SummerGirl Skrevet 9. desember 2010 #14721 Skrevet 9. desember 2010 Mira her inne har handla der mener jeg.. Det blei noe mer enn bare kostnaden for bhene i alle fall. Men husker ikke hvor mye.. Mener hun sa de var små i størrelsen å.. Uansett over til ett annet bh merke... Jeg prøvde Wonderbra her om dag... Og uff så ekle de er å ha på... I alle fall noen av de. Fikk ikke prøvd alle da de ikke har min størrelse. De hadde jo ikke min størrelse i noen egentlig da... Men noen passa sånn ca Men de er veldig stive syns jeg... Men kanskje jeg har blitt bortskjemt av å kjøpe bher på undertøysbutikker.. hehe.. Jeg la inn målene mine på Change sin hjemmeside bare for å se hva slags bh størrelse jeg skulle ha der. Da kom de fra til 60 J... Ja vel sier jeg bare.... 60 er for stramt til meg jeg er tross alt 69 rundt og 65 sitter perfekt... Men så er jo Changestørrelsene noe for seg selv da... Noen andre som vil prøve den kalkulatoren å se hva dere får og om det stemmer.. ?? Hadde vært gøy om noen som har Change bher kunne teste den ut. Jeg bruker vanligvis 65 F\G i andre merker... Haha, jeg ble 65F! Jeg har 74 cm under bryst.. så forstod ikke helt hvordan det kunne bli 65? Men ifølge en bh jeg akkurat kjøpte på Cubus er jeg 75 D, eller DD - da den egentlig var litt liten (brystvortene stakk litt ut ) Kan ikke se hvordan 65f kan stemme.. da må Change ha helt utrolig merkelige størrelser!
Linaa Skrevet 9. desember 2010 #14722 Skrevet 9. desember 2010 Ahh, har hørt dr. Evjen er flink, er jo han som er "sjef" på klinikken også. Skulle nesten ønske jeg også hadde han, men da hadde jeg nok ikke fått valgt mellom å ha arret under puppen eller rundt brystvorta. Vet at han kun går via brystvorten, i alle fall etter det ryktene tilsier. Men hos dr. Sneve fikk jeg beskjed om at dette var helt opp til meg selv. Men jeg hadde også komplikasjoner i etterkant. Vet ikke om du leste det innlegget? Og jeg vet jo fortsatt ikke om jeg får kapsel i etterkant av dette eller trenger en arrkorreksjon, men alt skal jeg få fikset i en fei om det skulle skje Ja, åpning foran er kun viktig fordi at man ikke har sjangs til å åpne bak selv i ganske lang tid etter op. Men så lenge du får hjelp spiller det ingen rolle, det sa kirurgen på op-dagen også, da jeg viste den fram. Kirurgen min har ikke gjort annet enn å snakke om hvor flott sportsbh jeg hadde, hver eneste gang jeg var innom for en sjekk Det viktigste er støtten den gir. Og "Shock Absorber" er jo laget for støtte til store bryst, så den ser ut som Lara Croft-utstyr Skulderstroppene er tjukke seler som er ekstremt regulerbare, samt at den har to hemper som må lukkes. Det er til og med refleksmønster på den, som tidvis lyser gjennom enkelte klær om man tar bilde med blits Mtp. hvordan du skal få på deg bhen er det null stress, for denne våkner du med. Så den tar de på for deg, mens du ligger i narkose og "koser deg" Eneste du trenger å gjøre er evt. å rette på den/regulere stropper når du kommer hjem. Fant bilde og info om den her: http://sportbras.timarco.no/Product33377a47-c54f-4463-9a04-4c04e46ea350.aspx Det kan vel stemme at de er litt små i str. som det står, men dette finner du ut om du drar innom She dameundertøy og prøver selv Hei! Jeg har tenkt til å bestille den sports bh'en, og kirurgen sa at eg ender opp med 75 c, hvilke str burde jeg da bestille den i? Siden den er liten i str? Bor i Oslo så har ikke she butikken her Kan man evt sende den i retur om den ikke passer?
JaneDoe Skrevet 9. desember 2010 #14723 Skrevet 9. desember 2010 Haha, jeg ble 65F! Jeg har 74 cm under bryst.. så forstod ikke helt hvordan det kunne bli 65? Men ifølge en bh jeg akkurat kjøpte på Cubus er jeg 75 D, eller DD - da den egentlig var litt liten (brystvortene stakk litt ut ) Kan ikke se hvordan 65f kan stemme.. da må Change ha helt utrolig merkelige størrelser! DU bruker sikkert for stor omkrets som omtrent alle andre hehe. Jeg jobber i undertøysbutikk og de fleste har feil omkrets ja... Men jeg må si jeg har litt lyst til å reise til den Change butikken i Lillestrøm bare for å teste størrelsene deres. Jeg sende de en mail for å spørre om den kalkulatoren de har pleide å stemme. Det gjorde den sa hun og at jeg burde gå etter det jeg fikk der... Hun sa at størrelsene varierer fra merke til merke... Joa, det kan kanskje være så.. Men en 60 - 65 - 70 osv er jo cm rundt og burde være like på alle bher. Der jeg jobber er bhene like rundt, jeg bruker bare 65 der og cupene er å like i størrelse, men balconette bher og push up kan være forskjellige, men det er noe annet
JaneDoe Skrevet 9. desember 2010 #14724 Skrevet 9. desember 2010 (endret) Hei! Jeg har tenkt til å bestille den sports bh'en, og kirurgen sa at eg ender opp med 75 c, hvilke str burde jeg da bestille den i? Siden den er liten i str? Bor i Oslo så har ikke she butikken her Kan man evt sende den i retur om den ikke passer? Jeg la inn 450 ml var helt flat... Fikk på meg en 80 C ( eller var det B ???) sportsbh fra klinikken... Jeg bruker nå 65 F\G i vanlig bh... Bhen fra klinikken satt godt over puppene og støtta bra.. Mine var ikke mye hovne.. Endret 9. desember 2010 av JaneDoe
Linaa Skrevet 9. desember 2010 #14725 Skrevet 9. desember 2010 Jeg la inn 450 ml var helt flat... Fikk på meg en 80 C ( eller var det B ???) sportsbh fra klinikken... Jeg bruker nå 65 F\G i vanlig bh... Bhen fra klinikken satt godt over puppene og støtta bra.. Mine var ikke mye hovne.. Men jeg får sports bh av dem i 75 c.. Så lurer på om jeg skal bestille 75 d eller 80c.. Sånn at den ikke strammer for mye at det gjør ondt på arrene for den bh'En er liten i str.. Vet ikke om du helt forstår hva jeg mener men ja )
Mirri Skrevet 9. desember 2010 #14726 Skrevet 9. desember 2010 Wii!! ) Bestilt time til konsultasjon på Fornebuklinikken i dag! :D Har hatt lyst på større pupper siden jeg slutta å amme... Nå ble alt så virkelig! Gleder å gruer meg! :O Selv om det ennå e lenge til jeg har konsultasjonstime! Nå må jeg bare slanke meg 5-8 kg så jeg har en ok kropp når jeg kommer til konsultasjon! 29.mars! :s Hva skjer på en konsultasjon egentlig? Flere som har vært innom fornebuklinikken? Hei Jeg har operert på Fornebuklinikken, og det er en fantastisk klinikk Jeg hadde konsultasjon over telefon siden jeg bor i Stavanger. Jeg sendte først bilder til klinikken på mail, og forklarte hva jeg ville ha, så ringte dem meg. Når jeg kom dit, hadde jeg en liten konsultasjon før selve operasjonen, og da diskuterte vi hva som ville bli best på meg, så fikk jeg prøve en sports-bh med forskjellige innlegg i, så fikk jeg se hva jeg ville ha Alt i alt var det hele en fin opplevelse, og hadde ikke hatt noe imot å operere en gang til Det er vel kanskje mest fordi jeg skulle ønske jeg tok i mer Er ikke helt fornøyd med størrelsen, skulle ønske jeg la inn høyprofil istedenfor moderat-profil. Men lykke til hvertfall, det er en bra klinikk Om du lurer på noe mer, så er det bare å spørre
Mirri Skrevet 9. desember 2010 #14727 Skrevet 9. desember 2010 Så bra at hun skulle kjøpe den for deg da! Du får oppdatere om den passer når du får den I artikkelen stod det vel heller at det var et forslag om det? Og tror alikevel det er noen kosnader utenom det man må betale.. Noen her som har handla undertøy fra Victoria's Secret el. og kan dele erfaringer? Ja, jeg tror nesten jeg skal "ofre" 300 kr for å bare tilfredstille nysgjerrigheten min altså hehe.. Men jeg er så usikker på disse størrelsene. Jeg har ei venninne fra USA som er flyttet til Norge nå, og hun sier VS sine bher er helt lik i str som her i Norge, så jeg velger å tro henne. Men jeg bruker jo 65H i følge Change, men jeg prøvde en bh i str 75DD, og det passet jeg sånn høvelig. Og 34DD tilsvarer 75DD. Så jeg tror nesten jeg satser på den altså. Om den ikke passer, så kan jeg i værste fall legge den ut på Finn.no eller selge den til noe andre her i Norge som har den størrelsen Han kompisen min som skal kjøpe denne for meg kommer ikke hjem før etter jul, så får ikke oppdatert dere før den 2.januar isåfall. Men nok jeg skal hoppe i det Er alt for nysgjerrig
Mirri Skrevet 9. desember 2010 #14728 Skrevet 9. desember 2010 Men jeg får sports bh av dem i 75 c.. Så lurer på om jeg skal bestille 75 d eller 80c.. Sånn at den ikke strammer for mye at det gjør ondt på arrene for den bh'En er liten i str.. Vet ikke om du helt forstår hva jeg mener men ja ) Jeg ville bestilt en som var litt stram, for mine sportsbher ble til slutt for store siden puppene var så hovne rett etter operasjonen, og ble mindre etterhvert.. Litt kjipt siden jeg betalte 600 kr for den sportsbhen.. Nå kan jeg ikke bruke den mer siden den er for stor
Linaa Skrevet 9. desember 2010 #14729 Skrevet 9. desember 2010 Jeg ville bestilt en som var litt stram, for mine sportsbher ble til slutt for store siden puppene var så hovne rett etter operasjonen, og ble mindre etterhvert.. Litt kjipt siden jeg betalte 600 kr for den sportsbhen.. Nå kan jeg ikke bruke den mer siden den er for stor Dette var vanskelig! Aner ikke hvilke str jeg skal bestille nå hjeeelp Imorgen blir det tur til apoteket får medisinene til OP som er om ikke så alt for lenge! Gleder meg!
Mirri Skrevet 9. desember 2010 #14730 Skrevet 9. desember 2010 Dette var vanskelig! Aner ikke hvilke str jeg skal bestille nå hjeeelp Imorgen blir det tur til apoteket får medisinene til OP som er om ikke så alt for lenge! Gleder meg! Ja, jeg vet Hadde det sånn jeg også.. Jeg kjøpte en som var strammere, og brukte den i begynnelsen, og det ble FOR stram, så kjøpte jeg i lik str som den jeg fikk på klinikken, og det ble for stor. Så egentlig har jeg ingen råd Du må nesten bare dra innom plasser å prøve.. Men jeg ville uansett ha kjøpt en sportsbh som hadde adskilte cuper. Det følte jeg var mer støtte
Linaa Skrevet 9. desember 2010 #14731 Skrevet 9. desember 2010 Ja, jeg vet Hadde det sånn jeg også.. Jeg kjøpte en som var strammere, og brukte den i begynnelsen, og det ble FOR stram, så kjøpte jeg i lik str som den jeg fikk på klinikken, og det ble for stor. Så egentlig har jeg ingen råd Du må nesten bare dra innom plasser å prøve.. Men jeg ville uansett ha kjøpt en sportsbh som hadde adskilte cuper. Det følte jeg var mer støtte Men burde jeg da vente med å bestille til jeg har operert eller ? Sånn at jeg vet hva eg går ut ifra?
Kjubi Skrevet 10. desember 2010 #14732 Skrevet 10. desember 2010 (endret) Men jeg får sports bh av dem i 75 c.. Så lurer på om jeg skal bestille 75 d eller 80c.. Sånn at den ikke strammer for mye at det gjør ondt på arrene for den bh'En er liten i str.. Vet ikke om du helt forstår hva jeg mener men ja ) Juhu:) Denne sportsbhen er kjempeenkel å regulere på etter min mening. Så du kan fint kjøpe en str. som er passe etter operasjonen og regulere inn/ut for at den skal passe de nye puppene både med og uten hevelsen. Men, den er litt liten i omkretsen. Jeg er 66 cm rundt, så skulle hatt 65 i denne, men da holdt jeg på å kveles. Så måtte kjøpe 70, og i tillegg brukte jeg en bra-extension (Cubus sine passer til denne sportsbhen) på hektene den første tiden da jeg var ekstra hoven. Men cupen er som den skal, så ikke kjøp den større enn det du ender opp på. Bhen er kjempegod kvalitet, jeg har brukt min døgnet rundt i snart 7 uker nå, vasket den flere ganger osv. og den har hverken blitt tøyd, slitt eller mistet støtteevne. Er kjempefornøyd, så kommer til å kjøpe flere farger så jeg kan bruke de fast når jeg begynner å trene over nyttår! Netthandel følger kjøpslov, dvs. du har bytterett. Det står sikkert opplyst på siden Red: Mål deg selv før du kjøper. Kirurgene aner ikke hva de snakker om når de snakker om tallstørrelser på bher har jeg erfart, så ikke stol på at du er 75 før du har mål det. Med denne modellen anbefaler jeg å runde opp til nærmeste størrelse for å få en som passer greit Endret 10. desember 2010 av Kjubi
Linaa Skrevet 10. desember 2010 #14733 Skrevet 10. desember 2010 Ja jeg får bar gå fpr 75 c, er 68 rundt så har da litt å å på også, den er nå bestilt og gleder meg til operasjonen! 47 dager igjen med idag woohoo
JaneDoe Skrevet 10. desember 2010 #14734 Skrevet 10. desember 2010 Men jeg får sports bh av dem i 75 c.. Så lurer på om jeg skal bestille 75 d eller 80c.. Sånn at den ikke strammer for mye at det gjør ondt på arrene for den bh'En er liten i str.. Vet ikke om du helt forstår hva jeg mener men ja ) Jeg skjønner hva du mener jeg.. MEn det er dumt om den blir for stor å.. I alle fall i cupen..
cascas Skrevet 13. desember 2010 #14735 Skrevet 13. desember 2010 Hei! Jeg skal bli operert av Morten haug dro dit selv For 2 uker siden og følte med en gang at det var stedet for meg! Fikk svar på søt jeg ville ha og alle var utrolig snille !! Følte meg så hjemme bare! Håper det går bra bare, hvordan er det etter OP ? var det veldig vondt etter? Har du fått store arr? Hvor mye la du inn? Kjenner igjen det du skriver om å føle seg hjemme der:) Er nesten så jeg savner stedet litt:p hehe. Alle var så hyggelige og hjelpsomme:) Jeg hadde litt vondt etter OP, men ikke så ille at jeg ikke hadde gjort det igjen:) Jeg ble veldig kortpusta, syns det sprengte noe veldig å trekke pusten dypt. Også var jeg ute å titta etter en sportsbh fire dager etter operasjonen, og når jeg kom hjem da var jeg helt ferdig:P Så da tok jeg en sterk smertestillende og ble liggende resten av dagen:P Men jeg vil ikke si det var veldig vondt. Ubehagelig er det rette ordet for meg, men alle reagerer forskjellig:) Men så var det litt ekkelt med tanke på at det var noe helt nytt, og jeg ville ikke gjøre noe "feil" på en måte. Så jeg var veldig forsiktig med å løfte ting, og fikk veldig god hjelp hjemme:) Har ikke fått store arr, men dem er fortsatt lilla, så jeg skal fortsette å teipe helt til dem ikke er det. Men hittil er dem smale og fine=) Jeg la inn 265g under muskel, mer hadde jeg ikke plass til:P hehe=)
cascas Skrevet 13. desember 2010 #14736 Skrevet 13. desember 2010 Hei! takk for svar! Jeg og kirurgen min kom på en måte frem til at 265 under muskel vil være det beste, kunne velge 285 også, men han var redd for at det skulle bli for mye og tyte ut på sidene.. Hørt om mange som blir puppeblinde ja:p Men str D er jo en ganske stor str da, så du har nok fått deg noen store fine pupper, selvom du kanskje ikke ser det helt selv:D hehe. Gleder meg til den dagen jeg kan kjøpe meg en annen bh str enn A! hihi:) Skjønner akkurat hva du mener:P Gud så morsomt det er å kunne kjøpe bh'er i 70 C/D nå Hadde en opprydding i undertøysskuffen her om dagen, og kasta alle de gamle bh'ene:p Og har nå fylt opp med nye, fine og STØRRE bh'er:D Du kan bare GLEDE DEG:D Operasjonsdagen er ingenting å grue seg for det heller:P Skulle ønske jeg visste det før jeg skulle operere:p hehe. Ja, man blir nok litt puppeblind:) Men prøver å tenke på at størrelsen jeg har nå er fin til meg:) Vil jo ikke at det skal bli for stort heller:p Kirurgen din kommer sikkert til å velge det beste for deg:) Og prøver nok litt forskjellig under operasjonen:) Uansett, er jeg sikker på at du blir fornøyd:) Større blir det jo uansett:D
ssm Skrevet 13. desember 2010 #14737 Skrevet 13. desember 2010 Skjønner akkurat hva du mener:P Gud så morsomt det er å kunne kjøpe bh'er i 70 C/D nå Hadde en opprydding i undertøysskuffen her om dagen, og kasta alle de gamle bh'ene:p Og har nå fylt opp med nye, fine og STØRRE bh'er:D Du kan bare GLEDE DEG:D Operasjonsdagen er ingenting å grue seg for det heller:P Skulle ønske jeg visste det før jeg skulle operere:p hehe. Ja, man blir nok litt puppeblind:) Men prøver å tenke på at størrelsen jeg har nå er fin til meg:) Vil jo ikke at det skal bli for stort heller:p Kirurgen din kommer sikkert til å velge det beste for deg:) Og prøver nok litt forskjellig under operasjonen:) Uansett, er jeg sikker på at du blir fornøyd:) Større blir det jo uansett:D Det er godt å høre! Er jo kjempe nervøs, som alle andre er som skal operere, men virkelig beroligende å lese det du skriver:) Etter så mange gode tilbakemeldinger, så gleder jeg meg bare mer og mer, og angsten for å operere forsvinner mer og mer! Takk! Ja, det kommer nok til å gå super bra :D
Mirri Skrevet 14. desember 2010 #14738 Skrevet 14. desember 2010 Men burde jeg da vente med å bestille til jeg har operert eller ? Sånn at jeg vet hva eg går ut ifra? ja, det ville jeg gjort.. de første dagene var jeg ikke så hipp på å skifte noe bh akkurat hehe og etter det er gått noen dager, så hadde jeg bare lyst til å gå ut å gjøre noe, så da tro jeg ut for å kjøpe ny bh
Ready Skrevet 15. desember 2010 #14739 Skrevet 15. desember 2010 kjempe flott dagbok med myyye nyttig informasjon!Har lest meg noen år frem, men hoppet hit nå.. Jeg skal under kniven den 22 desember på Nobel med M.Haug. Jeg har noen spm rundt op... - Kan jeg ha på meg maskara? (Ikke at det er noe must, men jeg ser syk å død ut uten, og kunne nå tenke meg å få dra i fra klinikken når jeg er ferdig ) - Jeg skal dessverre ta fly hjem. Er det noen som vet om det er langt i fra klinikken til gardermoen? Jeg er i oslo en gang hvert 10 år, så er ikke kjendt der nei! Jeg er redd for at der blir mange travle og stressende mennesker på både tog og flyplass..Livredd de setter albuenene inni mitt nye frontparti!!AAAUUUU Jeg har tatt tog noen få ganger i mitt kjekke liv, og må si at dørene åpner og lukker seg usmakelig fort! Jeg er redd puppene kommer seg ut, mens jeg står igjen i toget!Nei ikke så gale, men en fot eller noe..Livredd togdører! Kan jeg ta TAXI??? Då ha ej blitt glad Jeg sitter midt i eksamen og klarer ikke å konse siden jeg er så nervøs og småredd for hvordan dette skal gå..Jeg var på kons i april, og vart enig om 280-300ml under muskelen - siden jeg har lite vev ja..Er 175, 60... Har lyst på store pupper, men samtidig så naturlige at ingen ser det..Å det er da umulig siden jeg er en vandrende brøfjøl nå..Er redd jeg kommer til å se ut som en vandrendee lyktestolpe med to basketballer på etter operasjonen Noen som har noen råd til en forrvirret og utranglet puppegal student?
loxodonta Skrevet 16. desember 2010 #14740 Skrevet 16. desember 2010 kjempe flott dagbok med myyye nyttig informasjon!Har lest meg noen år frem, men hoppet hit nå.. Jeg skal under kniven den 22 desember på Nobel med M.Haug. Jeg har noen spm rundt op... - Kan jeg ha på meg maskara? (Ikke at det er noe must, men jeg ser syk å død ut uten, og kunne nå tenke meg å få dra i fra klinikken når jeg er ferdig ) - Jeg skal dessverre ta fly hjem. Er det noen som vet om det er langt i fra klinikken til gardermoen? Jeg er i oslo en gang hvert 10 år, så er ikke kjendt der nei! Jeg er redd for at der blir mange travle og stressende mennesker på både tog og flyplass..Livredd de setter albuenene inni mitt nye frontparti!!AAAUUUU Jeg har tatt tog noen få ganger i mitt kjekke liv, og må si at dørene åpner og lukker seg usmakelig fort! Jeg er redd puppene kommer seg ut, mens jeg står igjen i toget!Nei ikke så gale, men en fot eller noe..Livredd togdører! Kan jeg ta TAXI??? Då ha ej blitt glad Jeg sitter midt i eksamen og klarer ikke å konse siden jeg er så nervøs og småredd for hvordan dette skal gå..Jeg var på kons i april, og vart enig om 280-300ml under muskelen - siden jeg har lite vev ja..Er 175, 60... Har lyst på store pupper, men samtidig så naturlige at ingen ser det..Å det er da umulig siden jeg er en vandrende brøfjøl nå..Er redd jeg kommer til å se ut som en vandrendee lyktestolpe med to basketballer på etter operasjonen Noen som har noen råd til en forrvirret og utranglet puppegal student? For det første- op går fint! Jeg var også på Nobel, og har bare positive opplevelser derifra. Om jeg ikke husker feil, så stod det noe om at man ikke skulle bruke unødig sminke...? Må jo fjerne klokker, ringer osv også. Jeg tenkte ikke engang på å sminke meg den dagen. Jeg ga blaffen i hvordan jeg så ut. Og tenkte at jeg hadde ikke orket å ta av sminken da jeg kom hjem etter op. Noe som stemte veldig bra :gjeiper: Skal du fly kort etter op eller? Det er nok noe de ikke bare anbefaler at man ikke gjør, men noe de også fraråder. Bare det å komme seg til/fra, du kan ikke styre med bagasje/bære selv, man er gjerne svimmel, kvalm og generelt litt dårlig (har jo gjerne enda narkosestoffer i kroppen). I tillegg bør man unngå å gjøre noe som helst, for at sårene og kroppen får mest mulig ro. Den viktigste grunnen er nok faren for komplikasjoner. Hva viss det oppstår feks blødninger? Det er ikke da man skal, av alle plasser, sitte på et fly. Jeg trodde vel egentlig at man ikke har lov til å fly samme dag, mtp mulige komplikasjoner som kan oppstå. Kjipt med kroppsvisitering i sikkerthetskontrollen. Siden du sa du skulle op 22. des, går jeg utifra at du planlegger å dra hjem kort etter... Ellers er jeg ikke så godt kjent i Oslo selv. Nobel ligger jo en 10-15 min T-bane tur fra sentrum. Og med flytoget til Gardermoen ser jeg for meg det går en liten stund også. Op går nok fint, men akkurat hjemreise tror jeg er viktig å planlegge godt. Du bør ivertfall ha noen med deg, som bærer bagasjen din (noe har du jo alltid med deg), og hjelper deg om det skulle være noe. Jeg var så sykt redd for at jeg skulle svime av på vei til hotellet, og at jeg skulle spy utover hele gulvet. Hehe, det gikk bra da. Jeg fikk hjelp til nesten alt de første dagene, og de sier jo at det er en fordel å få mest mulig ro. Jeg var også livredd for at en eller annen i Oslo by skulle springe på meg, gi meg knyttneven eller slenge en dør i fleisen på meg Man vet jo aldri. Dårlig tidspunkt ivertfall. Også selvfølgelig fikser ikke større pupper alt, men for min del mistet jeg et stort problem som jeg har brukt all for mye energi på ialle år å tenke på. Og av ordene du skrev, så fikk jeg inntrykk av at du kanskje føler det noe på samme måten. Uannsett- nå husker jeg ikke hvordan det var å være helt flat for 3 måneder siden Hvilken str er du nå? Jeg tipper at kirurgen prøver diverse str under op, og går for det som ser mest naturlig ut, særlig viss det er det dere har blitt enige om/er ditt ønske. Jeg tviler sterkt på at du kommer til å våkne med to basketballer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå