Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Wow! Tok en tur innom siden.. det er hva man kaller seriøs kløft :fnise: Er jo helt i hundre nå etter å kjøpe nytt undertøy! Særlig etter at jeg fant ut at jeg kan bruke vanlig bh etter kun 6 uker :P Føler jeg kun sitter å sikler på bher og bikinier hele tiden :fnise:

Jaa, jeg gjør også det :P Mine pupper er nå 11 uker gamle, og det er jo fortsatt en stund til jeg kan bruke spile og push-up bh, men likevel har jeg kjøpt 2-3 stykker :P:fnise: Bruker dem når jeg er på fest.

Så jeg leter for fullt hver dag jeg :P Og denne står øverst på lista nå hvertfall!!! Jeg bruker å lese blogger for å få litt tips osv, og jeg var tilfeldig inne på Ida Wulff sin blogg, og der hadde hun lagt ut et bilde der hun plutselig hadde MEGA-svære pupper!!! Jeg var sikker på at hun hadde operert, men de fleste sa de så at det var denne Miraculous push-up bra hun hadde kjøpt seg. Og hun hadde VIRKELIG fått pupper av den bhen altså!! Var der jeg kom over denne bhen, og lett at jeg også skal ha den!!

Men finner den ingen plass, bortsett fra på ebay og nettsidene deres :(

Har jo en kompis som bor i USA akkurat nå, men tror ikke jeg skal tvinge han inn på en butikk for å kjøpe den for meg :skratte:

Det blir sikkert lite populært..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg klart å komme over noe jeg har SÅ lyst på, nemlig "Miraculous push-up bra" fra Victoria Secrets! Man får DE puppene av den altså!! nesten sånn at jeg ikke hadde trengt en operasjon om jeg hadde hatt en sånn bh :fnise:

Og jeg syns jo fortsatt at puppene mine er for små, så jeg har kjempe kjempe kjempe lyst på en sånn en!!!

Så jeg lurer på, er det noen som vet hvor man kan få kjøpt denne???? Vil helst kjøpe den i en butikk i Norge, eller bestille den fra en norsk nettside! Er enklere å sende i retur osv om jeg har kjøpt den i Norge.

De er fine, men er jo bare små størrelser i de... Får jo aldri de over puppa :P Ikke de jeg kikka innom i alle fall.. Aner ikke om man får tak i de her..

Skrevet

Jeg har også lyst på noe fra VS, men våger ikke å kjøpe, betale toll og så evt sende den i retur :fnise:

Det er jeg for giddalaus til :filer:

Skrevet

Jaa, jeg gjør også det :P Mine pupper er nå 11 uker gamle, og det er jo fortsatt en stund til jeg kan bruke spile og push-up bh, men likevel har jeg kjøpt 2-3 stykker :P:fnise: Bruker dem når jeg er på fest.

Så jeg leter for fullt hver dag jeg :P Og denne står øverst på lista nå hvertfall!!! Jeg bruker å lese blogger for å få litt tips osv, og jeg var tilfeldig inne på Ida Wulff sin blogg, og der hadde hun lagt ut et bilde der hun plutselig hadde MEGA-svære pupper!!! Jeg var sikker på at hun hadde operert, men de fleste sa de så at det var denne Miraculous push-up bra hun hadde kjøpt seg. Og hun hadde VIRKELIG fått pupper av den bhen altså!! Var der jeg kom over denne bhen, og lett at jeg også skal ha den!!

Men finner den ingen plass, bortsett fra på ebay og nettsidene deres :(

Har jo en kompis som bor i USA akkurat nå, men tror ikke jeg skal tvinge han inn på en butikk for å kjøpe den for meg :skratte:

Det blir sikkert lite populært..

Oi! Gikk inn på Ida Wulff sin blogg, og joda var ikke vanskelig å se hvilket bilde du snakka om! :) Vil å ha den bhen! Hehe :)De må jo ha den på en eller annen undertøysbutikk her i Norge? Hehe, du får spør han kompisen din om han ikke kan kjøpe et par bher til noen flere personer i denne tråden :fnise: Det hadde nok blitt enda mer populært! :gjeiper:

Skrevet

:sinna: Jeg må utsette op'en min med hele 3 uker til 03. februar!

Mannen opererte kneet sitt i går, og det viste seg til å bli mye mer omfattene en det vi hadde tenkt oss. Istedet for 2-3 dager med krykker, endte han opp med 6 uker!!

Fy fader så kipt!

Skrevet

:sinna: Jeg må utsette op'en min med hele 3 uker til 03. februar!

Mannen opererte kneet sitt i går, og det viste seg til å bli mye mer omfattene en det vi hadde tenkt oss. Istedet for 2-3 dager med krykker, endte han opp med 6 uker!!

Fy fader så kipt!

Ånei! Så utrolig kjip! Hvor skal du op? Jeg har op 26 januar men om lønnen ikke rekker så må det bli 25 den her å :( en måned etter.

Skrevet

Jeg har noen spørsmål! Når kan man sole seg etter på? Jeg jobber på solsenter så ja :) liker å være brun! Spesielt nå som det er vinter. Og når kan man bade? Takk for svar! ;)

Skrevet

Ånei! Så utrolig kjip! Hvor skal du op? Jeg har op 26 januar men om lønnen ikke rekker så må det bli 25 den her å :( en måned etter.

Jeg skal operere ved klinikk stavanger.

Er utrolig kjedelig når det ikke blir som planlagt. Får bare håpe tiden går fort. Får nok å gjøre med hus, unger og snømåking nå som mannen er "handikappet"

Skrevet

Jeg har noen spørsmål! Når kan man sole seg etter på? Jeg jobber på solsenter så ja :) liker å være brun! Spesielt nå som det er vinter. Og når kan man bade? Takk for svar! ;)

Hmm, mener det sto 6 uker når det gjelder bading. Ang sol så tror jeg at jeg ville holdt meg til 6 uker der også, og så teipet arrene mine ekstra godt så de ikke får noe sollys på seg. :)

Skrevet

Oi! Gikk inn på Ida Wulff sin blogg, og joda var ikke vanskelig å se hvilket bilde du snakka om! :) Vil å ha den bhen! Hehe :)De må jo ha den på en eller annen undertøysbutikk her i Norge? Hehe, du får spør han kompisen din om han ikke kan kjøpe et par bher til noen flere personer i denne tråden :fnise: Det hadde nok blitt enda mer populært! :gjeiper:

heheheh du så det ja ;P da skjønner du hva jeg snakker om :P jeg har søkt og søkt og søkt på nettet, men finner den ingen plasser, bortsett fra én på finn.no (som er for liten), og på VS selvfølgelig. Jeg har snakket meg han, og han bor med ei jente der borte, og hun er innom den butikken heeeele tiden, så hun skulle kjøpe en for meg :DDDD

Skrevet (endret)

Jeg har også lyst på noe fra VS, men våger ikke å kjøpe, betale toll og så evt sende den i retur :fnise:

Det er jeg for giddalaus til :filer:

Man betaler ikke toll for undertøy :) jeg leste det i en artikkel en plass.. jeg husker ikke helt hvor jeg leste det, lurer på det var på kk eller her inne. Jeg skal se om jeg finner artikkelen :)

her er den :)

http://www.klikk.no/mote/detnye/article341512.ece

Endret av Mirri
Skrevet

Har noen noe å si om nobel clinic i Oslo? Har bestilt time til OP slutten av januar.

Jeg er 155 og veier 48 kg. Skal sette inn over brystmuskelen for har litt underhudsfett fra før, bruker bare 70a og skal legge inn 360 ml, blir det for mye? Vil ikke ha kanter, sånn at det ser ut som om noen har lagt to meloner der.. :)

Hei=)

Jeg roser gjerne Nobel Clinic opp i skyyene! Hvem kirurg skal du opereres av?

Jeg ble operert av Dr. Morten Haug i september, og er kjempe fornøyd med han og resultatet:) Hele operasjonsdagen ble jeg tatt så utrolig godt vare på, og de ringte meg senere på kvelden etter jeg hadde kommet hjem og spurte hvordan det gikk. Jeg angrer ikke, og hadde med glede gjort det igjen og igjen og igjen:p Jeg dro bare på konsultasjon på Nobel, og følte ikke at jeg hadde behov for å dra flere steder. Det var bare klinikken for meg=)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har bestilt time til OP på Nobel clinic 20. des! Kan nesten ikke tro det er sant engang, gleder meg kjempe masse:) Jeg er 178 høy, og veier 60 kg. Bruker 75A (helt flat) og legen mener jeg bør legge inn noe fra 240 - 285(?) under muskelen. Har tenkt en god stund, og kommer frem til at en mellomting på 265 kanskje ville vært best. Er veldig redd for at det skal bli for mye, og se unaturlig ut.. Har dere noen formening? :)

Hei=)

20. des er jo ikke lenge til:) Du kan glede deg!:D

Har selv operert på Nobel Clinic, og nå skal det jo sies at vi har litt forskjellig kroppsbygning. Jeg er 164 høy og veier ca 54kg. Jeg opererte inn 265 under muskel i september. I vanlige bher bruker jeg nå 70c/d. Mens når jeg var i målte størrelsen min på Change, så kom de fram til at jeg skulle ha 65DD. Men størrelser er som sagt veldig individuelt:P

Nå har jeg blitt litt puppeblind tror jeg, for jeg kunne gjerne tenkt meg litt større. (265g var det jeg hadde maks plass til) Men hvis det står mellom 265 eller 285g, så tror jeg ikke forskjellen er så stor, og ville nok heller gått for 285=) Men det er bare min mening da:) Man blir faktisk veldig fort vant til de nye puppene:p

Skrevet

Hei=)

20. des er jo ikke lenge til:) Du kan glede deg!:D

Har selv operert på Nobel Clinic, og nå skal det jo sies at vi har litt forskjellig kroppsbygning. Jeg er 164 høy og veier ca 54kg. Jeg opererte inn 265 under muskel i september. I vanlige bher bruker jeg nå 70c/d. Mens når jeg var i målte størrelsen min på Change, så kom de fram til at jeg skulle ha 65DD. Men størrelser er som sagt veldig individuelt:P

Nå har jeg blitt litt puppeblind tror jeg, for jeg kunne gjerne tenkt meg litt større. (265g var det jeg hadde maks plass til) Men hvis det står mellom 265 eller 285g, så tror jeg ikke forskjellen er så stor, og ville nok heller gått for 285=) Men det er bare min mening da:) Man blir faktisk veldig fort vant til de nye puppene:p

Hei!:)

takk for svar! Jeg og kirurgen min kom på en måte frem til at 265 under muskel vil være det beste, kunne velge 285 også, men han var redd for at det skulle bli for mye og tyte ut på sidene.. Hørt om mange som blir puppeblinde ja:p Men str D er jo en ganske stor str da, så du har nok fått deg noen store fine pupper, selvom du kanskje ikke ser det helt selv:D hehe. Gleder meg til den dagen jeg kan kjøpe meg en annen bh str enn A! hihi:)

Skrevet

Hei=)

Jeg roser gjerne Nobel Clinic opp i skyyene! Hvem kirurg skal du opereres av?

Jeg ble operert av Dr. Morten Haug i september, og er kjempe fornøyd med han og resultatet:) Hele operasjonsdagen ble jeg tatt så utrolig godt vare på, og de ringte meg senere på kvelden etter jeg hadde kommet hjem og spurte hvordan det gikk. Jeg angrer ikke, og hadde med glede gjort det igjen og igjen og igjen:p Jeg dro bare på konsultasjon på Nobel, og følte ikke at jeg hadde behov for å dra flere steder. Det var bare klinikken for meg=)

Hei! Jeg skal bli operert av Morten haug :) dro dit selv

For 2 uker siden og følte med en gang at det var stedet for meg! Fikk svar på søt jeg ville ha og alle var utrolig snille !! Følte meg så hjemme bare! Håper det går bra bare, hvordan er det etter OP ? var det veldig vondt etter? Har du fått store arr? Hvor mye la du inn? :)

Skrevet

Man betaler ikke toll for undertøy :) jeg leste det i en artikkel en plass.. jeg husker ikke helt hvor jeg leste det, lurer på det var på kk eller her inne. Jeg skal se om jeg finner artikkelen :)

her er den :)

http://www.klikk.no/mote/detnye/article341512.ece

Så bra at hun skulle kjøpe den for deg da! :) Du får oppdatere om den passer når du får den :) I artikkelen stod det vel heller at det var et forslag om det? Og tror alikevel det er noen kosnader utenom det man må betale.. Noen her som har handla undertøy fra Victoria's Secret el. og kan dele erfaringer? :)

Skrevet

Så bra at hun skulle kjøpe den for deg da! :) Du får oppdatere om den passer når du får den :) I artikkelen stod det vel heller at det var et forslag om det? Og tror alikevel det er noen kosnader utenom det man må betale.. Noen her som har handla undertøy fra Victoria's Secret el. og kan dele erfaringer? :)

Mira her inne har handla der mener jeg.. Det blei noe mer enn bare kostnaden for bhene i alle fall. Men husker ikke hvor mye.. Mener hun sa de var små i størrelsen å..

Uansett over til ett annet bh merke... Jeg prøvde Wonderbra her om dag... Og uff så ekle de er å ha på... I alle fall noen av de. Fikk ikke prøvd alle da de ikke har min størrelse. De hadde jo ikke min størrelse i noen egentlig da... Men noen passa sånn ca :P Men de er veldig stive syns jeg... Men kanskje jeg har blitt bortskjemt av å kjøpe bher på undertøysbutikker.. hehe..

Jeg la inn målene mine på Change sin hjemmeside bare for å se hva slags bh størrelse jeg skulle ha der. Da kom de fra til 60 J... Ja vel sier jeg bare.... 60 er for stramt til meg jeg er tross alt 69 rundt og 65 sitter perfekt... Men så er jo Changestørrelsene noe for seg selv da... Noen andre som vil prøve den kalkulatoren å se hva dere får og om det stemmer.. ?? Hadde vært gøy om noen som har Change bher kunne teste den ut. Jeg bruker vanligvis 65 F\G i andre merker...

Skrevet

Mira her inne har handla der mener jeg.. Det blei noe mer enn bare kostnaden for bhene i alle fall. Men husker ikke hvor mye.. Mener hun sa de var små i størrelsen å..

Uansett over til ett annet bh merke... Jeg prøvde Wonderbra her om dag... Og uff så ekle de er å ha på... I alle fall noen av de. Fikk ikke prøvd alle da de ikke har min størrelse. De hadde jo ikke min størrelse i noen egentlig da... Men noen passa sånn ca :P Men de er veldig stive syns jeg... Men kanskje jeg har blitt bortskjemt av å kjøpe bher på undertøysbutikker.. hehe..

Jeg la inn målene mine på Change sin hjemmeside bare for å se hva slags bh størrelse jeg skulle ha der. Da kom de fra til 60 J... Ja vel sier jeg bare.... 60 er for stramt til meg jeg er tross alt 69 rundt og 65 sitter perfekt... Men så er jo Changestørrelsene noe for seg selv da... Noen andre som vil prøve den kalkulatoren å se hva dere får og om det stemmer.. ?? Hadde vært gøy om noen som har Change bher kunne teste den ut. Jeg bruker vanligvis 65 F\G i andre merker...

He he, jeg fikk 70B på den kalkulatoren, men jeg til vanlig bruker 80A.

Skrevet

Wii!! :)) Bestilt time til konsultasjon på Fornebuklinikken i dag! :D

Har hatt lyst på større pupper siden jeg slutta å amme... Nå ble alt så virkelig! Gleder å gruer meg! :O Selv om det ennå e lenge til jeg har konsultasjonstime! Nå må jeg bare slanke meg 5-8 kg så jeg har en ok kropp når jeg kommer til konsultasjon! :)

29.mars! :s

Hva skjer på en konsultasjon egentlig? Flere som har vært innom fornebuklinikken?:)

Skrevet

ER det virkelig mulig å bli puppeblind allerede en uke etter operasjon???

Jeg tenkte at "ja klart jeg er fornøyd med størrelsen", men nå som hevelsen har gått ned syns jeg neste de er små :tristbla:

Eller kanskje det er fordi jeg var helt paddeflat før operasjon og nå har pupper som passer akkurat til høyde og kroppsfasong. Må innrømme at jeg innerst inne ville ha litt mer blikkfang :sjenert:

Er det dette som kalles boobgreed? :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...