JaneDoe Skrevet 9. november 2010 #14521 Skrevet 9. november 2010 Virker som det fremdeles bare er jeg som ikke tenker på ny operasjon eller at de kunne vært større Hehe, vi har alle forskjellige forventninger til hvordan vi tror de skal bli Og andre blir vel litt puppeblinde.. Sånne som meg... Men jeg er kjempefornøyd nå Gleder meg til jeg kan bruke spile bher Har du lagt ut bilde av dine før? Husker ikke åssen dine ser ut jeg
Avalon Skrevet 9. november 2010 #14522 Skrevet 9. november 2010 Hehe, vi har alle forskjellige forventninger til hvordan vi tror de skal bli Og andre blir vel litt puppeblinde.. Sånne som meg... Men jeg er kjempefornøyd nå Gleder meg til jeg kan bruke spile bher Har du lagt ut bilde av dine før? Husker ikke åssen dine ser ut jeg Har lagt ut ja, men det er lenge siden
JaneDoe Skrevet 9. november 2010 #14523 Skrevet 9. november 2010 Har lagt ut ja, men det er lenge siden Husker du hvor det er da?
Avalon Skrevet 9. november 2010 #14524 Skrevet 9. november 2010 Husker du hvor det er da? Nei.. det er veldig veldig lenge siden, muligens på side 400 og noe aner ikke.
loxodonta Skrevet 9. november 2010 #14525 Skrevet 9. november 2010 Virker som det fremdeles bare er jeg som ikke tenker på ny operasjon eller at de kunne vært større Jeg er veldig glad for at jeg (endelig) deler samme oppfatning som deg. For ja, jeg er kjempefornøyd jeg og. Selv om småting kunne vært annerledes og bedre (ingen strekkmerker og "innhakk" i ene puppen feks!) Ellers så må jo protesene skiftes en gang, så jeg tenker at jeg kan like gjerne vente til da. Også vet jeg at jeg stadig må minnes på av venninnen min at puppene har ikke alltid vært sånn...! Og at de egentlig er perfekte til meg
JaneDoe Skrevet 9. november 2010 #14526 Skrevet 9. november 2010 Jeg er veldig glad for at jeg (endelig) deler samme oppfatning som deg. For ja, jeg er kjempefornøyd jeg og. Selv om småting kunne vært annerledes og bedre (ingen strekkmerker og "innhakk" i ene puppen feks!) Ellers så må jo protesene skiftes en gang, så jeg tenker at jeg kan like gjerne vente til da. Også vet jeg at jeg stadig må minnes på av venninnen min at puppene har ikke alltid vært sånn...! Og at de egentlig er perfekte til meg Mine venninner er misunnelige på mine hehe.. Ikke sure misunnelige assa,men de mener det godt Det er utrolig hvor fort man venner seg til de og glemmer de gamle.. Til og med jeg som ikke hadde noe haha...
Avalon Skrevet 10. november 2010 #14527 Skrevet 10. november 2010 Jeg er veldig glad for at jeg (endelig) deler samme oppfatning som deg. For ja, jeg er kjempefornøyd jeg og. Selv om småting kunne vært annerledes og bedre (ingen strekkmerker og "innhakk" i ene puppen feks!) Ellers så må jo protesene skiftes en gang, så jeg tenker at jeg kan like gjerne vente til da. Også vet jeg at jeg stadig må minnes på av venninnen min at puppene har ikke alltid vært sånn...! Og at de egentlig er perfekte til meg Jeg tenker også at en dag må de skiftes, men jeg venter til jeg har fått et barn eller to og ser hvordan ståa er da, før jeg får nye pupper. Er jo såklart blitt veldig vant til dem, er jo som om de alltid har vært sånn Har også noen venninner som er litt sjalu, også hjelper det jo litt også å ha et mannfolk som kommenterer "svæææære pupper" osv det er jo alltid gøy
loxodonta Skrevet 10. november 2010 #14528 Skrevet 10. november 2010 Jeg tenker også at en dag må de skiftes, men jeg venter til jeg har fått et barn eller to og ser hvordan ståa er da, før jeg får nye pupper. Er jo såklart blitt veldig vant til dem, er jo som om de alltid har vært sånn Har også noen venninner som er litt sjalu, også hjelper det jo litt også å ha et mannfolk som kommenterer "svæææære pupper" osv det er jo alltid gøy Oi! Har det blitt noe mer ut av de datene eller?! Noe enda mer liksom? Jeg mener, dere har blitt et par...?! Jeg har jo ikke fortalt noe til venninnene mine jeg...hehe... Ingen hjemme tror jeg som har lagt merke til noe heller. Venninna mi sier at hun ser det veldig godt til vanlig, selv om jeg sier at nei, det gjør man vel ikke! Jeg gikk jo med innlegg før. Men jeg vil ikke fortelle noen altså, ser ikke hensikten med det.
Avalon Skrevet 10. november 2010 #14529 Skrevet 10. november 2010 Oi! Har det blitt noe mer ut av de datene eller?! Noe enda mer liksom? Jeg mener, dere har blitt et par...?! Jeg har jo ikke fortalt noe til venninnene mine jeg...hehe... Ingen hjemme tror jeg som har lagt merke til noe heller. Venninna mi sier at hun ser det veldig godt til vanlig, selv om jeg sier at nei, det gjør man vel ikke! Jeg gikk jo med innlegg før. Men jeg vil ikke fortelle noen altså, ser ikke hensikten med det. Blitt mye dating ja! Vi er vel ikke sånn "sammen" enda, vi tar det veldig rolig men det er den veien det går, ser det ut som og det gjør ikke meg noe
loxodonta Skrevet 10. november 2010 #14530 Skrevet 10. november 2010 Blitt mye dating ja! Vi er vel ikke sånn "sammen" enda, vi tar det veldig rolig men det er den veien det går, ser det ut som og det gjør ikke meg noe
loxodonta Skrevet 12. november 2010 #14531 Skrevet 12. november 2010 Jeg har oppdaget et minus ved å ha større bryster.... For det samler seg ofte mye smuler ol nedi der!!! Kanskje det bare er meg som smuler sånn når jeg spiser... !
Avalon Skrevet 12. november 2010 #14532 Skrevet 12. november 2010 Jeg har oppdaget et minus ved å ha større bryster.... For det samler seg ofte mye smuler ol nedi der!!! Kanskje det bare er meg som smuler sånn når jeg spiser... ! merker mye til det jeg også! Store pupper = smulefanger!
JaneDoe Skrevet 12. november 2010 #14533 Skrevet 12. november 2010 Jeg har oppdaget et minus ved å ha større bryster.... For det samler seg ofte mye smuler ol nedi der!!! Kanskje det bare er meg som smuler sånn når jeg spiser... ! Henger meg på her jeg å.. haha... Hadde ikke detta "problemet" før Også har jeg to unger på 2 og 3,5 år som peker og prater om mine pupper når jeg kler på meg om morra...
Kjubi Skrevet 14. november 2010 #14534 Skrevet 14. november 2010 (endret) Hei alle sammen! Tenkte å sende inn en liten oppdatering på hvordan jeg og mitt "revnede" bryst har klart oss :gjeiper: Nå er det 9 dager siden mitt høyre bryst revnet i operasjonssåret og tømte seg for masse sårvæske. Jeg har tatt antibiotika 3 ganger om dagen, og fullfører kuren i morgen. 50 % sjanse for infeksjon eller kapsling fikk jeg høre, men hittil ingen tegn til verken infeksjon eller kapsel Var hos kirurgen på fredag, og hun sa at alt lovte godt siden det ikke hadde blitt infeksjon. Jeg begynner å se lyst på hele opplegget! Er jo stripset og teipet, men har "væsket" gjennom et par bandasjer tidligere i uka. Men dette ser nå ut til å ha gitt seg det også. En liten gladnyhet midt oppi alt: Skiftet teip på mitt venstre bryst i stad og så til min store glede at jeg ikke har noe arr nesten. Og det er i dag 3 uker siden operasjonen, så det har grodd utrolig fort. Ikke noe rødt, og bare 3 bittesmå sårskorper som avslører at noe har skjedd der! Superhud Av praktisk informasjon rundt dette er det nå kapsling som er det mest sannsynlige at skal skje, pga. sårvæsken osv. Men da betrygget Dr. Sneve meg med at en evt. kapsling ville ta henne 30 minutter å fjerne, og at det var et enkelt og kjapt inngrep som var det siste jeg skulle bekymre meg for. Nok en jippi! En annen ting jeg bekymret meg for var om arret kom til å bli stygt på høyre bryst pga. revning og alt det har vært gjennom. Mest sannsynlig ville dette gro likt som det andre arret, men om det skulle bli mindre pent noen plass var dette også noe som kunne rettes opp. Da bare fjerner hun den stygge delen av arret og syr på nytt. Jeg er lettet, men samtidig så kan jo alt skje. 3 uker siden op og jeg er fortsatt meget begrenset i hva jeg foretar meg for å begrense skadene. Er definitivt blitt puppeblind, og har klart å overbevise meg om at jeg tok altfor lite... Men i det jeg ser meg selv uten sports-bh ser puppene mine gigantiske ut, og jeg innser at jeg må skjerpe meg. Det var jo akkurat slik jeg ville ha det. Og de er STORE. Sports-bh'en gjør de jo litt mindre også, trøster jeg meg med! En annen grunn til at jeg bekymrer meg er at jeg har regnet ut på bh-kalkulator på nett at jeg er mindre enn det jeg ser for meg selv at jeg er. Hvor riktig regner en slik kalkulator? For den påstår at jeg kun har økt med EN bh-str fra det jeg hadde før, og jeg ser godt med det blotte øyet at jeg er myyyye større enn før Ha en fin søndagskveld alle sammen! Endret 14. november 2010 av Kjubi
christelle Skrevet 14. november 2010 #14535 Skrevet 14. november 2010 Noen her som har teipa lenger enn 3 måneder / hvor lenge da pga fortsatt røde arr??? Hei Jeg har teipet siden begynnelsen av august og teiper fortsatt! Kirurgen sa jeg hadde "bra hud" men tydeligvis så tar arrhelingsprosessen lengre tid.. Jeg teiper som vanlig til den detter av og føner den fremdeles tørr etter dusjing. Arret er tynn strek og bra sydd, men fremdeles rødt hos meg også. Tar nok bare lengre tid hos noen.. Ellers gleder meg til nyttår da er det første gang jeg kan bruke push up! hihi
Avalon Skrevet 14. november 2010 #14536 Skrevet 14. november 2010 Igår var jeg så heldig at jeg fant masse Triumph bher i MIN str!!! Kjøpte to! Tjoho det bästa som finns!
loxodonta Skrevet 14. november 2010 #14537 Skrevet 14. november 2010 Hei Jeg har teipet siden begynnelsen av august og teiper fortsatt! Kirurgen sa jeg hadde "bra hud" men tydeligvis så tar arrhelingsprosessen lengre tid.. Jeg teiper som vanlig til den detter av og føner den fremdeles tørr etter dusjing. Arret er tynn strek og bra sydd, men fremdeles rødt hos meg også. Tar nok bare lengre tid hos noen.. Ellers gleder meg til nyttår da er det første gang jeg kan bruke push up! hihi Hm, jeg har aldri fønet teipen jeg... Du teiper til det detter av? Mitt faller aldri av jo... så jeg bytter vel litt oftere enn en gang i uken. Har litt lett for å glemme arrene også... Jeg kjenner fortsatt, særlig det ene arret, som en hard klump under huden. Men det kommer seg Ellers er jeg enig i at triumph har gode BHer
loxodonta Skrevet 14. november 2010 #14538 Skrevet 14. november 2010 KJUBI- så gøy å høre fra deg! Jeg hadde akkurat tenkt å spørre, hvor det ble av deg og hvordan det gikk Høres ut som at du endelig kan begynne å glede deg over de nye puppene du også! Også har du i det minste fine arr da Det har ikke jeg helt enda! Og de der BH-kalkulatorene på nettet- de tror jeg bare du kan drite i!! Kom deg i en undertøysbutikk og sjekk, SÅ får du vite
JaneDoe Skrevet 15. november 2010 #14539 Skrevet 15. november 2010 KJUBI : Jeg skulle akkurat til å etterlyse deg i går da du hadde lagt ut innlegg.. SÅ bra det går bedre Ser ut som om alt går din vei Avalon: JA det er alltid gøy når man finner bher i sin egen størrelse.. Triumph har mange gode også. Samme med Ella Jeg skal innom Lindex en tur i dag å se hva de har Sist jeg var der var det siste innspurt på salget så det var så mye rart der Mine pupper er snart klare for spile bh og pushup Den 3 .desember Men jeg kommer nok til å begynne å bruke litt innimellom om jeg finner noen fine Siden det er så kort tid igjen så gidder jeg ikke å ta ut spilene
Kjubi Skrevet 15. november 2010 #14540 Skrevet 15. november 2010 Utrolig hyggelig at dere bryr dere Er en glad jente om dagen. Lurer på en ting, det er vel ikke farlig at jeg prøver litt bh-er osv nå? Går jo med sports-bh døgnet rundt, og har ingen intensjoner om å gjøre noe annet den neste tiden. Men er jo ekstremt gira på å prøve litt for å sjekke hva slags potensial jeg har på kassa Var innom Change i dag og prøvde. Fikk veldig forsiktig og grasiøst, uten å plage puppene, klemt meg inn i en 65F. Har jo bandasje på det høyre brystet og er litt hoven fortsatt, så på ene puppen så det nesten ut som at den var for liten. Men er nok 65F som blir min str. Høres groteskt stort ut å være en såkalt F-cup, men når omkretsen er så liten er det ikke sååå stort Er jo 3 uker siden op, hvor mye mer vil hevelsen gå ned? Har også prøvd et par tubetopper for å se hvordan det ser ut. Men har som sagt noia for det fordi jeg er redd "det ikke er lov ennå". Men sunn fornuft overbeviser meg om at regelen om å holde seg unna de første 6 ukene - 3 mnd gjelder det å GÅ med dette på, ikke prøving. Men vil gjerne ha det bekreftet her, så jeg ikke gjør noe dumt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå