Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dere. Angående trening. Jeg holder snart å gå på veggene her!!! Savner litt puls... men jeg skjønner at jeg bør unngå det litt til, bare to uker siden op. Men så lenge pulsen ikke blir altfor høy, og armene ikke brukes aktivt, så ser jeg ingen grunn til ikke å være aktiv?

Så jeg tipper at fjelltur i helgen egentlig burde gå fint? Selv om det gjerne blir 3-4 t..? Bare gå med rumpetaske, og får ta det litt rolig i oppoverbakkene. Det verste er at jeg svetter ganske lett, og fortsatt bruker nedpressbånd/brystbånd. Noen som har pleid å vaske det? Syns borrelåsen begynner å streike snart, syns det begynner å se litt strekt ut også. Har fortsatt to, ja, to!!! uker igjen med det udelikate båndet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, heldigvis :) kan ikke være helt bra for magen :P

Men jeg tenker litt på denne hibiskrubben....jeg skal bruke den i håret og på kroppen, men jeg blir å holde den skrubben langt unna ansikten, og skrittet altså.. :sjenert: kan ikke være helt bra å få desinfiserende såpe oppi der, samt i ansiktet :P:skratte:

Jeg brukte den ikke i ansiktet og i underlivet nei... :P:sjenert: :sjenert: :sjenert:

Skrevet

Dere. Angående trening. Jeg holder snart å gå på veggene her!!! Savner litt puls... men jeg skjønner at jeg bør unngå det litt til, bare to uker siden op. Men så lenge pulsen ikke blir altfor høy, og armene ikke brukes aktivt, så ser jeg ingen grunn til ikke å være aktiv?

Så jeg tipper at fjelltur i helgen egentlig burde gå fint? Selv om det gjerne blir 3-4 t..? Bare gå med rumpetaske, og får ta det litt rolig i oppoverbakkene. Det verste er at jeg svetter ganske lett, og fortsatt bruker nedpressbånd/brystbånd. Noen som har pleid å vaske det? Syns borrelåsen begynner å streike snart, syns det begynner å se litt strekt ut også. Har fortsatt to, ja, to!!! uker igjen med det udelikate båndet...

Jeg fikk beskjed om at det var gunstig med gåturer.. SÅ lenge det ikke er vondt skal det går bra vil jeg tro:)

Skrevet

På fjelltur to uker etter operasjon? Det tror jeg ikke jeg ville gjort. Feiret nyttår ca to uker etter min operasjon, og det var nok å bare sitte i ro og slikt. Hadde ikke vondt, men hadde ikke klart en fjelltur, mest på grunn av frykt for å skade sårene.

Du må vel egentlig se selv hva du føler for. Hvis det er snakk om å gå bortover en bred sti, så kan det vel gå bra :)

Skrevet (endret)

argh, Jane, hvorfor vises ditt bilde, men ikke mitt!? :kjefte:

.

.

.

.

.

.

Klarte det :D Hehehe

Endret av Mirri
Skrevet

På fjelltur to uker etter operasjon? Det tror jeg ikke jeg ville gjort. Feiret nyttår ca to uker etter min operasjon, og det var nok å bare sitte i ro og slikt. Hadde ikke vondt, men hadde ikke klart en fjelltur, mest på grunn av frykt for å skade sårene.

Du må vel egentlig se selv hva du føler for. Hvis det er snakk om å gå bortover en bred sti, så kan det vel gå bra :)

Jeg er bare så ivrig etter å komme igang igjen... litt dumt at jeg føler meg i så god form kanskje. Har ingen smerter eller ubehag av puppene lenger. Men merker jeg sover dårlig, har vondt i ryggen og kan lett legge på meg noen kg. Jeg savner treninga!!! Men skal holde lav puls ivertfall. En fjelltur trenger jo ikke være mer anstrengende enn en spasertur i lysløypa, bare mer motiverende for min del :)

Skrevet

1 uke siden min operasjon og er utrooolig lei av å bare holde meg selv og armene mine i ro hele tiden!! Men er sikkert kjempe viktig å være tolmodig - tror kanskje ofte det kan være slik at en føler at en er i bedre form enn en virkelig er, også kjenner man ikke konsekvensene av det før litt etterpå(?) :sukk:

Har også kjeeempe lyst til å trene! Har bare sittet inne heeele uka og sett tv. Stakkars kjæresten min altså, tror ikke jeg har vært helt lett å ha med og gjøre de siste dagene :flau: men jeg går snart på veggen!! har dere noen tips eller? :sad: :-)

Skrevet

1 uke siden min operasjon og er utrooolig lei av å bare holde meg selv og armene mine i ro hele tiden!! Men er sikkert kjempe viktig å være tolmodig - tror kanskje ofte det kan være slik at en føler at en er i bedre form enn en virkelig er, også kjenner man ikke konsekvensene av det før litt etterpå(?) :sukk:

Har også kjeeempe lyst til å trene! Har bare sittet inne heeele uka og sett tv. Stakkars kjæresten min altså, tror ikke jeg har vært helt lett å ha med og gjøre de siste dagene :flau: men jeg går snart på veggen!! har dere noen tips eller? :sad: :-)

Du kan jo gå turer :) Rolige turer :) Etter en uke skulle jeg leve som "normalt" bare ikke løfte tung og bevege armene så det strakk. Jeg kjørte bil og det meste jeg da etter en uke.

Dere kan ha sex.. hehe... :) Bra tidsfordriv det :):humpe:

Skrevet

føler ikke jeg kan gjøre noen ting jeg, men er sikkert masse fordi jeg er redd for å ødelegge noe :gjeiper: kan man serriøst ha sex allerede nå? hehehehe.. gikk en liten tur i byen i dag, og kjente det litt etterpå tror jeg, men er kanksje igjen også fordi jeg er veldig "obs" på puppene og kjenner mye etter?

Skrevet

føler ikke jeg kan gjøre noen ting jeg, men er sikkert masse fordi jeg er redd for å ødelegge noe :gjeiper: kan man serriøst ha sex allerede nå? hehehehe.. gikk en liten tur i byen i dag, og kjente det litt etterpå tror jeg, men er kanksje igjen også fordi jeg er veldig "obs" på puppene og kjenner mye etter?

Hadde sex etter 3 dager eller noe jeg.. hehe... Men var forsiktig med puppa da, så det blei jo litt rolig :P

Jeg hadde omtrent ikke ubehag eller noe så kan jo være at du har mer "vondt" enn det jeg hadde.. Bare gjør som du føler du. Man må følge kroppen :)

Skrevet

Rart å tenke på det. Forrige uke følte jeg meg ganske hemma angående armene. Jeg torte ikke gjøre annet enn å holde de helt i ro, klistra inntil kroppen. Også var jeg ganske trøtt og sliten i grunn, kan vel være mange (andre) årsaker til det. Å sitte inne en uke og se på tv er jo så ufattelig kjedelig! Nå føler jeg meg, heldigvis, ganske bra, er selvsagt forsiktig med armene. Har ikke turt å vaske håret skikkelig enda. Blir sånn frem og ned med hodet, og febrilsk prøve å få shampoen utover, hehe!

Jeg fikk også beskjed om å leve tilnærmet normalt etter en uke. Og nå har det jo gått to... Er nok typisk at man får slaget i trynet i etterkant, ja. Så får se hvordan dagene blir fremover..haha! Får vel bare smøre seg med liiiiitt tolmodighet angående den vanlige treninga. Jeg er ivertfall i gang med å snekre et nytt treningsprogram for vinteren... :) ganske så motiverende.

Skrevet

Jeg syns det var slitsomt bare å gå på butikken en liten tur den første uka... så det føltest godt og riktig å ta det rolig. Jeg klarte ikke å stoppe å tenke på hvordan det så ut inni meg den første uka... sår som skal gro, sting som skal få fred, sår som blir rippet opp av løft, påvirket av høy puls og blodgjennomstrømming osv. Hadde vært gøy å se hvordan det ser ut nå...

Skrevet

Jeg sa at jeg ikke hadde tatt den ut når jeg var der. Fikk bare beskjed om å ta den ut før op da. Det var hun jeg snakka med før kirurgen tegna på meg.

Så satt jeg den inn etter op. Hun fant den til og med til meg siden den var lagt i "nattbordet" ved siden av senga.

åååh=( Jeg fikk beskjed om at jeg burde vente et par dager,jeg.Bah.jaja.Den hadde vært med meg en god stund,så var vel greit å bli kvitt den.Får heller ta ny seinere evt :-D

Ja,jeg har blitt boobiegreed.Så det blir nok ny OP på meg til sommer'n.Haha-var dette jeg var redd for :gjeiper:

Skrevet

Hadde sex etter 3 dager eller noe jeg.. hehe... Men var forsiktig med puppa da, så det blei jo litt rolig :P

Jeg hadde omtrent ikke ubehag eller noe så kan jo være at du har mer "vondt" enn det jeg hadde.. Bare gjør som du føler du. Man må følge kroppen :)

Haha, sex etter 3 dager? Da syns jeg du var "heldig", det hadde ikke gått for min del... :)

Skrevet

åååh=( Jeg fikk beskjed om at jeg burde vente et par dager,jeg.Bah.jaja.Den hadde vært med meg en god stund,så var vel greit å bli kvitt den.Får heller ta ny seinere evt :-D

Ja,jeg har blitt boobiegreed.Så det blir nok ny OP på meg til sommer'n.Haha-var dette jeg var redd for :gjeiper:

Hehe er nok mange som blir sånn :) Bare de ikke blir FOR store da.. Hehe men hver sin smak selvfølgelig..

Skrevet

Jeg hadde så vondt at jeg ikke klarte noe på flere uker.

Etter 2uker reiste jeg hjem til meg selv, da klarte jeg å holde et glass heeelt alene!!! :skratte:

Jeg bor på toppen av en diger haug, så det er mange bakker her... de første turene opp bakkene etter å ha vært på butikken var fææææle.

Jeg var helt fullstendig kake etterpå, men det gikk seg til :)

Skrevet

Haha, sex etter 3 dager? Da syns jeg du var "heldig", det hadde ikke gått for min del... :)

Hehe gikk fint det, men blei jo litt sånn kjedelig sex da.. LOL haha...

Skrevet

ja kjenner det på kroppen etter den lille byturen jeg hadde i dag liksom, og den varte kanskje i 20-25 minutter (hadde tatt 5 minutter dersom jeg ikke nettopp hadde operert :gjeiper:). Så da var det rett ned på sofaen når jeg kom hjem gitt :fnise:

hehehe, klarte å holde glasset selv ja.. har hatt noen slike "milepæler" jeg også! Som feks. "hurraaa klarte å gå på do heelt alene!!" eller "juhuu, åpnet kjøleskapet helt selv" :ler:

med nye og flotte pupper får de ta seg til takke med rolig og kjedelig sex :ler:

Skrevet

ja kjenner det på kroppen etter den lille byturen jeg hadde i dag liksom, og den varte kanskje i 20-25 minutter (hadde tatt 5 minutter dersom jeg ikke nettopp hadde operert :gjeiper:). Så da var det rett ned på sofaen når jeg kom hjem gitt :fnise:

hehehe, klarte å holde glasset selv ja.. har hatt noen slike "milepæler" jeg også! Som feks. "hurraaa klarte å gå på do heelt alene!!" eller "juhuu, åpnet kjøleskapet helt selv" :ler:

med nye og flotte pupper får de ta seg til takke med rolig og kjedelig sex :ler:

Hehe ja du får ta igjen det tapte når puppene er i orden :)

Jeg klarte å holde glass å alt fra dag 1 jeg da.. Hadde aldri noen milepæler.. :P

Skrevet (endret)

Hehe ja du får ta igjen det tapte når puppene er i orden :)

Jeg klarte å holde glass å alt fra dag 1 jeg da.. Hadde aldri noen milepæler.. :P

Jeg hadde, som du vet, vanvittig vondt. Husker ikke hvor lenge det var slik, men det var nok en 3 ukers tid.

Denne gangen er det nada vondter. Var hos sykepleier tidligere i dag som kikket, klemte og skiftet tape; alt er i skjønneste orden :)

Så da var det bare å kjøre på; har jobbet over 11 timer i dag, og begynte å rydde/støvsuge med det samme jeg kom hjem. Halv tolv i natt vasket jeg dass :) Eneste avslapning jeg har hatt i dag var 40 minutter med Linn Skåber på tv.(jeg har sluttet å skryte av meg selv på facebook, derfor får DERE det istedenfor :fnise:)

Kjenner ingen verk i puppene av den grunn. Tror nesten jeg har adhd-light, så det hadde vært tragisk om det gjorde like vondt denne gangen..

Endret av Sobril

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...