Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Begynte å lese dagboka fra begynnelsen og kom til side 54, så gadd jeg ikke mere :P

Jeg er 23 år gammel og har bestilt meg time på fornebuklinikken 3. januar. Det er en stund til, men passer best da.. Dr. Pål Schistad vil operere meg og han foreslo ru, moderate implantater til 260-300ml..

Jeg er 167 og veier ca. 55 kg...

Dette er noe jeg har tenkt på siden jeg var 18 og det har ikke gått opp for meg ennå at jeg faktisk har bestilt time...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mirri og JaneDoe!Nå snoker jeg på FB profilene deres mens jeg døtter i meg sjokolade til den store gullmedaljen!Hehe.Så utrolig flotte dere er begge to!!Ble jo deppa av det her,så må trøste spise;-) Hihi :klemmer:

hahahahahah hvaaaa???? Deppa?? Hvorfor det?? :P

Skrevet

Mirri og JaneDoe!Nå snoker jeg på FB profilene deres mens jeg døtter i meg sjokolade til den store gullmedaljen!Hehe.Så utrolig flotte dere er begge to!!Ble jo deppa av det her,så må trøste spise;-) Hihi :klemmer:

Jeg snoker jeg å.. Så pen du er :) Sinnsylt kule tatoveringer å :)

Skrevet

Hei!

Begynte å lese dagboka fra begynnelsen og kom til side 54, så gadd jeg ikke mere :P

Jeg er 23 år gammel og har bestilt meg time på fornebuklinikken 3. januar. Det er en stund til, men passer best da.. Dr. Pål Schistad vil operere meg og han foreslo ru, moderate implantater til 260-300ml..

Dette er noe jeg har tenkt på siden jeg var 18 og det har ikke gått opp for meg ennå at jeg faktisk har bestilt time...

De er veldig dyktige :) Når skal du operere da? Jeg har selv rue, runde, høyprofil 450 ml..

Du har vel skrivi ett par innlegg her før har du ikke?

Skrevet

Hei!

Heei :)

Så morsomt at du enda tar steget videre da :) Jeg har også tenkt på det siden jeg var 18, er 22 nå, og jeg har også akkurat bestilt time på Fornebuklinikken :) Jeg skal operere hos Barstad, for Schistad kunne ikke. Men jeg skal operere om 2-3 uker da :)

Så vi har virkelig noe å glede oss til om de andre jentene her har rett :)

Skrevet

300 er mye på noen og lita på andre. jeg har ei venninne som har 235 og det er stort på henne:)

Jeg syns dine er store til deg. Men det er min mening da.. hehe...

helt enig..Turte egentlig ikke si noe:-P Men så på bildet ditt,Pluske.Og jeg syns de ser STORE ut til overkroppen din..Jeg ville ikke hatt noe større,men det er jo min mening da:-) :klemmer:

Skrevet

hahahahahah hvaaaa???? Deppa?? Hvorfor det?? :P

Dere ser jo så herlige ut.ordentlig PENE jenter.Huff.Nå må jeg bestille meg flere operasjoner :popcorn: Hihi:-D

Skrevet

Jeg snoker jeg å.. Så pen du er :) Sinnsylt kule tatoveringer å :)

Utrolig hva man kan gjøre med krigsmaling:-) Det jeg er fornøyd med på meg selv er kjøpt og betalt :skratte: hehehe!Men tusen takk :klemmer: Tar jeg feil hvis jeg sier at det ser ut som du har en litt kunstnerisk sjel,JaneDoe?Fikk det inntrykket bare,og for all del det er POSITIVT!! Du er jo så litta og søt du,jo=)

Skrevet

Utrolig hva man kan gjøre med krigsmaling:-) Det jeg er fornøyd med på meg selv er kjøpt og betalt :skratte: hehehe!Men tusen takk :klemmer: Tar jeg feil hvis jeg sier at det ser ut som du har en litt kunstnerisk sjel,JaneDoe?Fikk det inntrykket bare,og for all del det er POSITIVT!! Du er jo så litta og søt du,jo=)

hehe, unnskyld meg hvis du tolker det negativt, men jeg klarer ikke slutte le av de bildene dine :P haha, ser vi har en litt lik humor :P er ikke alle bildene mine det vises på, men det ligger noen i mappa mi "Tyrkia 2oo9", venninnetur :P det er jo dømt for at slikt skal skje :P

Ja, jeg føler Jane er en rolig jente med mye vise ting oppe i hodet :) Man føler en ro :) hehe

Meg da, meg da?? :P haha

Skrevet

Dere ser jo så herlige ut.ordentlig PENE jenter.Huff.Nå må jeg bestille meg flere operasjoner :popcorn: Hihi:-D

domma ;P :klemmer:

Skrevet

Jeg er IKKE kuntnerisk.. haha... Litta :P neida jeg er ikke så litta haha.. Rager jo noen cm over bakken LOL.. 170 faktisk og 60 kg. Og trener hardbarka fitnessprogram :) Så større, ja det skal jeg bli.

Morsomme bilder du hadde ja.. Er som å se mine venninner og meg på fest :) haha

Jeg har alltid blitt kalt gæærn og "frekk". Klarer aldri å holde kjeft.. Det var litt om meg i alle fall :)

Jeg er ve heller forferdelig energisk å må ha noe å gjøre :)

Skrevet

hehe, unnskyld meg hvis du tolker det negativt, men jeg klarer ikke slutte le av de bildene dine :P haha, ser vi har en litt lik humor :P er ikke alle bildene mine det vises på, men det ligger noen i mappa mi "Tyrkia 2oo9", venninnetur :P det er jo dømt for at slikt skal skje :P

Ja, jeg føler Jane er en rolig jente med mye vise ting oppe i hodet :) Man føler en ro :) hehe

Hehe jeg er IKKE rolig.. Les det jeg skreiv for ett minutt sida.. LOL

Gammel og vis.. haha nei er vel ikke så vis men har jo noe kunnskap :P Tror jeg.. hehe

Skrevet

Haha,det skal jeg sjekke:-D Jeg har så sykt mye med selvironi,så ingen fare;-) Hehe.Jeg har det morsomst når jeg kan le av meg sjøl liksom :popcorn: haha.Jeg tror du er tomboy sånn som meg.Ser ut som du er sporty med bein i nesa.tar jeg feil nå? :fnise:

Skrevet

Yeah right.. Teita :P Pass deg eller så kommer jeg å banke på døra di.. haha neida... Bor jo noen timer unna.. 2 kanskje :P

Syns du er pen jeg assa... Ei kul jente, men masse energi? og bein i nesa :)

Skrevet (endret)

Haha,det skal jeg sjekke:-D Jeg har så sykt mye med selvironi,så ingen fare;-) Hehe.Jeg har det morsomst når jeg kan le av meg sjøl liksom :popcorn: haha.Jeg tror du er tomboy sånn som meg.Ser ut som du er sporty med bein i nesa.tar jeg feil nå? :fnise:

ja, jeg er litt rett frem og er ikke redd for å si meningene mine, og lillesøstra mi tør ikke ta kjærestene sine hjem til meg :P

jeg bor med to gutter, og kunne ikke ha bodd med jenter. jeg har vel egentlig fåtall av jentevenner, de fleste er kun gutter, og jeg er veldig gla i fotball, øl, snus og litt kampsport :)

så ja, du traff vel ganske godt der :)

men jeg liker å "skeie litt ut", og være en ordentlig jente-jente :P

Endret av Mirri
Skrevet

Yeah right.. Teita :P Pass deg eller så kommer jeg å banke på døra di.. haha neida... Bor jo noen timer unna.. 2 kanskje :P

Syns du er pen jeg assa... Ei kul jente, men masse energi? og bein i nesa :)

Hehehe,jeg liker overraskelses besøk,så er bare å komme :goodbye: Ta med kaffe da:-D Hihi.2 timer er jo ingenting,hehe. Veldig kos å få komplimenter,men er ikke så flink til å ta i mot.Så ikke ta meg for å være overlegen:-) Masse energi..Hmm.Det er veldig opp og ned,hehe.Har jeg og Mirri rett i at du er kunstnerisk?Du ser utrolig bra ut på håret,og DE øyevippende da.*Missunnelig*

Mirri!!Jeg har sett på bildene dine og jeg holdt på å dø!Fikk lættis og klarte å slå den steinharde puppen min.Fikk vondt i HÅNDA jo,hahaha:-D :popcorn::skratte:

Skrevet

De er veldig dyktige :) Når skal du operere da? Jeg har selv rue, runde, høyprofil 450 ml..

Du har vel skrivi ett par innlegg her før har du ikke?

Haha, jeg har visst det og jeg hadde helt glemt det.. Trodde jeg bare hadde lurket rundt :P

Joda, nå har jeg endelig tatt fatt og fått time.. operasjonsdagen er 3. januar :)

Skrevet

Darialle : Har du lyst til å legge ut før og etter bilder da? Jeg har lyst til å se :)

Skrevet

ja, jeg er litt rett frem og er ikke redd for å si meningene mine, og lillesøstra mi tør ikke ta kjærestene sine hjem til meg :P

jeg bor med to gutter, og kunne ikke ha bodd med jenter. jeg har vel egentlig fåtall av jentevenner, de fleste er kun gutter, og jeg er veldig gla i fotball, øl, snus og litt kampsport :)

så ja, du traff vel ganske godt der :)

men jeg liker å "skeie litt ut", og være en ordentlig jente-jente :P

Hehe:-D Så herlig!Jeg var sånn for ett par år siden jeg også,ang venner.Og det er sjelden jeg klarer å være venn med jenter lenge,blir så lei baksnakking,juging,drama og helvete.Litt off topic her nå :sjenert: Men da traff jeg jo hodet på spiker'n!:-D

Skrevet

Haha, jeg har visst det og jeg hadde helt glemt det.. Trodde jeg bare hadde lurket rundt :P

Joda, nå har jeg endelig tatt fatt og fått time.. operasjonsdagen er 3. januar :)

SÅ bra, det blir spennede :) Tida går nok fort skal du se :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...