Cixi Skrevet 28. november 2010 #14621 Skrevet 28. november 2010 Takk for svar vedr. stramming av brystmuskelen. Jeg har egentlig kommet frem til at det vil være en viss bevegelse i protesen. Grunnen til at jeg spurte var dels fordi jeg lurer på hvor vanlig dette er, og dels hvor mye protesene flytter seg og hvor mye man kan regne med som "normalt". Med fare for å skape hysteri linker jeg til to svenske blogger hvor jentene er usikre på om de kan leve med det eller om de skal flytte protesen over muskel. Jeg gjør dette mest for at vi som har operert kan se at dette er ganske vanlig, og at det ikke nødvendigvis endrer seg selv om man gjennomgår operasjonen på nytt, ref. de som har protesene over muskel. Takker så mye for alle gode innlegg i denne tråden, det har vært til stor hjelp for min del! Jag och mina bröst Just tits
JaneDoe Skrevet 28. november 2010 #14622 Skrevet 28. november 2010 Takk for svar vedr. stramming av brystmuskelen. Jeg har egentlig kommet frem til at det vil være en viss bevegelse i protesen. Grunnen til at jeg spurte var dels fordi jeg lurer på hvor vanlig dette er, og dels hvor mye protesene flytter seg og hvor mye man kan regne med som "normalt". Med fare for å skape hysteri linker jeg til to svenske blogger hvor jentene er usikre på om de kan leve med det eller om de skal flytte protesen over muskel. Jeg gjør dette mest for at vi som har operert kan se at dette er ganske vanlig, og at det ikke nødvendigvis endrer seg selv om man gjennomgår operasjonen på nytt, ref. de som har protesene over muskel. Takker så mye for alle gode innlegg i denne tråden, det har vært til stor hjelp for min del! Jag och mina bröst Just tits Jeg har under muskel.. Mine flytter seg litt utover på en måte Men ikke noe som er sjenerende. De ser omtrent ut som de gjør når jeg ikke strammer, bare litt flatere på en måte.
hanidala Skrevet 29. november 2010 #14623 Skrevet 29. november 2010 Melder meg på forumet her! Har lest de 50 første og de 100 siste sidene, heeeeelt firkanta i øya nå. Skal operere på torsdag, bestilte time i september. Og fant dette forumet først igår skulle sett det før! Anyways, litt om meg og mitt: Er som sagt bare noen få dager igjen nå, gleder meg som en unge!!!! Har bestemt meg for å legge over muskel(var sikker på det på forhånd, og kom til en klinikk hvor det er den mest vanlige praksisen). Men er forferdelig usikker på størrelse! Jeg er 177 høy og veier 59 kg. Ganske bred over skuldrene/ryggen. Har ammet ett barn, så nå er puppene pannekakeflat..... *sukk* De har vært oppe i 75 D uten helt å fylle cup'en skikkelig, så jeg sa til kirurgen at en full C/liten D var sikkert det jeg ville ha. Men etter å ha trasket rundt med masse risposer og sportsBH'er i div størrelser syns jeg en 75 C er lite Har sett bildene til JaneDoe, og må ærlig innrømme at det er litt mer på den skalaen jeg er ute etter. Kan jeg ringe klinikken i morra og spørre om de har større på lager? Regner med de har det men tenk hvis ikke.... Blir man respektert hvis man sier at de må legge inn så mye som det er plass til??? Har en god del løshud, men likevel så henger de merkelig nok ikke. Kirurgen nevnte at det var bra for da hadde jeg god plass og resultatet kom til å bli kjempefint. Håper på svar, er så spent på torsdag, fatter ikke hvordan tre måneder kunne gå så fort og de siste dagene så innmari sakte
Avalon Skrevet 29. november 2010 #14624 Skrevet 29. november 2010 Melder meg på forumet her! Har lest de 50 første og de 100 siste sidene, heeeeelt firkanta i øya nå. Skal operere på torsdag, bestilte time i september. Og fant dette forumet først igår skulle sett det før! Anyways, litt om meg og mitt: Er som sagt bare noen få dager igjen nå, gleder meg som en unge!!!! Har bestemt meg for å legge over muskel(var sikker på det på forhånd, og kom til en klinikk hvor det er den mest vanlige praksisen). Men er forferdelig usikker på størrelse! Jeg er 177 høy og veier 59 kg. Ganske bred over skuldrene/ryggen. Har ammet ett barn, så nå er puppene pannekakeflat..... *sukk* De har vært oppe i 75 D uten helt å fylle cup'en skikkelig, så jeg sa til kirurgen at en full C/liten D var sikkert det jeg ville ha. Men etter å ha trasket rundt med masse risposer og sportsBH'er i div størrelser syns jeg en 75 C er lite Har sett bildene til JaneDoe, og må ærlig innrømme at det er litt mer på den skalaen jeg er ute etter. Kan jeg ringe klinikken i morra og spørre om de har større på lager? Regner med de har det men tenk hvis ikke.... Blir man respektert hvis man sier at de må legge inn så mye som det er plass til??? Har en god del løshud, men likevel så henger de merkelig nok ikke. Kirurgen nevnte at det var bra for da hadde jeg god plass og resultatet kom til å bli kjempefint. Håper på svar, er så spent på torsdag, fatter ikke hvordan tre måneder kunne gå så fort og de siste dagene så innmari sakte Klinikken vil ikke heise opp øyenbrynene om du ber dem og å legge inn det det er plass til. Og hva andre folk angår så vet vel ikke de hvor mye det er plass til og ikke
Kjubi Skrevet 29. november 2010 #14625 Skrevet 29. november 2010 Melder meg på forumet her! Har lest de 50 første og de 100 siste sidene, heeeeelt firkanta i øya nå. Skal operere på torsdag, bestilte time i september. Og fant dette forumet først igår skulle sett det før! Anyways, litt om meg og mitt: Er som sagt bare noen få dager igjen nå, gleder meg som en unge!!!! Har bestemt meg for å legge over muskel(var sikker på det på forhånd, og kom til en klinikk hvor det er den mest vanlige praksisen). Men er forferdelig usikker på størrelse! Jeg er 177 høy og veier 59 kg. Ganske bred over skuldrene/ryggen. Har ammet ett barn, så nå er puppene pannekakeflat..... *sukk* De har vært oppe i 75 D uten helt å fylle cup'en skikkelig, så jeg sa til kirurgen at en full C/liten D var sikkert det jeg ville ha. Men etter å ha trasket rundt med masse risposer og sportsBH'er i div størrelser syns jeg en 75 C er lite Har sett bildene til JaneDoe, og må ærlig innrømme at det er litt mer på den skalaen jeg er ute etter. Kan jeg ringe klinikken i morra og spørre om de har større på lager? Regner med de har det men tenk hvis ikke.... Blir man respektert hvis man sier at de må legge inn så mye som det er plass til??? Har en god del løshud, men likevel så henger de merkelig nok ikke. Kirurgen nevnte at det var bra for da hadde jeg god plass og resultatet kom til å bli kjempefint. Håper på svar, er så spent på torsdag, fatter ikke hvordan tre måneder kunne gå så fort og de siste dagene så innmari sakte Jeg husker jeg også fikk ca. samme prat som deg, siden jeg hadde litt pupper/hud der fra før kom resultatet til å bli kjempepent. Og hun ville legge inn 200 cc, maks 275 cc. 300 cc var aaaltfor mye for lille meg. Og på operasjonsdagen hadde vi nok en prat før vi satt i gang, da sa jeg at jeg var absolutt ikke redd for at det skulle bli for stort, men at jeg var livredd for at det skulle bli for lite, og at hun skulle ta utgangspunkt i det. Jeg hadde skaffet meg egen sportsbh fra "Shock Absorber" siden Triumph bare lager fra 75 og oppover med stor cup. Viste fram denne til kirurgen, den var i 70E, men jeg sa at jeg kjøpte den i så stor cup for å være sikker på å ha stor nok etter operasjonen. Da jeg våknet fra narkosen var det eneste jeg snøvla ca. 800 ganger "hvor mye ble det?". Da fikk jeg vite at det ble 300 likevel. Og forloveden min som satt og ventet ute i venterommet fortalte i ettertid at kirurgen hadde kommet ut til han og sagt at når hun hadde operert meg ferdig og skulle ta på meg sportsbhen var hun kjemperedd for at hun hadde lagt inn for lite, men siden sportsbhen satt som et skudd over den nye kassa ble hun betrygget. Og det stemmer at jeg var kjempefornøyd inni meg da jeg så ned på de nye puppene og fikk høre hvor mange gram jeg fikk. Av en eller annen grunn har det tallet utrolig mye å si for hvordan man psykisk er innstilt på alt. Men ja, du har vel sett bildene mine også. Og jeg synes de er perfekt str. uten klær, er puppeblind og livredd for at jeg har tatt for lite. Men, ha i bakhodet, at jo større implantater du tar i forhold til kroppen din, jo fortere strekkes huden og får heng. Selv om jeg selv innbiller meg at jeg skulle ønske de var større, men da tror jeg helt ærlig det ville sett dumt ut i bikini og vanlig singlet. Og nå ligger jeg på en str. 65G/65H i Change sine str. Dette tilsvarer vel 75E-isj hvis man sammenligner cup. Og det som er ennå mer viktig er at hvor mange gram som legges inn blir forskjellig fra person til person. Jeg og JaneDoe har forskjellige proteser med forskjellige str. Og likevel har vi ganske lik str. på våre. Jeg har 300 cc medium profil, hun har 450 cc ekstra høy profil. Så pass på å ta utgangspunkt i din egen kropp og anatomi. Du er litt høyere enn meg, da jeg er bare 165 høy og 49 kg, så da tipper jeg du lett kan legge inn en del gram mer enn meg uten at det ser unaturlig ut Er utrolig glad på dine vegne! Masse, masse lykke til! Og du er heldig som fant forumet her før op. Jeg fant det ikke før like etter, og jeg vet jeg ville hatt mer på hjertet før op ang. hva slags størrelse jeg ville ha hvis jeg hadde lest her først!
Mirri Skrevet 29. november 2010 #14626 Skrevet 29. november 2010 Jo kanskje, tror det er hun som er butikksjef. Hun er iallefall liten og blond, men hun var ikke så gammel. Synes også at mange av de unge også er ganske grettne. Når jeg tenker meg om har jeg truffet på kun to stk der som har vært blide og behjelplige... hun første jeg traff har jeg ikke sett der siden.. :/ ja samme her :/
hanidala Skrevet 29. november 2010 #14627 Skrevet 29. november 2010 Jeg husker jeg også fikk ca. samme prat som deg, siden jeg hadde litt pupper/hud der fra før kom resultatet til å bli kjempepent. Og hun ville legge inn 200 cc, maks 275 cc. 300 cc var aaaltfor mye for lille meg. Og på operasjonsdagen hadde vi nok en prat før vi satt i gang, da sa jeg at jeg var absolutt ikke redd for at det skulle bli for stort, men at jeg var livredd for at det skulle bli for lite, og at hun skulle ta utgangspunkt i det. Jeg hadde skaffet meg egen sportsbh fra "Shock Absorber" siden Triumph bare lager fra 75 og oppover med stor cup. Viste fram denne til kirurgen, den var i 70E, men jeg sa at jeg kjøpte den i så stor cup for å være sikker på å ha stor nok etter operasjonen. Da jeg våknet fra narkosen var det eneste jeg snøvla ca. 800 ganger "hvor mye ble det?". Da fikk jeg vite at det ble 300 likevel. Og forloveden min som satt og ventet ute i venterommet fortalte i ettertid at kirurgen hadde kommet ut til han og sagt at når hun hadde operert meg ferdig og skulle ta på meg sportsbhen var hun kjemperedd for at hun hadde lagt inn for lite, men siden sportsbhen satt som et skudd over den nye kassa ble hun betrygget. Og det stemmer at jeg var kjempefornøyd inni meg da jeg så ned på de nye puppene og fikk høre hvor mange gram jeg fikk. Av en eller annen grunn har det tallet utrolig mye å si for hvordan man psykisk er innstilt på alt. Men ja, du har vel sett bildene mine også. Og jeg synes de er perfekt str. uten klær, er puppeblind og livredd for at jeg har tatt for lite. Men, ha i bakhodet, at jo større implantater du tar i forhold til kroppen din, jo fortere strekkes huden og får heng. Selv om jeg selv innbiller meg at jeg skulle ønske de var større, men da tror jeg helt ærlig det ville sett dumt ut i bikini og vanlig singlet. Og nå ligger jeg på en str. 65G/65H i Change sine str. Dette tilsvarer vel 75E-isj hvis man sammenligner cup. Og det som er ennå mer viktig er at hvor mange gram som legges inn blir forskjellig fra person til person. Jeg og JaneDoe har forskjellige proteser med forskjellige str. Og likevel har vi ganske lik str. på våre. Jeg har 300 cc medium profil, hun har 450 cc ekstra høy profil. Så pass på å ta utgangspunkt i din egen kropp og anatomi. Du er litt høyere enn meg, da jeg er bare 165 høy og 49 kg, så da tipper jeg du lett kan legge inn en del gram mer enn meg uten at det ser unaturlig ut Er utrolig glad på dine vegne! Masse, masse lykke til! Og du er heldig som fant forumet her før op. Jeg fant det ikke før like etter, og jeg vet jeg ville hatt mer på hjertet før op ang. hva slags størrelse jeg ville ha hvis jeg hadde lest her først! Det jeg mener er ikke eksakt hvor mange gram jeg skal legge inn, men hvilken størrelse jeg ender opp med tilslutt. Dvs BH-størrelse. Tenkte at en full c-liten d kanskje var mer enn nok men følte det IKKE slik da jeg gikk rundt med de hersens risposene. Synes jo omtrent ikke med klær på! Og en annen ting, hvilken størrelse skal jeg kjøpe sportsBH'en i? Bør jeg ha med fler i forskjellige størrelser?? Er 73 cm rett under brystet, så havner akkurat mellom 70 og 75(men bruker stortsett bare 75), men hva med cupstørrelse på sportsBH? La oss si at jeg ønsker 75E som sluttresultat, holder det da med en i D-cup siden den skal stramme eller bør den være større pga hevelser og lignende?
Kjubi Skrevet 29. november 2010 #14628 Skrevet 29. november 2010 Jeg ville kjøpt sportsbhen i 70 rundt, og deretter kjøpt en sånn ekstradel man kan sette på for å få flere hakk hvis den blir for stram mens du er hoven o.l. Det gjorde hvert fall jeg. Den vil jo utvide seg litt etter hvert også i løpet av de ukene man går med den døgnet rundt, da er det greit at det ikke ender opp med å bli for stort og ikke gi den støtten du trenger. Da vil nok skuldrene dine lide. Cupmessig i sportsbhen tror jeg du bør gå for E framfor D, for like etter operasjonen er puppene større enn det endelige resultatet vil bli pga. hevelse og at de sitter litt høyere opp. Min sportsbh var nesten for liten like etter operasjonen, men passer perfekt nå. Og jeg opplevde at det var meget ubehagelig at det føltes for stramt, da huden er øm og sår etter operasjonen. Men om du tenker 75E, så må du huske at i 70-omkrets tilsvarer dette en F-cup Men dette er mitt synspunkt ut i fra mine erfaringer. Jeg trodde 70E var kjempemye å gå på, men opplevde at det var bare såvidt det holdt Men det var vanskelig å finne sportsbh i denne størrelsen, for triumph lager ikke noe i disse størrelsene. Derfor anbefaler jeg Shock Absorber, disse er de som er testvinnere når det kommer til sportsbher på markedet også, og er laget for de med større byste, så de er ekstreme på støtte. Min kosta 599,-, men var jommen meg verdt det!
hanidala Skrevet 29. november 2010 #14629 Skrevet 29. november 2010 Utrolig vanskelig å finne med knepping foran.... Og på Reimers i Trheim har de ikke 70 i større enn C. Burde jo absolutt tenkt på dette liiiiitt tidligere slik at jeg kunne bestilt på nettet, men sånn går no dagan. Plutselig var det under en uke igjen og DA kom alle tankene. Før den tid har jeg bare jobbet som en gal slik at tiden skulle gå fortest mulig. Målte som sagt med målebånd tidligere idag, kom fram til 72 cm under bryst og 74 cm over brystvortene..... Jadda!
Kjubi Skrevet 29. november 2010 #14630 Skrevet 29. november 2010 Utrolig vanskelig å finne med knepping foran.... Og på Reimers i Trheim har de ikke 70 i større enn C. Burde jo absolutt tenkt på dette liiiiitt tidligere slik at jeg kunne bestilt på nettet, men sånn går no dagan. Plutselig var det under en uke igjen og DA kom alle tankene. Før den tid har jeg bare jobbet som en gal slik at tiden skulle gå fortest mulig. Målte som sagt med målebånd tidligere idag, kom fram til 72 cm under bryst og 74 cm over brystvortene..... Jadda! Om du har noen som bor med deg trenger du ikke knepping foran. Jeg hadde ikke det. De har sluttet med Triumph sin modell med knepping foran. Og den eneste modellen som finnes tilgjengelig med knepping foran nå er Fila sin, på Reimers. Men den er også bare i "ubrukelige" str. Du skjønner, jeg er fra Trondheim jeg også. Så var gjennom hele prosessen i full panikk selv noen dager før operasjonen Eneste undertøysbutikken i hele byen som har sportsbh i de str. du er ute etter er She Dameundertøy. De har alle størrelser i sine Shock Absorber-bher, og kan bestille opp på kort varsel om de er tomme. Anbefaler 70 omkrets, siden man alltid skal runde ned når man velger størrelse. Og, som sagt, invester i en "bra extension", på Cubus - den kommer til å gi deg mye lettelse i tiden etter operasjonene når du er på ditt hovneste. Og den de har på Cubus vet jeg passer til sportsbhene fra Shock Absorber. Min kjære forlovede var på rundtur å kjøpte inn alle extension-greier han kom over for å være sikker på at en skulle passe :rødme: Tør jeg spørre hvilken kirurg som skal operere deg? Jeg ble operert av dr. Sneve
hanidala Skrevet 30. november 2010 #14631 Skrevet 30. november 2010 Om du har noen som bor med deg trenger du ikke knepping foran. Jeg hadde ikke det. De har sluttet med Triumph sin modell med knepping foran. Og den eneste modellen som finnes tilgjengelig med knepping foran nå er Fila sin, på Reimers. Men den er også bare i "ubrukelige" str. Du skjønner, jeg er fra Trondheim jeg også. Så var gjennom hele prosessen i full panikk selv noen dager før operasjonen Eneste undertøysbutikken i hele byen som har sportsbh i de str. du er ute etter er She Dameundertøy. De har alle størrelser i sine Shock Absorber-bher, og kan bestille opp på kort varsel om de er tomme. Anbefaler 70 omkrets, siden man alltid skal runde ned når man velger størrelse. Og, som sagt, invester i en "bra extension", på Cubus - den kommer til å gi deg mye lettelse i tiden etter operasjonene når du er på ditt hovneste. Og den de har på Cubus vet jeg passer til sportsbhene fra Shock Absorber. Min kjære forlovede var på rundtur å kjøpte inn alle extension-greier han kom over for å være sikker på at en skulle passe :rødme: Tør jeg spørre hvilken kirurg som skal operere deg? Jeg ble operert av dr. Sneve Haha, godt å høre at jeg ikke er den eneste med litt småpanikk! Er en Dr. Evjen som skal gjøre det. Var vel i papirene det sto at det måtte være knepping foran, men siden jeg ikke bor alene trenger jeg altså ikke det?? Jøss, det gjør jo saken myyye enklere. Men hvordan får de den på deg etterpå da? Eller skal man ta den på først når man har våknet etter op?
SummerGirl Skrevet 30. november 2010 #14632 Skrevet 30. november 2010 Hei! Er ny her, men har lest masse god informasjon her over de siste ukene Ble opperert på Fana Medisinske Senter, for 2 uker siden, og er veldig fornøyd med resultatet! Lurte på noe.. Har jo lest overalt her at man må vente i 6 mnd, før man kan gå med push up og spiler.. Men når jeg var på kontroll, fikk jeg beskjed om at jeg kunne bruke hvilken bh jeg ville etter kun 6 uker! Jeg ble så sjokkert når jeg hørte dette at jeg spurte henne flere ganger om det var korrekt.. på vei ned trappa, bråsnudde jeg, gikk tilbake og sa at i mine papirer sto det at jeg skulle bruke sportsbh dag og natt i 4 uker, så hver dag i 3 mnd.. Men neida, hun sa fremdeles hver dag og natt i 6 uker.. så hva jeg vil! Ble jo selvsagt helt utrolig glad! Bare veldig redd for å fucke opp noe Ellers må jeg bare slenge med at dette er en helt fantastisk side
Mirri Skrevet 30. november 2010 #14633 Skrevet 30. november 2010 Kom over denne linken her: http://www.side3.no/article3032479.ece Jeg må jo si det at greit, noe av det kan være sant, men under nr. 4 "Bevegelse" så tar de feil.. Hvertfall når det gjelder meg! Alt i alt, en IDIOTISK artikkel spør dere meg.. Hvilket signal er det egentlig de vil sende ut?
Mirri Skrevet 30. november 2010 #14634 Skrevet 30. november 2010 SummerGirl Jeg er glad på dine vegne som får bruke hvilken bh du vil etter 6 uker. Jeg er nå i uke 10 og må fortsatt gå med enten sportsbh eller spileløs bh, og får ikke bruke det før det er gått 6 MÅNEDER. Jeg fatter altså ikke hvorfor noen får beskjed om 6 uker og andre 6 måneder. Det er jo ikke som vi er forskjellige. Bunn i grunn så er vi jo helt like! Så jeg skjønner ikke hva greia er altså :S Jeg holder på å krepere, vil bare gå i push up hele tiden.. det har vel kanskje også litt med det å gjøre at jeg syns de er for små enda! Men jeg sammenlignet før- og etterbilder igår, og FYYY F*** sier jeg bare. Det var en synlig forskjell ja merkelig at jeg ikke klarer å se det UTEN å ha førbildet foran meg Uff det skal ikke være lett
lilleville85 Skrevet 30. november 2010 #14635 Skrevet 30. november 2010 Nå har jeg nesten bestemt meg for å operere med kun lokalbedøvelse. :dåne: Men lurer litt på om det er farlig hvis jeg besvimer under operasjonen? Vil det bare bli som om jeg sovner?? Ingenting hadde vel vært bedre en det.. Vil gjerne høre fra fler som kun hadde lokalbedøvelse og hvordan dere opplevde selve operasjonen =)
Kjubi Skrevet 30. november 2010 #14636 Skrevet 30. november 2010 (endret) Haha, godt å høre at jeg ikke er den eneste med litt småpanikk! Er en Dr. Evjen som skal gjøre det. Var vel i papirene det sto at det måtte være knepping foran, men siden jeg ikke bor alene trenger jeg altså ikke det?? Jøss, det gjør jo saken myyye enklere. Men hvordan får de den på deg etterpå da? Eller skal man ta den på først når man har våknet etter op? Ahh, har hørt dr. Evjen er flink, er jo han som er "sjef" på klinikken også. Skulle nesten ønske jeg også hadde han, men da hadde jeg nok ikke fått valgt mellom å ha arret under puppen eller rundt brystvorta. Vet at han kun går via brystvorten, i alle fall etter det ryktene tilsier. Men hos dr. Sneve fikk jeg beskjed om at dette var helt opp til meg selv. Men jeg hadde også komplikasjoner i etterkant. Vet ikke om du leste det innlegget? Og jeg vet jo fortsatt ikke om jeg får kapsel i etterkant av dette eller trenger en arrkorreksjon, men alt skal jeg få fikset i en fei om det skulle skje Ja, åpning foran er kun viktig fordi at man ikke har sjangs til å åpne bak selv i ganske lang tid etter op. Men så lenge du får hjelp spiller det ingen rolle, det sa kirurgen på op-dagen også, da jeg viste den fram. Kirurgen min har ikke gjort annet enn å snakke om hvor flott sportsbh jeg hadde, hver eneste gang jeg var innom for en sjekk Det viktigste er støtten den gir. Og "Shock Absorber" er jo laget for støtte til store bryst, så den ser ut som Lara Croft-utstyr Skulderstroppene er tjukke seler som er ekstremt regulerbare, samt at den har to hemper som må lukkes. Det er til og med refleksmønster på den, som tidvis lyser gjennom enkelte klær om man tar bilde med blits Mtp. hvordan du skal få på deg bhen er det null stress, for denne våkner du med. Så den tar de på for deg, mens du ligger i narkose og "koser deg" Eneste du trenger å gjøre er evt. å rette på den/regulere stropper når du kommer hjem. Fant bilde og info om den her: http://sportbras.timarco.no/Product33377a47-c54f-4463-9a04-4c04e46ea350.aspx Det kan vel stemme at de er litt små i str. som det står, men dette finner du ut om du drar innom She dameundertøy og prøver selv Endret 30. november 2010 av Kjubi
JaneDoe Skrevet 30. november 2010 #14637 Skrevet 30. november 2010 (endret) Kom over denne linken her: http://www.side3.no/article3032479.ece Jeg må jo si det at greit, noe av det kan være sant, men under nr. 4 "Bevegelse" så tar de feil.. Hvertfall når det gjelder meg! Alt i alt, en IDIOTISK artikkel spør dere meg.. Hvilket signal er det egentlig de vil sende ut? Hahahahaha.. Nå måtte jeg le... Mine er bevegelige de.. Må le assa... Punkt 5 er jo forsåvidt litt teit. For mange har brystvorter som peker litt forskjellig. Og avstanden mellom puppene bestemmes fra naturens side Hvis ikke kirurgen er helt på trynet og gjør grove feil.. Endret 30. november 2010 av JaneDoe
Avalon Skrevet 30. november 2010 #14638 Skrevet 30. november 2010 Kom over denne linken her: http://www.side3.no/article3032479.ece Jeg må jo si det at greit, noe av det kan være sant, men under nr. 4 "Bevegelse" så tar de feil.. Hvertfall når det gjelder meg! Alt i alt, en IDIOTISK artikkel spør dere meg.. Hvilket signal er det egentlig de vil sende ut? Ingen av de punktene der stemmer på meg ihvertfall! herregud, må jo bare le
loxodonta Skrevet 30. november 2010 #14639 Skrevet 30. november 2010 Ingen av de punktene der stemmer på meg ihvertfall! herregud, må jo bare le Ler jeg også, og godt er det! Viser jo bare at mennene har problemer med å finne ut at vi har silikon
Vianne Skrevet 30. november 2010 #14640 Skrevet 30. november 2010 (endret) SummerGirl: Jeg har også operert på FMS, for snart 3 mnd. siden. Er veldig fornøyd. Men, jeg bruker fremdeles spileløs bh, og det er det jeg har fått beskjed om...(sniker meg til en vanlig en når jeg skal ut eller noe) Var på kontroll hos en lyshåret, pen sykepleier. Endret 30. november 2010 av Vianne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå