulig før det mht økonomien... mye penger å skrape sammen for en fattig student. Men så absolutt verdt det! Men da lurer jeg på: synes dere da at jeg burde bestille konsultasjonstime allerede nå, eller vente til en operasjon faktisk blir aktuell? Jeg er veldig spent på hvor mye det er plass til og egentlig generelt hva kirurgen sier, men jeg vet jo at det uansett er noen måneder til det skal/kan skje... ååh, men jeg gleder meg sånn :sexy:

Edit: JaneDoe, jeg leste "er innom klinikker jeg" før jeg innså at du bare skrev at du var inne å kikket.. jeg har lest så mye om pupper og operasjoner at hjernen min begynner å tulle med meg! :ler:

Endret av Kamikaze
Skrevet

Åhhhh, jeg blir helt gal av å lese gjennom poster her, gleder meg så fælt :sjenert: Jeg har bestemt meg helt for å prøve å få til en operasjon i midten/slutten av sommerferien. Det er ikke mulig før det mht økonomien... mye penger å skrape sammen for en fattig student. Men så absolutt verdt det! Men da lurer jeg på: synes dere da at jeg burde bestille konsultasjonstime allerede nå, eller vente til en operasjon faktisk blir aktuell? Jeg er veldig spent på hvor mye det er plass til og egentlig generelt hva kirurgen sier, men jeg vet jo at det uansett er noen måneder til det skal/kan skje... ååh, men jeg gleder meg sånn :sexy:

Edit: JaneDoe, jeg leste "er innom klinikker jeg" før jeg innså at du bare skrev at du var inne å kikket.. jeg har lest så mye om pupper og operasjoner at hjernen min begynner å tulle med meg! :ler:

Kjenner meg veldig igjen, for noen måneder siden! Jeg hadde pengene, skulle endelig på konsultasjon og ble op bare et par dager etter. Jeg hater å vente, og vet jeg hadde taklet det litt dårlig å vente flere måneder. Men det er jo mulig du tenker litt annerledes. Jeg ser for meg det hadde vært gøy å reist på konsultasjon nå og, da har du jo noe å se frem til. Og siden du vet at du kommer til å gjøre det til sommeren, så er det kanskje like greit å komme til konsultasjon nå, og få svar på alle spørsmål du måtte ha.

Skrevet

Dere som har slikket sol etter op: Hvor mye teip har dere brukt? Mine er jo 4 mnd nå, men arrene er fremdeles noe røde... så jeg tipper jeg bør ha på teip når jeg soler meg... Men så er jeg redd for at teipen lett skal vise/komme frem under bikinien...

(på reisefot :fnise:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...