Linaa Skrevet 4. desember 2010 #14681 Skrevet 4. desember 2010 Vil gjerne vite hvordan op din går når du er ferdig! Skal op der selv den 26 Jan! Hvem er kirurgen din? Du kan gå inn på www.qvinne.info og skrive inn høyde og hvor mye du veier og se før og etter bilder å der står det også hvor mye de har satt inn! jeg er da 155 cm å 48 kg å kunne Max sette inn 360 over muskelen siden jeg hadde underhudsfett, selvom jeg akuratt ikke fyller en 70a.. Kirurgen sa at 335 og 360 ser bra ut på deg. Men han sa også at når du ligger der så setter de inn 2 forskjellige str så ser dem selv ann hva som ser best ut, så vis jeg sier at eg vil da ha 360 så kan det ende de bare setter inn 335 for det så best ut
hanidala Skrevet 4. desember 2010 #14682 Skrevet 4. desember 2010 Jeg har bestilt time til OP på Nobel clinic 20. des! Kan nesten ikke tro det er sant engang, gleder meg kjempe masse:) Jeg er 178 høy, og veier 60 kg. Bruker 75A (helt flat) og legen mener jeg bør legge inn noe fra 240 - 285(?) under muskelen. Har tenkt en god stund, og kommer frem til at en mellomting på 265 kanskje ville vært best. Er veldig redd for at det skal bli for mye, og se unaturlig ut.. Har dere noen formening? Hei! Gratulere med bestemmelsen ang OP! Skjønner godt at du gleder deg, jeg kan fortsatt ikke tro at 3 mnd kan gå så fort og at jeg nå sitter her med nye pupper Ser du er samme høyde og vekt som meg, jeg var tidligere HELT flatbrystet grunnet amming. Ble vel aldri sagt noe om hvor mye som skulle bli lagt inn eller hvilken størrelse jeg skulle ha, jeg sa bare til kirurgen at "det der kan du bedre enn meg så jeg regner med du legger inn det som vil passe meg best". Må jo ærlig innrømme at jeg fikk litt bakoversveis da jeg leste på kortet at PK hadde lagt inn 450 cc (over muskel), men etter å ha kommet hjem kan jeg ikke si annet enn at jeg er veldig fornøyd :rødme:
ssm Skrevet 4. desember 2010 #14683 Skrevet 4. desember 2010 Vil gjerne vite hvordan op din går når du er ferdig! Skal op der selv den 26 Jan! Hvem er kirurgen din? Du kan gå inn på www.qvinne.info og skrive inn høyde og hvor mye du veier og se før og etter bilder å der står det også hvor mye de har satt inn! jeg er da 155 cm å 48 kg å kunne Max sette inn 360 over muskelen siden jeg hadde underhudsfett, selvom jeg akuratt ikke fyller en 70a.. Kirurgen sa at 335 og 360 ser bra ut på deg. Men han sa også at når du ligger der så setter de inn 2 forskjellige str så ser dem selv ann hva som ser best ut, så vis jeg sier at eg vil da ha 360 så kan det ende de bare setter inn 335 for det så best ut Ja, jeg kan skrive alt om operasjonen når den er gjennomført! Jeg tror nok at det er Morten H. Haug som er kirurgen min, var ihvertfall han jeg var hos på konsultasjonstime. Hvem er din kirurg? Åja, visste ikke at de satt inn 2 forskjellige str.. Men det er jo bra da:)Jeg har egentlig ikke peiling på størrelse i det hele tatt, så jeg får ta meg en tur på quinne å se om jeg blir litt klokere! takk for tipset:)
frkjeat Skrevet 4. desember 2010 #14684 Skrevet 4. desember 2010 Hei! Har endelig bestemt meg! Skal bestille time til konsultasjon i slutten av mars på forskjellige klinikker i Oslo siden jeg skal dit da, å vil gjennomføre operasjonen til sommeren når jeg har ferie siden jeg ikke vet hvor lenge jeg blir liggende å ha vondt... ;P Men, nå har jeg jo fulgt med på dere en stund, å skal si jeg begynner å føle meg feit! Kan man være får feit til å ta silikon? ;p Bruker 75/80 a, eller.. 80 rundt, men skulle hatt noe mindre enn a til cup siden puppene mine ikke fyller det engang.. Er 164 høy å veier mellom 64-66kg, litt frem og tilbake i mnden.. Er det noen av dere som har ca den str? Å jeg har jo amma, å fått en del strekkmerker på puppene, blir di mindre synlig? Å jeg tenkte jeg skulle fylle opp til en stor C, liten D, hvor mye tror dere jeg trenger? Syns ikke det ser ut som at jeg er atletisk bygd i kroppen, heller ikke spe, kanskje en ting i mellom.. Tenkte jeg skulle bestille meg bher i 75 eller 80 c og d bare får å fylle med risposer å se, å evt ta den med på konsultasjon å så jeg kan vise hva jeg vil ha sånn ca å om jeg kan få sånne. ;p
frkjeat Skrevet 4. desember 2010 #14685 Skrevet 4. desember 2010 Foressten, hvilke klinikker i Oslo anbefaler dere? Tenkte å dra på konsultasjon hos hvertfall 3 før jeg bestemmer meg, å har allerede sett litt på colusseum klinikken... ;p Men det er jo fint å høre litt rundt først
ssm Skrevet 4. desember 2010 #14686 Skrevet 4. desember 2010 Hei! Gratulere med bestemmelsen ang OP! Skjønner godt at du gleder deg, jeg kan fortsatt ikke tro at 3 mnd kan gå så fort og at jeg nå sitter her med nye pupper Ser du er samme høyde og vekt som meg, jeg var tidligere HELT flatbrystet grunnet amming. Ble vel aldri sagt noe om hvor mye som skulle bli lagt inn eller hvilken størrelse jeg skulle ha, jeg sa bare til kirurgen at "det der kan du bedre enn meg så jeg regner med du legger inn det som vil passe meg best". Må jo ærlig innrømme at jeg fikk litt bakoversveis da jeg leste på kortet at PK hadde lagt inn 450 cc (over muskel), men etter å ha kommet hjem kan jeg ikke si annet enn at jeg er veldig fornøyd :rødme: Hei! Takk for det:) Ja, jeg har lest at det er flere som våkner opp med en str som ikke var forventet, men de har jo veldig god peiling på det de driver med da, så de velger nok det som passer best:) Du fikk lagt inn en god del mer enn hva han mener jeg bør ha.. Han sa at 285( eller var det 280?) var det meste jeg kunne legge inn. Kanskje grunnen til at du fikk lagt inn så mye mer var fordi du hadde ammet, for det har ikke jeg. Så bra du ble fornøgd! Håper jeg også blir det
JaneDoe Skrevet 4. desember 2010 #14687 Skrevet 4. desember 2010 Foressten, hvilke klinikker i Oslo anbefaler dere? Tenkte å dra på konsultasjon hos hvertfall 3 før jeg bestemmer meg, å har allerede sett litt på colusseum klinikken... ;p Men det er jo fint å høre litt rundt først Fornebuklinikken anbefaler jeg på det varmeste Men jeg ville valgt en klinikk som har godt rykte OG som jeg føler meg vel på.. JEg var på Colosseum i Oslo også, ikke noe vondt å si om de, men jeg likete kirurgen på Fornebu MYE bedre
Linaa Skrevet 5. desember 2010 #14688 Skrevet 5. desember 2010 Ja, jeg kan skrive alt om operasjonen når den er gjennomført! Jeg tror nok at det er Morten H. Haug som er kirurgen min, var ihvertfall han jeg var hos på konsultasjonstime. Hvem er din kirurg? Åja, visste ikke at de satt inn 2 forskjellige str.. Men det er jo bra da:)Jeg har egentlig ikke peiling på størrelse i det hele tatt, så jeg får ta meg en tur på quinne å se om jeg blir litt klokere! takk for tipset:) Da har vi samme kirurg da gitt! jeg syns det virket som om han hadde bena godt plantet på jorda, har googlet han litt også, hehe! Han har konferanser osv! Så også på før og etter bilder som han hadde gjort det så bra ut! Så tror han er ganske flink! Selvom jeg gleder meg no innmari så er OP min største frykt,, hmf... Men du måå informere meg her hvordan det går!! Jeg må alltid forberede meg en uke i forveien bare for blodprøve, så OP som jeg aldri har gjort så trenger jeg god forbrednings tid!! :D
steinbukkjenta Skrevet 5. desember 2010 #14689 Skrevet 5. desember 2010 Jeg har bestilt time til OP på Nobel clinic 20. des! Kan nesten ikke tro det er sant engang, gleder meg kjempe masse:) Jeg er 178 høy, og veier 60 kg. Bruker 75A (helt flat) og legen mener jeg bør legge inn noe fra 240 - 285(?) under muskelen. Har tenkt en god stund, og kommer frem til at en mellomting på 265 kanskje ville vært best. Er veldig redd for at det skal bli for mye, og se unaturlig ut.. Har dere noen formening? Jeg er ganske lik deg, jeg er 178cm og 63 kg, hadde 70A. Jeg var VELIG påpasselig at jeg ikke skulle ha store pupper, bare pupper som passet til min kropp. Etter å ha sett på masse før og etter bilder av jenter på min str og etter konsultasjon med kirugen, bestemte jeg meg for max 400g. Jeg la over muskel ettersom jeg trener en del. Kirurgen prøvde ut forskjellig str og endte opp med 400g, det var heller ikke plass til mer enn det. I dagene etter OP var jeg veldig redd for at det hadde blitt for mye, men det viste seg å kun være hevelse. Nå e jeg veldig fornøyd med resultatet. Min tanke bak dette var at ingen skulle merke det når jeg har klær på, ettersom jeg bestandig har brukt bh med sånn "silikon" innlegg. Nå er det vell 2 mnd siden OP og ingen andre enn samboeren min har egentlig lagt merke til det. Til og med mammaen min synes det så bra ut. Sjekk www.loveyourlook.com (før og etterbilder)
SummerGirl Skrevet 5. desember 2010 #14690 Skrevet 5. desember 2010 Får mase litt til jeg da.. Noen her som vet hvor lenge man må sove på ryggen? Er temmelig lei av å ligge der på natta, og ikke få sove pga det
JaneDoe Skrevet 5. desember 2010 #14691 Skrevet 5. desember 2010 Får mase litt til jeg da.. Noen her som vet hvor lenge man må sove på ryggen? Er temmelig lei av å ligge der på natta, og ikke få sove pga det Jeg opererte på Fornebu og i mine papirer sto det at man kunne sove på siden samme natta om man ville. Det sa de også.
ssm Skrevet 5. desember 2010 #14692 Skrevet 5. desember 2010 Da har vi samme kirurg da gitt! jeg syns det virket som om han hadde bena godt plantet på jorda, har googlet han litt også, hehe! Han har konferanser osv! Så også på før og etter bilder som han hadde gjort det så bra ut! Så tror han er ganske flink! Selvom jeg gleder meg no innmari så er OP min største frykt,, hmf... Men du måå informere meg her hvordan det går!! Jeg må alltid forberede meg en uke i forveien bare for blodprøve, så OP som jeg aldri har gjort så trenger jeg god forbrednings tid!! :D :D Ja, synes han virket veldig dyktig jeg også! Har ikke sjekket han ut så veldig, men bra du har gjort det, nå ble jeg litt beroliget:)hehe. Jeg gruer meg veldig til operasjonen jeg også! Har aldri blitt operert før, aldri brukket et bein eller sydd, så detta blir første gang jeg ligger på operasjonsstuen! Blodprøve har jeg ikke så veldig angst for..da er det verre med alle de pillene jeg må svelge:/ Klarer så vidt å svelge en liten p-pille, så vet ikke helt åssen det skal gå men! Får prøve å øve litt, selvom jeg ikke har så god tid.. Men ja, jeg skal informere deg om alt så fort jeg orker det etter operasjonen er ferdig :D
ssm Skrevet 5. desember 2010 #14693 Skrevet 5. desember 2010 Jeg er ganske lik deg, jeg er 178cm og 63 kg, hadde 70A. Jeg var VELIG påpasselig at jeg ikke skulle ha store pupper, bare pupper som passet til min kropp. Etter å ha sett på masse før og etter bilder av jenter på min str og etter konsultasjon med kirugen, bestemte jeg meg for max 400g. Jeg la over muskel ettersom jeg trener en del. Kirurgen prøvde ut forskjellig str og endte opp med 400g, det var heller ikke plass til mer enn det. I dagene etter OP var jeg veldig redd for at det hadde blitt for mye, men det viste seg å kun være hevelse. Nå e jeg veldig fornøyd med resultatet. Min tanke bak dette var at ingen skulle merke det når jeg har klær på, ettersom jeg bestandig har brukt bh med sånn "silikon" innlegg. Nå er det vell 2 mnd siden OP og ingen andre enn samboeren min har egentlig lagt merke til det. Til og med mammaen min synes det så bra ut. Sjekk www.loveyourlook.com (før og etterbilder) Så bra du ble fornøgd! Du fikk lagt inne en del mer enn hva kirurgen min mener jeg bør ha, for jeg har bare muligheten til å velge mellom 240-280, men du hadde nok litt mer brystvev enn meg vil jeg tro.. Nå virket 280 veldig lite plutselig (hehe), men han vet nok best, så håper jeg bare resultatet blir bra, og at jeg blir like fornøgd som deg! takk for tipset, skal sjekke ut siden!
ssm Skrevet 5. desember 2010 #14694 Skrevet 5. desember 2010 Det er en ting jeg lurer litt på.. Det står i mappen jeg fikk fra klinikken at man ikke bør drikke store mengder alkohol 2 uker før OP dagen. Jeg er blitt bedt i min venninnes bursdag 17.des og jeg skal opereres den 20.des.. Hva menes med store mengder alkohol? Noen som vet om det er farlig å ta seg 2 glass vin f.eks? Er jo bare noen dager etter bursdagen jeg skal opereres, og er litt redd for at det kan skape problemer.. Kan selvfølgelig ringe til klinikken å forhøre meg om dette, men er jo like greit å spørre her nå som jeg har blitt medlem hvis det er noen som vet mer enn meg angående dette
steinbukkjenta Skrevet 6. desember 2010 #14695 Skrevet 6. desember 2010 Det er en ting jeg lurer litt på.. Det står i mappen jeg fikk fra klinikken at man ikke bør drikke store mengder alkohol 2 uker før OP dagen. Jeg er blitt bedt i min venninnes bursdag 17.des og jeg skal opereres den 20.des.. Hva menes med store mengder alkohol? Noen som vet om det er farlig å ta seg 2 glass vin f.eks? Er jo bare noen dager etter bursdagen jeg skal opereres, og er litt redd for at det kan skape problemer.. Kan selvfølgelig ringe til klinikken å forhøre meg om dette, men er jo like greit å spørre her nå som jeg har blitt medlem hvis det er noen som vet mer enn meg angående dette "Alkoholforbudet" er nok gitt ettersom alkohol er blodfortynnende. Det er at samme grunn man ikke skal innta visse tabletter - paracet ol.
Mirri Skrevet 6. desember 2010 #14696 Skrevet 6. desember 2010 Vurderte faktisk å dra fra tromsø til oslo kun pga kapsel garantien, men alt ble enkelst av å gjøre op her oppe i nord. Det er jo en ekstra trygghet å vite at de bytter protesene dersom man skulle være max uheldig å få kapsel. Jeg er jo selv fra nord og vurderte å dra opp til Tromsø å gjøre det, om jeg skulle flytte hjem igjen, så var jeg nær klinikken liksom men endte nå opp at jeg gjor det her nede, mest pga garantien, og at det er nærmere enn Tromsø
Mirri Skrevet 6. desember 2010 #14697 Skrevet 6. desember 2010 Får mase litt til jeg da.. Noen her som vet hvor lenge man må sove på ryggen? Er temmelig lei av å ligge der på natta, og ikke få sove pga det Jeg var også temmelig lei og sliten av å sove på ryggen. Jeg prøvde meg frem hver natt for å se hva jeg greide, så etter ca 5-6 dager klarte jeg å sove på sidene. Tror ikke det tok så lang tid etter det igjen før jeg klarte å sove på mage Jeg liker best å sove på magen, så det var et mareritt å sove på ryggen de 5 dagene
Mirri Skrevet 6. desember 2010 #14698 Skrevet 6. desember 2010 Nå har jeg klart å komme over noe jeg har SÅ lyst på, nemlig "Miraculous push-up bra" fra Victoria Secrets! Man får DE puppene av den altså!! nesten sånn at jeg ikke hadde trengt en operasjon om jeg hadde hatt en sånn bh Og jeg syns jo fortsatt at puppene mine er for små, så jeg har kjempe kjempe kjempe lyst på en sånn en!!! Så jeg lurer på, er det noen som vet hvor man kan få kjøpt denne???? Vil helst kjøpe den i en butikk i Norge, eller bestille den fra en norsk nettside! Er enklere å sende i retur osv om jeg har kjøpt den i Norge.
SummerGirl Skrevet 6. desember 2010 #14699 Skrevet 6. desember 2010 Takk for svar fra både Mirri og JaneDoe! Snille folk her Skal sakte men sikker prøve å sove på siden/magen fra nå av! Er så redd for å gjøre noe feil vettu Tror jeg leste laaangt bak i denne tråden for en stund siden, at det var en venninne til ei som hadde sove på siden og fått skjeve pupper Syns dette virka litt rart :klø: men kan jo aldri være sikker Gratulerer forresten puppene mine med 3 ukers dag i dag! Skal skifte teip for første gang selv.. eller det vil si, samboeren min har fått den heldige jobben, blir spennende å se hvordan det går!
SummerGirl Skrevet 6. desember 2010 #14700 Skrevet 6. desember 2010 Nå har jeg klart å komme over noe jeg har SÅ lyst på, nemlig "Miraculous push-up bra" fra Victoria Secrets! Man får DE puppene av den altså!! nesten sånn at jeg ikke hadde trengt en operasjon om jeg hadde hatt en sånn bh Og jeg syns jo fortsatt at puppene mine er for små, så jeg har kjempe kjempe kjempe lyst på en sånn en!!! Så jeg lurer på, er det noen som vet hvor man kan få kjøpt denne???? Vil helst kjøpe den i en butikk i Norge, eller bestille den fra en norsk nettside! Er enklere å sende i retur osv om jeg har kjøpt den i Norge. Wow! Tok en tur innom siden.. det er hva man kaller seriøs kløft Er jo helt i hundre nå etter å kjøpe nytt undertøy! Særlig etter at jeg fant ut at jeg kan bruke vanlig bh etter kun 6 uker Føler jeg kun sitter å sikler på bher og bikinier hele tiden
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå