Saeria Skrevet 16. januar 2007 #1401 Del Skrevet 16. januar 2007 Hei Saeria! Jeg har heller ikke barn, og er 28 år. Pga utdanning blir jeg uansett å vente med barn i noen år til, så derfor gjorde jeg det. For noen er det sikkert greit å ville vente til barn og amming er overstått, pga kapsling og heng og div. Jeg tar det som det kommer. Angrer ikke et sekund. Er glad jeg har gjort dette, for meg selv. Føler meg topp! ← Det er litt sånn jeg tenker og. Jeg har tre år med utanning foran meg fra høsten av, så det blir nok ikke evt. barn før etter ferdig utdannelse og jeg har jobbet i fast stilling et års tid. Hvorfor skal jeg gidde å vente alle de årene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 17. januar 2007 #1402 Del Skrevet 17. januar 2007 Nå har jeg fått lagt ut bildene mine. Så de som vil se må bare gi beskjed! Og sende meg mail adressen deres på min pm! Fergie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 17. januar 2007 #1403 Del Skrevet 17. januar 2007 Og forresten, hvis det er noen andre som har bilder dere vil vise, så vil jeg veldig gjerne se. Det er så spennede og se hvordan det har gått med dere andre! Fergie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvinne70 Skrevet 17. januar 2007 #1404 Del Skrevet 17. januar 2007 Melinda: Det kan nok være smart å få din mor til å komme siden vi ikke skal løfte første uken. Tenk om den minste må løftes når din mann ikke kan, hva gjør du da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melinda Skrevet 17. januar 2007 #1405 Del Skrevet 17. januar 2007 Nå har jeg fått lagt ut bildene mine. Så de som vil se må bare gi beskjed! Og sende meg mail adressen deres på min pm! Fergie! ← Tusen takk for bilder, Fergie! Dine pupper var helt nydelige!! De ser veldig naturlige ut og jeg tror ikke noen kommer til å gjette at du har tatt silikon. Gratulerer!!! :enig_anim: Hvor mye er det du har lagt inn? Du har under muskel, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melinda Skrevet 17. januar 2007 #1406 Del Skrevet 17. januar 2007 Melinda: Det kan nok være smart å få din mor til å komme siden vi ikke skal løfte første uken. Tenk om den minste må løftes når din mann ikke kan, hva gjør du da... ← Hei Løvinne70! Ja, det er nok ikke så dumt å få min mor hit. Hun bor ca 40 mil herifra så det blir nok at hun får bli noen dager da. Men, jeg aner jo ikke hvordan jeg kommer til å føle meg etter operasjonen og det er jo veldig dumt å risikere å ødelegge puppene med en gang...! Jeg har ikke fortalt min mor om operasjonen enda så det blir jo spennendes å se hvordan hun reagerer på det... Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 17. januar 2007 #1407 Del Skrevet 17. januar 2007 Tusen takk Melinda! Det var utrolig koselig å høre! Jeg har lagt inn 370cc under muskelen. De er også anatomiske, så det gir de litt "heng". De anatomiske protesene er formet som en pupp! Og nå er det 6 uker siden operasjonen, og de er utrolig myke. Min mann går og kniper på de hele tiden!! Fergie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melinda Skrevet 17. januar 2007 #1408 Del Skrevet 17. januar 2007 Tusen takk Melinda! Det var utrolig koselig å høre! Jeg har lagt inn 370cc under muskelen. De er også anatomiske, så det gir de litt "heng". De anatomiske protesene er formet som en pupp! Og nå er det 6 uker siden operasjonen, og de er utrolig myke. Min mann går og kniper på de hele tiden!! Fergie! ← Ja, han er heldig din mann! Gleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeder meg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 17. januar 2007 #1409 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Ja, han er heldig din mann! Gleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeder meg!!!! ← Ja, du kan bare glede deg! Det var 2 uker til nå? Hva slags proteser var det du skulle ha? Endret 17. januar 2007 av Fergie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melinda Skrevet 17. januar 2007 #1410 Del Skrevet 17. januar 2007 Ja, du kan bare glede deg! Det var 2 uker til nå? Hva slags proteser var det du skulle ha? ← Ja, to uker..! Onsdag 31. januar blir jeg en puppejente! :enig_anim: Jeg skal ha rue silikonproteser. Anatomiske. Ca 260 ml over muskeln. Håper det blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 17. januar 2007 #1411 Del Skrevet 17. januar 2007 jeg vil se bildene dine Fergie!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leah Skrevet 17. januar 2007 #1412 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Åhhh... så utrolig spennende Melinda Bare 2 uker!!!!! Gled deg!!!! Skulle virkelig ønske at jeg kunne operere meg nå snart jeg også, men skal på 5 ukers ferie i feb/mars så må nesten vente til jeg kommer hjem. Er jo ikke så lurt med for mye soling og bading rett etter en operasjon som det. Men jeg er bare såååååå utolvmodig :sur: Skal ihvetfall operere meg med en gang jeg kommer hjem (i begynnelsen av mars). Fergie WOW!!!! Du ser fantastisk ut Jeg er veldig overrasket over hvor naturlige pupper dere har alle sammen, ser jo ikke fake ut i det hele tatt. Også kjempe godt å høre at du har fått myke pupper selv om du har under muskelen, håper jeg får det jeg også Saeria , jeg har heller ingen barn, men har bestemt meg for å ikke vente. Hvorfor skal jeg lide meg gjennom enda fler år uten pupper når jeg er så sikker på at jeg vil dette? Kjenner forresten en dame som har ammet 2 barn etter at hun opererte seg, og nå har hun hatt de samme innleggene i 13 år uten problemer Stor klem Endret 17. januar 2007 av Leah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GoldenGlow Skrevet 17. januar 2007 #1413 Del Skrevet 17. januar 2007 Kan nesten ikke være her inne jeg..... får jo bare mer og mer lyst! men så er det jo så spennende å lese historiene deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ElCaramba Skrevet 17. januar 2007 #1414 Del Skrevet 17. januar 2007 jeg vil se bildene dine Fergie!!!! ← Jeg også!!!!!!!! Du har mailen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 17. januar 2007 #1415 Del Skrevet 17. januar 2007 åh, kan jeg få se òg, fergie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvinne70 Skrevet 17. januar 2007 #1416 Del Skrevet 17. januar 2007 Da blir det 4 konsultasjoner på meg neste uke :-D Tar like gjerne alle som er i Bergen jeg, så får jeg se hvor mange forskjellige svar jeg får. Mest spennende er jo om str samsvarer sånn noenlunde, ellers vil vel noen ha snittet sånn, noen sånn protese og noen foran eller bak muskel Onsdag kveld blir det FMS, de er jeg ganske spent på, så på fredag blir det de andre 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 17. januar 2007 #1417 Del Skrevet 17. januar 2007 Fruktfat! Klart du kan! Hva er mailen din? Send den på pm til meg du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fergie Skrevet 17. januar 2007 #1418 Del Skrevet 17. januar 2007 Leah! Tusen takk!!! Det er så utrolig koselig å få positiv tilbakemeldinger på dette!! Fergie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. januar 2007 #1419 Del Skrevet 17. januar 2007 Jeg greier ikke henge med på dere jenter jeg Her går det jammen unna Jeg har fått bilde av mine pupper som nærmer seg 4 måneder nå Bruker masse sportsbh enda jeg, under gensere og om natta iallefall Så hvis noen vil bytte så send meg gjerne mailadressa på msn, for nå har jeg falt helt av hvem som har bilder og hvem som ikke har osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leah Skrevet 17. januar 2007 #1420 Del Skrevet 17. januar 2007 Hei Aylana Jeg vil veldig gjerne se bildene dine! Har dessverre ingen bilder jeg kan sende deg nå Men sender deg selvfølgelig mine bilder så fort jeg får nye pupper (mars) Stor klem fra Leah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå