Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tusen takk for svar jenter :)

Nå er det vel bare for meg å bestemme når jeg skal komme meg til Bergen på konsultasjoner :klø: Må høre om sambo har lyst på en Bergenstur :-D

Super link du la ut Audrey, jeg driver å leter etter pupper som ligner mine før pupper og så ser jeg om jeg liker reusltatet ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest ElCaramba
Skrevet

Hei!

Jeg prøvde å sende bildene mine til meg selv på mail, bare for å se hvordan de så ut over mail.

Bildene har jo enormt format sikkert pga oppløsningen på kameraet, så det tok 1 år for meg å åpne mine egne bilder!!

Har dere også fått disse svære bildene fra meg?

Hjelp! Skal se hva jeg kan gjøre! Å det skitne badspeilet!!! Nei fysj og fy så mange detaljer som åpenbarte seg på MEGAbildene :ler:

Hvis du vil ha dem tilsendt Kristina79 så gjør jeg det, men det kan være de er SVÆRE, snakker om bildeformatet her, ikke boobisene,hehe.

Å hallais: Når alt ble så svært så jo puppene mye mindre ut! :klaske:

Gjest Fruktfat
Skrevet

el caramba: jeg får ikke opp bildene fra deg! :grine: det første i toppen får jeg fram, men ikke de andre...

Gjest ElCaramba
Skrevet

Jeg skal se om jeg kan gjøre noe her, sender på nytt når jeg har sett lyset her :idesmil:

• Liker 1
Skrevet

Nå er puppene mine 6 uker på mandag!! :hoppe:

Og jeg har ikke vondt i de når jeg våkner på morgenen, og jeg fungerer helt som vanlig nå. Kan nesten ligge på magen også. :)

Det er deilig å kunne leve helt som normalt igjen!! :smilorange:

Gjest ElCaramba
Skrevet
Nå er puppene mine 6 uker på mandag!!  :hoppe:

Og jeg har ikke vondt i de når jeg våkner på morgenen, og jeg fungerer helt som vanlig nå. Kan nesten ligge på magen også.  :)

Det er deilig å kunne leve helt som normalt igjen!!  :smilorange:

Så bra Fergie! :)

Jeg har litt vondt i høyre, litt sår i muskelen liksom. Jeg har jo litt sårvann i den (derfor det skvulper) men tenker at hvis det blir mindre væske etterhvert, at den tørker, kansje det gjør at den er litt sår nå..? Mer friksjon mot muskelen..? Hmm, og i kombinasjom med litt ømme mensenpupper for tida..

Gleder meg til jeg er der du er, skal bli godt å slippe ømme pupper om morgenen. Sover du uten bhen på natten nå eller har du den på enda?

Klem

Skrevet

ElCaramba: Jeg fikk ikke opp store bilder da du sendte til meg, helt passe størrelse, så puppene dine så langt fra små ut ;)

Så gødt å høre at alt er bra med deg Fergie :)

La du inn under muskelen? Isåfall, tror du jeg vær så snill kan få se før og etter bildene dine? :sjenert:

Blir nemlig anbefalt av legen å legge inn under og må si jeg er litt skeptisk, høres så utrolig vondt ut...... :grine::legrine:

Stor klem :klem:

Skrevet
Så bra Fergie! :)

Jeg har litt vondt i høyre, litt sår i muskelen liksom. Jeg har jo litt sårvann i den (derfor det skvulper) men tenker at hvis det blir mindre væske etterhvert, at den tørker, kansje det gjør at den er litt sår nå..? Mer friksjon mot muskelen..? Hmm, og i kombinasjom med litt ømme mensenpupper for tida..

Gleder meg til jeg er der du er, skal bli godt å slippe ømme pupper om morgenen. Sover du uten bhen på natten nå eller har du den på enda?

Klem

Det kan jo være at det er det som gjør det ja. Du har også sånn fryktelige menspupper.. uff.. jeg har også det, og det gjør så vondt!! :sur:

Jeg har sovet uten bh i 3 uker nå. Gjør ikke du det?

:klem: Fergie!

Skrevet
ElCaramba: Jeg fikk ikke opp store bilder da du sendte til meg, helt passe størrelse, så puppene dine så langt fra små ut ;)

Så gødt å høre at alt er bra med deg Fergie :)

La du inn under muskelen? Isåfall, tror du jeg vær så snill kan få se før og etter bildene dine? :sjenert:

Blir nemlig anbefalt av legen å legge inn under og må si jeg er litt skeptisk, høres så utrolig vondt ut...... :grine:  :legrine:

Stor klem :klem:

Ja, jeg la mine under muskelen.. Men det var bare veldig vondt i 4 dager. Og dag to spurte mannen min om jeg vil ha gjort det igjen. Og det sa jeg at jeg ville. :)

Jeg vet ikke hvordan jeg gjør det... Vet du hvordan man legger inn bildene da?

Skrevet (endret)

Takk Fergie, det var godt å høre :klem: Da bør jeg klare det jeg også ;)

Åja...trodde du allerede hadde bilder liggende sånn som de andre jentene jeg skjønner du, derfor jeg spurte. Hmmm....er dessverre sinnsykt uteknisk av meg, men vet at det er veldig lett å overføre bilder fra digitalkamera til dataen hvis du har det. Da trenger du bare den ene kabelen man får med når man kjøper kameraet.

Har du forresten mistet følelse noe sted på eller rundt puppen?

Har hørt at sjangsen for at det skjer er mye større når man legger inn under muskelen......wæææææ...skummelt :tristbla:

Klem fra Leah :)

Endret av Leah
Skrevet
Takk Fergie, det var godt å høre :klem:  Da bør jeg klare det jeg også ;)

Åja...trodde du allerede hadde bilder liggende sånn som de andre jentene jeg skjønner du, derfor jeg spurte. Hmmm....er dessverre sinnsykt uteknisk av meg, men vet at det er veldig lett å overføre bilder fra digitalkamera til dataen hvis du har det. Da trenger du bare den ene kabelen man får med når man kjøper kameraet.

Har du forresten mistet følelse noe sted på eller rundt puppen?

Har hørt at sjangsen for at det skjer er mye større når man legger inn under muskelen......wæææææ...skummelt :tristbla:

Klem fra Leah :)

Jeg har ikke følelse i rt litet område under puppene. Men det spiller ikke noen rolle. Og den kommer helt sikkert tilbake når nervene har komt på plass igjen! Jeg er veldig fornøyd med at jeg tok under muskelen, og smertene er absolutt til å holde ut. Det er bare å ta det med ro den første uken, så er du fitt for fight igjen omtrenet etter to uker.

Jeg har heller ikke vært overforsiktig med å ikke løfte armene eller sånt. Jeg gjør alt, så lenge det ikke gjør vondt. Og det har legen sagt jeg kan også. Så da er jo alt i skjønneste orden!

Jeg skal se om jeg får til å legge inn bilder. Men hvor skal man sende de da? Hvordan får jeg deres adresser. Jeg har ikke msn. Men har mail, vet ikke om det hjelper..

:klem: Fergie!

Skrevet

God morgen, Fergie! Nå har jeg sendt deg en personlig melding med min mailadresse! Du får gjeeerne sende dine bilder til den adressen! Hvis du har lyst til å gi din adresse til noen annen her er det bare å gå inn p den personens profil (dvs. klikke på brukernavnet på toppen av innlegget, der hvor navnet har et strek under seg) og velg "send en personlig melding" litt lenger ned. Der skriver du da inn en "Meldingstittel" og lenger ned en beskjed (der hvor det står "post inlegget"). Der kan du f.eks. skrive inn din mailadresse.

Håper du skjønner dette... :sjenert: Lykke til og send gjerne bilder til meg hvis du får det til! :blomst:

Nå har jeg sendt mann og barn til svigerinna mig så nå skal jeg vaske huset! Deilig!! :husarbeid:

Skrevet (endret)

God morgen Melinda!

Takk for meldingen, jeg skal få min mann til å ta bilder, og så skal jeg prøve å sende.

Hadde du tatt silikon eller skal du? Husker ikke helt.. :ler:

Hvis du har det, kan ikke du sende bilder til meg, sånn at jeg ser hvordan det gjøres..? Jeg kan sende deg en personlig meld med mailadressen min hvis du vil?

Endret av Fergie
Skrevet

Hei igjen Fergie! Jeg har ikke tatt silikon enda, men snart..! :hoppe: Jeg skal på konsultasjon på Fornebuklinikken på tirsdag og håper da at jeg får tatt min operasjon snart!!! Gleder meg! Du skal selvfølgelig få bilder når jeg er operert, men foreløpig er mine pupper ikke mye å se på... :sjenert:

Lykke til med fotograferingen! Jeg gleder meg til å se bilder!

Skrevet

Sender deg en personlig melding med e-mail adressen min Fergie, håper du klarer å legge inn bildene. Skal selvfølgelig sende deg bilder tilbake når jeg har operert meg ;)

Lykke til på konsultasjonen på tirsdag Melinda, så spennende!!! :hoppe:

Klem :klem:

Skrevet

Takk skal du ha, Leah! Idag skal jeg lete fram en bh og prøve meg litt med en plastikkpose og riskorn for å få en følelse av hvor mye jeg har lyst å legge inn! :hoho:

Har du vært på konsultasjon enda?

Skrevet (endret)
Hei igjen Fergie! Jeg har ikke tatt silikon enda, men snart..!  :hoppe:  Jeg skal på konsultasjon på Fornebuklinikken på tirsdag og håper da at jeg får tatt min operasjon snart!!! Gleder meg! Du skal selvfølgelig få bilder når jeg er operert, men foreløpig er mine pupper ikke mye å se på...  :sjenert:

Lykke til med fotograferingen! Jeg gleder meg til å se bilder!

Å, så spennede å med konsultasjontimen din.. Men husk at det er veldig viktig at du føler deg vel med legen.. Eller hadde jeg sett etter en annen!! Lykke til så mye på tirsdag!! :klem::klem::klem:

:ler: Jeg ville ikke ha vist frem mine sånn som de var før heller!! :legrine:

:klem:

Endret av Fergie
Skrevet
Sender deg en personlig melding med e-mail adressen min Fergie, håper du klarer å legge inn bildene. Skal selvfølgelig sende deg bilder tilbake når jeg har operert meg ;)

Lykke til på konsultasjonen på tirsdag Melinda, så spennende!!! :hoppe: 

Klem :klem:

Takk! :klem:

Jeg skla prøve å få orden på dette her.. Må bare opprette en mailadresse hjemme.. Har bare en på jobben.. Kan være greit å ha en hjemme også! :)

Min mann skal ordne det når han kommer hjem! Da skal de som vil få bilder! :)

Skrevet (endret)

Melinda: Har du gele hjemme? Jeg prøvde med både gele, vann og ris.. Litt greit å prøve med litt forskjellig! :)

Endret av Fergie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...