Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

venninne av meg har 175 og ser knall bra ut på henne :)

Kan jeg spørre hvor mye hun hadde fra før, og hvilken størrelse hun ble etter operasjonen?

Kirurgen sa nemlig til meg at jeg kom til å gå opp i underkant av en størrelse, så jeg blir altså en b cup etter jeg har lagt inn 260g under muskel. Men så lurer jeg på om han kanskje ikke har så mye peiling på bh størrelser når jeg hører at noen ender opp med D cup etter å ha lagt inn 260g:p Det kommer sikkert litt an på forskjellig kroppsbygning og da kanskje. Men jeg blir litt surrete av det:p

Jeg forventer jo en B cup, siden han sa det var det det kom til å bli. Men håper at han får plass til litt mer, så jeg ender opp med noe større:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm ,hun har vel en b nå ja ,hun hadde vel null som utgangspunkt. jeg la inn 260 og er en d jeg også nå .

Skrevet

hmm ,hun har vel en b nå ja ,hun hadde vel null som utgangspunkt. jeg la inn 260 og er en d jeg også nå .

Okei. Ja da får jeg vel bare vente å se hva jeg ender opp med:) Gleder meg veldig ihvertfall.

Hvor lenge siden er det du opererte nå da? Hvordan fungerer du til vanlig nå?=)

Skrevet

Kan jeg spørre hvor mye hun hadde fra før, og hvilken størrelse hun ble etter operasjonen?

Kirurgen sa nemlig til meg at jeg kom til å gå opp i underkant av en størrelse, så jeg blir altså en b cup etter jeg har lagt inn 260g under muskel. Men så lurer jeg på om han kanskje ikke har så mye peiling på bh størrelser når jeg hører at noen ender opp med D cup etter å ha lagt inn 260g:p Det kommer sikkert litt an på forskjellig kroppsbygning og da kanskje. Men jeg blir litt surrete av det:p

Jeg forventer jo en B cup, siden han sa det var det det kom til å bli. Men håper at han får plass til litt mer, så jeg ender opp med noe større:p

Jeg hadde utgangspunkt 70 aaaaaaaa, altså null.. hehe. La inn 260 ml fikk en D.

Skrevet

Jeg hadde utgangspunkt 70 aaaaaaaa, altså null.. hehe. La inn 260 ml fikk en D.

Hehe, jeg er ganske så flat selv,(føler meg noen ganger som en gutt, med ganske langt hår vel å merke:p) så uansett hvor mye som blir lagt inn, så blir det jo en stoor forandring! Men til det bedre da, absolutt! Men da kan jeg håpe på noe som er litt større enn en B ihvertfall da kanskje=D

Skrevet

Hehe, jeg er ganske så flat selv,(føler meg noen ganger som en gutt, med ganske langt hår vel å merke:p) så uansett hvor mye som blir lagt inn, så blir det jo en stoor forandring! Men til det bedre da, absolutt! Men da kan jeg håpe på noe som er litt større enn en B ihvertfall da kanskje=D

JA det blir stoooor forskjell.. Tro meg.. hehe.. Endelig kunne jeg gå med bikini uten å skjemmes og kjøpe topper med utringning... Deilig. :)

Skrevet

JA det blir stoooor forskjell.. Tro meg.. hehe.. Endelig kunne jeg gå med bikini uten å skjemmes og kjøpe topper med utringning... Deilig. :)

Jeg gleder meg til den følelsen for å si det sånn=) Det blir noe helt nytt for meg! Vennene mine har sluttet å spørre om jeg vil være med på stranda om sommeren, for de vet jeg sier nei uansett. Så neste sommer gleder jeg meg til å dra på stranda!

I tillegg er jeg forlover i et bryllup neste år, og gleder meg til å dra ut å prøve kjoler etter operasjonen=) Blir nok noe helt annet å kjøpe klær som faktisk passer. Og ikke minst undertøy! Blir et helt annet liv!:P hehe:)

Skrevet

Jeg gleder meg til den følelsen for å si det sånn=) Det blir noe helt nytt for meg! Vennene mine har sluttet å spørre om jeg vil være med på stranda om sommeren, for de vet jeg sier nei uansett. Så neste sommer gleder jeg meg til å dra på stranda!

I tillegg er jeg forlover i et bryllup neste år, og gleder meg til å dra ut å prøve kjoler etter operasjonen=) Blir nok noe helt annet å kjøpe klær som faktisk passer. Og ikke minst undertøy! Blir et helt annet liv!:P hehe:)

Ja det er supergøy å handle undertøy.. men jeg må vente enda 3 mnd med spiler.. haha men men, tida går så fort atte :):jepp:

Skrevet

I morgen er det "i overmorgen" til jeg skal opereres :fnise: Kjenner ikke noe særlig til nervene enda, men jeg VET de kommer!! Angående p-piller står det ivertfall i mine papirer at jeg må slutte på p-pillene 2 uker før operasjonen :)

Ja, nå er det snart du som skal i "ilden" :)

Blir spennende ja :jepp: Går bare å tripper rundt og gleder meg jeg og nå :D

Bare å spørre om du lurer på noe, jeg har jo operert dær engang tidligere så :)

Skrevet

Ja det er supergøy å handle undertøy.. men jeg må vente enda 3 mnd med spiler.. haha men men, tida går så fort atte :):jepp:

Ja man må jo vente en god stund før man begynner med spiler. Kan tenke meg at jeg kommer til å bli utålmodig:p Men må jo bare gjøre som jeg får beskjed om:) Vil jo ikke at noe skal gå galt heller=) Da er det nok verdt å vente, så får man best mulig resultat.

Tida går veldig fort ja:) Du får akkurat begynt med spiler til julebordsesongen du da jo:) Så heldig er nok ikke jeg:p hehe. Men bra blir det uansett, morro å ha den siden her å prate om det på. Tror venninnene mine begynner å bli lei av at jeg sier at jeg gleder meg hele tiden:P hehe=)

Skrevet

Ja man må jo vente en god stund før man begynner med spiler. Kan tenke meg at jeg kommer til å bli utålmodig:p Men må jo bare gjøre som jeg får beskjed om:) Vil jo ikke at noe skal gå galt heller=) Da er det nok verdt å vente, så får man best mulig resultat.

Tida går veldig fort ja:) Du får akkurat begynt med spiler til julebordsesongen du da jo:) Så heldig er nok ikke jeg:p hehe. Men bra blir det uansett, morro å ha den siden her å prate om det på. Tror venninnene mine begynner å bli lei av at jeg sier at jeg gleder meg hele tiden:P hehe=)

Hehe ja er jo ikke det at jeg trenger spiler liksom, men tenk så fine de blir i en plunge bh.. :) hihi

Skrevet

Å, så morro:) Gleder meg til det er så få dager igjen for meg:) Hvor skal du opereres og hvor mye? :P Er ikke greit å huske på alle de forskjellige:) hehe.

Nervene kommer nok ja, men det kommer sikkert til å bli veldig bra når du er ferdig, og da skjønner du sikker ikke hvorfor du grua deg i det hele tatt:) Hører at alle sier det ikke var noe å grue seg for, så vi får vel stole på dem:) hehe.

Jeg sendte en mail til klinikken istad, så venter på svar:) Bedre å spørre en gang for mye, enn en gang for lite:) hehe.

Ikke så lett å huske hva alle her inne har gjort eller skal gjøre nei :gjeiper: Opererer 08:30 den 2. september på Klinikk Stokkan i Trondheim. Vet ikke hvor mye akkurat - da vi skal diskutere det på selve dagen, men har lyst til å legge inn noe rundt 300 ml (hvis jeg får lov). Har en a-cup som utgangspunkt nå, og på Klinikk Stokkan utfører de bare operasjoner hvor protesen blir lagt over muskelen, så må høre med kirurgen hva han tror ser naturlig ut - og ikke :) gleder meg bare til det er ooooooover!!! :-D Er så sykt å tenke på at man drar hjemmefra om morgenen, og kommer tilbake på kvelden med større pupper :foto: hehe.. :fnise:

Skrevet

Ja, nå er det snart du som skal i "ilden" :)

Blir spennende ja :jepp: Går bare å tripper rundt og gleder meg jeg og nå :D

Bare å spørre om du lurer på noe, jeg har jo operert dær engang tidligere så :)

Ja er IKKE lenge igjen :gjeiper: herregud tror ikke det har gått helt opp for meg at jeg faktisk gjør dette :ler: penga kom på kontoen i dag da - så nå er alt klappet å klart :lur::biggrin:

Skrevet

Ikke så lett å huske hva alle her inne har gjort eller skal gjøre nei :gjeiper: Opererer 08:30 den 2. september på Klinikk Stokkan i Trondheim. Vet ikke hvor mye akkurat - da vi skal diskutere det på selve dagen, men har lyst til å legge inn noe rundt 300 ml (hvis jeg får lov). Har en a-cup som utgangspunkt nå, og på Klinikk Stokkan utfører de bare operasjoner hvor protesen blir lagt over muskelen, så må høre med kirurgen hva han tror ser naturlig ut - og ikke :) gleder meg bare til det er ooooooover!!! :-D Er så sykt å tenke på at man drar hjemmefra om morgenen, og kommer tilbake på kvelden med større pupper :foto: hehe.. :fnise:

Å, jeg misunner deg som har så lite ventetid igjen! Selvom jeg tror jeg kommer til å være dødsnervøs dagene før det er min tur:p

Blir spennende å høre hvor mye du legger inn da:) Håper du får det som du vil:) Vi må jo stole på at kirurgene gjør det som ser best ut. De er jo avhengige av fornøyde kunder:p

Ja det er sykt å tenke på. Gleder meg til den følelsen når man er ferdig med operasjonen. At man faktisk har gjennomført det, og at man endelig kan glede seg til sommeren neste år, hvor man kan sprade rundt i bikini! :D

Skrevet

venninne av meg har 175 og ser knall bra ut på henne :)

Så bra! Jeg skal uansett høre med legen, men godt å høre andre med så "lite". :)

Skrevet

Et spørsmål her fra meg. Fikk kontrakten i posten i går, sammen med reseptene. Må man betale noe når man henter dem, eller er det innbakt i summen?

Skrevet

Et spørsmål her fra meg. Fikk kontrakten i posten i går, sammen med reseptene. Må man betale noe når man henter dem, eller er det innbakt i summen?

De må nok betales for ja :)

Skrevet

Skrevet

Oppdatering fra meg:

Da er det fire dager siden op (300 under muskel), og jeg har nettopp dusjet for første gang! Må ut og handle en ekstra sportsBH da... så jeg ivertfall har to å bytte på. Var forresten null stress å få på igjen sportsBH alene, har Triumph triaction.

Også fikk jeg "endelig" sett meg skikkelig i speilet... jeg torde ikke skikkelig dagen etter op, for det så bare fælt ut syns jeg... tipper det er normalt at de føles meget ømme, harde, sprengte osv? Egentlig kjenner jeg lite på nedsiden av brystene, de føles helt bedøvd. Er også sprengt på sidene, og kjennes fortsatt ut som litt "treningsverk" (som jeg egentlig syns er en god følelse, hehe!). Har sluttet med smertestillende, og har heldigvis ikke vondt. Er fortsatt litt trøtt og sånn, og er innstilt på å holde sengen mest mulig noen dager til. Kanksje litt dårlig planlagt å få mensen akkurat nå... dagen etter jeg sluttet på smertestillende liksom.

Jo... også har jeg litt blåmerker, det er vanlig? arrene ser ut som en blå (blodig) strek enn så lenge, og jeg klarer egentlig ikke se på de... prøver å forberede meg på stygge arr jeg, og håper likevel på det beste. En annen ting... de er så sinnsykt kjegleformet! det ser ikke så pent ut nå.

Det verste syns jeg har vært lukten. ALT har luktet helt forferdelig. Bare jeg ser på sportsBH`en kjenner jeg en forferdelig stank. Huden i området var klisset til med noe illeluktende, tablettene stinker og jeg går rundt og må holde nesa tett... er det bare meg kanskje?

Noen andre med sånn nedpressbånd? Hva klær går dere i? Litt kjedelig å bare gå med store t-skjorter og rund hals...

Rart å ikke fortelle til en sjel rundt meg hva jeg driver med og har gjennomgått. I grunn er jeg ganske stolt for at jeg har gjort det :) At jeg virkelig turte! Jeg tenker ikke så mye på resultatet nå, for jeg håper og tror at de kommer til å forandre seg veldig mye i ukene framover :) Gleder meg så sinnsykt til å teste bikinier, slikke sol og bade "med god samvittighet":)

Skrevet

Jeg betalte vel rundt 400,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...