Avalon Skrevet 1. september 2010 #13081 Skrevet 1. september 2010 Jupp Må bare prøve å innse at det er til det beste for helsen min også. Ikke minst økonomien min. Bruker 200 kr i uken på snus. Det blir 800 kr i måneden det. Ødelegger tannkjøttet mitt, det svekker visst musklene også, har jeg lest for ikke så lenge siden. I værste fall så får jeg holder meg til "fest-snusing" Heller slutte å snuse, enn å tulle og rote det til med puppene Finnes det nikotinfri snus altså?
JaneDoe Skrevet 1. september 2010 #13082 Skrevet 1. september 2010 Jupp Må bare prøve å innse at det er til det beste for helsen min også. Ikke minst økonomien min. Bruker 200 kr i uken på snus. Det blir 800 kr i måneden det. Ødelegger tannkjøttet mitt, det svekker visst musklene også, har jeg lest for ikke så lenge siden. I værste fall så får jeg holder meg til "fest-snusing" Heller slutte å snuse, enn å tulle og rote det til med puppene Hehe ja sant det.. jeg festrøyker jeg da.. men ikke hver gang.. Også fester jeg ikke så mye heller
Mirri Skrevet 1. september 2010 #13083 Skrevet 1. september 2010 Finnes det nikotinfri snus altså? Ja Men jeg leste en artikkel om at den nikotinfrie snusen er mer skadelig for tennene enn "vanlig" snus. Linken til artikkelen ligger på statusen min på facebook "Æ skal slutte å snuse" hehe
Mirri Skrevet 1. september 2010 #13084 Skrevet 1. september 2010 Hehe ja sant det.. jeg festrøyker jeg da.. men ikke hver gang.. Også fester jeg ikke så mye heller Samme her Drikker svært sjeldent. Eller, jeg kan ta meg et glass vin en fredagskveld, men det vil jeg ikke si er å "drikke". Når jeg drikker, så er jeg på fylla liksom
Darialle Skrevet 1. september 2010 #13085 Skrevet 1. september 2010 Så bra:) Jeg blei operert av samme kirurg.. Du får nok en fin størrelse tenker jeg.. Du hadde vel litt fra før siden du la over muskel ?? Hadde minimalt med ubehag selv jeg.. Var en 80B fra før(H&M bh'er),så hadde litt å gå på:-) Var plass til mer også,men ville ikke få den sprengte looken,hehe. skifta teip i går,og arrene er kjempe fine:-) Ikke alle stinga som har løst seg opp enda,men:-) Veeeldig fornøyd med Barstad altså,helt knall.Skjønner ikke hvorfor jeg grua meg heller..Ikke vært støl,hatt spreng i puppene en gang.Nesten så jeg vil gjøre det igjen,haha
Darialle Skrevet 1. september 2010 #13086 Skrevet 1. september 2010 uff Ja, da må jeg jo klare det, når du klarer det. dem selger jo nikotinfri snus, kanskje jeg skal prøve meg på det i tre uker.. Hei,Mirri:-) Jeg slet med røykinga,og klarte ikke å slutte før 3 dager før OP.Har vært røykfri siden 14.aug,og sårene mine har grodd kjempe fint:-) Klarte jeg det,så klarer du det også vet du :-D
Darialle Skrevet 1. september 2010 #13087 Skrevet 1. september 2010 Obs,obs!! Til røykere som skal opereres:-) Jeg sleit veldig med å slutte å røyke før operasjonen min 17.august.Har ikke røyka siden 14.august og er STOLT Hihi. MEEEN;det å trappe ned eller nesten ikke røyke noe dagene før OP er fortsatt å røyke og kan resultere i dårlig sårtilheling.Har ikke noe å si om du røyker 2 eller 10,fikk jeg beskjed om. Et lite tips bare :-)
Mirri Skrevet 1. september 2010 #13088 Skrevet 1. september 2010 Hei,Mirri:-) Jeg slet med røykinga,og klarte ikke å slutte før 3 dager før OP.Har vært røykfri siden 14.aug,og sårene mine har grodd kjempe fint:-) Klarte jeg det,så klarer du det også vet du :-D Hei Ja, jeg håper jeg klarer det altså Det fins jo som sagt nikotinfri snus som kan bruke de tre ukene Ser du ble operert av Barstad, jeg skal også bli operert av han den 20.september Gleder meg som en unge!! :D Jeg har 80A/75B nå, så jeg skal legge inn 300, fikk jeg anbefalt hvertfall Hvordan har du det nå, og hvordan hadde du det etter operasjonen?? Jeg er så redd jeg skal trenge hjelp til alt mulig :S
Darialle Skrevet 1. september 2010 #13089 Skrevet 1. september 2010 Hei Ja, jeg håper jeg klarer det altså Det fins jo som sagt nikotinfri snus som kan bruke de tre ukene Ser du ble operert av Barstad, jeg skal også bli operert av han den 20.september Gleder meg som en unge!! :D Jeg har 80A/75B nå, så jeg skal legge inn 300, fikk jeg anbefalt hvertfall Hvordan har du det nå, og hvordan hadde du det etter operasjonen?? Jeg er så redd jeg skal trenge hjelp til alt mulig :S Jeg har ikke hatt noe smerter,spreng eller press whatsoever.Og jeg gikk med nedpress bånd i 10 dager:-) Jeg var veldig hjelpesløs,ikke fordi jeg hadde vondt,men fordi man SKAL IKKE gjøre enkelte bevegelser.jeg glemte meg jo ofte siden jeg ikke hadde vondt:-/ Håper jeg ikke har ødelagt noe:-/ Skal ringe klinikken i morra og høre om hvordan jeg skla forholde meg fremover.Kan ikke støvsuge eller vaske gulv på 6 uker..Og jeg har vaskemani:-/ det er det verste med alt for meg,hehe. Jeg lot kirurgen bestemme alt ang størrelse og åssen type med profil.Barstad lurte på hvordan størrelse jeg kunne tenke meg,om jeg ville at han skulle legge inn så mye det var plass til.Da sa jeg nei,vil ikke ha noe synlig kant eller se sprengt ut.Hehe.Endte opp med 375 høyprofil,er veldig fornøyd:-) Det siste jeg sa før jeg sovna var:"Åh herregud,nå er jeg svimmel!",og det første jeg sa når jeg våkna var:"jeg drømte om jordbær og polakker!" haha.Tror jeg var sulten:-) Er du spent eller?:-)
Mirri Skrevet 1. september 2010 #13090 Skrevet 1. september 2010 Jeg har ikke hatt noe smerter,spreng eller press whatsoever.Og jeg gikk med nedpress bånd i 10 dager:-) Jeg var veldig hjelpesløs,ikke fordi jeg hadde vondt,men fordi man SKAL IKKE gjøre enkelte bevegelser.jeg glemte meg jo ofte siden jeg ikke hadde vondt:-/ Håper jeg ikke har ødelagt noe:-/ Skal ringe klinikken i morra og høre om hvordan jeg skla forholde meg fremover.Kan ikke støvsuge eller vaske gulv på 6 uker..Og jeg har vaskemani:-/ det er det verste med alt for meg,hehe. Jeg lot kirurgen bestemme alt ang størrelse og åssen type med profil.Barstad lurte på hvordan størrelse jeg kunne tenke meg,om jeg ville at han skulle legge inn så mye det var plass til.Da sa jeg nei,vil ikke ha noe synlig kant eller se sprengt ut.Hehe.Endte opp med 375 høyprofil,er veldig fornøyd:-) Det siste jeg sa før jeg sovna var:"Åh herregud,nå er jeg svimmel!",og det første jeg sa når jeg våkna var:"jeg drømte om jordbær og polakker!" haha.Tror jeg var sulten:-) Er du spent eller?:-) Åååh :S Hvilke bevegelser da? Neida, jeg bor med to stk, så de får vaske og styre ;P Dem sa jeg kunne ta 300 moderat profil, eller så kunne jeg få høyprofil om jeg ville ha dem større, og jeg trooor jo jeg vil det, men jeg vil ikke se sprengt ut heller.. Så jeg er faktisk usikker på hva jeg skal velge :S Kanskje jeg bare skal høre på legen å ta 300 moderat profil, siden det var det han sa (etter jeg sa jeg ville ha så mye som mulig) hehe.. Om jeg gleder meg ja!! Jeg vil det skal skje NÅ! Håper jeg heller ikke får noen smerter og lignende.
pluske83 Skrevet 1. september 2010 #13091 Skrevet 1. september 2010 Da skal eg på ny konsultasjon etter jul :rødme: :rødme: VIL ha 500ml Håper det går iorden. Puppene mine er 9mnd i Januar så da kan egfå ny operasjon om eg vil Skal hvertfall gå og snakke med kirurgen min.... Han skrev i mail at det var ikke uaktuelt Bare muskelen og huden får tid til og strekke seg....
Darialle Skrevet 1. september 2010 #13092 Skrevet 1. september 2010 Da skal eg på ny konsultasjon etter jul :rødme: :rødme: VIL ha 500ml Håper det går iorden. Puppene mine er 9mnd i Januar så da kan egfå ny operasjon om eg vil Skal hvertfall gå og snakke med kirurgen min.... Han skrev i mail at det var ikke uaktuelt Bare muskelen og huden får tid til og strekke seg.... Gratulerer Må du betale like mye denne gangen da?Unnskyld nysgjerrigheten min=)
Darialle Skrevet 1. september 2010 #13093 Skrevet 1. september 2010 Åååh :S Hvilke bevegelser da? Neida, jeg bor med to stk, så de får vaske og styre ;P Dem sa jeg kunne ta 300 moderat profil, eller så kunne jeg få høyprofil om jeg ville ha dem større, og jeg trooor jo jeg vil det, men jeg vil ikke se sprengt ut heller.. Så jeg er faktisk usikker på hva jeg skal velge :S Kanskje jeg bare skal høre på legen å ta 300 moderat profil, siden det var det han sa (etter jeg sa jeg ville ha så mye som mulig) hehe.. Om jeg gleder meg ja!! Jeg vil det skal skje NÅ! Håper jeg heller ikke får noen smerter og lignende. Dette fikk jo jeg vite en uke etter op da,men du skal visst holde overarmene tett inntil overkroppen og bare bruke underarmene.Høres lett ut,men jeg synes ikke det.Hehe.Og det og ikke kunne ha armene over hodet,puuh..Dritt når man skal evt i butikken,hente ned en kaffekopp o.l. Hehe,du er veldig heldig som har noen til å vaske for deg=) jeg bor alene,så det er ikke lett=/ Jeg la bort alt av min egne meninger og hørte på legen,tenkte at han vet hva han snakker om,og jeg er veldig fornøyd..Og vi har jo samme lege:-) Han er dyktig altså!Skulle egentlig ha Schistad,så var rimelig fortvila en periode,hehe. Skal du ha over eller under muskel?:-)
Mirri Skrevet 1. september 2010 #13094 Skrevet 1. september 2010 Dette fikk jo jeg vite en uke etter op da,men du skal visst holde overarmene tett inntil overkroppen og bare bruke underarmene.Høres lett ut,men jeg synes ikke det.Hehe.Og det og ikke kunne ha armene over hodet,puuh..Dritt når man skal evt i butikken,hente ned en kaffekopp o.l. Hehe,du er veldig heldig som har noen til å vaske for deg=) jeg bor alene,så det er ikke lett=/ Jeg la bort alt av min egne meninger og hørte på legen,tenkte at han vet hva han snakker om,og jeg er veldig fornøyd..Og vi har jo samme lege:-) Han er dyktig altså!Skulle egentlig ha Schistad,så var rimelig fortvila en periode,hehe. Skal du ha over eller under muskel?:-) Jeg skulle egentlig også ha Schistad :) For at jeg ville ha han. Men Hanne sa han hadde en skinne på hånden, så han kunne operere før i slutten av september, og det syns jeg ble for lenge å vente, så da godtok jeg Barstad Men jeg tror ikke han er noe værre enn Schistad egentlig Så jeg gleder meg kjempemye, og stoler 100% på dem Men jeg vet fortsatt ikke om jeg skal ha moderat eller høy profil.. får nesten bare vente å høre hva han sier når jeg møter opp på operasjonsdagen. Jeg skal ha under muskelen Jeg er litt tynn i overkroppen.. Er 173cm høy, og veier 66 kg. Du da? Siden du fikk "så mye"
Darialle Skrevet 1. september 2010 #13095 Skrevet 1. september 2010 Jeg skulle egentlig også ha Schistad :) For at jeg ville ha han. Men Hanne sa han hadde en skinne på hånden, så han kunne operere før i slutten av september, og det syns jeg ble for lenge å vente, så da godtok jeg Barstad Men jeg tror ikke han er noe værre enn Schistad egentlig Så jeg gleder meg kjempemye, og stoler 100% på dem Men jeg vet fortsatt ikke om jeg skal ha moderat eller høy profil.. får nesten bare vente å høre hva han sier når jeg møter opp på operasjonsdagen. Jeg skal ha under muskelen Jeg er litt tynn i overkroppen.. Er 173cm høy, og veier 66 kg. Du da? Siden du fikk "så mye" Samma her,jeg ville også ha Schistad,hehe.Han var så morsom,han:-P Ettersom jeg har skjønt er Barstad en mer erfaren kirurg.Har drevet med rekonstruktiv kirurg og er spesialist på bryst og mage.Så..No worries:-) Jeg kunne få ny OP med Schistad 14.september,men ser jo nå at det ikke hadde blitt noe av det heller,så er overlykkelig for at jeg valgte Barstad :rødme: Hehe.Mye du liksom=) Hihi.Jeg er nesten det samma som deg,eller lenge siden jeg har stått på vekta,og er jo 750 gram tyngre nå;-) Hehe.172 cm høy og ca 67 kilo,tipper jeg=) tar meg selv ofte i å tenke på hvor mye det egentlig var plass til..Hihi.Jeg er så vinglepetter:-S
Mirri Skrevet 1. september 2010 #13096 Skrevet 1. september 2010 Samma her,jeg ville også ha Schistad,hehe.Han var så morsom,han:-P Ettersom jeg har skjønt er Barstad en mer erfaren kirurg.Har drevet med rekonstruktiv kirurg og er spesialist på bryst og mage.Så..No worries:-) Jeg kunne få ny OP med Schistad 14.september,men ser jo nå at det ikke hadde blitt noe av det heller,så er overlykkelig for at jeg valgte Barstad :rødme: Hehe.Mye du liksom=) Hihi.Jeg er nesten det samma som deg,eller lenge siden jeg har stått på vekta,og er jo 750 gram tyngre nå;-) Hehe.172 cm høy og ca 67 kilo,tipper jeg=) tar meg selv ofte i å tenke på hvor mye det egentlig var plass til..Hihi.Jeg er så vinglepetter:-S Hehe, vi er jo "tvillinger" på det meste her altså Jeg er også ekstremt vinglepetter haha Jeg vil også ha 375!! GRRR (det var det du la inn ja?) Men ja stemmer, du fikk jo høyprofil.. det var 300 på meg om jeg valgte moderat! Jeg er så redd jeg skal angre for at det ble for stort også, og så er jeg redd for å angre for at det ble for lite Blir gal her jeg sitter Skulle ønske det var som å prøve klær "Nei, det var for lite, ta litt mer..nei det var for mye, ta litt mindre" Stoler på Barstad ja, så er ikke nervøs i det hele tatt
Darialle Skrevet 1. september 2010 #13097 Skrevet 1. september 2010 Hehe, vi er jo "tvillinger" på det meste her altså Jeg er også ekstremt vinglepetter haha Jeg vil også ha 375!! GRRR (det var det du la inn ja?) Men ja stemmer, du fikk jo høyprofil.. det var 300 på meg om jeg valgte moderat! Jeg er så redd jeg skal angre for at det ble for stort også, og så er jeg redd for å angre for at det ble for lite Blir gal her jeg sitter Skulle ønske det var som å prøve klær "Nei, det var for lite, ta litt mer..nei det var for mye, ta litt mindre" Stoler på Barstad ja, så er ikke nervøs i det hele tatt Haha,vi er det altså :-D Heller for lite enn for mye da,det er min mening:-) Jess,ble 375 på meg.Lurer på om han prøvde ut noe større også..Jeg er så nysgjerrig..Tror jeg nesten må spørre om det i morra også,hehe.jeg fikk ikke prøve noe sports bh med innlegg når jeg var på konsultasjon,så jeg hadde ikke peil.har du fått prøve det? Hehe,du har så rett.Det skulle vært som å prøve klær :-D Ett sted i USA utfører de brystforstørrelser mens pasienten er våken,så hun kan være med å bestemme,hehe.Akkurat det hadde jeg ikke klart,tror jeg.Har litt følsom mage når det kommer til min egen kropp ;-P
Mirri Skrevet 1. september 2010 #13098 Skrevet 1. september 2010 Haha,vi er det altså :-D Heller for lite enn for mye da,det er min mening:-) Jess,ble 375 på meg.Lurer på om han prøvde ut noe større også..Jeg er så nysgjerrig..Tror jeg nesten må spørre om det i morra også,hehe.jeg fikk ikke prøve noe sports bh med innlegg når jeg var på konsultasjon,så jeg hadde ikke peil.har du fått prøve det? Hehe,du har så rett.Det skulle vært som å prøve klær :-D Ett sted i USA utfører de brystforstørrelser mens pasienten er våken,så hun kan være med å bestemme,hehe.Akkurat det hadde jeg ikke klart,tror jeg.Har litt følsom mage når det kommer til min egen kropp ;-P Nei, jeg bor i Stavanger, så jeg tok konsultasjon over telefon jeg. Så har ikke prøvd noe :S Jeg håper så inderlig de ikke blir FOR små. Jeg betaler tross alt en god sum for dette, så det burde blir akkurat sånn som jeg ser for meg Jeg lurer nesten på om jeg skal ta med noen bilder og si at "Sånn vil jeg ha det", at det kan hjelpe. Men som sagt, jeg er nervøs som hvordan resultatet blir, ikke for selve operasjonen. Ja uff, å ligge våken å se på vet jeg ikke om jeg hadde greid altså :S Ikke det at jeg ikke tåler blod og lignende, men ja, nei, uff..
Darialle Skrevet 1. september 2010 #13099 Skrevet 1. september 2010 Nei, jeg bor i Stavanger, så jeg tok konsultasjon over telefon jeg. Så har ikke prøvd noe :S Jeg håper så inderlig de ikke blir FOR små. Jeg betaler tross alt en god sum for dette, så det burde blir akkurat sånn som jeg ser for meg Jeg lurer nesten på om jeg skal ta med noen bilder og si at "Sånn vil jeg ha det", at det kan hjelpe. Men som sagt, jeg er nervøs som hvordan resultatet blir, ikke for selve operasjonen. Ja uff, å ligge våken å se på vet jeg ikke om jeg hadde greid altså :S Ikke det at jeg ikke tåler blod og lignende, men ja, nei, uff.. Tro meg,de kommer IKKE til å bli for små Du sa jo at du ville ha så mye som mulig,og da foreslo han 300 moderate,det betyr jo at det er det han mener vil bli penest på akkurat DEG :rødme: Tror ikke du har noe å bekymre deg over,men skjønner hva du mener.Det er jo mye penger.Tror du kommer til å bli kjempe fornøyd!!Linni Meister har jo 300,og det ser kjempe stort ut på henne.Vi er jo alle forskjellige,men tror ikke det blir lite på deg altså:-)
Mirri Skrevet 1. september 2010 #13100 Skrevet 1. september 2010 Tro meg,de kommer IKKE til å bli for små Du sa jo at du ville ha så mye som mulig,og da foreslo han 300 moderate,det betyr jo at det er det han mener vil bli penest på akkurat DEG :rødme: Tror ikke du har noe å bekymre deg over,men skjønner hva du mener.Det er jo mye penger.Tror du kommer til å bli kjempe fornøyd!!Linni Meister har jo 300,og det ser kjempe stort ut på henne.Vi er jo alle forskjellige,men tror ikke det blir lite på deg altså:-) okej, da tar jeg det jeg er blitt anbefalt :D har ei venninne som tok 300, og det ble ikke stort på henne, og vi er også litt lik. men hun hadde store pupper før, og slanket seg mye, så hun hadde litt ekstra hud, så kanskje derfor de ikke ble så store.. ikke vet jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå