Kjubi Skrevet 25. november 2010 #14601 Skrevet 25. november 2010 Kjubi, puppene dine var kjempe pene!! Perfekte må jeg nesten si Jeg er så puppeblind når det kommer til meg selv, så jeg må ærlig talt si det at jeg aner ikke om jeg er fornøyd eller ikke Jeg skal ta å få lagt ut noen bilder, er jo verdens tregeste!! Har lagt ut noen tidligere, men det var vel 2 uker etter operasjon, nå er det jo 2-3 måneder siden. Og når det kommer til stramming av musklene, så flytter mine proteser seg ja hehe, er nesten litt morsomt å se på.. Litt ubehagelig, men det må bare bli en vanesak! Jeg er uansett fornøyd med at jeg gikk gjennom dette Den beste presangen som jeg noen sinne gang har gitt til meg selv :rødme: Tusen takk Mirri! Hyggelig å høre! Er jo puppeblind så det jomer selv her jeg sitter. Og man er jo ikke akkurat lite puppe-obsessed etter en sånn op heller, så kverner dag ut og dag inn, hehe. Men du har jo større implantater enn meg, så om du likte min str, bør du hvert fall innse at du er puppeblind For dine er vel ikke noe mindre enn mine? Jeg mistenker meg selv fort for å innerst inne ha lyst på kjempepupper, må jo ha det hvis jeg tenker som jeg gjør nå om den str jeg har! Eller, savner bare litt det å se at det strutter gjennom klærne. Er der resultatet svikta mest :gjeiper: Gleder meg til å se nye bilder av dine også. Er så gøy å se andres resultat. Synes alle får fine pupper jeg. Konklusjonen er rett og slett at jeg liker silikonpupper :rødme:
cessi89 Skrevet 25. november 2010 #14602 Skrevet 25. november 2010 Gjelder dette kun ved narkose? Å ikke hvis man har lokalbedøvelse? jeg hadde lett narkose og har hormonspiral null problem Mirri ,I know!!! cubus og lindex etc liker jeg bedre enn change, jeg får heller ikke fine brød av de
JaneDoe Skrevet 25. november 2010 #14603 Skrevet 25. november 2010 Og så skal jeg nevnte litt ang bh mens jeg er her inne.. Jeg kjøpte en bh i str 65G eller H, husker ikke helt, på Change. Dette var en push-up. Jeg syns jeg fikk DÅRLIG kløft og løft. Så dro jeg på Cubus å kjøpte en bh i str 75DD. AWESOME løft og kløft. Og 3 ganger så billig.. F*CK Change sier jeg bare hahaha Jeg liker ikke Change så godt.. I undertøysbutikken der jeg jobber har de bittelitt change, det er ikke så populært... Men mest Marie Jo sine bher og Chantelle og noen andre merker.. Jeg elsker Chantelle og Marie Jo.. Også får jeg 30 % rabatt... hihi
loxodonta Skrevet 25. november 2010 #14604 Skrevet 25. november 2010 Jeg liker ikke Change så godt.. I undertøysbutikken der jeg jobber har de bittelitt change, det er ikke så populært... Men mest Marie Jo sine bher og Chantelle og noen andre merker.. Jeg elsker Chantelle og Marie Jo.. Også får jeg 30 % rabatt... hihi Hva koster slike BHer egentlig..?
loxodonta Skrevet 25. november 2010 #14605 Skrevet 25. november 2010 Tusen takk Mirri! Hyggelig å høre! Er jo puppeblind så det jomer selv her jeg sitter. Og man er jo ikke akkurat lite puppe-obsessed etter en sånn op heller, så kverner dag ut og dag inn, hehe. Men du har jo større implantater enn meg, så om du likte min str, bør du hvert fall innse at du er puppeblind For dine er vel ikke noe mindre enn mine? Jeg mistenker meg selv fort for å innerst inne ha lyst på kjempepupper, må jo ha det hvis jeg tenker som jeg gjør nå om den str jeg har! Eller, savner bare litt det å se at det strutter gjennom klærne. Er der resultatet svikta mest :gjeiper: Gleder meg til å se nye bilder av dine også. Er så gøy å se andres resultat. Synes alle får fine pupper jeg. Konklusjonen er rett og slett at jeg liker silikonpupper :rødme: Så pene puppene ble!! Syns absolutt at du skal være fornøyd med dem sånn som dem er nå Hvor mye la du inn? Morsomt å teste gamle BHer DA ser jeg ivertfall stor forskjell! Og det gjør man jo på deg å
JaneDoe Skrevet 25. november 2010 #14606 Skrevet 25. november 2010 Hva koster slike BHer egentlig..? De vi har er fra 420 kr og opp til 999...
Kjubi Skrevet 26. november 2010 #14607 Skrevet 26. november 2010 Så pene puppene ble!! Syns absolutt at du skal være fornøyd med dem sånn som dem er nå Hvor mye la du inn? Morsomt å teste gamle BHer DA ser jeg ivertfall stor forskjell! Og det gjør man jo på deg å Ja, jeg har mer enn nok synes jeg selv også. Og når man får begynt å gå med vanlig bh, push up og diverse godsaker så får jeg vel et helt nytt syn også I sportsbh nå ser det jo ut som mine gamle pupper under klær, for da brukte jeg jo vattert bh hver dag. Jeg har 300 over muskel, medium profil. Hun sa hun sikkert kom til å gå for høy, siden jeg var så smal, men i følge den brosjyretingen jeg har med meg hjem tolker jeg det som medium profil:) Du har dråpeformet du? Jeg hadde lyst på det kjempelenge, fordi jeg synes Triana har verdens vakreste pupper. Men med mitt utgangspunkt kom det til å bli veldig hengpupper i følge en kirurg på Colosseumklinikken jeg var hos i 2007, og ingen ville jo ha hengpupper. Så da slo jeg fra meg tanken Men synes fortsatt Triana har de vakreste silikonpuppene, så hun kler virkelig de dråpeformede, små protesene sine -> 250 cc. Så ikke alle glamourmodeller har mye silikon, bare for å forsvare de også litt
Avalon Skrevet 26. november 2010 #14608 Skrevet 26. november 2010 Etter den gangen jeg traff på denne uhøfflige servitrusen på change så har jeg ikke gått der De har ikke de beste bhene, når det gjelder komfort, men de er billigere enn andre undertøysbutikker her i byen, og det hjelper litt på lommeboken. Men, nå som de har fått webshop, kommer jeg heller til å handle derfra hvis jeg skulle ha noe fra dem. Orker faktisk ikke tanken på å gå inn i butikken.
loxodonta Skrevet 26. november 2010 #14609 Skrevet 26. november 2010 Etter den gangen jeg traff på denne uhøfflige servitrusen på change så har jeg ikke gått der De har ikke de beste bhene, når det gjelder komfort, men de er billigere enn andre undertøysbutikker her i byen, og det hjelper litt på lommeboken. Men, nå som de har fått webshop, kommer jeg heller til å handle derfra hvis jeg skulle ha noe fra dem. Orker faktisk ikke tanken på å gå inn i butikken. Fikk du noe svar eller noe på brevet du sendte?
Avalon Skrevet 27. november 2010 #14610 Skrevet 27. november 2010 Fikk du noe svar eller noe på brevet du sendte? Jada, hun fikk tilsnakke, men allikevel-
mmeg Skrevet 27. november 2010 #14611 Skrevet 27. november 2010 Ja jeg har ringt kirurgen, og han mente på at de var hovne enda.. nevnte også at jeg har kuler inne i protesen, og han sa at det måtte være protese kanten.. Jeg tror vel ikke akkurat protesekanten ligger midt på puppen men.. vi får se når det har gått en tid om de kulene er borte... de er bevglige og jeg kan klemme de inn.. Jeg reagerer på at dere sier at man ikke skal bruke push up før om 6 mnd?? jeg spurte kirurgen om dette enda en gang jeg, og han sier 6 uker til meg... 2 uker med bhen på natt og dag, etter det kan jeg få ha den av om natten.. hvorfor sier de så forksjellig? Og hvor finner man spileløs bh som ser ok ut? jeg skal på julebord og greier, men det er jo helt ille med denne sportsbhen jeg har fått fra colloseum klinikken.. Og så må jeg bare si at jeg syns dere har veldig flotte pupper.. mine er jo mye mindre enn deres, og jeg har 400 gram.. Skjønner ikke noe jeg.. jeg vil også ha pene pupper :/
mmeg Skrevet 27. november 2010 #14612 Skrevet 27. november 2010 Skal du ha full narkose må du slutte med ALL hormonprevensjon. Det er pga. økt fare for blodpropp etter op. Spør klinikken om hvor lenge før op du må slutte og når du kan begynne igjen etterpå. Jeg fikk dårlig inntrykk av Stavanger klinikken bare ved å se på nettsiden, og vet om ei som har blitt operert der, og hennes pupper ser ikke ut.... Jeg er veldig fornøyd med Colosseum og kirurgen! Min op kostet 32 000,- Konsultasjonen, selve op-dagen, alle de gangene jeg har ringt dit å lurte på noe og etterkontrollen var bare posetivt. Men, det er alltid noen som er fornøyde med en klinikk mens andre er misfornøyde. Sånn er det med alt. Og det er ikke alltid heller at det nødvendigvis er kirurgen som gjør noe feil, man kan ha for store forventinger selv og bli skuffet over resultatet fordi man så for seg noe helt annet. Noen er uheldige med at de får problemer med at snittene gror skikkelig eller andre ting. Ikke all hormonprevansjon.. Jeg har hormonspiral og måtte ikke ta ut den men p-piller ,å man slutte med!
JaneDoe Skrevet 27. november 2010 #14613 Skrevet 27. november 2010 Ja jeg har ringt kirurgen, og han mente på at de var hovne enda.. nevnte også at jeg har kuler inne i protesen, og han sa at det måtte være protese kanten.. Jeg tror vel ikke akkurat protesekanten ligger midt på puppen men.. vi får se når det har gått en tid om de kulene er borte... de er bevglige og jeg kan klemme de inn.. Jeg reagerer på at dere sier at man ikke skal bruke push up før om 6 mnd?? jeg spurte kirurgen om dette enda en gang jeg, og han sier 6 uker til meg... 2 uker med bhen på natt og dag, etter det kan jeg få ha den av om natten.. hvorfor sier de så forksjellig? Og hvor finner man spileløs bh som ser ok ut? jeg skal på julebord og greier, men det er jo helt ille med denne sportsbhen jeg har fått fra colloseum klinikken.. Og så må jeg bare si at jeg syns dere har veldig flotte pupper.. mine er jo mye mindre enn deres, og jeg har 400 gram.. Skjønner ikke noe jeg.. jeg vil også ha pene pupper :/ Jeg syns også mine ser mindre ut enn andres... Jeg har 450 men hadde ikke noe pupper fra før.. Du kan ta vanlige bher uten push up å ta ut spilen. Pene bher uten spile er vanskelig å finne.
Mirri Skrevet 28. november 2010 #14614 Skrevet 28. november 2010 Etter den gangen jeg traff på denne uhøfflige servitrusen på change så har jeg ikke gått der De har ikke de beste bhene, når det gjelder komfort, men de er billigere enn andre undertøysbutikker her i byen, og det hjelper litt på lommeboken. Men, nå som de har fått webshop, kommer jeg heller til å handle derfra hvis jeg skulle ha noe fra dem. Orker faktisk ikke tanken på å gå inn i butikken. Må innrømme det at sist jeg var der, så var ei av dem litt frekk syns jeg. Likte henne ikke. Jeg følt jeg måtte forte meg for hu blei så utålmodig :S jeg tror nok heller ikke jeg kommer til å gå tilbake igjen
Mirri Skrevet 28. november 2010 #14615 Skrevet 28. november 2010 jeg hadde lett narkose og har hormonspiral null problem Mirri ,I know!!! cubus og lindex etc liker jeg bedre enn change, jeg får heller ikke fine brød av de ja, selv om det sies at jeg skal bruke 65, så blir jeg heller å gå å kjøpe i 70/75 bare for å få den kløfta jeg vil altså..til SÅ mye billigere også
Mirri Skrevet 28. november 2010 #14616 Skrevet 28. november 2010 Tusen takk Mirri! Hyggelig å høre! Er jo puppeblind så det jomer selv her jeg sitter. Og man er jo ikke akkurat lite puppe-obsessed etter en sånn op heller, så kverner dag ut og dag inn, hehe. Men du har jo større implantater enn meg, så om du likte min str, bør du hvert fall innse at du er puppeblind For dine er vel ikke noe mindre enn mine? Jeg mistenker meg selv fort for å innerst inne ha lyst på kjempepupper, må jo ha det hvis jeg tenker som jeg gjør nå om den str jeg har! Eller, savner bare litt det å se at det strutter gjennom klærne. Er der resultatet svikta mest :gjeiper: Gleder meg til å se nye bilder av dine også. Er så gøy å se andres resultat. Synes alle får fine pupper jeg. Konklusjonen er rett og slett at jeg liker silikonpupper :rødme: ja, jeg har 325 under muskel, moderat profil. Jeg vet enda ikke om jeg er fornøyd. Men som du sier, så er de helt ok når jeg er naken, men når jeg har på klær, så skulle jeg ønske de var større. Nja, mine pupper ligner litt på dine i str, trooor jeg Jeg skal legge ut bilde, jeg er bare så utrolig treig!! Jeg skal gå i dusjen nå snart, så jeg får ta med meg kamera ;P Men jeg syns dine pupper var kjempe fine Du burde være fornøyd. Jeg bor med gutter, og jeg har ikke noen venninner her jeg bor som kan fortelle meg om de er store eller ikke. Er ikke noen som har lagt merke til at jeg har operert heller. Gutta syns jo de er ok, pupper er jo pupper for dem sant
Avalon Skrevet 28. november 2010 #14617 Skrevet 28. november 2010 Må innrømme det at sist jeg var der, så var ei av dem litt frekk syns jeg. Likte henne ikke. Jeg følt jeg måtte forte meg for hu blei så utålmodig :S jeg tror nok heller ikke jeg kommer til å gå tilbake igjen Ja, jeg har også vært borti at noen av dem er veldig utålmodige og sure når du kommer. Ikke alle som skulle ha jobbet i butikk nei! Som sagt så, hvis jeg skulle få lyst på noe der så bruker jeg heller nettbutikken
Mirri Skrevet 28. november 2010 #14618 Skrevet 28. november 2010 Ja, jeg har også vært borti at noen av dem er veldig utålmodige og sure når du kommer. Ikke alle som skulle ha jobbet i butikk nei! Som sagt så, hvis jeg skulle få lyst på noe der så bruker jeg heller nettbutikken hu var vel ikke tilfeldigvis ca 40 år gammel og blond? litt lav
DangerDame Skrevet 28. november 2010 #14619 Skrevet 28. november 2010 Så fantastiske pupper dere har fått dere (altså dere jeg har fått se bilde av)! Åh, som jeg gleder meg. 4. januar nærmer seg med stormskritt, hihihi En ting jeg lurer på er ang. trening. Jeg er veldig glad i å trene, og trener mellom 3-5 ganger i uken. Nå er det pilates, core, frivekter og styrke som jeg driver mest på med. Hvilke(n) treningsform(er) er lurest, og da spesielt i startfasen? Eller bør jeg legge treningen litt på hylla fram til det er gått, mja, en to måneders tid?
Avalon Skrevet 28. november 2010 #14620 Skrevet 28. november 2010 hu var vel ikke tilfeldigvis ca 40 år gammel og blond? litt lav Jo kanskje, tror det er hun som er butikksjef. Hun er iallefall liten og blond, men hun var ikke så gammel. Synes også at mange av de unge også er ganske grettne. Når jeg tenker meg om har jeg truffet på kun to stk der som har vært blide og behjelplige... hun første jeg traff har jeg ikke sett der siden.. :/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå