Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

KJUBI :

Uff da.. Det hørtes ikke bra ut i det hele tatt. :( Hvor opererte du igjen?

Syns det var litt rart at de ikke så mer på det når du var inne på kontroll, men det kan jo hende at noen reagerer sånn uten at det er noe galt..

Men det må uansett ha vært en forferdelig opplevelse.

Jeg krysser fingra for deg for at alt går bra nå :)

Har du ingen venninne eller noe som kan være his deg når kjæresten drar bort da?

:klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisan:)

Nå er det under 48 timer til jeg ligger under kniven......torsdagsmorgen skjer det endelig!

Skal bli så utrolig deilig og bli ferdig med denne ventinga, føler livet står på vent akkurat nå.

Har 1000 tanker rundt OP, men satser på at kirurgen vet hva som kommer til å passe til meg.

Mamma har kommet på besøk for å hjelpe meg med mine søte små, medisiner hentet, fri fra jobb og alt er klart.

tikk takk....

Trøst til alle dere andre som venter, plutselig er dagen der:)

Ha en fin kveld alle sammen.

Heisan, her kommer en liten inforapport fra OP dagen min og dagene etter. Har selv hatt mye

Glede/ støtte av og lese andres erfaringer. Selve operasjonen var ingenting og grue seg for. Tatt imot av anestesisykepleier, lagt på opbordet, veneflon, vasket med sprit....som forøvrig minnet meg om nachspiel i mine glansdager, hehe:) Så hørte jeg" nå får du medisin, så nå sovner du snart..." det tror jeg ikke sa jeg og borte vekk var jeg!!:) våknet opp 2 timer seinere , og som mange av dere andre har fortalt, frøys jeg og skalv noe vanvittig. Tittet under dyna og der var det DREN, ett ut av hver pupp, slanger og beholdere, var ganske ekkelt. Fikk beskjed om at jeg hadde hatt såpass mye kapsling at pga stor sårflate måtte jeg ha de fram til mandag, 5 dager!! Dagen igår var verst, veldig ømt, sårt og ubehagelig, ikke sovet noe særlig heller før inatt. Jeg elsker å ligge på siden så sittende ryggsoving er heller nedtur. Menmen, det viktigste er at jeg er ferdiiiiii, og det gikk bra:) størrelsen ble 325 ml, under muskel, anatomisk. Ser veldig naturlig ut av det lille jeg klarer å danne meg bilde av. Jeg har enda ikke fjernet kompressene som ligger over arrene, synes det blir vanskelig med drenene som er i veien. Er det noen som vet om jeg må fjerne de, eller om jeg kan vente til mandag til kontrollen? Ble operer på Fornebuklinikken. Flott hvis noen vet og kan svare meg:)

Skrevet (endret)

Heisan, her kommer en liten inforapport fra OP dagen min og dagene etter. Har selv hatt mye

Glede/ støtte av og lese andres erfaringer. Selve operasjonen var ingenting og grue seg for. Tatt imot av anestesisykepleier, lagt på opbordet, veneflon, vasket med sprit....som forøvrig minnet meg om nachspiel i mine glansdager, hehe:) Så hørte jeg" nå får du medisin, så nå sovner du snart..." det tror jeg ikke sa jeg og borte vekk var jeg!!:) våknet opp 2 timer seinere , og som mange av dere andre har fortalt, frøys jeg og skalv noe vanvittig. Tittet under dyna og der var det DREN, ett ut av hver pupp, slanger og beholdere, var ganske ekkelt. Fikk beskjed om at jeg hadde hatt såpass mye kapsling at pga stor sårflate måtte jeg ha de fram til mandag, 5 dager!! Dagen igår var verst, veldig ømt, sårt og ubehagelig, ikke sovet noe særlig heller før inatt. Jeg elsker å ligge på siden så sittende ryggsoving er heller nedtur. Menmen, det viktigste er at jeg er ferdiiiiii, og det gikk bra:) størrelsen ble 325 ml, under muskel, anatomisk. Ser veldig naturlig ut av det lille jeg klarer å danne meg bilde av. Jeg har enda ikke fjernet kompressene som ligger over arrene, synes det blir vanskelig med drenene som er i veien. Er det noen som vet om jeg må fjerne de, eller om jeg kan vente til mandag til kontrollen? Ble operer på Fornebuklinikken. Flott hvis noen vet og kan svare meg:)

Gratulerer med vel overstått op :)

Jeg opererte på Fornebu og skulle fjerne kompressgreiene dagen etter. Men jeg vil ikke tro det gjør noen skade at de er der om det er vanskelig å få de av.

Jeg har hørt en del her inne som skal ha den på opptil en uke og da har den sitti godt fast..

Endret av JaneDoe
Skrevet

Gratulerer med vel overstått op :)

Jeg opererte på Fornebu og skulle fjerne kompressgreiene dagen etter. Men jeg vil ikke tro det gjør noen skade at de er der om det er vanskelig å få de av.

Jeg har hørt en del her inne som skal ha den på opptil en uke og da har den sitti godt fast..

Takk for kjapt svar Jane Doe:))) da lar jeg de bare sitte på til mandag. Blir svimmel bare av tanken på å styre nedi der:)

Ellers driver venstre bryst og " bobler" som bare det, komisk:))

Skrevet

dt e 6 mnd siden op, men eg kjenner ikk så mye mykhet på puppene ennå. dem er forsatt litt harde, men ikk så harde som dt var for par mnd siden selvsagt.

kan dt ta lengre tid siden eg har høyprofil?

er dt noen som føler dt samme som mg også??

Skrevet

Til KJUBI: Hadde jeg vært din venninne, hadde jeg sprunget på besøk til deg nå :klemmer: Og det tipper jeg du har venninner som vil også. Så ikke vær alene når kjæresten drar bort.

Ellers syns jeg det var veldig leit å høre historien din, selv om vi vet jo at det er slike komplikasjoner som KAN oppstå. Men som vi sjelden hører om, og som kan være lett å "glemme". Jeg var selvsagt veldig glad for at jeg slapp slikt, og vet ikke helt hvordan jeg hadde reagert. Men det hørtes ekkelt ut. Rart at du ble sendt hjem igjen av kirurgen, men det virket jo som hun innrømmet at det var noe hun hadde gjort feil. Uannsett - resultatet blir bra :jepp: Gikk selv på antibiotika og håpte å unngå infeksjon, så krysser fingra for deg og :klemmer: Også håper jeg du oppdaterer oss om hvordan det går.

Skrevet (endret)

Takk for kjapt svar Jane Doe:))) da lar jeg de bare sitte på til mandag. Blir svimmel bare av tanken på å styre nedi der:)

Ellers driver venstre bryst og " bobler" som bare det, komisk:))

Grattis med pupper :jepp:

Tipper at det ikke har noe å si om kompressene ligger på. Eneste er vel at de kan hekte seg fast i arrene på et vis. Du kan jo få noen til å sjekke om de ligger løst, og viss de gjør det, så kan de jo bare ta dem bort. Men det greieste er jo bare å vente til mandagen da, siden du skulle inn igjen til kontroll.

Hvordan er det å gå med dren da? Du har to rør og to poser på deg eller?? Dvs masse styr foran brystet? *jeg har ikke peiling* Hvordan føles det?

Hva mente du med at du hadde såpass mye kapsling? Fikk du kapsel med en gang??

Ellers husker jeg følelsen av bobling jeg og! Syns det var litt flaut av og til jeg, for jeg følte "alle" hørte det! Jeg hadde ingen god unnskyldning heller! :ler:

Endret av loxodonta
Skrevet

Grattis med pupper :jepp:

Tipper at det ikke har noe å si om kompressene ligger på. Eneste er vel at de kan hekte seg fast i arrene på et vis. Du kan jo få noen til å sjekke om de ligger løst, og viss de gjør det, så kan de jo bare ta dem bort. Men det greieste er jo bare å vente til mandagen da, siden du skulle inn igjen til kontroll.

Hvordan er det å gå med dren da? Du har to rør og to poser på deg eller?? Dvs masse styr foran brystet? *jeg har ikke peiling* Hvordan føles det?

Hva mente du med at du hadde såpass mye kapsling? Fikk du kapsel med en gang??

Ellers husker jeg følelsen av bobling jeg og! Syns det var litt flaut av og til jeg, for jeg følte "alle" hørte det! Jeg hadde ingen god unnskyldning heller! :ler:

Hei loxodonta og takk for svar:))

Kompressene er tapet godt fast over micropore teipen, som igjen er over arrene. Jeg venter def til kontrollen på mandag!

Jeg var inne og byttet 13 år gamle proteser som de siste årene dessverre hadde kapslet seg. Jeg kjente det ved at brystene ble veldig harde og trillrunde. Forrige gang fikk jeg protesene over muskel, nå under. De måtte fjerne alt arrvev fra den gamle protesen før de la inn de nye.

Tro meg, du har ikke gått glipp av noe mtp dren. Du har helt rett, slanger totalt 4 beholdere, og blod i pose.... Ekkelt!:)

Eneste fordelen tror jeg er at jeg knapt har noe hevelse. Føler faktisk at mine nye pupper er mye mindre enn mine gamle(260 ml)

Håper underverker skjer når muskelen slipper og nedpressbåndet limer jo alt inn til kroppen!

De surklelydene er One of a kind ja:)))

Gleder meg til å dusje på mandag(5 dgr e OP)..... JAAAA:)))!!

Skrevet

KJUBI :

Uff da.. Det hørtes ikke bra ut i det hele tatt. :( Hvor opererte du igjen?

Syns det var litt rart at de ikke så mer på det når du var inne på kontroll, men det kan jo hende at noen reagerer sånn uten at det er noe galt..

Men det må uansett ha vært en forferdelig opplevelse.

Jeg krysser fingra for deg for at alt går bra nå :)

Har du ingen venninne eller noe som kan være his deg når kjæresten drar bort da?

:klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer:

-----

Ja, jeg var veldig skeptisk da hun sa det ikke var noe farlig. Det var jo ikke sånn i starten etter op, men hun mente at det var det, men at jeg ikke hadde tenkt over det fordi den venstre puppen også var like hoven da... Er fortsatt overbevist om at høyre pupp ble MER hoven, og at det var det som utgjorde den store forskjellen, men.

Ikke lett å si. Har mistet veldig mye tillit til kirurgen hvert fall.

Opererte på Klinikk Stokkan i Trondheim. Hos dr. Sneve. Hun er ikke fast ansatt der, fordi hun jobber til daglig på St. Olavs (RiT), som overlege på plastisk-kirurgisk avdeling. Så man skulle tro hun hadde peiling.

Det rare er rett etter op på op-dagen spurte jeg før jeg gikk hjem; "Skal vi ikke avtale oppfølgingstime før jeg drar?" Da svarte de at dette ikke var nødvendig, med mindre jeg følte det var noe spesielt i ettertid, så da måtte jeg bare ta kontakt på egenhånd. Til tross for at det stod i papirene mine at man skal avtale en slik oppfølgingstime før man drar hjem på op-dagen.

Er livredd for at jeg har valgt helt feil kirurg, så hvis jeg ikke får noe oppløftende svar på mandag skal jeg sende en lang mail til han som driver klinikken :kjefte:

Skrevet

Og tusen takk for trøstende ord :klemmer:

Er faktisk utrolig godt å ha dette forumet kjenner jeg.

Er den store kinodagen her i Trondheim i dag, så jeg skulle egentlig på det i kveld og hadde gledet meg, men alt blir jo kansellert når sånt som dette skjer.

Heldigvis kommer en god venninne til meg i stedet for, så tar vi kinodagen her hjemme :popcorn: Prosjektor og skrekkfilm på sofaen, under dyna :jepp::natti:

Skrevet

Har den store kinodagen vært i dag??? *skuff* Det har jeg ikke fått med meg! Bare vært på jobb...

Skrevet

Er det bare meg, eller er det flere som fortsatt har røde/lilla arr etter 2 måneder?

Skrevet

Er det bare meg, eller er det flere som fortsatt har røde/lilla arr etter 2 måneder?

Det har jeg å. De er ikke så ille egentlig. Bortsettt fra at streken fortsatt er rød, og dermed så ser man den viss jeg løfter litt på brystet. Når jeg står får jeg skygge/heng akkurat der, så da ser jeg det ikke. Men det er ikke akkurat sånn at jeg må lete etter hvor arret er. Så håper det skjer et eller annet i 3. måned nå, ellers må jeg nok fortsette å teipe utover de 3 månedene.

Det ene arret mitt har blitt hvitt i deler av streken. Så jeg ser at det begynner å komme seg, og er mulig hele arret vil bli sånn :) Tipper det bare bruker litt tid...

Sånn ellers- litt av en forandring siden for 2 måneder siden! Jeg har liksom glemt hvordan det var å hele tiden tenke over at det var et problem. *Deilig*

Skrevet

Jeg tror det er ganske vanlig jeg... Jeg hadde teipa til de ikke var røde lenger :)

Mine var ikke det :P haha, men jeg har jo "superhud"..

Skrevet

Noen her som har teipa lenger enn 3 måneder / hvor lenge da pga fortsatt røde arr???

Skrevet

Noen her som har teipa lenger enn 3 måneder / hvor lenge da pga fortsatt røde arr???

Jeg teipa fra januar til ca august/september.

Hvor fort arrene blir hvite er forskjellig fra person til person.

Skrevet

Fredag 12 november er det 50% på Wonderbra hos Nelly.com

Skrevet (endret)

Fredag 12 november er det 50% på Wonderbra hos Nelly.com

Nice....

Men jeg syns mange av de ikke er noe gode på jeg.. Spesielt balconette bhene.. Og de andre har jeg ikke finni størrelsen min i så de har jeg ikke fått prøvd.. Men kanskje jeg skal bestille ett par allikevel..

Jeg får reise på Lindex igjen å sjekke om de har fått inn flere størrelser å prøve før jeg kjøper noe på Nelly :P

Endret av JaneDoe
Skrevet

Takk for svar jenter :D Da vet jeg det :) Jeg skal nok teipe til de blir hvite ja :) Syns bare det var litt rart siden det står i papirene at man skal teipe i 2-3 måneder, altså, til de blir hvite, og nå er den tiden ca gått, og de er fortsatt røde. Men da får jeg ta tiden til hjelp :)

Ja, tiden har gått så fort, og jeg er så puppeblind nå, at jeg vurdere nesten en operasjon til :S IIIK

Jeg føler jeg ikke har operert liksom, at de er like stor som de alltid har vært :P hehe

Veldig kjipt egentlig, for det første; så har jeg ikke penger til en ny operasjon, for det andre; de blir nok FOR store om jeg opererer en gang til, og for det tredje; jeg GIDDER ikke å ligge på rygg flere ganger!!! :P hahaha

Neida, men jeg tipper det blir bedre etter det er gått en stund, så jeg får bruke push-up bh.. tipper de virker litt større da :) Og så har jeg kjempe lyst å prøve en bikini, for å se hvordan det ser ut :)

Jeg tror bare egentlig det ikke har gått helt opp for meg enda, at jeg faktisk har silikon. For det vises jo ikke..

Skrevet

Virker som det fremdeles bare er jeg som ikke tenker på ny operasjon eller at de kunne vært større :skratte:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...