LostS0ul Skrevet 16. januar 2007 #1381 Del Skrevet 16. januar 2007 Jeg har kunnet sove uten bh siden uke 2 jeg, men har ikke turt.. er redd for å ødelegge puppene.. heheh har ligget litt på magen, er litt rart men det går seg vel til.. må lære meg å ligge på magen ettersom jeg begynner på hudpleieskole om 2 uker.. Nå er det snart 5 uker siden jeg opererte og om 1 uke og 3 dager kan jeg begynne med spilebh.. får lov å bruke bh uten spiler hvis jeg skal pynte meg etc. men har ikke tatt sjangsen jeg.. prøver å bruke sportsbh'n så lenge som mulig.. men om en uke så er det stopp altså.. hehe... Men når de sier at etter 6 uker kan man bruke spilebh, det vil også si at man da kan gå uten noen bh i det heletatt? Send meg gjerne bilder Rosa, om du har lyst.. *nyskjerrig* Lykke til på konsultasjon Leah;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leah Skrevet 16. januar 2007 #1382 Del Skrevet 16. januar 2007 Ang sovemedisin vs narkose, så kan jeg bare snakke ut fra egenerfaring. Jeg fikk sovemedisin og lokalbedøvelse og syns det var kjempebra. Syns det hørtes så kjipt ut med kvalme etter narkose, så er glad for at jeg fikk det. Fornebuklinikken var dette da. Vanlig prosedyre der på brystforstørring. Husker jeg fikk nåla i armen og at de sa at "nå får du sovemedisin", så var jeg heeelt borte Våknet 2,5 timer senere, helt fin og våken. Men vet ikke hvor mye tullball jeg pratet rett etter op på vei til senga da Alt i alt er jeg veldig fornøyd med sovemedisin. ← Takk for at du deler din erfaring med oss Kristina79 Dette hørtes jo kjempe bra ut, tror sovemedisin og lokalbedøvelse er tingen for meg også Nå gjenstår det bare å se om klinikken jeg velger er villig til å tilby det da....håpe, håpe Jepp, jepp.... kjeder meg litt her hjemme alene (som dere kanskje forstår etter 3 innlegg på rad ) Kan jo kanskje lese litt da :lese: Leser forresten en kjempe bra bok som heter "den niende innsikt" om dagen, anbefales på det sterkeste Stooooor klem fra Leah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. januar 2007 #1383 Del Skrevet 16. januar 2007 Må bare spørre: Er det mange her som har barn? Jeg har ikke. For mange år siden tenkte jeg at jeg skulle vente til etter jeg evt. hadde fått barn. Nå derimot, ser det ut til at det kommer til å gå noen år før vi evt. prøver. Derfor tenker jeg at jeg like gjerne kan gjøre noe med puppene nå. I grunnen burde jeg vel være nøgd med det jeg har, for jeg har jo pupper. En kan se at jeg har pupper, men allikevel ønsker jeg meg litt påfyll. Jeg føler liksom ikke at de står helt i stil med kroppen min. Takket være prevensjon har jeg i tillegg lagt på meg litt, så da blir liksom puppene enda mindre i forhold til resten av mitt anatomiske jeg. Sukk...måtte bare lufte noen tanker. Det er ikke som om noen på jobb, uansett hvor søte og greie de er, ville forstå. De fleste er nemlig mye eldre enn meg og mer fastgrodd i tankegangen når det gjelder plastisk kirurgi. Da er det jaggu godt å ha denne dagboka. til alle som leser sutringa mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ElCaramba Skrevet 16. januar 2007 #1384 Del Skrevet 16. januar 2007 Hei Saeria! Jeg har heller ikke barn, og er 28 år. Pga utdanning blir jeg uansett å vente med barn i noen år til, så derfor gjorde jeg det. For noen er det sikkert greit å ville vente til barn og amming er overstått, pga kapsling og heng og div. Jeg tar det som det kommer. Angrer ikke et sekund. Er glad jeg har gjort dette, for meg selv. Føler meg topp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ElCaramba Skrevet 16. januar 2007 #1385 Del Skrevet 16. januar 2007 Anyone..............? I skrivet fra klinikken står det "bla bla bla sportsbh natt og dag 6 uker, så ytteligere på dagene noen uker". Da må jeg vente med vanlig bh da i enda noen uker? Noen som starta før, eller fikk beskjed om å kunne starte før? Spre det glade budskap!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Mirabella Skrevet 16. januar 2007 #1386 Del Skrevet 16. januar 2007 Rosa tusen takk for bildene Du har fått helt nydelige pupper som passer perfekt til kroppen din, gratulerer Og de ser jo utrolig naturlige og ekte ut, og det etter bare en uke!!!! Håper du sender oss et nytt bilde om en måneds tid, blir spennende å se hvordan de utvikler seg Leah ← Tusen takk, kjekt å høre LostS0ul: klart du kan få bilder, send meg en pm med mailadr din kan jeg få av deg og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LostS0ul Skrevet 16. januar 2007 #1387 Del Skrevet 16. januar 2007 Anyone..............? I skrivet fra klinikken står det "bla bla bla sportsbh natt og dag 6 uker, så ytteligere på dagene noen uker". Da må jeg vente med vanlig bh da i enda noen uker? Noen som starta før, eller fikk beskjed om å kunne starte før? Spre det glade budskap!!! ← som jeg skrev øverst på siden her,så kan jeg bruke spilebh etter 6 uker.. men helst ikke hele tiden ettersom at spilene gnager på arrene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ElCaramba Skrevet 16. januar 2007 #1388 Del Skrevet 16. januar 2007 Ja jeg leste det. Begynner å lure på om det er tidlig eller...? Hører andre som gikk med sportsbhen i flere mnd. Hmm, kansje jeg drøyer den litt. Noen uker enda kan ikke skade, vil ikke bli sår i arrene igjen! Får smøre meg med tålmodighet, og ta fram blondestasen i februar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 16. januar 2007 #1389 Del Skrevet 16. januar 2007 Fruktfat Var det du som ikke fikk opp bildene? Kan sende på nytt hvis du vil. Klem ← ja, det var det, send gjerne på nytt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvinne70 Skrevet 16. januar 2007 #1390 Del Skrevet 16. januar 2007 Nå har jeg bestilt time for konsultasjon neste uke Ringte så sent på kvelden at jeg ikke får tak i de andre to. Om jeg får det som jeg vil så reiser jeg til Bergen neste onsdag og blir til lørdag. Åh det blir spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melinda Skrevet 16. januar 2007 #1391 Del Skrevet 16. januar 2007 God kveld alle sammen! Ja idag har jeg altså vært på konsultasjon på Fornebuklinikken. Jeg fikk snakke med dr. Erik Dillerud. En hyggelig mann som virket veldig proff, syns jeg. Vi startet med å snakke litt om mine forventninger, hvor lenge jeg har tenkt på dette etc. Jeg viste da også mine puppebilder jeg hadde printet ut. Deretter tog jeg på en bh jeg hadde meg (en gammel amme bh som nå er altfor stor..) og vi prøvde forskjellige størrelser. Jeg hadde jo prøvd med "rispupper" hjemme og syntes da at 250 virket veldig stort. Men, nå prøvde jeg jo med ordentlige proteser og da blev vi faktisk enige om 260. Jeg har jo ingen pupper i utgangspunktet så han sa da at med 260 så får jeg en normal B cup. Det er akkurat det jeg vil ha, så vi var veldig enige. Han sa også at jeg absolutt kunne ta enda større, det hadde fortsatt sett ok ut til min kropp. Men, jeg vil ikke ha den store forskjellen, jeg vil bare ha normale pupper! Vi snakket også om forskjellige typer innlegg og det er absolutt rue silikonimplanat jeg skal ha. Vi snakket også om over vs. under muskeln og han sa at han nesten helt sikkert ville plassere over muskeln (noe som overrasket meg, men jeg blev faktisk veldig glad for det) men han måtte ta den endelige avgjørelsen når han opererte. Det syns jeg var greit. Jeg sa at det var det endelige resultatet som var viktigst, ikke operasjonen eller dagene etterpå. Han var også helt enig i at anatomiske proteser ville bli bra, siden jeg gjerne vil ha litt "heng" på puppene mine (hvis dere skjønner... ). Jeg har jo tross alt ammet to barn og syns det er helt ok om de ser naturlige ut. Så: Da blir det ca 260 ml på meg. Passe store pupper, jeg gleder meg!!! Når da? Jo om to uker. Onsdag 31 januar - da blir det pupper på meg!! Dere som allerede er operert: Er det noe jeg bør kjenne til før operasjonen? Noen bra tips til meg? Er det skummelt eller kan jeg bare glede meg..?? Stor klem fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Mirabella Skrevet 16. januar 2007 #1392 Del Skrevet 16. januar 2007 Gratulerer Melinda!!!!! Gled deg!!! fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melinda Skrevet 16. januar 2007 #1393 Del Skrevet 16. januar 2007 Hej jenter! Jeg har et spørsmål til dere som allerede er operert: Idag på konsultasjonen fikk jeg kjenne på et par silikoninnlegg. Det føltes veldig myke, men det er veldig vanskelig å se for seg hvordan de føles når de er i kroppen... Så, dere som har implantat: Hvordan føles deres pupper??? Føles de naturlige? Hva sier f.eks. kjærester eller andre som har tatt på de??? Kanskje veldig privat, men fortell meg gjerne hvordan deres pupper er..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melinda Skrevet 16. januar 2007 #1394 Del Skrevet 16. januar 2007 Fergie: Jeg har fortsatt ikke fått dine bilder på mail... Jeg er så fryktelig nysjgerrig...! Er de underveis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melinda Skrevet 16. januar 2007 #1395 Del Skrevet 16. januar 2007 Gratulerer Melinda!!!!! Gled deg!!! fra meg ← Tusen takk, Rosa Mirabella! Nå gleder jeg meg enda mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvinne70 Skrevet 16. januar 2007 #1396 Del Skrevet 16. januar 2007 Melinda: Kjekt å høre at du var så fornøyd med Dillerud i dag Jeg har bare lest at folk som har operert seg på Fornebukl. har vært fornøyde Jammen er det ikke lenge til du skal opereres da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ElCaramba Skrevet 16. januar 2007 #1397 Del Skrevet 16. januar 2007 Hei Fruktfat! Ok, da sender jeg på nytt! Hei Melinda! GLEEEEEEEEEEEEEED DEEEEEEEEG!!!!!!!!!!! Dette blir superbra! Ingenting å bekymre deg for, du er i gode hender og det er bare å slappe av! Mine pupper er blitt kjempemyke allerede, og de vil bli mykere enn dette også. De kjennes helt ekte ut, samboeren min sier også de er som før, like myke og lik i "konsistensen", bare større. En venninne som har fått kjenne, sier det samme. Kan ikke kna så hardt på de enda, for de er litt såre og ømme enda, men kan ta såpass i dem at man kjenner hvordan de er. Må innrømme at jeg hadde ikke trodd at de verken skulle se SÅ ekte ut eller være SÅ myke! Er virkelig positivt overassket,jeg!! Er ikke det betryggende å høre? Nå er det bare å lene seg tilbake, å glede deg! Litt pinex forte de første dagene, og så er det verste over. Jeg kommer ikke på noe du må tenke på, annet enn det som er nevnt her allerede, tror du er klar jeg! :kgblunk: Lykke til da! Klem fra Caramba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristina79 Skrevet 16. januar 2007 #1398 Del Skrevet 16. januar 2007 Heisann Melinda, supert å høre at du var happy med konsultasjonen idag! Slenger meg på det Caramba nettopp har skrevet! :enig_anim: Bare å glede deg, du kommer til å føle deg som verdens lykkeligste :rosasmil: Det gjør jeg om dagen! Jeg er såååå glad for at jeg gjorde dette for meg selv! Du kommer til å bli så godt tatt vare på! Og tiden går fort til op da! Puppene mine er ganske myke, men det er fortsatt litt hevelse. Kommer til å bli mykere. Ganske utrolig. Mannen min syns de kjennes bra, og det syns ikke at det er silikon. Herlig at det blir bare bedre Var på kontroll idag,fikk av kompress og teip. Godt å få av ja! Har nå bare en teipstrip på hvert arr. Ellers alt vel med puppene:) Tilbake om et år. Begynt så smått å sove på siden også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari Skrevet 16. januar 2007 #1399 Del Skrevet 16. januar 2007 Melinda: Puppene mine er fortsatt ganske harde, og det er 2,5 mnd siden jeg la de inn, men så har jeg de under en ganske stram muskel Var ikke så mye hold i de før da, etter 2 ammings perioder og 30 kilo vekt nedgang. Mannen er enig i at de fortsatt er ganske harde, men de ser helt naturlig ut og er ikke vonde på noe som helst måte! Du har en fin tid i vente, etter at smerten er over Når det kommer til BH, begynte jeg med spile bh etter 6 uker, og har godt med det hele tiden siden, og har ikke kjent det i arret i det hele tatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melinda Skrevet 16. januar 2007 #1400 Del Skrevet 16. januar 2007 Hei jenter! Løvinne70: Ja, jeg følte med veldig trygg på Fornebuklinikken. Håper resultatet blir så bra som jeg tror! El Caramba: Åh, så deilig å høre at puppene dine er så myke! Du har jo ordentlig fine pupper også og om mitt resultat blir så bra - da blir jeg fornøyd!! Kristina79: Takk for lykkønskningen! Ja, to uker går nok veldig for nå. Jeg gleder meg utrolig mye! Det blev liksom mer virkelig etter konsultasjonen idag! Om du har puppebilder du vil sende så tar jeg gjeeerne emot de! Mari: Dine pupper blir sikkert snart mye som smør! Det tar kanskje litt lenger tid hvis man tar under muskeln..?? I følge Dillerud får jeg trolig foran muskeln. Et spørsmål til dere: Kan ikke dere skrive litt om hvordan den første uken etter operasjonen var? Hva klarte dere å gjøre og hva klarte dere ikke?? Jeg lurer veldig på om jeg bør få min mor hit for å hjelpe til med ting. Har jo to små barn her i huset (en på 3 år - som er i barnehagen - og en på 10 mnd - som er hjemme)... Mannen min er jo hjemme (han har hjemmekontor) men han må jo jobbe litt og... Hva tror dere?? Takk for at dere er der og støtter og gir svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå