Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

CeeCee

Anbefalte innlegg

Løvinne70: Når man ønsker å ligge på siden eller magen er helt opp til hver enkelt. Noen klarer det ganske tidlig. Og andre bruker lang tid. Jeg låg på siden etter ca 5 uker. Og nå etter 6 1/2 uker kan jeg også ligge på magen.

Det er ikke noen som har sagt noe angående mine nye fordeler. Men nå har det også vært ganske kaldt, og da blir det endel klær!! :legrine:

Men hvis du ikke vil at folk skal merker det så mye, bruk litt ekstra innlegg frem til operasjonen. Og hvis noen sier noe på det, så kan du bare si at det er bh innlegg! Da vil ikke folk heller merke når de faktisk blir større!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke konstant men ganske ofte, og det er  ubehagelig.. hehe :P

SWEGMARK heter den bh'en og den får du kjøpt på lindex.. den er supergod.. tilogmed kirurgen min ble overrasket og sa at den bh'en så veldig bra ut :D så jeg er en flink bh-shopper gitt... hihi

Jeg får bh fra klinikken (Fornebu) og regner med at det er den fra Triumph som dere ikke er så veldig fornøyd med. Jeg kommer jo til å bruke den fra starten av, men hvis den ikke er go: Når kan jeg bytte til en annen bh??? Jeg regner med at jeg kommer til å kjøpe den fra Swegmark som dere er så fornøyde meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed om å ikke ligge på siden før etter 2 uker og på magen etter 4 uker...:)

Melinda: regner med at du må bruke den i hvertfall en uke før du bytter, ettersom de setter på en veldig stram en i førsten for å minske risikoen for blødning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed om å ikke ligge på siden før etter 2 uker og på magen etter 4 uker...:)

Melinda: regner med at du må bruke den i hvertfall en uke før du bytter, ettersom de setter på en veldig stram en i førsten for å minske risikoen for blødning

Oi, to helt forskjellige svar... :forvirra: Kanskje best å spørre på klinikken... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Melinda: Du kan bytte når du vil. Det er grusomt å gå med en bh som ikke er god!

Det var denne jeg også skulle ha med... Ikke så flink enda.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, jeg måtte ta med meg en egen bh til operasjonsdagen. Så jeg tror egentlig at du kan bytte bh når du vil. Det var jo jeg som kjøpte den første bhen selv, nei, jeg tror du kan bytte når du vil!! :)

(Lett forvirra!!! :legrine: )

Endret av Fergie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba

Jeg tok med egen bh på operasjonsdatoen, klinikken (og mange på forumet) anbefalte Triumph sin, men de hadde satt på meg hvilken som helst bh uansett. Swegmark fra lindex er MYE bedre og ga meg bedre støtte, så jeg tror også du kan ta med swegmark og bruke fra dag 1. :)

Men denne har åpning bak, men hvis du får hjelp til å ta den av/på første tiden, er ikke dette noe problem.

Jeg vet heller ikke hvordan man siterer to på samme side, noen luringer her som kan fortelle? :ler:

Det er ikke så mange som oppdager at det har skjedd noe på puppefronten, med stram sportsbh og mye klær. Var også bekymra for at det skulle lyse lang vei,men det gjør det ikke.

Brukte innlegg en stund før operasjonen, så når jeg kan begynne å bruke vanlig bh, er det ingen som kommer til å oppdage noen forskjell. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar LostSoul og Fergie :klappe:

Nå føles det enda mer virkelig nå som det nærmer seg. Visste forresten ikke at de brukes mest saltvann på FMS, jeg vil og ha silikon :) Er så spent på hvem jeg liker best. Feelingen i dag sier enten FMS eller Klinikk Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, jeg måtte ta med meg en egen bh til operasjonsdagen. Så jeg tror egentlig at du kan bytte bh når du vil. Det var jo jeg som kjøpte den første bhen selv, nei, jeg tror du kan bytte når du vil!!  :)

(Lett forvirra!!!  :legrine:  )

Hei Fergie! Jeg har veldig lyst å kjøpe den fra Swegmark (stoler blint på dere, vet du..! :kys_2: ) men vet jo egentlig ikke helt hvilken størrelse jeg skal ha... Legen og jeg snakket om en normal til stor B cup, men er det ikke veldig forskjellige størrelser på de sports bh'ene? Jeg mener, går det an å kjøpe en i forkant av operasjonen..??

P.s. Jeg gleeeeeeeeeeeeeeeeeeder meg!!!! :enig::hoppe::enig::hoppe::enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fergie: kjempefine pupper!! Bør være fornøyd med dem:) Sender min ebilder så fort jeg får lagt inn.

Men, jeg lurer på hvor lang tid det tar før puppene blir myke. Er en drøy uke siden operasjonen nå og de har ikke blitt mye mykere. Tar det lag tid? Vil ha pupper som er gode å ta på!! Hehe :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fergie: 6 uker sa kirurgen om trening for de med under muskel :)

Melinda: Swegmark sin har ikke cup str. bare omkrets, så tror den vil passe deg uansett, den er stretchy :P kjøp den før operasjonen du og bruk den.. fikk bare beskjed av kirurgen min at han satte på meg en stram en for å minske risiko for blødning.. jeg fikk på meg en 70 b og i følge str.kalkulator er jeg 65F... hehe.. mye forskjell ja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktfat

flotte pupper, fergie!

ser de er litt hovne enda, de kommer til å forandre seg enda litt (uff, nå hørtes jeg slem ut, mener ikke å være det altså! :klem: men jeg kjenner meg igjen), jammen var de smashing! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hei Fergie! Jeg har veldig lyst å kjøpe den fra Swegmark (stoler blint på dere, vet du..!  :kys_2: ) men vet jo egentlig ikke helt hvilken størrelse jeg skal ha... Legen og jeg snakket om en normal til stor B cup, men er det ikke veldig forskjellige størrelser på de sports bh'ene? Jeg mener, går det an å kjøpe en i forkant av operasjonen..??

P.s. Jeg gleeeeeeeeeeeeeeeeeeder meg!!!!  :enig:  :hoppe:  :enig:  :hoppe:  :enig:

Bhene fra Swegmark har ikke noen cup størrelse. Det går bare på lengden rundt! Så du kan trygt kjøpe bh i forveien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melinda: Swegmark sin har ikke cup str. bare omkrets, så tror den vil passe deg uansett, den er stretchy :P kjøp den før operasjonen du og bruk den.. fikk bare beskjed av kirurgen min at han satte på meg en stram en for å minske risiko for blødning.. jeg fikk på meg en 70 b og i følge str.kalkulator er jeg 65F... hehe.. mye forskjell ja :P

Supert! Da skal jeg ut og kjøpe en idag! På Lindex, ikke sant?? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...