JaneDoe Skrevet 18. november 2010 #14561 Skrevet 18. november 2010 (endret) Ett lite bilderas fra meg da... Tenkte jeg skulle legg inn før, etter og ferdig bildene mine igjen siden jeg har hatt 2 op pga plass mangel haha... Å jeg er ikke gul aner ikke hvorfor bildene blei sånn Bilde meg bh uten spiler. Ja det er stor forskjell fra med og uten spiler. Bilde meg bh med spiler. Det skal sies at puppene bare var 3 -4 uker her da... De er ikke fullt så runde lenger.. Jeg hadde ingen helt nye bilder uten klær. Det er det bildet med svart bh som er nyest.. men samma det. De har ikke forandra seg så mye Endret 18. november 2010 av JaneDoe
Kjubi Skrevet 18. november 2010 #14562 Skrevet 18. november 2010 Ja jeg har 450 under muskel ja... Har lagt ut mange bilder før men kan godt legg ut igjen... Ekstra høy profil har jeg da... Flott brunfarge jeg er misunnelig.. Er sånn bleikfis jeg Jeg hadde null pupp fra før da... Så 450 er ikke så mye Kunne kanskje ha tenkt meg enda litt mer, men veit ikke om det blir for svært Har prøvd å se litt etter bilder, men umulig å finne. Tihi! 450 ja, det høres mye ut, men det er sikkert kjempefint. Kunne jo tenkt meg mer jeg også, men da sklir det ut. Er jo sånn som jeg har det nå jeg ønsket meg i utgangspunktet. Faste, fyldige pupper, som ikke var sjenerende store. Og nå vises det jo nesten ikke at jeg har pupper under klær, men uten så er det jo stooort, synes jeg :gjeiper: Men når man får på seg en bh med litt løft blir det nok litt mer former med klær også. Før op var mitt eneste kriterie at de ble fyldige og faste. Størrelsen hadde ikke så mye og si. Og de er jo større enn jeg trodde, så skal absolutt ikke klage. Puppeblindheten får man bare ignorere, og være fornøyd med at det ble et fint resultat
JaneDoe Skrevet 18. november 2010 #14563 Skrevet 18. november 2010 Har prøvd å se litt etter bilder, men umulig å finne. Tihi! 450 ja, det høres mye ut, men det er sikkert kjempefint. Kunne jo tenkt meg mer jeg også, men da sklir det ut. Er jo sånn som jeg har det nå jeg ønsket meg i utgangspunktet. Faste, fyldige pupper, som ikke var sjenerende store. Og nå vises det jo nesten ikke at jeg har pupper under klær, men uten så er det jo stooort, synes jeg :gjeiper: Men når man får på seg en bh med litt løft blir det nok litt mer former med klær også. Før op var mitt eneste kriterie at de ble fyldige og faste. Størrelsen hadde ikke så mye og si. Og de er jo større enn jeg trodde, så skal absolutt ikke klage. Puppeblindheten får man bare ignorere, og være fornøyd med at det ble et fint resultat Jeg har lagt ut noen nå.. Bh gjør STOR forskjell ja.. Siden min pupper er litt fra hverandre så får jeg samla de med den spilebh Må ut å shoppe bher snart.. Det har snart gått 6 mnd.. Å ja man må se bort fra puppeblindheta.. haha.. Jeg hadde seriøst ikke noe.
Kjubi Skrevet 18. november 2010 #14564 Skrevet 18. november 2010 Ett lite bilderas fra meg da... Tenkte jeg skulle legg inn før, etter og ferdig bildene mine igjen siden jeg har hatt 2 op pga plass mangel haha... Å jeg er ikke gul aner ikke hvorfor bildene blei sånn Bilde meg bh uten spiler. Ja det er stor forskjell fra med og uten spiler. Bilde meg bh med spiler. Det skal sies at puppene bare var 3 -4 uker her da... De er ikke fullt så runde lenger.. Jeg hadde ingen helt nye bilder uten klær. Det er det bildet med svart bh som er nyest.. men samma det. De har ikke forandra seg så mye Så utrolig fine! Synes både sånn som du er nå og etter første op var kjempepent jeg! Synes virkelig ikke du trenger større hvert fall Og sinnsykt stor forskjell med og uten spiler ja. Da jeg så med spiler tenkte jeg med en gang at jeg ville ha større, hehe. Men våre er ganske like i størrelsen, er de ikke? Selv om jeg heller litt over mot at dine er en del større. Hehe. Men som sagt, utrolig fine! Så gøy å få se hvordan andre endte opp altså! Måtte du betale fullpris for op nr. 2? Eller avtalte du en egen deal med kirurgen?
JaneDoe Skrevet 18. november 2010 #14565 Skrevet 18. november 2010 Så utrolig fine! Synes både sånn som du er nå og etter første op var kjempepent jeg! Synes virkelig ikke du trenger større hvert fall Og sinnsykt stor forskjell med og uten spiler ja. Da jeg så med spiler tenkte jeg med en gang at jeg ville ha større, hehe. Men våre er ganske like i størrelsen, er de ikke? Selv om jeg heller litt over mot at dine er en del større. Hehe. Men som sagt, utrolig fine! Så gøy å få se hvordan andre endte opp altså! Måtte du betale fullpris for op nr. 2? Eller avtalte du en egen deal med kirurgen? Jeg er i alle fall en 65 F\G kommer an på merket.. Jeg tror nok våre er ganske like i størrelsen ser sånn ut.. hehe.. Jeg er 96 cm over puppene..
Kjubi Skrevet 18. november 2010 #14566 Skrevet 18. november 2010 Jeg er i alle fall en 65 F\G kommer an på merket.. Jeg tror nok våre er ganske like i størrelsen ser sånn ut.. hehe.. Jeg er 96 cm over puppene.. Ja, jeg ligger på en 60 G/H, 65 F/G jeg også nå. Håper dette ikke endrer seg i ukene framover. Er fornøyd med sånn som str er nå Eneste str. jeg har prøvd fysisk er 65F, og kun en BH, men den virket litt trang på øverste del av cupen. Var litt kant i klem som stakk opp hvert fall. Men dette er i Change sine str. Det er jo eneste butikken her i Trondheim som selger disse str. Jeg målte 66 under bysten og 88/89 over. Så er mindre enn deg Men er vel differansen på over og under som avgjør cupstr. om jeg har forstått det riktig Også har jeg visst medium profil på protesene, i følge Eurosilicone-kortet jeg fikk med meg. Nei, kjenner det blir å ta seg en tur på Change i løpet av ettermiddagen, gitt
JaneDoe Skrevet 18. november 2010 #14567 Skrevet 18. november 2010 Ja, jeg ligger på en 60 G/H, 65 F/G jeg også nå. Håper dette ikke endrer seg i ukene framover. Er fornøyd med sånn som str er nå Eneste str. jeg har prøvd fysisk er 65F, og kun en BH, men den virket litt trang på øverste del av cupen. Var litt kant i klem som stakk opp hvert fall. Men dette er i Change sine str. Det er jo eneste butikken her i Trondheim som selger disse str. Jeg målte 66 under bysten og 88/89 over. Så er mindre enn deg Men er vel differansen på over og under som avgjør cupstr. om jeg har forstått det riktig Også har jeg visst medium profil på protesene, i følge Eurosilicone-kortet jeg fikk med meg. Nei, kjenner det blir å ta seg en tur på Change i løpet av ettermiddagen, gitt Hehe ja jeg er 69 under og 96 over.... Det er differansen som utgjør størrelsen ja.. Her jeg bor har de litt Change men det er det de selger minst av... de er helt annerledes i størrelsen enn andre bher
mmeg Skrevet 18. november 2010 #14568 Skrevet 18. november 2010 Hei! Kom over denne tråden og registerte meg med en gang Jeg opererte for 3 dager siden.. Og har endel spørsmål jeg lurte på om noen her kunne svare på? Jeg er 2 gangs operert, har fjernet to store forkaplsinger, skulle leggge protesen under brystet men etter at det var gjort ombestemte kirurgene seg og tok over. Jeg har satt inn 400 gram. Hadde fra før 280 gram, men pga forkapslingen har brystene mine stått veldig ut og ikke vært brede. Nå har jeg tittet på de for første gang, fikk beskjed av colloseumklinikken at jeg skulle ta av brystbåndene i dag.. og jeg syns de ser SMÅ UT!!! De har skvisa meg inn i en 75 A sportsbh, og brystene er heeeelt flate.. men kjempe brede.. ser jo ikke fint ut i hele tatt mener jeg var mere fornøyd den gangen da jeg tok 280 gram liksom. Før hadde jeg en liten B.. blir så deppa altså.. I mine papirer står det at jeg skal gå med denne bhen jeg har fått i 2 uker.. så skal jeg kun ha den på på dagen i 4 uker.. spile bh skal jeg ikke ha før etter 6 uker.. Ser noen skriver 6 mnd???? Gleder meg til å dusje i morgen, ta vekk bandasjene og føle meg litt freshere... lurer på å kjøpe meg ny bh, men aner ikke hvilken størrelse.. syns denne i 75 A passer greit... Hvordan hadde dere det så kort etter operasjonen? Jeg har fått masse medisiner, og dette er siste dagen med de sterkeste. Jeg skal ha morfin 6 ganger i døgnet, og pinex forte og parasett samtidig 3 ganger i døgnet og paracette *2 3 ganger i døgnet.. har ikke tatt så mye egentlig, fordi jeg føler meg veldig dårlig.. utslitt, kvalm, uvell, feber følelse.. er det vanlig? Jeg har fått såpass mye pga jeg har fjernet forkaplsing og pga jeg har løsnet på muskler og sener... Gleder meg veldig veldig til jeg føler meg i topp stand igjen..
JaneDoe Skrevet 18. november 2010 #14569 Skrevet 18. november 2010 Hei! Kom over denne tråden og registerte meg med en gang Jeg opererte for 3 dager siden.. Og har endel spørsmål jeg lurte på om noen her kunne svare på? Jeg er 2 gangs operert, har fjernet to store forkaplsinger, skulle leggge protesen under brystet men etter at det var gjort ombestemte kirurgene seg og tok over. Jeg har satt inn 400 gram. Hadde fra før 280 gram, men pga forkapslingen har brystene mine stått veldig ut og ikke vært brede. Nå har jeg tittet på de for første gang, fikk beskjed av colloseumklinikken at jeg skulle ta av brystbåndene i dag.. og jeg syns de ser SMÅ UT!!! De har skvisa meg inn i en 75 A sportsbh, og brystene er heeeelt flate.. men kjempe brede.. ser jo ikke fint ut i hele tatt mener jeg var mere fornøyd den gangen da jeg tok 280 gram liksom. Før hadde jeg en liten B.. blir så deppa altså.. I mine papirer står det at jeg skal gå med denne bhen jeg har fått i 2 uker.. så skal jeg kun ha den på på dagen i 4 uker.. spile bh skal jeg ikke ha før etter 6 uker.. Ser noen skriver 6 mnd???? Gleder meg til å dusje i morgen, ta vekk bandasjene og føle meg litt freshere... lurer på å kjøpe meg ny bh, men aner ikke hvilken størrelse.. syns denne i 75 A passer greit... Hvordan hadde dere det så kort etter operasjonen? Jeg har fått masse medisiner, og dette er siste dagen med de sterkeste. Jeg skal ha morfin 6 ganger i døgnet, og pinex forte og parasett samtidig 3 ganger i døgnet og paracette *2 3 ganger i døgnet.. har ikke tatt så mye egentlig, fordi jeg føler meg veldig dårlig.. utslitt, kvalm, uvell, feber følelse.. er det vanlig? Jeg har fått såpass mye pga jeg har fjernet forkaplsing og pga jeg har løsnet på muskler og sener... Gleder meg veldig veldig til jeg føler meg i topp stand igjen.. Hei og velkommen.. Har du lagt inn under muskel? Hva slags profil er de nye puppene da?
mmeg Skrevet 18. november 2010 #14570 Skrevet 18. november 2010 Hei Som skrevet over la de over muskelen til slutt. Jeg har aldri hørt om høy eller lav profil så det aner jeg ikke. Ser nå at jeg er ganske hoven mellom brystene, slik at puppene nesten ser ut til å gå i ett.. dette snakket jeg med kirurgen om sist, og da sa han at forrige gang da det ble en lomme mellom brystene ( i kløfta, altså jeg kunne trykke ned mellom brystene før jeg kom til brystbeinet), gjorde girurgene en feil.. men ser jo ut som om det samme har skjedd nå.. var dere hovene mellom brystene etter operasjon?
JaneDoe Skrevet 18. november 2010 #14571 Skrevet 18. november 2010 Hei Som skrevet over la de over muskelen til slutt. Jeg har aldri hørt om høy eller lav profil så det aner jeg ikke. Ser nå at jeg er ganske hoven mellom brystene, slik at puppene nesten ser ut til å gå i ett.. dette snakket jeg med kirurgen om sist, og da sa han at forrige gang da det ble en lomme mellom brystene ( i kløfta, altså jeg kunne trykke ned mellom brystene før jeg kom til brystbeinet), gjorde girurgene en feil.. men ser jo ut som om det samme har skjedd nå.. var dere hovene mellom brystene etter operasjon? JEg har også under muskel... Mine spratt litt er ut når muskelen hadde slappa av. Men det var ikke stor forskjell. Jeg var omtrent ikke hoven. Du får ta tiden til hjelp. For når man legger under muskel så vil det som regel ta litt lenger tid å komme seg igjen og det tar lenger tid før puppene blir som de skal JEg var ikke hoven mellom brystene, men jeg trodde man bare blei det om man fikk brede innlegg jeg sånn at huden kan komme opp litt. Men nå er ikke jeg noen ekspert da. Kan du ikke ta en telefon til kirurgen din da å høre mad han? Var det Colosseum Oslo du opererte?
mmeg Skrevet 18. november 2010 #14572 Skrevet 18. november 2010 Ja jeg må ringe å høre altså.. men bør vel vente til dagen vel.. jeg la OVER muskelen da.. ikke under som deg.. Men jeg tror at grunnen til at jeg syns de er små er fordi det omtrent ikke går inn mellom dem... det gjør ganske vondt akkurat der... hmh... ser ikke bra ut egentlig :/
JaneDoe Skrevet 18. november 2010 #14573 Skrevet 18. november 2010 Ja jeg må ringe å høre altså.. men bør vel vente til dagen vel.. jeg la OVER muskelen da.. ikke under som deg.. Men jeg tror at grunnen til at jeg syns de er små er fordi det omtrent ikke går inn mellom dem... det gjør ganske vondt akkurat der... hmh... ser ikke bra ut egentlig :/ Ok, misforstod deg jeg da.. hehe... Samma det.. Håper det går seg til.. Det gjør nok det
Cixi Skrevet 22. november 2010 #14575 Skrevet 22. november 2010 Hei jenter! Jeg ble operert for fire uker siden, og har et spørsmål til dere som har lagt under muskel: beveger implantatene seg når brystmusklene strammes? I tilfelle; hvor mye?
loxodonta Skrevet 22. november 2010 #14576 Skrevet 22. november 2010 Hei jenter! Jeg ble operert for fire uker siden, og har et spørsmål til dere som har lagt under muskel: beveger implantatene seg når brystmusklene strammes? I tilfelle; hvor mye? Jepp, jeg har under muskel jeg og. Og ja, de beveger seg altså! Så mye at jeg fint legger merke til det viss jeg står foran speglet, men ikke så mye at jeg legger merke til det med klær på. Men jeg husker det såg enda rarere ut før operasjonen! Hvor mye har du lagt inn? Under/0ver? Hvor? Fornøyd?
Cixi Skrevet 22. november 2010 #14577 Skrevet 22. november 2010 Jeg har lagt inn 240/ 260 på Fornebuklinikken, og er veldig fornøyd så langt. Lite smerter, sårene gror fint og puppene er fine. Regner med det går ennå noen uker før de har sunket helt på plass og at musklene slapper mer av. For tiden kjennes det ut som jeg har litt treningsverk om jeg bruker brystmusklene.
Kada Skrevet 23. november 2010 #14578 Skrevet 23. november 2010 Jeg har lagt inn 240/ 260 på Fornebuklinikken, og er veldig fornøyd så langt. Lite smerter, sårene gror fint og puppene er fine. Regner med det går ennå noen uker før de har sunket helt på plass og at musklene slapper mer av. For tiden kjennes det ut som jeg har litt treningsverk om jeg bruker brystmusklene. Hei. Jeg opererte også på Fornebuklinikken for litt over fire uker siden, under muskel. 290gram i begge. Jeg har ikke noen smerter lenger, og er overrasket over hvor fort jeg har "healet"... Puppene er ikke harde lenger, synes de er myke og gode, og håper de ikke blir enda mykere.. Når jeg strammer brystmuskelen kjenner jeg ingen forskjell fra før operasjonen, og synes heller ikke det ser rart ut.. Det er nok veldig forskjellig fra person til person. Alt i alt er jeg veldig fornøyd..
Kada Skrevet 23. november 2010 #14579 Skrevet 23. november 2010 Hei Som skrevet over la de over muskelen til slutt. Jeg har aldri hørt om høy eller lav profil så det aner jeg ikke. Ser nå at jeg er ganske hoven mellom brystene, slik at puppene nesten ser ut til å gå i ett.. dette snakket jeg med kirurgen om sist, og da sa han at forrige gang da det ble en lomme mellom brystene ( i kløfta, altså jeg kunne trykke ned mellom brystene før jeg kom til brystbeinet), gjorde girurgene en feil.. men ser jo ut som om det samme har skjedd nå.. var dere hovene mellom brystene etter operasjon? Hei. Jeg var hoven og øm mellom puppene etter OP. Det så ut som det var veldig stramt i mellom puppene, var nesten redd for å revne.. Det var vondt å ta på, og det føltes nesten som du sier, at puppene gikk i ett! Når jeg trykket litt på området mellom puppene,føltes det bare helt rart, og det kjentes ut som det var en "luftlomme" mellom huden og brystbenet. MEN, dette gikk seg heldigvis til, og nå, fire uker etter OP har jeg en kjempefin kløft! Huden trengte nok bare litt tid til å strekke seg..
Kjubi Skrevet 23. november 2010 #14580 Skrevet 23. november 2010 Jeg har operert over muskel, men ser likevel at puppene spriker litt hvis jeg strammer brystmusklene. Men trener aldri i utringet topp, så slipper egentlig å bekymre meg over det Hmm, nå er det jo 4 uker og et par dager siden op. Er det sånn at jeg kan ta sol? Bør jeg ha et plagg over puppene, eller er det nok å dekke til arrene? Må man ha en million lag med tape, eller holder det med å f.eks legge litt tøy over? Jeg bryr meg fint lite om skille akkurat nå, er desperat etter å få litt glød i huden igjen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå