audrey Skrevet 17. januar 2007 #1421 Skrevet 17. januar 2007 Fergie, Har sendt deg en PM, hadde vært supert å sett bilder, vurderer samme klinikk som deg.
Gjest ElCaramba Skrevet 17. januar 2007 #1422 Skrevet 17. januar 2007 Fergie!! Hallaisen beib! Det er hva jeg kaller fine pupper! Vær stolt! Hilsen Caramba
Gjest gjesta Skrevet 17. januar 2007 #1423 Skrevet 17. januar 2007 Hei Aylana Jeg vil veldig gjerne se bildene dine! Har dessverre ingen bilder jeg kan sende deg nå Men sender deg selvfølgelig mine bilder så fort jeg får nye pupper (mars) Stor klem fra Leah ← Bilde er sendt
LostS0ul Skrevet 17. januar 2007 #1424 Skrevet 17. januar 2007 Fergie: Tusen takk for bildene, du har fått utrolig bra resultat!! kjempeflotte
Saeria Skrevet 17. januar 2007 #1425 Skrevet 17. januar 2007 Leah: Takk. Fergie: Puppene dine er kjempefine. Sånne vil jeg og haaaaa!
Rosa Mirabella Skrevet 18. januar 2007 #1426 Skrevet 18. januar 2007 Heisann Har lest tidligere i forumet at andre har opplevt at den ene puppen er større enn den andre. Det kunne jeg tydelig se hos meg i går.. men jeg har forstått det slik at det vil rette seg etter noen uker, og at de vil få omtrent samme størrelse? noen som har erfart dette selv? Håper det er et vanig fenomen... Ønsker dere alle en fantastisk dag, forresten :enig_anim: Klem fra Rosa
Løvinne70 Skrevet 18. januar 2007 #1427 Skrevet 18. januar 2007 Fergie: Noen spes. grunn til at du ikke var på konsultasjon hos FMS? Audrey: Du har vært der to ganger, men vurderer Klinikk Bergen hvor Fergie var. Noen spes. grunn til at du ikke vil ta hos FMS? Jeg skal jo som sagt hos alle 4 som finnes i Bergen neste uke, men er jo greit å vite litt om dere ev. vet noe jeg burde vite Har forresten bare lest positivt om FMS på ett annet forum da
Melinda Skrevet 18. januar 2007 #1428 Skrevet 18. januar 2007 Aylana: Jeg vil veldig gjerne ha puppebilder av deg. Jeg har sendt min mail i pm til deg. Jeg har ikke noen bilder enda, skal ta operasjon den 31. januar, men når den er ferdig sender jeg gjerne bilder til deg. Klem fra meg
Gjest gjesta Skrevet 18. januar 2007 #1429 Skrevet 18. januar 2007 Heisann Har lest tidligere i forumet at andre har opplevt at den ene puppen er større enn den andre. Det kunne jeg tydelig se hos meg i går.. men jeg har forstått det slik at det vil rette seg etter noen uker, og at de vil få omtrent samme størrelse? noen som har erfart dette selv? Håper det er et vanig fenomen... Ønsker dere alle en fantastisk dag, forresten :enig_anim: Klem fra Rosa ← Det er litt forskjell i mine og, men det var det i utgangspunktet også, men det har jevnet seg ut. Jeg har samme størrelse i proteser i begge puppene, så utjevningen skulle skje ved å løfte og fjerne mer hud fra den andre puppen, men det er jo selvfølgelig ikke å lett å avgjøre der og da.. Jeg hadde forskjellig størrelse en eller to uker etter operasjonen og, men det var fordi hevelsen i den ene gikk raskere ned i den andre.. Nå er de tilnærmet like, men som sagt litt forskjell.. Aylana: Jeg vil veldig gjerne ha puppebilder av deg. Jeg har sendt min mail i pm til deg. Jeg har ikke noen bilder enda, skal ta operasjon den 31. januar, men når den er ferdig sender jeg gjerne bilder til deg. Klem fra meg ← Bilder er sendt Det er ikke et krav om å få bilder tilbake heller altså, så dere må ikke være redd for det Kan noen puppedamer sende meg mailen sin og, jeg vil se andre sine? *se pent på*?
Leah Skrevet 18. januar 2007 #1430 Skrevet 18. januar 2007 Du ser SUPER FLOTT ut Aylana!!! Puppene dine er kjempe sexye og ser kjempe naturlige ut, you lucky bastard...hihi Jeg har akkurat kommet hjem fra mitt siste møte med Dr. Kveim, den mannen er bare helt fantastisk, så jeg har nå endelig bestemt meg for å operere meg hos han. Og han har tid i mars...yohooo!!! Det blir 230 over muskelen. Han sa at jeg har nok bryst vev til det, men hvis jeg vil ha større må jeg legge protesene under. Men tror 230 er en fin start, så kan jeg heller legge inn litt mer om 5-10 år, etter barn, amming, et par kilo ekstra og hele den pakka der Så flott at du sjekker ut flere kirurger Løvinne70, tror det er kjempelurt!!! Det var veldig lett for meg å se hvilken kirurg som er riktig for meg nå som jeg har hatt konsultasjon hos begge med bare noen ukers mellomrom. Sikkert enda bedre å se de samme uken sånn som du gjør Lykke, lykke til Klem
LostS0ul Skrevet 18. januar 2007 #1431 Skrevet 18. januar 2007 Heisann.. idag er det 5 uker siden operasjon for meg og Caramba!! Hvordan er boobiesene dine nå da Caramba? Lever du som normalt? Jeg lever forsåvidt som normalt, men har ikke giddi å sove uten sportsbh ennå, men det er jo ikke noe farlig.. hehe.. Ellers så sover jeg på siden hver natt og har prøvd å ligge på magen, noe som ikke er like behagelig som før, men blir sikkert vant til det Om en uke er det bh shopping, da skal jeg ha meg en leekker bh i forhåpentligvis en stor cup str Om en uke begynner jeg på skolen, og det gruer jeg meg til.. blir mye jobbing med armene, og jeg har vondt i siden på puppen pga jeg rydda og ordna i graderoben min... løfta ikke noe sånn overtungt heller og det står jo i papirene at de med protese over muskel kan trene igjen etter 4 uker, så burde vel ikke være noe problem.. er bare ikke noe godt ... har hatt vondt (stikninger) der i 3 dager nå, men kan jo være nerver som vokser ut igjen og, ettersom jeg er ganske så følelsesløs på den siden.. Hvordan var det med dere andre mtp trening osv?
Leah Skrevet 18. januar 2007 #1432 Skrevet 18. januar 2007 Rosa, la ikke du inn 230 eller 240 over muskelen? Isåfall tror jeg nok jeg vil bli fornøyd, du ser jo helt smashing ut!!! Leah
Rosa Mirabella Skrevet 18. januar 2007 #1433 Skrevet 18. januar 2007 Det er litt forskjell i mine og, men det var det i utgangspunktet også, men det har jevnet seg ut. Jeg har samme størrelse i proteser i begge puppene, så utjevningen skulle skje ved å løfte og fjerne mer hud fra den andre puppen, men det er jo selvfølgelig ikke å lett å avgjøre der og da.. Jeg hadde forskjellig størrelse en eller to uker etter operasjonen og, men det var fordi hevelsen i den ene gikk raskere ned i den andre.. Nå er de tilnærmet like, men som sagt litt forskjell.. Bilder er sendt Det er ikke et krav om å få bilder tilbake heller altså, så dere må ikke være redd for det Kan noen puppedamer sende meg mailen sin og, jeg vil se andre sine? *se pent på*? ← Takk for svar jeg hadde ikke synlig forskjell før operasjonen, så da er det forhåpentligvis bare hevelsen som går ned i ulikt tempo på puppene Satser på det Rosa, la ikke du inn 230 eller 240 over muskelen? Isåfall tror jeg nok jeg vil bli fornøyd, du ser jo helt smashing ut!!! Leah ← :enig_anim: Tusen takk, blir så glad av å høre sånn.. Jeg la inn 240 over muskelen, men det må sies at jeg hadde svært lite fra før. Gleder meg til å se bilder fra resultatet ditt etterhvert! klem fra meg
Gjest ElCaramba Skrevet 18. januar 2007 #1434 Skrevet 18. januar 2007 Hei LostSOul!! Ja tenk at det er 5 uker idag!!!!! Jeg lever egentlig som normalt, kjenner også at det svir litt i muskelen når jeg har gjort ting, bært osv. Har sovet uten bh siden.. natt til tirsdag? Husker ikke helt, 3-4 netter iallefall. Det er deilig å lufte dem på natta men kjenner avogtil at det river litt i arrene når jeg snur meg eller ligger såpass på siden at puppene tynger sidelengs. Har ikke ligget på magen å sovet enda. Men uten å bli FOR intim her,hehe: Imot kroppen til samboeren, må jeg si det er en opplevelse å kjenne at jeg har pupper og ikke bare ribben!! Gleder meg også til å bruke vanlig bh! Men er litt redd for at det skal gjøre vondt i arrene, siden de ble såre etter den triumph bhen og er det litt enda. Swegmarken er supergod og gnager ikke, men arrene er liksom ikke seg selv enda,hehe. Så jeg tror jeg må skåne dem litt å bruke swegmarken noen uker etter 6. uke også. Er så glad jeg gjorde dette! Føler meg SÅ bra! Hehe, det gjorde jeg fra før også altså, men nå DIGGER jeg mine egne pupper!! Kaster laaaaange blikk i speilet til meg selv!!
Løvinne70 Skrevet 18. januar 2007 #1435 Skrevet 18. januar 2007 Hvor lenge måtte dere ligge på rygg før dere fikk lov å ligge på siden? Har dere fått mange kommentarer fra folk ang at dere plutselig har økt frontpartiet deres? Jeg vil jo egentlig ikke at folk legger merke til at puppene mine plutselig har vokst, men samtidig ønsker jeg å ta såpass mye at jeg synes selv det blir fint, og da blir de nok seende større ut enn før. Har lenge brukt BH med oljeinnlegg i, de har økt cupen med ca 1 str tror jeg, men nå ønsker jeg mer enn det
Leah Skrevet 18. januar 2007 #1436 Skrevet 18. januar 2007 Ja, tenk at det har gått 5 uker siden dere opererte dere LostSoul og ElCaramba, det har gått så fort! Godt å høre at alt er vel med dere og de nye fordelene LostSoul, har du konstant stikking, eller kommer det og går litt? Stakkars deg, høres ikke godt ut det der Heldigvis ikke noe uvanlig ifølge kirurgene..... Lurer på en liten ting til. Dere har snakket mye om en bh som er så mye bedre enn den man får fra klinikken. Hva heter den oh hvor får man kjøpt den? Vet det har blitt nevnt her flere ganger før, men finner ikke riktig side har blitt ganske så lang denne dagboken nå
LostS0ul Skrevet 18. januar 2007 #1437 Skrevet 18. januar 2007 Ja, tenk at det har gått 5 uker siden dere opererte dere LostSoul og ElCaramba, det har gått så fort! Godt å høre at alt er vel med dere og de nye fordelene LostSoul, har du konstant stikking, eller kommer det og går litt? Stakkars deg, høres ikke godt ut det der Heldigvis ikke noe uvanlig ifølge kirurgene..... Lurer på en liten ting til. Dere har snakket mye om en bh som er så mye bedre enn den man får fra klinikken. Hva heter den oh hvor får man kjøpt den? Vet det har blitt nevnt her flere ganger før, men finner ikke riktig side har blitt ganske så lang denne dagboken nå ← Ikke konstant men ganske ofte, og det er ubehagelig.. hehe SWEGMARK heter den bh'en og den får du kjøpt på lindex.. den er supergod.. tilogmed kirurgen min ble overrasket og sa at den bh'en så veldig bra ut :D så jeg er en flink bh-shopper gitt... hihi
Leah Skrevet 18. januar 2007 #1438 Skrevet 18. januar 2007 (endret) Tusen takk for svar ElCaramba Stående applaus til deg Ha en fin kveld Leah Endret 18. januar 2007 av Leah
Fergie Skrevet 18. januar 2007 #1439 Skrevet 18. januar 2007 Hei Løvinne70: Grunnen til at jeg ikke gikk til FMS er vel egentlig ingen spesiell.. Følte meg av en eller annen grunn meg ikke så trygg på de.. Men det trenger ikke være noen spesiell grunn til det. Og så bruker de mye saltvann, og det var helt uaktuelt for meg. Jeg opererte på Volvat..
Fergie Skrevet 18. januar 2007 #1440 Skrevet 18. januar 2007 TUSEN TAKK alle sammen for ros.. Det er utrolig koselig å få så mye fin tilbakemelding!!! Tusen, tusen takk!!! StOOOOr Fergie!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå