pluske83 Skrevet 1. september 2010 #13101 Skrevet 1. september 2010 Gratulerer Må du betale like mye denne gangen da?Unnskyld nysgjerrigheten min=) Hmmm det vett eg faktisk ikke Tror en kanskje får bittelitt i avslag men ikke mye.. Skal spøre når eg skal 300ml er jo ingenting seriøst Å eg er IKKE puppeblind
Darialle Skrevet 1. september 2010 #13102 Skrevet 1. september 2010 Hmmm det vett eg faktisk ikke Tror en kanskje får bittelitt i avslag men ikke mye.. Skal spøre når eg skal 300ml er jo ingenting seriøst Å eg er IKKE puppeblind Oki,takk for svar=) Det kommer jo heelt an på da..Venninna mi har 260 og det er kjempe stort på henne..
Darialle Skrevet 1. september 2010 #13103 Skrevet 1. september 2010 okej, da tar jeg det jeg er blitt anbefalt :D har ei venninne som tok 300, og det ble ikke stort på henne, og vi er også litt lik. men hun hadde store pupper før, og slanket seg mye, så hun hadde litt ekstra hud, så kanskje derfor de ikke ble så store.. ikke vet jeg Det var det jeg gjorde,og jeg er veldig tilfreds:-) Vi er jo alle forskjellige.Du har jo pupp fra før av også,det har mye å si:-)
Mirri Skrevet 1. september 2010 #13104 Skrevet 1. september 2010 Det var det jeg gjorde,og jeg er veldig tilfreds:-) Vi er jo alle forskjellige.Du har jo pupp fra før av også,det har mye å si:-) ja, det blir jo uansett bedre enn det er nå gleder meg så mye nå at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg
Darialle Skrevet 1. september 2010 #13105 Skrevet 1. september 2010 ja, det blir jo uansett bedre enn det er nå gleder meg så mye nå at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg Det skjønner jeg :-D den ventetiden er helt forjæ****!Jeg holdt på å vippe av pinnen!Men det gikk fort altså :-D Kjenner jeg gleder meg på dine vegne,hihi
Mirri Skrevet 1. september 2010 #13106 Skrevet 1. september 2010 Det skjønner jeg :-D den ventetiden er helt forjæ****!Jeg holdt på å vippe av pinnen!Men det gikk fort altså :-D Kjenner jeg gleder meg på dine vegne,hihi Åh ja, det burde gå fort altså!! hehe.. det går vel ordentlig opp for meg på mandag når jeg må slutte å snuse hehe Har du facebook?
Darialle Skrevet 1. september 2010 #13107 Skrevet 1. september 2010 Åh ja, det burde gå fort altså!! hehe.. det går vel ordentlig opp for meg på mandag når jeg må slutte å snuse hehe Har du facebook? Hihi,føler så inderlig med deg der!Jeg er såå nikotin slave!Savner likpinnen min;-P Haha. Ja,det har jeg vettu:-D Jeg vil gjerne se hvem jeg snakker med,hihi=)
Mirri Skrevet 1. september 2010 #13108 Skrevet 1. september 2010 Hihi,føler så inderlig med deg der!Jeg er såå nikotin slave!Savner likpinnen min;-P Haha. Ja,det har jeg vettu:-D Jeg vil gjerne se hvem jeg snakker med,hihi=) Send meg en pm med navnet ditt, så legger jeg deg til :D Hehe, du tror ikke du skal prøve å slutte helt da? Med røyken.. siden du er så godt i gang liksom..
Darialle Skrevet 1. september 2010 #13109 Skrevet 1. september 2010 Send meg en pm med navnet ditt, så legger jeg deg til :D Hehe, du tror ikke du skal prøve å slutte helt da? Med røyken.. siden du er så godt i gang liksom.. vet ikke helt åssen jeg sender en pm,men jeg kan prøve:-D Hehe.Er så grønn på det her:-/ Joda,jeg har vært nikotin fri i 18 dager og har ikke planer om å begynne igjen:-) Bare når jeg fester..Det MÅ jeg,hehe. Da prøver jeg å sende en pm :-D
Mirri Skrevet 1. september 2010 #13110 Skrevet 1. september 2010 vet ikke helt åssen jeg sender en pm,men jeg kan prøve:-D Hehe.Er så grønn på det her:-/ Joda,jeg har vært nikotin fri i 18 dager og har ikke planer om å begynne igjen:-) Bare når jeg fester..Det MÅ jeg,hehe. Da prøver jeg å sende en pm :-D ja, jeg har også planer om det, kun til fest Men vi får se hva som skjer etter de tre ukene hehe
JaneDoe Skrevet 1. september 2010 #13111 Skrevet 1. september 2010 Tro meg,de kommer IKKE til å bli for små Du sa jo at du ville ha så mye som mulig,og da foreslo han 300 moderate,det betyr jo at det er det han mener vil bli penest på akkurat DEG :rødme: Tror ikke du har noe å bekymre deg over,men skjønner hva du mener.Det er jo mye penger.Tror du kommer til å bli kjempe fornøyd!!Linni Meister har jo 300,og det ser kjempe stort ut på henne.Vi er jo alle forskjellige,men tror ikke det blir lite på deg altså:-) Linni Meister har 500 ml hun da hehe hun opererte på nytt for en stund tilbake..
JaneDoe Skrevet 1. september 2010 #13112 Skrevet 1. september 2010 (endret) Hmmm det vett eg faktisk ikke Tror en kanskje får bittelitt i avslag men ikke mye.. Skal spøre når eg skal 300ml er jo ingenting seriøst Å eg er IKKE puppeblind 300 er mye på noen og lita på andre. jeg har ei venninne som har 235 og det er stort på henne:) Jeg syns dine er store til deg. Men det er min mening da.. hehe... Endret 1. september 2010 av JaneDoe
JaneDoe Skrevet 1. september 2010 #13113 Skrevet 1. september 2010 (endret) Bare å legge til meg å hvis noen ha lyst Kjekt å se ansiktet på de man snakker med her inne å hehe Altså sende meg en pm med navn da:) Endret 1. september 2010 av JaneDoe
Liinni Skrevet 1. september 2010 #13114 Skrevet 1. september 2010 *hjeeelp* i morgen skjer det!! hehe.. er faktisk ikke noe spesielt nervøs enda - men kjenner det nok i morgen ja
JaneDoe Skrevet 1. september 2010 #13115 Skrevet 1. september 2010 *hjeeelp* i morgen skjer det!! hehe.. er faktisk ikke noe spesielt nervøs enda - men kjenner det nok i morgen ja Det går så bra så.. ikke noe å være nervøs for Lykke til i morgen da.. Og hold oss oppdatert når du klarer
Darialle Skrevet 1. september 2010 #13116 Skrevet 1. september 2010 Linni Meister har 500 ml hun da hehe hun opererte på nytt for en stund tilbake.. Åja,haha.Da er det ikke rart hun er HUUUGE Hihi
Mirri Skrevet 1. september 2010 #13117 Skrevet 1. september 2010 *hjeeelp* i morgen skjer det!! hehe.. er faktisk ikke noe spesielt nervøs enda - men kjenner det nok i morgen ja iiiik, lykke til :D Jeg er misunnelig nå
Darialle Skrevet 1. september 2010 #13118 Skrevet 1. september 2010 Bare å legge til meg å hvis noen ha lyst Kjekt å se ansiktet på de man snakker med her inne å hehe Altså sende meg en pm med navn da:) Jaaa,jeg vil gjerne Hehe.Sender deg en pm med navnet mitt,så kan du legge meg til om du vil:-) Også lurer jeg på en ting,du må ikke svare,skjønner hvis du syns jeg er frekk..Men måtte du betale full pris da du opererte deg 2.gang?=)
JaneDoe Skrevet 1. september 2010 #13119 Skrevet 1. september 2010 Åja,haha.Da er det ikke rart hun er HUUUGE Hihi Nei og hu er bittelita.. hehe
Darialle Skrevet 1. september 2010 #13120 Skrevet 1. september 2010 Mirri og JaneDoe!Nå snoker jeg på FB profilene deres mens jeg døtter i meg sjokolade til den store gullmedaljen!Hehe.Så utrolig flotte dere er begge to!!Ble jo deppa av det her,så må trøste spise;-) Hihi
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå