Liinni Skrevet 28. august 2010 #12981 Skrevet 28. august 2010 okei, men da går det sikkert greit med åpning bake da hvis dere har det Er jo uansett alltids noen som kan hjelpe til hvis jeg ikke når bak selv med det første :gjeiper: Jeg kjøpte i 75c ja - så blir spennende å se om den blir for stor/ liten. Hvor mye var det du la inn igjen Cessi89? :gjeiper: Og hva var målene dine før og etter op? Vet det står lengre bak, men er så mange sider nå
JaneDoe Skrevet 28. august 2010 #12982 Skrevet 28. august 2010 hmmm.. dere? var å kjøpte meg triumph triaction eller hva det nå enn er den heter:-P men, den sportsbhen med åpning foran var gått ut av produksjon - så jeg måtte kjøpe en med åpning bak og bårrelås over skuldrene. Tror dere dette går bra eller? Med tanke på at åpningen er bake på ryggen.. Har dere andre hatt med åpning foran? Er bak den vi får med fra Fornebu i alle fall:)
Mirri Skrevet 28. august 2010 #12983 Skrevet 28. august 2010 okei, men da går det sikkert greit med åpning bake da hvis dere har det Er jo uansett alltids noen som kan hjelpe til hvis jeg ikke når bak selv med det første :gjeiper: Jeg kjøpte i 75c ja - så blir spennende å se om den blir for stor/ liten. Hvor mye var det du la inn igjen Cessi89? :gjeiper: Og hva var målene dine før og etter op? Vet det står lengre bak, men er så mange sider nå Ja Cessi, jeg lurer også på hvor mye du la inn..siden vi var så å si helt like før operasjon Snakket med Schistad og han mente 300 moderat profil ville bli bra på meg. Har du høyprofil eller moderat?? Du må få ut et bilde
JaneDoe Skrevet 28. august 2010 #12984 Skrevet 28. august 2010 (endret) Her hang det seg.. Endret 28. august 2010 av JaneDoe
JaneDoe Skrevet 28. august 2010 #12985 Skrevet 28. august 2010 Jeg har den samme, som jeg fikk på klinikken. Vet dere... jeg har faktisk ikke fortalt det enda...men jeg har operert!! haha! Har skjedd litt fort i svingene denne uken nemlig Hadde sikkert vært bedre å ha åpningen framme, for nå klarte ikke jeg å ta på meg BH`en selv. (Eller, jeg fikk uannsett hjelp da). Så vi får se hvordan det blir når jeg må klare det selv- da er jeg forhåpentligvis litt mer mobil i armene og føler at jeg kan bevege meg litt mer. BH`en er ok den, kanskje ikke den mest attraktive i skuffen. Angående str vet jeg faktisk ikke hva jeg har enda... Gratulerer med pupper da Var det du som skulle operere hos Bugge? Hmm, surrer så fælt jeg ass, men det er ganske mange her inne..
JaneDoe Skrevet 28. august 2010 #12986 Skrevet 28. august 2010 Ja Cessi, jeg lurer også på hvor mye du la inn..siden vi var så å si helt like før operasjon Snakket med Schistad og han mente 300 moderat profil ville bli bra på meg. Har du høyprofil eller moderat?? Du må få ut et bilde Så skal jeg blande meg. Mener hun la inn 260 under muskel moderat profil. Å ja vi må få se bilde Tok noen av mine i går.. Rart hvor mye de har forandra seg siden op.
Mirri Skrevet 28. august 2010 #12987 Skrevet 28. august 2010 Så skal jeg blande meg. Mener hun la inn 260 under muskel moderat profil. Å ja vi må få se bilde Tok noen av mine i går.. Rart hvor mye de har forandra seg siden op. okej, da er hun kanskje litt mindre enn meg da som fikk anbefalt 300.. jeg vil se bilde jeg Cessi, så jeg vet om jeg skal velge moderat eller høy profil.. fikk "valget"
Mirri Skrevet 28. august 2010 #12988 Skrevet 28. august 2010 Jane, kunne du lagt ut bilder av hvordan puppene dine var med moderat profil, og hvordan de er nå med høy? Så får jeg se hvordan forskjellen er.. klarer ikke bestemme meg for hva jeg vil kan jo ikke vente med å snakke med Schistad, og så sitte å tenke på det på operasjonsdagen.. Jeg er en veldig vingle-petter og kan sitte å tenke på det i 2 timer omså tror ikke jeg har så god tid på meg på operasjondagen hehe
JaneDoe Skrevet 28. august 2010 #12989 Skrevet 28. august 2010 (endret) Jane, kunne du lagt ut bilder av hvordan puppene dine var med moderat profil, og hvordan de er nå med høy? Så får jeg se hvordan forskjellen er.. klarer ikke bestemme meg for hva jeg vil kan jo ikke vente med å snakke med Schistad, og så sitte å tenke på det på operasjonsdagen.. Jeg er en veldig vingle-petter og kan sitte å tenke på det i 2 timer omså tror ikke jeg har så god tid på meg på operasjondagen hehe Det er egentlig ikke noe vits. Men vil du så kan jeg gjøre det. Jeg hadde 260 først og gikk til 450 så størrelsen har en del å si å.. Kommer an på hvor mye mer du har lyst på da.. Det er bare det at de stikker litt mer ut enn moderate.. Fornebu har en animasjonssak på siden sin. Kikk litt på den. Endret 28. august 2010 av JaneDoe
Mirri Skrevet 28. august 2010 #12990 Skrevet 28. august 2010 Det er egentlig ikke noe vits. Men vil du så kan jeg gjøre det. Jeg hadde 260 først og gikk til 450 så størrelsen har en del å si å.. ja du har jo en del større også selvfølgelig.. ja, nei da trenger du ikke jeg kan se om jeg finner en side på nettet med noen etterbilder
Mirri Skrevet 28. august 2010 #12991 Skrevet 28. august 2010 Det er egentlig ikke noe vits. Men vil du så kan jeg gjøre det. Jeg hadde 260 først og gikk til 450 så størrelsen har en del å si å.. Kommer an på hvor mye mer du har lyst på da.. Det er bare det at de stikker litt mer ut enn moderate.. Fornebu har en animasjonssak på siden sin. Kikk litt på den. se der jaa.. jeg syns høyprofil så litt for stort ut altså :S nei uff, nå ble jeg usikker. jeg tror jeg lar schistad bestemme, så får jeg snakke litt mer med han om hva han syns er best etter hva jeg er ute etter. men moderate er kanskje det beste for meg.
JaneDoe Skrevet 28. august 2010 #12992 Skrevet 28. august 2010 se der jaa.. jeg syns høyprofil så litt for stort ut altså :S nei uff, nå ble jeg usikker. jeg tror jeg lar schistad bestemme, så får jeg snakke litt mer med han om hva han syns er best etter hva jeg er ute etter. men moderate er kanskje det beste for meg. Du må jo ikke tenke på hvordan jeg er... Hehe jeg hadde ikke noe, du har litt vettu Det er mange ganger de prøver forskjellig å velger det som blir penest De prøvde litt større på meg første gangen uten hell.. haha..
Mirri Skrevet 28. august 2010 #12993 Skrevet 28. august 2010 Du må jo ikke tenke på hvordan jeg er... Hehe jeg hadde ikke noe, du har litt vettu Det er mange ganger de prøver forskjellig å velger det som blir penest De prøvde litt større på meg første gangen uten hell.. haha.. okej, men det blir nok bra jeg vet jeg kommer til å være i trygge hender
Gjest Sobril Skrevet 29. august 2010 #12994 Skrevet 29. august 2010 Til torsdag blir jeg lagt under kniven igjen, og jeg er dritnervøs. Så nervøs at jeg snart har tygd om alle paralgin fortene jeg fikk på resept i posten. Var så dum og hentet medisinene for en måneds tid siden. Håper han skriver ut en resept til. Har vært så nervøs for denne nye operasjonen, og paralgin gjør meg litt "susete" og mer rolig. Uff. Jeg som skal få meg hund om to uker - som jeg har mast leeeeeenge for å få. Har en fantastisk datter og en flott familie. Så gjør jeg altså dette IGJEN. Er så redd for å sovne under narksoen eller at det skal skje noe under operasjonen som gjør at jeg aldri våkner opp igjen. Lenge siden jeg har skrevet her nå, men jeg skal altså få lagt inn moderat profil istedenfor. Har høy nå. Regner også med at puppene blir litt mindre. Men jeg vil heller ha mindre og mer markerte pupper (under og på siden) istedenfor å ha så mye på toppen. De er flotte forfra, men alt for struttende fra siden. Jeg er 37 og ikke 16 liksom... Nåja... Noen som har beroligende ord vedrørende narkosen og operasjonen?
Gjest Sobril Skrevet 29. august 2010 #12995 Skrevet 29. august 2010 alle dere som har operert for en tid tilbake siden ,er puppene deres like myke ,eller er en fastere enn en annen ? lurer på om min ene bare blir fast eller om muskel ikke har sluppet...hmm Lenge siden jeg opererte for første gang nå. Puppene er relativt myke, men ikke når jeg ligger på ryggen. Begge kjennes like myke ut. Det skal dog jobb inni hel.... for å klare og lage kløft! (noe jeg sånnsett ikke jobber særlig med)
Gjest Sobril Skrevet 29. august 2010 #12996 Skrevet 29. august 2010 Kan alle med moderat profil vennligst legge ut bilder?
Mirri Skrevet 29. august 2010 #12997 Skrevet 29. august 2010 Til torsdag blir jeg lagt under kniven igjen, og jeg er dritnervøs. Så nervøs at jeg snart har tygd om alle paralgin fortene jeg fikk på resept i posten. Var så dum og hentet medisinene for en måneds tid siden. Håper han skriver ut en resept til. Har vært så nervøs for denne nye operasjonen, og paralgin gjør meg litt "susete" og mer rolig. Uff. Jeg som skal få meg hund om to uker - som jeg har mast leeeeeenge for å få. Har en fantastisk datter og en flott familie. Så gjør jeg altså dette IGJEN. Er så redd for å sovne under narksoen eller at det skal skje noe under operasjonen som gjør at jeg aldri våkner opp igjen. Lenge siden jeg har skrevet her nå, men jeg skal altså få lagt inn moderat profil istedenfor. Har høy nå. Regner også med at puppene blir litt mindre. Men jeg vil heller ha mindre og mer markerte pupper (under og på siden) istedenfor å ha så mye på toppen. De er flotte forfra, men alt for struttende fra siden. Jeg er 37 og ikke 16 liksom... Nåja... Noen som har beroligende ord vedrørende narkosen og operasjonen? Hei Jeg er ikke så nervøs, ikke enda hvertfall. Er sikkert for at jeg ikke har fått en dato enda, men får den i morgen Jeg kan skjønne at du er nervøs, men, du har jo operert før? Det gikk vel bra da? Tenk så mange jenter det er her inne som har operert, og alt gikk kjempe fint Legene har jo gjort dette en million ganger før, og vet hva de holder på med Tror du kaster bort for mye energi unødvendig på å være nervøs Alt går fint, bare vent å se. Lykke til
Gjest Sobril Skrevet 29. august 2010 #12998 Skrevet 29. august 2010 Hei Jeg er ikke så nervøs, ikke enda hvertfall. Er sikkert for at jeg ikke har fått en dato enda, men får den i morgen Jeg kan skjønne at du er nervøs, men, du har jo operert før? Det gikk vel bra da? Tenk så mange jenter det er her inne som har operert, og alt gikk kjempe fint Legene har jo gjort dette en million ganger før, og vet hva de holder på med Tror du kaster bort for mye energi unødvendig på å være nervøs Alt går fint, bare vent å se. Lykke til Takk for at du prøver å berolige meg Jeg tenker forøvrig som så at jeg har jo faktisk tatt narkose flere ganger før. Større sjanse jo flere ganger etc
Mirri Skrevet 29. august 2010 #12999 Skrevet 29. august 2010 Takk for at du prøver å berolige meg Jeg tenker forøvrig som så at jeg har jo faktisk tatt narkose flere ganger før. Større sjanse jo flere ganger etc Om du har hatt narkose flere ganger før, uten at noe galt har skjedd, så blir det nok ikke å skje noe galt nå heller, for da reagerer du ikke på narkosen Jeg hadde skjønte det om dette hadde vært din første gang med narkose, for da vet du jo ikke om du reagerer på det eller ikke. Jeg har hatt narkose én gang før, og da var jeg 2 år gammel, så jeg aner jo ikke hvordan det blir nå. Men jeg reagerte ikke på det da, og da tror jeg nok ikke jeg blir å reagere på det nå
Gjest Sobril Skrevet 29. august 2010 #13000 Skrevet 29. august 2010 Om du har hatt narkose flere ganger før, uten at noe galt har skjedd, så blir det nok ikke å skje noe galt nå heller, for da reagerer du ikke på narkosen Jeg hadde skjønte det om dette hadde vært din første gang med narkose, for da vet du jo ikke om du reagerer på det eller ikke. Jeg har hatt narkose én gang før, og da var jeg 2 år gammel, så jeg aner jo ikke hvordan det blir nå. Men jeg reagerte ikke på det da, og da tror jeg nok ikke jeg blir å reagere på det nå OK - så det er slik det henger sammen. Da klarte du faktisk å berolige meg en hel del
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå