Mirri Skrevet 2. desember 2010 #14661 Skrevet 2. desember 2010 Livstidgaranti er det på alle proteser fra eurosilicone - http://www.eurosilicone.com/warranty.html. Vet ikke om det er de som er de vanligste, men vet en del bruker disse. Den type garanti er ikke noe man betaler ekstra for. Mulig jeg misforstår, men hørtes ut om livstidsgarantien var noe du fikk i tillegg. Kapsel-garanti derimot er det ikke så mange klinikker som har. Jeg er glad Fornebuklinikken har kapsel-garanti, at om man får det innen 5 år, kraftig kapsel da, så bytter de det uten ekstra kostnader
loxodonta Skrevet 2. desember 2010 #14662 Skrevet 2. desember 2010 Dette fikk jeg i mail fra Klinikk Stavanger når jeg spurte om pris: "Vi har jo to typer proteser som jeg fortalte deg. Den ene koster 25 000,- Denne er det 10 års garanti på. den andre koster 30 000,-: Denne er det skriflig livstidsgaranti på." Den med 10 års garanti må man som oftes bytte er 10-15 år pga slitasje. Den andre trenger man aldri å bytte, hvis man da ikke får hard kapselering eller andre komplikasjoner. Aner ikke noe om hva slags "merke" de er Hm... jeg har eurosilicon, med livstidsgaranti som de sier. Trodde de ikke brukte de andre "gamle" protesene lenger jeg..? Jeg betalte forresten også 30000, med narkose. Det er vel ingen klinikker som har kapselgarantier utover de 5 første åra?
lilleville85 Skrevet 2. desember 2010 #14663 Skrevet 2. desember 2010 Hm... jeg har eurosilicon, med livstidsgaranti som de sier. Trodde de ikke brukte de andre "gamle" protesene lenger jeg..? Jeg betalte forresten også 30000, med narkose. Det er vel ingen klinikker som har kapselgarantier utover de 5 første åra? Tror ikke det er noe kapselgaranti på de jeg skal ha. Hvor var det du opererte?
steinbukkjenta Skrevet 2. desember 2010 #14664 Skrevet 2. desember 2010 Dette fikk jeg i mail fra Klinikk Stavanger når jeg spurte om pris: "Vi har jo to typer proteser som jeg fortalte deg. Den ene koster 25 000,- Denne er det 10 års garanti på. den andre koster 30 000,-: Denne er det skriflig livstidsgaranti på." Den med 10 års garanti må man som oftes bytte er 10-15 år pga slitasje. Den andre trenger man aldri å bytte, hvis man da ikke får hard kapselering eller andre komplikasjoner. Aner ikke noe om hva slags "merke" de er Ok, jeg opererte inn eurosilicone proteser (livstidsgaranti) i narkose, betalte "kun" 29 000kr for det på tromsø private sykehus, men det er vell store prisforskjeller fra klinikk til klinikk.
hanidala Skrevet 2. desember 2010 #14665 Skrevet 2. desember 2010 Da var jeg ferdig!!!!! Kort sammendrag: Kom til klinikken halv 8, inn til samtale litt før kl 8. Lå på bordet ca kvart over. Behagelig men svært bestemt dame ordnet en hel masse, følte meg litt overkjørt av henne...... Kom inn en litt roligere anestesilege som satt narkose, og et halvt minutt senere var jeg borte. Våknet opp, trøtt og litt svimmel, men ikke kvalm. Lett sviende smerte på begge bryst. Viste seg at de hadde lagt inn 450 cc, medium profil, soft cohesive. Måtte bytte BH ganske snart da den jeg hadde på strammet noe helt jævlig under puppene. Fikk to glass pepsi(og gjett om det smakte!!!), sovnet litt igjen og deretter var PK innom 2 ganger for å snakke med meg. Ble hentet kvart på 2, så jeg var der i nøyaktig 6 timer. Føler meg lett sløv og det svir i puppene, men alt i alt kjennes det bedre ut enn ventet.
steinbukkjenta Skrevet 3. desember 2010 #14666 Skrevet 3. desember 2010 Jeg er glad Fornebuklinikken har kapsel-garanti, at om man får det innen 5 år, kraftig kapsel da, så bytter de det uten ekstra kostnader Vurderte faktisk å dra fra tromsø til oslo kun pga kapsel garantien, men alt ble enkelst av å gjøre op her oppe i nord. Det er jo en ekstra trygghet å vite at de bytter protesene dersom man skulle være max uheldig å få kapsel.
Linaa Skrevet 3. desember 2010 #14667 Skrevet 3. desember 2010 Har noen noe å si om nobel clinic i Oslo? Har bestilt time til OP slutten av januar. Jeg er 155 og veier 48 kg. Skal sette inn over brystmuskelen for har litt underhudsfett fra før, bruker bare 70a og skal legge inn 360 ml, blir det for mye? Vil ikke ha kanter, sånn at det ser ut som om noen har lagt to meloner der..
lilleville85 Skrevet 3. desember 2010 #14668 Skrevet 3. desember 2010 Har noen noe å si om nobel clinic i Oslo? Har bestilt time til OP slutten av januar. Jeg er 155 og veier 48 kg. Skal sette inn over brystmuskelen for har litt underhudsfett fra før, bruker bare 70a og skal legge inn 360 ml, blir det for mye? Vil ikke ha kanter, sånn at det ser ut som om noen har lagt to meloner der.. Om det blir mye eller ikke er veldig vanskelig å si, kommer helt an på kroppsbyggningen din. Du kan jo gå inn på http://www.breastimplants411.com/dbii/gallery.asp#results og se på før/etter bilder der. Der kan du også legge inn vekt og høyde for å finne bilder av andre som har ca samme mål som deg. Det er hvertfall en liten pekepinn på hva du kan vente deg...
Vianne Skrevet 3. desember 2010 #14669 Skrevet 3. desember 2010 Var på kontroll hos en dame med mørkt hår.. Kan jeg spør hvem som oppererte deg? jeg hadde Dr. Rosenberg. Tror nok jeg kommer til å bruke sportsbh, eller spileløs bh en god stund etter de 6 ukene.. så heller bruke push up når jeg skal ut eller noe. Gleder meg bare utrolig til å få av dette båndet! Nedpressbånd tror jeg det heter.. må du bruke det? Skal ha det på meg i 4 uker.. helt forferdelig! Nå fikk jeg et tips sist jeg var på kontroll.. høres litt rart ut, men har singlet under, så båndet, så bhen over der igjen.. Ser jo helt forferdelig ut! men får ikke like vondt av det Hmmm..., var så sikker på at jeg hadde svart deg. Jeg var hos Dr. Bugge, ba spesielt om han. Jeg hadde også nedpressbånd, men var lite hoven, så jeg slapp å ha det så lenge på. Var ille nok da jeg måtte. Gikk også med det utenpå. Hadde veldig stikninger i stingene, så innimellom tok jeg meg små pauser. Fikk også beskjed at jeg kunne løsne på det etterhvert (jeg trodde jeg måtte ha det like stramt hele tiden..) Har du under muskel?
loxodonta Skrevet 3. desember 2010 #14670 Skrevet 3. desember 2010 (endret) Tror ikke det er noe kapselgaranti på de jeg skal ha. Hvor var det du opererte? Jeg opererte på Nobel Clinic. Uannsett er det verdt å sjekke ut garantiene klinikkene har. Nobel Clinic har 5 års "kapselgaranti". (Lurer uannsett på hvor ofte det skjer, at de bytter ut innen det har gått 5 år...? Sier jo de er tilbakeholdne med å anbefale å skifte ut, da det med stor sannsynlighet vil komme igjen). Viss jeg ikke husker feil, så bortfaller garantien ved graviditet, mens hos Fornebuklinikken gjelder den da også. Aner ikke hvordan garantien er andre steder. Har noen noe å si om nobel clinic i Oslo? Har bestilt time til OP slutten av januar. Jeg er 155 og veier 48 kg. Skal sette inn over brystmuskelen for har litt underhudsfett fra før, bruker bare 70a og skal legge inn 360 ml, blir det for mye? Vil ikke ha kanter, sånn at det ser ut som om noen har lagt to meloner der.. Jeg ble operert på Nobel i Oslo, og syns de var flinke. Der er de vel alle spesialister innen plastisk kirurgi. Eneste jeg syns hu dama i resepsjonen var frekk Haha! Fatter ikke hvorfor, det var det eneste som ga et dårlig inntrykk. Trodde kanskje de valgte under muskelen jeg, for å unngå kant/rippling når man er så liten. Ellers er det vanskelig å si med størrelser... har du testet med ris/geleposer? Endret 3. desember 2010 av loxodonta
loxodonta Skrevet 3. desember 2010 #14671 Skrevet 3. desember 2010 (endret) Hanidala- gratulerer med pupper!! Hvordan går det med deg nå? Hørtes igrunn ut som det gikk fint etterpå Forresten, har du fått kikka på de eller? Fornøyd? Endret 3. desember 2010 av loxodonta
SummerGirl Skrevet 3. desember 2010 #14672 Skrevet 3. desember 2010 Hmmm..., var så sikker på at jeg hadde svart deg. Jeg var hos Dr. Bugge, ba spesielt om han. Jeg hadde også nedpressbånd, men var lite hoven, så jeg slapp å ha det så lenge på. Var ille nok da jeg måtte. Gikk også med det utenpå. Hadde veldig stikninger i stingene, så innimellom tok jeg meg små pauser. Fikk også beskjed at jeg kunne løsne på det etterhvert (jeg trodde jeg måtte ha det like stramt hele tiden..) Har du under muskel? Ja, har 410, og 325 under muskel. Hadde en del forskjell på brystene, så endelig har de blitt så godt som like. Tror ikke jeg kunne fått bedre resultat Noen som vet hvor lenge man må sove på ryggen forresten?
SummerGirl Skrevet 3. desember 2010 #14673 Skrevet 3. desember 2010 SummerGirl Jeg er glad på dine vegne som får bruke hvilken bh du vil etter 6 uker. Jeg er nå i uke 10 og må fortsatt gå med enten sportsbh eller spileløs bh, og får ikke bruke det før det er gått 6 MÅNEDER. Jeg fatter altså ikke hvorfor noen får beskjed om 6 uker og andre 6 måneder. Det er jo ikke som vi er forskjellige. Bunn i grunn så er vi jo helt like! Så jeg skjønner ikke hva greia er altså :S Jeg holder på å krepere, vil bare gå i push up hele tiden.. det har vel kanskje også litt med det å gjøre at jeg syns de er for små enda! Men jeg sammenlignet før- og etterbilder igår, og FYYY F*** sier jeg bare. Det var en synlig forskjell ja merkelig at jeg ikke klarer å se det UTEN å ha førbildet foran meg Uff det skal ikke være lett Er også glad for at jeg med "lov" kan ta på en vanlig bh etter kun 6 uker.. er bare så redd for å gjøre feil vettu.. Selv om hun jeg var på kontroll hos sa 6 uker.. så, vel.. stoler jeg liksom ikke 100 % på det! Er nesten sånn at jeg vil høre det fra legen som oppererte meg eller noe.. for sto jo noe annet i papirene jeg fikk før op, og så har jeg jo lest her at alle får beskjed om 6 mnd. Men hva er det egentlig som er grunnen tror dere, til at noen må vente 6 mnd? At puppene ikke får støtte med vanlig bh, eller at arrene ikke skal bli påvirket av spilene? Blir litt surr i hode jeg altså :klø:
Cixi Skrevet 3. desember 2010 #14674 Skrevet 3. desember 2010 At man ikke skal bruke BH med spiler de første 6 mnd er for å ikke belaste arrene, og at man ikke skal bruke pushup er fordi det kan føre implantatet ut av posisjon. Det er sikkert greiest å vente mer enn 6 uker siden de fleste andre får beskjed om å vente 6 mnd - hva med en mellomting?
SummerGirl Skrevet 3. desember 2010 #14675 Skrevet 3. desember 2010 At man ikke skal bruke BH med spiler de første 6 mnd er for å ikke belaste arrene, og at man ikke skal bruke pushup er fordi det kan føre implantatet ut av posisjon. Det er sikkert greiest å vente mer enn 6 uker siden de fleste andre får beskjed om å vente 6 mnd - hva med en mellomting? Ja, kommer nok til å bruke mest bh uten spiler! Tenker at pushup vil bli brukt når jeg skal ut, eller til noe spes. Bedre å være forsiktig
hanidala Skrevet 3. desember 2010 #14676 Skrevet 3. desember 2010 Hanidala- gratulerer med pupper!! Hvordan går det med deg nå? Hørtes igrunn ut som det gikk fint etterpå Forresten, har du fått kikka på de eller? Fornøyd? Takker og bukker Er litt redusert fortsatt, men skulle vel bare mangle Lå henslengt på sofaen isted og plutselig kommer det fra samboeren min: "steike for noen pupper du har fått deg!" Har ikke sett på dem uten BH enda, men skal gjøre det ikveld.... Når er det hevelsen bruker å gå ned og de blir litt mer "normale"?
loxodonta Skrevet 3. desember 2010 #14677 Skrevet 3. desember 2010 Takker og bukker Er litt redusert fortsatt, men skulle vel bare mangle Lå henslengt på sofaen isted og plutselig kommer det fra samboeren min: "steike for noen pupper du har fått deg!" Har ikke sett på dem uten BH enda, men skal gjøre det ikveld.... Når er det hevelsen bruker å gå ned og de blir litt mer "normale"? Hm, nå husker jeg ikke helt da... men mine var veldig opphovna, ivertfall en uke. Jeg gikk med nedpressbånd og da, som gjorde følelsen enda verre Ellers husker jeg at jeg syns det gikk en tid før de så "vanlige" ut, en liten måned kanskje. Og de har forandret seg hele tiden. Men jeg syns de blir bare finere og finere :rødme:
hanidala Skrevet 4. desember 2010 #14678 Skrevet 4. desember 2010 Regner med at "skvulpelyder" og lignende er normalt? Høres og kjennes ut som luftbobler noen gang, andre gang som væske.....
loxodonta Skrevet 4. desember 2010 #14679 Skrevet 4. desember 2010 Regner med at "skvulpelyder" og lignende er normalt? Høres og kjennes ut som luftbobler noen gang, andre gang som væske..... Det er nok fullstendig normalt! Husker det også stod i papirene mine. Mine "klukket" liksom av og til, skvulpet så bare det. Nesten litt småflaut av og til, det var så høy lyd Snart gror de, så da er det ingen luft som kan skyves rundt.
ssm Skrevet 4. desember 2010 #14680 Skrevet 4. desember 2010 Jeg har bestilt time til OP på Nobel clinic 20. des! Kan nesten ikke tro det er sant engang, gleder meg kjempe masse:) Jeg er 178 høy, og veier 60 kg. Bruker 75A (helt flat) og legen mener jeg bør legge inn noe fra 240 - 285(?) under muskelen. Har tenkt en god stund, og kommer frem til at en mellomting på 265 kanskje ville vært best. Er veldig redd for at det skal bli for mye, og se unaturlig ut.. Har dere noen formening?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå