Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har du anatomiske eller runde?? Jeg syns det var litt rart med bånd under puppene ja. hehe...

Jeg har runde proteser under muskelen. Sikkert litt rusa ja..... :skratte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sendt bilder i første omgang, i og med at jeg bor så langt unna Oslo.

Jeg sendte inn bilder til min kirurg før operasjonen på Fornebuklinikken, så hadde vi en konsultasjon over telefon, samt en konsultasjon på selve operasjonsdagen. Jeg bor også langt unna Oslo.. Er veldig fornøyd med Fornebuklinikken i hvertfall.. :)

Skrevet

Den absolutt ENESTE grunnen til å velge den klinikken, er vel at det er ca 5000,- (+/-) billigere der? (enn mange andre klinikker, feks Fornebu og Nobel). I mine ører høres ivertfall det ut som en elendig grunn...

Ja enig med deg :)

Jeg var ikke innom nettsiden deres engang før jeg opererte, siden jeg har hørt så mye rart. Har hatt min elsk på Fornebu i alle årene jeg har vurdert operasjon. hehe.

Jeg betaler heller 10 000 mer jeg assa. :) hehe.. Har man ikke penger så får man spare litt lenger :P

Skrevet

Jeg tror egentlig det virker greit å sende bilder, få konsultasjon og så komme til operasjon? Mirri her inne bl.a. gjorde jo det? Jeg var jo inne på konsultasjon selv da, og syns for min egen del det var veldig greitt. Som kirurg fikk han selvsagt målt og kjent, ikke bare sett på bilder. Viss jeg skulle sendt bilder osv, så ville jeg ivertfall valgt en klinikk jeg hadde hørt MASSE positivt om.

Hun her som opererte seg på Oslo plastikkirurgi nettopp, kasnkje hun har noe å si som nettopp har vært der..?

Hvem opererte der igjen?

Skrevet

Første dag uten sportsbh i dag, og jeg syns det er skikkelig merkelig!! Ser jo veldig mye bedre ut :jepp: men føler at den ikke gir noe støtte. Har noen andre her hatt det sånn? Har på en myk, spileløs sak fra Lindex. Mulig jeg heller skal prøve en vanlig t-skjorte bh som jeg har tatt ut spilene på? Syns bare det er så uvant å ikke ha sportsbh på (enda jeg var skikkelig lei av den i går, da....).

Skrevet

Første dag uten sportsbh i dag, og jeg syns det er skikkelig merkelig!! Ser jo veldig mye bedre ut :jepp: men føler at den ikke gir noe støtte. Har noen andre her hatt det sånn? Har på en myk, spileløs sak fra Lindex. Mulig jeg heller skal prøve en vanlig t-skjorte bh som jeg har tatt ut spilene på? Syns bare det er så uvant å ikke ha sportsbh på (enda jeg var skikkelig lei av den i går, da....).

Jeg syns de t shirt bhene støtta mer enn de spileløse. Jeg tar ut spilene :) Det er vanskelig å finne noen som ser bra ut i uten spiler med stor cup :P

Skrevet

Det er nok ikke bare deg! Syns også at mange av BHene jeg har ikke gir så mye støtte. Jeg har faktisk gått ofte med sportsBH, selv om jeg kan gå med vanlig BH... Litt fordi at tidligere gikk jeg jo aldri med sportsBH mens nå kan jeg! Også er de jo behagelige og støtter.

De BHene jeg har tatt ut spilene av- ble jo litt for store plutselig :sjenert: Passet perfekt med spilene i...

Skrevet

Er det vanlig å få strekkmerker? Jeg har plutselig fått mange! spesielt på den ene puppen:( åh, det er virkelig ikke pent.

Skrevet

Er det vanlig å få strekkmerker? Jeg har plutselig fått mange! spesielt på den ene puppen:( åh, det er virkelig ikke pent.

Noen får det. Noen får mer tydelig strekkmerker om de hadde fra før.

La du inn mye?

Skrevet

Ja enig med deg :)

Jeg var ikke innom nettsiden deres engang før jeg opererte, siden jeg har hørt så mye rart. Har hatt min elsk på Fornebu i alle årene jeg har vurdert operasjon. hehe.

Jeg betaler heller 10 000 mer jeg assa. :) hehe.. Har man ikke penger så får man spare litt lenger :P

Jeg velger Oslo plastikkirurgi fordi de kan kombinere de 2 operasjonene jeg skal ha, sånn at jeg får tatt de samtidig. Veldig få andre som kunne det, og valget gikk tilslutt på de. Hva negativt har dere lest om Oslo plastikkirurgi?

Skrevet (endret)

Jeg velger Oslo plastikkirurgi fordi de kan kombinere de 2 operasjonene jeg skal ha, sånn at jeg får tatt de samtidig. Veldig få andre som kunne det, og valget gikk tilslutt på de. Hva negativt har dere lest om Oslo plastikkirurgi?

Bare å google litt så finner du mye..

Jeg har hørt mye at kirurgen er flink, men er det noe i etterkant så blir det verre.. Akkurat som han ikke skjønner hva du mener innstilling. Det har jeg hørt\lest mange si. Flere føler at kirurgen ikke forstår hva de vil for op heller... Men som sagt google litt du..

Jeg mener ikke at det bare er negativt, men det virker som om det er store forskjeller fra OPK og andre klinikker.

Endret av JaneDoe
Skrevet

Noen får det. Noen får mer tydelig strekkmerker om de hadde fra før.

La du inn mye?

Aha, jeg hadde noen fra før når jeg tenker meg om, men de var helt hvite så jeg tenkte ikke over at jeg hadde dem.

Jeg la inn 450 gr.

Skrevet

Aha, jeg hadde noen fra før når jeg tenker meg om, men de var helt hvite så jeg tenkte ikke over at jeg hadde dem.

Jeg la inn 450 gr.

Ok, de kan bli mer tydelige ja. men sånn er det bare dessverre.. hehe

Skrevet

Legen har hvertfall en gang fått ufaglært ansatt til å bistå ved operasjon.Han kastet også bandasjer fett (fra fettsuging) i bakgården som skulle vært smitteavfall

Skrevet

Legen har hvertfall en gang fått ufaglært ansatt til å bistå ved operasjon.Han kastet også bandasjer fett (fra fettsuging) i bakgården som skulle vært smitteavfall

:nei:

Skrevet

Ok, de kan bli mer tydelige ja. men sånn er det bare dessverre.. hehe

Men hva skjer så? De blir vel mindre synlige etterhvert? kan vel til og med bli borte eller? Har selv litt strekkmerker, og tror ikke jeg hadde fra før (aldri lagt merke til). La ikke merke til de før jeg begynte å bruke vanlig BH...vet ikke om det har noen sammenheng jeg... da jeg slutta å bruke støtteBHn så plutselig spratt de frem..? strekkmerkene altså :skratte:

Skrevet

Men hva skjer så? De blir vel mindre synlige etterhvert? kan vel til og med bli borte eller? Har selv litt strekkmerker, og tror ikke jeg hadde fra før (aldri lagt merke til). La ikke merke til de før jeg begynte å bruke vanlig BH...vet ikke om det har noen sammenheng jeg... da jeg slutta å bruke støtteBHn så plutselig spratt de frem..? strekkmerkene altså :skratte:

Jeg vil ikke tro de blir borte igjen. Men de kan vel bli mindre synlige. Jeg har ingen selv så jeg kan ikke såå mye om strekkmerker.. hehe

Skrevet

jepp hehe, men heller strekkmerker enn null pupper :)

Jeg må nok si meg enig :skratte:

Skrevet

Kan jeg spørre hvilken annen operasjon du vil ta?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...