Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan går det med deg mmeg?

Hei..

helvelsen mellom brystene har gått noe ned.. men jeg kan trykke langt inn der fortsatt.. Det roer seg vel etterhvert. I dag er det 8 dager siden operasjon. Brystene har forandret seg mye de siste dagene... Lurer veldig på hvor lenge man er hoven? Ser du skriver at de har forandret seg fra de var 4 uker gamle.. ble de mindre? jeg har jo overbrystmuskelen da men, håper ikke de blir veeeldig mye mindre :P Hvor lenge siden er det du opererte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei..

helvelsen mellom brystene har gått noe ned.. men jeg kan trykke langt inn der fortsatt.. Det roer seg vel etterhvert. I dag er det 8 dager siden operasjon. Brystene har forandret seg mye de siste dagene... Lurer veldig på hvor lenge man er hoven? Ser du skriver at de har forandret seg fra de var 4 uker gamle.. ble de mindre? jeg har jo overbrystmuskelen da men, håper ikke de blir veeeldig mye mindre :P Hvor lenge siden er det du opererte?

Siden mine ikke var hovne og lå under muskel så blei de heller litt større på en måte, eller kom mer fram etter at muskelen var ferdig med å tulle. Det er snart 6 måneder siden jeg opererte :) Tida har jammen godt fort :)

Noen er hovne lenge andre omtrent ikke i det hele tatt så det er stor forskjell. Men de forandrer seg mye den første tida. Mine var litt høye i begynnelsen men "datt" fort ned. :P

Ringte du kirurgen din eller?

Skrevet

Legger inn innlegget mitt her også, føler det er mer koseligher og folk med erfaring:

Hei!

I går var jeg på konstlasjontime hos Klinikk Stavanger. Og snakk om hyggelige folk =)

I dag bruker jeg 80A (er 160 og 60kg), og lehen mente at jeg burde legge inn 330ml for å få et fint og narturlig resultat.

Syntes med en gang at det hørtes ganke mye ut, men etter å ha sett på en del før og etter bilder, så tror jeg dette kommer til å bli supert!

Har enda ikke satt opp noen time til operasjon. Er enda veldig usikker på om jeg skal ha lokalbedøvelse eller narkose. Har nemlig ganske sprøyte/blod skrekk! Men legen anbefalte meg å kun ha lokalbedøvelse. Han sa at hvis jeg ønsket narkose kostet det 5000kr ekstra, og at det var det ikke verdt.

Til dere som kun har hatt lokalbedøvelse.... hvordan er det å ligge våken å vite at noen skjærer i dere? Kan man ha musikk på øret slik at man slipper å høre lyder og hva de prater om?

Og er det også vanlig at det koster så mye ekstra for narkose??

Skrevet

Legger inn innlegget mitt her også, føler det er mer koseligher og folk med erfaring:

Hei!

I går var jeg på konstlasjontime hos Klinikk Stavanger. Og snakk om hyggelige folk =)

I dag bruker jeg 80A (er 160 og 60kg), og lehen mente at jeg burde legge inn 330ml for å få et fint og narturlig resultat.

Syntes med en gang at det hørtes ganke mye ut, men etter å ha sett på en del før og etter bilder, så tror jeg dette kommer til å bli supert!

Har enda ikke satt opp noen time til operasjon. Er enda veldig usikker på om jeg skal ha lokalbedøvelse eller narkose. Har nemlig ganske sprøyte/blod skrekk! Men legen anbefalte meg å kun ha lokalbedøvelse. Han sa at hvis jeg ønsket narkose kostet det 5000kr ekstra, og at det var det ikke verdt.

Til dere som kun har hatt lokalbedøvelse.... hvordan er det å ligge våken å vite at noen skjærer i dere? Kan man ha musikk på øret slik at man slipper å høre lyder og hva de prater om?

Jeg har ikke hatt lokalbedøvelse, men ble operert på Colosseum i Stavanger.

Det er vanlig at det blir dyrere ja, fordi da må det være en anestesilege tilstede.

På colosseum var nok prisen for det inkludert, da de kun bruker full narkose ved brystforstørrelse.

Skrevet

Jeg har ikke hatt lokalbedøvelse, men ble operert på Colosseum i Stavanger.

Det er vanlig at det blir dyrere ja, fordi da må det være en anestesilege tilstede.

På colosseum var nok prisen for det inkludert, da de kun bruker full narkose ved brystforstørrelse.

Hm... hvor vanlig er det med kun lokalbedøvelse? Og hvor mye koster din op lilleville85?

Jeg hadde full narkose.

Skrevet

Hm... hvor vanlig er det med kun lokalbedøvelse? Og hvor mye koster din op lilleville85?

Jeg hadde full narkose.

Jeg hadde lett narkose og lokalbedøvelse.. Jeg sov lett under op.. Veit ikke om jeg ville ha vært våken, du er sikkert klar over hva de gjør?

Tror heller jeg hadde brukt 5000 ekstra... Jeg lurer også litt på hva Lilleville sin op koster... :)

Jeg veit om en del som har fått fjerna sine innlegg uten narkose, men det er et helt annet inngrep og tar ikke så lang tid..

Skrevet

Takk for svar!

Off, er nesten litt flaut, men jeg glemte faktisk å spørre om hvor mye op kostet! Hadde så mange andre spørsmål jeg ville ha svar på først.

Men til du som kun hadde hatt lokalbedøvelse. Hvordan var det å ligge der våken? Spenner de fast armene og benene slik at du ikke kan bevege deg?

Og du som ble operert på Colosseum, hvor mye kostet din op? Er du fornøyd?

Skrevet

Jeg hadde også det de kaller for lett narkose og lokalbedøvelse. Det er jo narkose, med anestesilege og alt til stede, så det kan ikke sammenlignes med bare lokalbedøvelse. Sove eller ikke sove, liksom, det er det det går på.

Syns å huske det var en her inne som hadde operert med bare lokalbedøvelse (eller var det bare en jeg hørte om et annet sted?). Uansett, det erjo en lang op, og ikke kult å ligge å være våken hele tiden, tror jeg. Jeg har hatt to keisersnitt med lokalbedøvelse (ja, ble bundet fast i armer og bein), og jeg kjente jo at de trakk og dro i meg for å få babyene ut. Og i en silikonop er det jo mye testing av innlegg (de sjekker jo endel før de bestemmer endelig str som oftest), og da blir det jo mye strekk og dra i puppene.... Hadde jeg fått valget, hadde jeg utvilsomt valgt å betale 5000 ekstra for narkose. Eneste gode grunn til å ikke veldge det, er jo hvis du kan være allergisk, da.

Skrevet

Hei!

Hei :)

Jeg ser du har vært på konsultasjon på Klinikk Stavanger. Jeg var selv i kontakt med dem for å høre ang pris, samme med Colosseum i Stavanger. Jeg snakket med ei venninne som har har en del venninner som har operert seg på disse klinikkene, og jeg må være ærlig altså og si at ingen av dem var fornøyde. Noen av dem hadde smerter i lang tid, og da mener jeg lang tid. Hu eine måtte operere på ny på en annen klinikk. Jeg dro til Oslo å opererte på Fornebuklinikken for jeg har ikke hørt et eneste negativt ord om den plassen. Og det betyr mye. Jeg betalte 30 800, pluss reisen da, og jeg er så glad jeg gjorde det heller. Når man først bestemmer seg for å gjøre dette og skal legge mye penger ut i det, så burde man gjøre det ordentlig asså! Da skal man ikke stå å tenke om 5000 er verdt det. Er nå min mening hvertfall.

Avalon har opereret her i Stavanger, så hun har jo litt mer peiling enn meg om klinikkene i Stavanger, men ville bare si min mening og hva jeg har hørt. :) GLED deg sier jeg bare!! Livet mitt er forandret, jeg har så mye mer selvtillit nå!!

Skrevet

Mulig jeg hadde lett narkose og lokalbedøvelse jeg og, det er vel det mest vanlige tipper jeg? Uannsett. Jeg var selvsagt noe nervøs. La meg oppå op-bordet, fikk pledd over meg og sovna ganske kjapt. Jeg hadde nok syns det hadde vært ubehagelig bare å være våken idet de løftet på pleddet... Ligget der og hørt hvert eneste ord... Litt annerledes kanskje, hadde det vært lenger vekk fra ansiktet, men de jobber liksom rett over ansiktet...

Jeg er veldig glad for at jeg sov, og ikke hadde noe ubehageligheter med op. Særlig da jeg vet at jeg må nok bytte proteser en gang, og gå gjennom det samme.

Men lilleville- sjekk ut hva op koster da! Hadde vært intressant å høre.

Og viss noen andre har vært våken med kun lokalbedøvelse, hadde det vært intressant å høre hvordan det var!

Skrevet

Kjubi, puppene dine var kjempe pene!! Perfekte må jeg nesten si :) Jeg er så puppeblind når det kommer til meg selv, så jeg må ærlig talt si det at jeg aner ikke om jeg er fornøyd eller ikke :P Jeg skal ta å få lagt ut noen bilder, er jo verdens tregeste!! Har lagt ut noen tidligere, men det var vel 2 uker etter operasjon, nå er det jo 2-3 måneder siden.

Og når det kommer til stramming av musklene, så flytter mine proteser seg ja :P hehe, er nesten litt morsomt å se på.. Litt ubehagelig, men det må bare bli en vanesak! Jeg er uansett fornøyd med at jeg gikk gjennom dette :) Den beste presangen som jeg noen sinne gang har gitt til meg selv :) :rødme:

Skrevet

Mulig jeg hadde lett narkose og lokalbedøvelse jeg og, det er vel det mest vanlige tipper jeg? Uannsett. Jeg var selvsagt noe nervøs. La meg oppå op-bordet, fikk pledd over meg og sovna ganske kjapt. Jeg hadde nok syns det hadde vært ubehagelig bare å være våken idet de løftet på pleddet... Ligget der og hørt hvert eneste ord... Litt annerledes kanskje, hadde det vært lenger vekk fra ansiktet, men de jobber liksom rett over ansiktet...

Jeg er veldig glad for at jeg sov, og ikke hadde noe ubehageligheter med op. Særlig da jeg vet at jeg må nok bytte proteser en gang, og gå gjennom det samme.

Men lilleville- sjekk ut hva op koster da! Hadde vært intressant å høre.

Og viss noen andre har vært våken med kun lokalbedøvelse, hadde det vært intressant å høre hvordan det var!

Vet ikke hvilken pris dere snakker om, men her er mailen jeg fikk fra Klinikk Stavanger tidligere i år ang pris på protesene.

Vi har to typer proteser - en som må byttes etter 10- 15 år. Denne koster 25 000,-

I tillegg har vi en type som det er skriftlig livstidsgaranti på. Denne koster 30 000,-

Så vet jeg de nevnte om ekstra om man ville ha narkose ja

Skrevet

Takk for svar!

Off, er nesten litt flaut, men jeg glemte faktisk å spørre om hvor mye op kostet! Hadde så mange andre spørsmål jeg ville ha svar på først.

Men til du som kun hadde hatt lokalbedøvelse. Hvordan var det å ligge der våken? Spenner de fast armene og benene slik at du ikke kan bevege deg?

Og du som ble operert på Colosseum, hvor mye kostet din op? Er du fornøyd?

Her er mailen jeg fikk fra Klinikk Stavanger ang pris:

Vi har to typer proteser - en som må byttes etter 10- 15 år. Denne koster 25 000,-

I tillegg har vi en type som det er skriftlig livstidsgaranti på. Denne koster 30 000,-

Skrevet

Og så skal jeg nevnte litt ang bh mens jeg er her inne.. Jeg kjøpte en bh i str 65G eller H, husker ikke helt, på Change. Dette var en push-up. Jeg syns jeg fikk DÅRLIG kløft og løft. Så dro jeg på Cubus å kjøpte en bh i str 75DD. AWESOME løft og kløft. Og 3 ganger så billig.. F*CK Change sier jeg bare :P hahaha :skratte:

Skrevet

Hei :)

Jeg ser du har vært på konsultasjon på Klinikk Stavanger. Jeg var selv i kontakt med dem for å høre ang pris, samme med Colosseum i Stavanger. Jeg snakket med ei venninne som har har en del venninner som har operert seg på disse klinikkene, og jeg må være ærlig altså og si at ingen av dem var fornøyde. Noen av dem hadde smerter i lang tid, og da mener jeg lang tid. Hu eine måtte operere på ny på en annen klinikk. Jeg dro til Oslo å opererte på Fornebuklinikken for jeg har ikke hørt et eneste negativt ord om den plassen. Og det betyr mye. Jeg betalte 30 800, pluss reisen da, og jeg er så glad jeg gjorde det heller. Når man først bestemmer seg for å gjøre dette og skal legge mye penger ut i det, så burde man gjøre det ordentlig asså! Da skal man ikke stå å tenke om 5000 er verdt det. Er nå min mening hvertfall.

Avalon har opereret her i Stavanger, så hun har jo litt mer peiling enn meg om klinikkene i Stavanger, men ville bare si min mening og hva jeg har hørt. :) GLED deg sier jeg bare!! Livet mitt er forandret, jeg har så mye mer selvtillit nå!!

Takk for svar Mirri!

Oi, jeg har ikke hørt noe negativt om Klinikk Stavanger, kun om Colosseum. Har en venninne som tok brystløft+protese hos Klinikk Stavanger og det ble kjempeflotte! Blir også vanskelig for meg å reise helt til Oslo for op.

Tror nok jeg kommer til å velge narkose. Jeg kan jo kanskje fortelle hvordan jeg "oppførte" meg når jeg skulle fjerne en føflekk på ryggen. For det første så måtte jeg ha med søstren min som støtte. Jeg gråt fra jeg fikk bedøvelse og til jeg var ferdig, og begynte å hyperventilere også... Og når det hele var ferdig så besvimte jeg.

Også når jeg skulle sette inn hormonspiralen så holdt jeg pusten, uten at jeg merket det selv, til jeg besvimte.

Forresten... har lest at man ikke må ta p-piller i ukene før op pga hormoner eller noe sånt. Men har det noe å si når man har hormonspiral??

Skrevet

Her er mailen jeg fikk fra Klinikk Stavanger ang pris:

Skreiv en mail til Lars på Klinikk Stavanger og fikk samme priser som deg. Narkose kommer i tillegg på 5000,- Tror nok det blir narkose på meg når min tid kommer =)

Skrevet

Takk for svar Mirri!

Oi, jeg har ikke hørt noe negativt om Klinikk Stavanger, kun om Colosseum. Har en venninne som tok brystløft+protese hos Klinikk Stavanger og det ble kjempeflotte! Blir også vanskelig for meg å reise helt til Oslo for op.

Tror nok jeg kommer til å velge narkose. Jeg kan jo kanskje fortelle hvordan jeg "oppførte" meg når jeg skulle fjerne en føflekk på ryggen. For det første så måtte jeg ha med søstren min som støtte. Jeg gråt fra jeg fikk bedøvelse og til jeg var ferdig, og begynte å hyperventilere også... Og når det hele var ferdig så besvimte jeg.

Også når jeg skulle sette inn hormonspiralen så holdt jeg pusten, uten at jeg merket det selv, til jeg besvimte.

Forresten... har lest at man ikke må ta p-piller i ukene før op pga hormoner eller noe sånt. Men har det noe å si når man har hormonspiral??

Skal du ha full narkose må du slutte med ALL hormonprevensjon. Det er pga. økt fare for blodpropp etter op. Spør klinikken om hvor lenge før op du må slutte og når du kan begynne igjen etterpå.

Jeg fikk dårlig inntrykk av Stavanger klinikken bare ved å se på nettsiden, og vet om ei som har blitt operert der, og hennes pupper ser ikke ut....

Jeg er veldig fornøyd med Colosseum og kirurgen! Min op kostet 32 000,-

Konsultasjonen, selve op-dagen, alle de gangene jeg har ringt dit å lurte på noe og etterkontrollen var bare posetivt.

Men, det er alltid noen som er fornøyde med en klinikk mens andre er misfornøyde. Sånn er det med alt.

Og det er ikke alltid heller at det nødvendigvis er kirurgen som gjør noe feil, man kan ha for store forventinger selv og bli skuffet over resultatet fordi man så for seg noe helt annet. Noen er uheldige med at de får problemer med at snittene gror skikkelig eller andre ting.

Skrevet

Skal du ha full narkose må du slutte med ALL hormonprevensjon. Det er pga. økt fare for blodpropp etter op. Spør klinikken om hvor lenge før op du må slutte og når du kan begynne igjen etterpå.

Gjelder dette kun ved narkose? Å ikke hvis man har lokalbedøvelse?

Skrevet

Gjelder dette kun ved narkose? Å ikke hvis man har lokalbedøvelse?

Jeg fikk lokalbedøvelse og lett narkose, og jeg trengte ikke slutte med p-pillene. Er jo i værste fall å bare høre med klinikken :) Men det høres jo nesten best ut at du får narkose slik som du reagere på slike ting :P hehe.. fra de stakk sprøyta til jeg var borte, så troooor jeg det gikk 5 sekunder MAKS :P haha.. det gikk så fort!!

Skrevet (endret)

(PS: Da har jeg redigert str. på bildene :fnise:)

Jeg hadde narkose under operasjonen, og en haug med lokalbedøvelse, så hadde masse sår etter sprøytestikk på puppene den første tiden :ler:

Jeg personlig synes narkose er skikkelig digg jeg. Har vært i narkose to ganger i hele mitt liv, og liker rett og slett følelsen av å bare sovne inn mens jeg ligger der. Samt at jeg er maks avslappa når jeg våkner, og litt sånn brisensvimmel pga. smertestillende man får i etterkant osv. Føler jeg har litt sånn Jarle-tendenser når jeg tenker sånn om dette, men :ler: Narkosen var noe av det jeg gledet meg mest til - og større pupper da :gjeiper: Men der var jeg så bekymra for å ende opp med for små, så måtte bare skyve tanken unna!

Tanken på lokalbedøvelse og å være våken virker skummelt. Selv om man ikke kjenner smerte, så merker man jo at de holder på "under huden", har jeg hørt, tror jeg :gjeiper:

Er også ganske rart at det i mine papirer står at jeg skal bruke sportsbh dag og natt de første 6 ukene. Etter det står det ingenting, og kirurgen sa selv at det viktigste var at bhen jeg brukte ga god støtte eller sportsbh, og at jeg var måteholden med bruk av "fest-bher" og dypt utringede bher som fremhever "kavalergangen" (kløfta), som hun foretrekker å kalle det. Hmm... :sjenert:

Var i alle fall på Change og kjøpte min første bh i går. Vi kom fram til at 65G var min str. ca. Den jeg kjøpte var i 65H -> H <- :rødme:

Men prøvde også en balconette-bh i 65G, og den ble for stor igjen. Så rom for variasjon må man være åpen for :fnise:

Men er det sånn at hvis jeg tar ut spilen i den bh-en jeg kjøpte i går så blir den myyye større??? For da lar jeg vær å ødelegge. Flaut å si det, men jeg eier faktisk ikke nål og tråd :skratte:

Uansett, sånn ser de ut med min aller første spilebh:

post-39698-1290712914,613_thumb.jpg

post-39698-1290712907,6637_thumb.jpg

post-39698-1290712900,8523_thumb.jpg

For moro skyld legger jeg med et bilde av puppene mine nå etter op i en av mine gamle bher som jeg aldri fikk brukt fordi den var aaaltfor stor til meg, og nå var den aaaltfor liten og kjempeubehagelig å ha på :ler:

post-39698-1290712654,957_thumb.jpg

Av en eller annen grunn klarer jeg ikke å slå fra meg tanken om å legge in bittelitt mer da... :P Type 400-450 i stedet. Meeen, som kirurgen sa: "Hadde vi lagt inn mer på deg hadde du fått heng veldig fort" <- *Si det til meg selv 100 ganger*

Endret av Kjubi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...