JaneDoe Skrevet 16. november 2010 #14541 Skrevet 16. november 2010 Utrolig hyggelig at dere bryr dere Er en glad jente om dagen. Lurer på en ting, det er vel ikke farlig at jeg prøver litt bh-er osv nå? Går jo med sports-bh døgnet rundt, og har ingen intensjoner om å gjøre noe annet den neste tiden. Men er jo ekstremt gira på å prøve litt for å sjekke hva slags potensial jeg har på kassa Var innom Change i dag og prøvde. Fikk veldig forsiktig og grasiøst, uten å plage puppene, klemt meg inn i en 65F. Har jo bandasje på det høyre brystet og er litt hoven fortsatt, så på ene puppen så det nesten ut som at den var for liten. Men er nok 65F som blir min str. Høres groteskt stort ut å være en såkalt F-cup, men når omkretsen er så liten er det ikke sååå stort Er jo 3 uker siden op, hvor mye mer vil hevelsen gå ned? Har også prøvd et par tubetopper for å se hvordan det ser ut. Men har som sagt noia for det fordi jeg er redd "det ikke er lov ennå". Men sunn fornuft overbeviser meg om at regelen om å holde seg unna de første 6 ukene - 3 mnd gjelder det å GÅ med dette på, ikke prøving. Men vil gjerne ha det bekreftet her, så jeg ikke gjør noe dumt Det er ikke farlig å prøve nei.. hehe... Det gjorde jeg å... For endelig hadde jeg jo pupper Jeg er vel en 65 F\G selv tror jeg.. Ikke såå svært som du sier, men jeg tror msn blir fort vant til de nye puppene...
Kada Skrevet 16. november 2010 #14542 Skrevet 16. november 2010 Det er ikke farlig å prøve nei.. hehe... Det gjorde jeg å... For endelig hadde jeg jo pupper Jeg er vel en 65 F\G selv tror jeg.. Ikke såå svært som du sier, men jeg tror msn blir fort vant til de nye puppene... Blir veldig fort vandt til de nye puppene ja.. Snart fire uker siden operasjonen nå, og jeg synes mine pupper er småå!! Mens mannen min synes de er store! så, man blir nok litt puppeblind.. Uansett, jeg er fornøyd, og heldigvis har jeg før-og-etter-bilder som jeg ser på av og til for å ikke glemme hvordan de var.. Elsker det nye frontpartiet, ville helst gått toppløs dagen lang, haha! :)
loxodonta Skrevet 16. november 2010 #14543 Skrevet 16. november 2010 Tipper vi alle var nysgjerrige på å få av den sportsBH`n og prøve noe annet!! Jeg fikk og litt dårlig samvittighet etter å ha prøvd en stund, og måtte ta på den kjedlige støtteBHn igjen. Jeg har ikke noen førbilder... bare med klær på altså. Orka ikke se på de forferdelige bildene Ellers hadde det vært veldig hyggelig med før/etter-bilder...? Om du vil dele Er puppene begynt å bli like nå eller? Har du fått sett arret på puppen hvor arret revnet?
Kjubi Skrevet 16. november 2010 #14544 Skrevet 16. november 2010 Tipper vi alle var nysgjerrige på å få av den sportsBH`n og prøve noe annet!! Jeg fikk og litt dårlig samvittighet etter å ha prøvd en stund, og måtte ta på den kjedlige støtteBHn igjen. Jeg har ikke noen førbilder... bare med klær på altså. Orka ikke se på de forferdelige bildene Ellers hadde det vært veldig hyggelig med før/etter-bilder...? Om du vil dele Er puppene begynt å bli like nå eller? Har du fått sett arret på puppen hvor arret revnet? Har ikke hørt noe om at det ble tatt før-bilder hos klinikken, så tror ikke de gjorde det...? Skulle gjerne hatt det, men. Kan prøve å finne noen bilder fra før i bikini, samt ta noen etterbilder i samme bikinitopp. Har jo lyst til å kunne sammenligne selv:) Men jeg hadde jo litt pupp fra før, så er litt redd jeg skal få kjeft av noen her fordi jeg valgte å operere Har ennå ikke tatt av teip og strips på det arret som revnet, men nå er det en uke siden det kom væske ut fra det. Så kirurgen påpekte at det har grodd nå, men at jo lenger teipen fikk være på, jo bedre var det. I og med at denne er en del av skorpa som er under der nå. Så jeg tviholder jeg, nekter å revne igjen! Hehe. Hevelsesmessig er det vel ikke noe unormal forskjell på brystene lenger heller. Det ene brystet var jo bittelitt mindre før op, tror det vil få ca. samme forskjell nå etter op også. Men jeg ser det ikke før jeg har et bilde av brystene foran meg. Er kirurgen som gjorde meg obs på det Og hun hadde forsøkt å legge inn forskjellig str på protesene, men siden forskjellen var så liten i utgangspunktet forverret dette bare situasjonen. Sånn btw, hvor legger folk ut før-/etterbilder? Finner jeg noen andre sine her? Legger man de bare som vedlegg til trådene sine?
JaneDoe Skrevet 16. november 2010 #14545 Skrevet 16. november 2010 Har ikke hørt noe om at det ble tatt før-bilder hos klinikken, så tror ikke de gjorde det...? Skulle gjerne hatt det, men. Kan prøve å finne noen bilder fra før i bikini, samt ta noen etterbilder i samme bikinitopp. Har jo lyst til å kunne sammenligne selv:) Men jeg hadde jo litt pupp fra før, så er litt redd jeg skal få kjeft av noen her fordi jeg valgte å operere Har ennå ikke tatt av teip og strips på det arret som revnet, men nå er det en uke siden det kom væske ut fra det. Så kirurgen påpekte at det har grodd nå, men at jo lenger teipen fikk være på, jo bedre var det. I og med at denne er en del av skorpa som er under der nå. Så jeg tviholder jeg, nekter å revne igjen! Hehe. Hevelsesmessig er det vel ikke noe unormal forskjell på brystene lenger heller. Det ene brystet var jo bittelitt mindre før op, tror det vil få ca. samme forskjell nå etter op også. Men jeg ser det ikke før jeg har et bilde av brystene foran meg. Er kirurgen som gjorde meg obs på det Og hun hadde forsøkt å legge inn forskjellig str på protesene, men siden forskjellen var så liten i utgangspunktet forverret dette bare situasjonen. Sånn btw, hvor legger folk ut før-/etterbilder? Finner jeg noen andre sine her? Legger man de bare som vedlegg til trådene sine? Jeg har lagt ut mange bilder.. men det er ganske lenge sida nå. Man legger bare ved bildene som vedlegg ja, men det lønner seg å minimere de litt hvis ikke tar de hele skjermen når vi andre skal kikke på de..
Mirri Skrevet 17. november 2010 #14546 Skrevet 17. november 2010 Idag skal jeg dra innom Change å kjøpe en ny bh. En sort push-up Selv om jeg har 3-4 måneder igjen før jeg kan bruke push-up, så skal jeg kjøpe en som jeg kan bruke på julebord i helgen, samt til andre "spesielle anlendninger" hehe Har en vanlig bh, som jeg tok ut spilene på, i 65G, og brystene mine stikker frem hele tiden!! Om jeg bøyer meg litt fremover, så er de helt ute! Så jeg må nok ha 65H. Håper de har det :O Er vanligvis opp til G de har, slik jeg har forstått det..
JaneDoe Skrevet 17. november 2010 #14547 Skrevet 17. november 2010 Idag skal jeg dra innom Change å kjøpe en ny bh. En sort push-up Selv om jeg har 3-4 måneder igjen før jeg kan bruke push-up, så skal jeg kjøpe en som jeg kan bruke på julebord i helgen, samt til andre "spesielle anlendninger" hehe Har en vanlig bh, som jeg tok ut spilene på, i 65G, og brystene mine stikker frem hele tiden!! Om jeg bøyer meg litt fremover, så er de helt ute! Så jeg må nok ha 65H. Håper de har det :O Er vanligvis opp til G de har, slik jeg har forstått det.. Aner ikke hvordan de størrelsene til Change er jeg. Veit bare at de er små i størrelsen i forhold til andre merker jeg har prøvd. Og jeg syns ikke de støtter like godt som feks. Marie Jo o.l. Det bildet ditt da... HAr du glemt det.. haha
Mirri Skrevet 17. november 2010 #14548 Skrevet 17. november 2010 Aner ikke hvordan de størrelsene til Change er jeg. Veit bare at de er små i størrelsen i forhold til andre merker jeg har prøvd. Og jeg syns ikke de støtter like godt som feks. Marie Jo o.l. Det bildet ditt da... HAr du glemt det.. haha Jeg har kun prøvd Change sine, liker de jeg.. hvertfall de jeg har prøvd så langt! Haha, ja herreguuud, det bilde!! Jeg er jo et mareritt :O
Avalon Skrevet 17. november 2010 #14549 Skrevet 17. november 2010 Aner ikke hvordan de størrelsene til Change er jeg. Veit bare at de er små i størrelsen i forhold til andre merker jeg har prøvd. Og jeg syns ikke de støtter like godt som feks. Marie Jo o.l. Det bildet ditt da... HAr du glemt det.. haha Marie jo? Det har jeg ikke hørt om før, er de bra, fine?
JaneDoe Skrevet 17. november 2010 #14550 Skrevet 17. november 2010 Marie jo? Det har jeg ikke hørt om før, er de bra, fine? De har alt fra helt enkle til de med mer blonder o.l Jeg liker de veldig godt.. også er stoffene sydd i fire lag, så de er deilige å ha på.. De koster litt ja, men de er verdt det De har de i undertøysbutikken her jeg bor Sammen med Change som faktisk selger minst i den butikken og andre gode merker..
Avalon Skrevet 17. november 2010 #14551 Skrevet 17. november 2010 De har alt fra helt enkle til de med mer blonder o.l Jeg liker de veldig godt.. også er stoffene sydd i fire lag, så de er deilige å ha på.. De koster litt ja, men de er verdt det De har de i undertøysbutikken her jeg bor Sammen med Change som faktisk selger minst i den butikken og andre gode merker.. Cool! Skal google dem Alltid gøy med nye merker! Kanskje de har de et sted i Oslo eller noe, håper på en oslo tur før jul
Avalon Skrevet 17. november 2010 #14552 Skrevet 17. november 2010 (endret) Nå har Change fått seg webshop, faktisk veldig stort utvalg! Mye bedre enn i selve butikken. Så her skal det shoppes når jeg ikke er blakk lenger! Endret 17. november 2010 av Avalon
Kjubi Skrevet 17. november 2010 #14553 Skrevet 17. november 2010 (endret) Ååå, genialt at Change har fått webshop! :rødme: Tør ikke kjøpe noe ennå i tilfelle puppene blir mindre/jeg har fått prøvd og bekreftet de str. som jeg tror skal ha. Men utrolig gøy å windowshoppe og dagdrømme om hva jeg snart kan gå rundt i Kjenner puppeblindheta minker med den kalkulatoren som de har lagt ut til sine str. Da målte jeg stolt et resultat på 60H Er vel umulig å få tak i denne størrelsen, så 65G er vel mest aktuelt. Flotte greier! Vet dere om det finnes andre butikker i Trondheim som selger 60/65 omkrets på BH'er kombinert med stor cup? Reimers er i hvert fall milevis unna, de har jo bare store cup'er i 75 og oppover... Hvor lenge måtte man vente med å gå med push up? Har ikke hørt noe om akkurat dette. Vet bare jeg skal vente 3 uker til med å gå med BH jeg. Ikke fått beskjed om noe, verken spilemessig eller push up-messig. Kirurgen sa bare at det var generelt for det beste om jeg gikk med sports-bh eller en bh med ekstra god støttefunksjon til hverdags så huden ikke skal strekke seg og puppene får heng Endret 17. november 2010 av Kjubi
JaneDoe Skrevet 17. november 2010 #14554 Skrevet 17. november 2010 (endret) Ååå, genialt at Change har fått webshop! :rødme: Tør ikke kjøpe noe ennå i tilfelle puppene blir mindre/jeg har fått prøvd og bekreftet de str. som jeg tror skal ha. Men utrolig gøy å windowshoppe og dagdrømme om hva jeg snart kan gå rundt i Kjenner puppeblindheta minker med den kalkulatoren som de har lagt ut til sine str. Da målte jeg stolt et resultat på 60H Er vel umulig å få tak i denne størrelsen, så 65G er vel mest aktuelt. Flotte greier! Vet dere om det finnes andre butikker i Trondheim som selger 60/65 omkrets på BH'er kombinert med stor cup? Reimers er i hvert fall milevis unna, de har jo bare store cup'er i 75 og oppover... Hvor lenge måtte man vente med å gå med push up? Har ikke hørt noe om akkurat dette. Vet bare jeg skal vente 3 uker til med å gå med BH jeg. Ikke fått beskjed om noe, verken spilemessig eller push up-messig. Kirurgen sa bare at det var generelt for det beste om jeg gikk med sports-bh eller en bh med ekstra god støttefunksjon til hverdags så huden ikke skal strekke seg og puppene får heng I undertøysbutikken her jeg bor har de 60 H og enda høyere mener jeg. Hvis ikke så skaffer de I Trondheim veit jeg ikke hvordan det er siden jeg er fra Østlandet Jeg måtte vente 6 måneder meg spile og pushup. Tror det er mest vanlig. Siden puppene dine er såpass ferske så er det greit å vente litt mtp bh. For om de ikke forandrer seg i størrelse så forandrer de seg litt i fasong o.l... Endret 17. november 2010 av JaneDoe
Kjubi Skrevet 18. november 2010 #14555 Skrevet 18. november 2010 Sitter her og skal legge ut bilder nå! Men nå ser de jo helt sykt forskjellige ut i forhold til hvordan de ser ut "live"... Så ja, den ene puppen som revnet ER mer hoven fortsatt. Ingen tvil, men det er ikke så ille i virkeligheten som på bildet. Får jo angst av å se dette :gjeiper: Bilder kommer i neste post:)
JaneDoe Skrevet 18. november 2010 #14556 Skrevet 18. november 2010 Sitter her og skal legge ut bilder nå! Men nå ser de jo helt sykt forskjellige ut i forhold til hvordan de ser ut "live"... Så ja, den ene puppen som revnet ER mer hoven fortsatt. Ingen tvil, men det er ikke så ille i virkeligheten som på bildet. Får jo angst av å se dette :gjeiper: Bilder kommer i neste post:) Mine ser også annerledes ut i virkeligheten enn på bilde.. Men sånn er det bare.. Hehe.. hvor mye la du inn igjen?
Kjubi Skrevet 18. november 2010 #14557 Skrevet 18. november 2010 (endret) Skal vi se. Da er jeg klar:) Jeg la inn 300 cc i hvert bryst, over muskel. Dette gjorde jeg for 3 uker og 4 dager siden:) Er 166 cm høy og veier 49 kg. Ser for meg at brystet som ikke revnet har begynt å bli som det skal, er ganske mykt allerede. Tror dere det kommer til å endre seg mye mer nå? Gleder meg til å høre dommen! Har jo ikke sett noen av deres bilder. Legg gjerne ut igjen, så jeg også får se - Bikinibilde før op - Bikinibilde en uke etter op (FØR høyre bryst fikk overproduksjon av sårvæske og revnet) - To bilder tatt nå i dag. Høyre bryst er fortsatt litt hardere og ømmere enn venstre, pga. den ekstra påkjenningen i sammenheng med revningen. Derfor bruker jeg også fortsatt bandasje i tillegg til teip og strips under, for å være sikker på at ting får gro i fred. Legg merke til mine fantastiske sensurstjerner... Endret 18. november 2010 av Kjubi
JaneDoe Skrevet 18. november 2010 #14558 Skrevet 18. november 2010 Skal vi se. Da er jeg klar:) Jeg la inn 300 cc i hvert bryst, over muskel. Dette gjorde jeg for 3 uker og 4 dager siden:) Er 166 cm høy og veier 49 kg. Ser for meg at brystet som ikke revnet har begynt å bli som det skal, er ganske mykt allerede. Tror dere det kommer til å endre seg mye mer nå? Gleder meg til å høre dommen! Har jo ikke sett noen av deres bilder. Legg gjerne ut igjen, så jeg også får se - Bikinibilde før op - Bikinibilde en uke etter op (FØR høyre bryst fikk overproduksjon av sårvæske og revnet) - To bilder tatt nå i dag. Høyre bryst er fortsatt litt hardere og ømmere enn venstre, pga. den ekstra påkjenningen i sammenheng med revningen. Derfor bruker jeg også fortsatt bandasje i tillegg til teip og strips under, for å være sikker på at ting får gro i fred. Legg merke til mine fantastiske sensurstjerner... Så fine de er Minner en del om mine Bare at du er MYE brunere enn meg da.. hehe.... Jeg er litt høyere og tyngre også.. Jeg er 170 og veier 60 kg..
Kjubi Skrevet 18. november 2010 #14559 Skrevet 18. november 2010 Så fine de er Minner en del om mine Bare at du er MYE brunere enn meg da.. hehe.... Jeg er litt høyere og tyngre også.. Jeg er 170 og veier 60 kg.. Hehe, ja, jeg er jo halvt utenladsk. Derav hudtonen Ja, jeg synes de er fine jeg også! Mye finere enn jeg så for meg før op faktisk. Spent på hvordan de er om noen måneder da. Kan du ikke legge ut et bilde du også, om du vil? Er fryktelig nysgjerrig her på hvordan andre sitt resultat ser ut Du hadde 450 cc under muskel? Eller husker jeg bælfeil? :gjeiper:
JaneDoe Skrevet 18. november 2010 #14560 Skrevet 18. november 2010 (endret) Hehe, ja, jeg er jo halvt utenladsk. Derav hudtonen Ja, jeg synes de er fine jeg også! Mye finere enn jeg så for meg før op faktisk. Spent på hvordan de er om noen måneder da. Kan du ikke legge ut et bilde du også, om du vil? Er fryktelig nysgjerrig her på hvordan andre sitt resultat ser ut Du hadde 450 cc under muskel? Eller husker jeg bælfeil? :gjeiper: Ja jeg har 450 under muskel ja... Har lagt ut mange bilder før men kan godt legg ut igjen... Ekstra høy profil har jeg da... Flott brunfarge jeg er misunnelig.. Er sånn bleikfis jeg Jeg hadde null pupp fra før da... Så 450 er ikke så mye Kunne kanskje ha tenkt meg enda litt mer, men veit ikke om det blir for svært Endret 18. november 2010 av JaneDoe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå