Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

CeeCee

Anbefalte innlegg

Hei igjen :)

Melinda: Dr.kveim koster ca 29 000 tror jeg, litt dyrere enn fornebu, men tror alikevell jeg velger han, må bare sjekke opp hvordan han gjør det med ettersjekk, om det er mulig å få garanti osv. Men har ikke bestemt meg heeeeel enda da ;) Skal ringe klinikken i dag å høre. Synes puppene på bildet var helt nydelige, sånne vil jeg også ha...hihi.... ;)

Kristina79: Det var godt å høre at du var fornøyd med Schistad, han er absolutt en av mine kandidater :) Alltid beroligende med gode erfaringer.

LostSoul og ElCaramba, hvor opererte dere dere henn igjen? Vet dere har nevnt det før, men orker ikke gå gjennom alle sidene her ;)

Sender deg en pm LostSoul, du er en knupp :klem:

Stoooor kos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opererte meg på colosseum klinikken i Oslo :)

Kristina79: jeg har også forskjellige pupper, men de har retta seg mye på disse 4 ukene :)

RosaMirabella: Jeg tror ikke det er noen fare.. Hadde også en sånn rød/lilla flekk rett over teipen, men det gikk over ;) Jeg har krasja i en statue..slå den.. hehe.. men det gikk bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har et problem jeg. Klarer ikke få igjen knappen på jeansen Har ikke sjans. brystmuskelen er jo helt død, eller den fungerer jo ikke. Hadde dere det sånn?? Hvor lenge må jeg ha med meg noen på do for å få igjen knappen?

Hjelp!! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for beroligende tilbakemeldinger :bukke:

Leah, bra du sjekker ut flere! Man skal jo føle at man tar et riktig valg, ikke bare ta et liksom.

Lurer på hvor aktive dere nyopererte er? Føler jeg er litt vel lat, :ler: Holdt meg inne siden operasjonen på tirsdag, men vært oppe og gått mye, og 2 turer på butikken rett over veien. Småryddet litt, satt i oppvaskmaskinen og laget en enkel middag er det eneste jeg kan skryte på meg..hihi

Nå fikk jeg hjem minsten igår på 2 år, så sliter ikke sofa'n akkurat idag..

Føler meg jo i bra form, ikke vondt, men den hersens kjipe sovestillingen tar litt knekken på ryggen og nakken :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Molly :)

Jeg er fortsatt veldig svak i brystmuskulaturen 9 dager etter op, men den blir sterkere for hver dag :) Jeg har ennå ikke brukt jeans etter op min. Synes det har vært greit med litt løsere bukser som var litt enklere å få av og på. Jeg har nemlig endel fine svarte bukser som er blitt litt løse i livet, og de har vært perfekte å bruke nå. Sammen med en bluse eller skjorte har det tildels vært et mye mer damete og finere antrekk enn jeg vanligvis bruker :ler: Men gleder meg til å begynne å bruke jeansen igjen ja.

Føler meg forresten mye mer som "dame" nå også. Har ikke helt kommet over at jeg har pupper, hihi... Synes liksom at alle topper sitter mye finere nå, spesielt etterhvert som puppene begynner å gå seg til å finne formen. :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok. har ikke så mange andre bukser jeg da, gått i joggebukse hver dag hittil. Men , skal på visning i helga og bør kanskje ikke ha på meg det da!?

Ingen vits å trene musklene heller? Sikkert ikke bra for innleggene. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba

Hei alle!

Må bare stille meg i rekkene her mht SWEGMARK fra lindex, kjøpte den idag, og har den på nå!

IM IN HEAVEN!!! Jeg føler at puppene skulle hatt denne støtten fra dag 1!! Og den gnager ikke, er bare super på!

Så ladies, dere vet hva dere må kjøpe, og den var billig også, betalte under 200 kr.

De hadde salg på lindex, kjøpte 7 bher og en hipster og betalte 179 for alt!!! Utenom sportsbhen altså.

Miranda, jeg sender deg bilder senere idag når jeg er på maskinen min hjemme!

Klem fra meg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RosaMirabella: Jeg tror ikke det er noen fare.. Hadde også en sånn rød/lilla flekk rett over teipen, men det gikk over ;) Jeg har krasja i en statue..slå den.. hehe.. men det gikk bra:)

godt å høre at jeg ikke er alene om det! da er det sikkert normalt ;)

og jeg har, som omtrent alle dere andre, og så kjøpt bh fra swegmark i dag!! 2 stk ;) lalala!! føles mye bedre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at SWEGMARK er tingen :smilbla: Blir mitt første oppdrag imorgen. Ikke dumt at det er salg heller, så da skal det kjøpes bh'er med et stort smil :Nikke:

Noen som kan si hvordan det var kjøre bil etter operasjonen? Ser for meg å kjøre av veien idet jeg girer for første gang :ler:

Spør mye jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig fine pupper du har fått LostSoul...wow.....super lekkert ;)

Hvor mye la du inn igjen? Du har under muskelen iike sant?

Smask fra Leah :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig fine pupper du har fått LostSoul...wow.....super lekkert ;)

Hvor mye la du inn igjen? Du har under muskelen iike sant?

Smask fra Leah :kyss:

Over Muskel.. 350 på høyre og 400 på venstre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk dere prøve proteser i BH`n så dere fant ut den rette str? Vet ikke om alle klinikker har det :sjenert:

Har faktisk lest gjennom alle sidene i denne dagboken :ler: og har fått med meg at man bør velge en str større enn man hadde tenkt da f.eks en C-cup ser ut som en B-cup under genseren. Har dere tatt en ekstra str?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk dere prøve proteser i BH`n så dere fant ut den rette str? Vet ikke om alle klinikker har det  :sjenert:

Har faktisk lest gjennom alle sidene i denne dagboken  :ler: og har fått med meg at man bør velge en str større enn man hadde tenkt da f.eks en C-cup ser ut som en B-cup under genseren. Har dere tatt en ekstra str?

Jeg fikk prøve proteser på konsultasjonen og på operasjonsdagen.. :) jeg tok ikke større, men det er fordi kirugen mente det var stoort nok som nå.. hehe.. kunne ha tenkt meg litt større egentlig, men nå har jeg iallefall pupper og får nøye meg med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba

Jeg fikk prøve proteser på klinikken.

Valgte 230ml som ville gi meg en C. Kirurgen anbefalte 230ml etter å ha hørt om mine forventninger om ønsket resultat.

Det kommer jo helt ann på hvor store pupper man vil ha. Synes ikke man skal velge et større implantat enn det kirurgen sier vil gi en eks en C eller D.

Det er viktig at man gir kirurgen et godt innblikk i hvordan str man vil ha etter operasjonen kontra det man har nå, det gir et godt utganspunkt når dere velger protese.

Ord som "fyldigere" "rundere" eller "litt større" gir egentlig ikke mye informasjon, og kansje man i ettertid skulle ønske man var mer presis, hvis det ikke ble som man forestilte seg.

Synes ikke ml sier noenting som helst jeg, etter å ha sett bilde opp og bilde ned på nettet, og ikke minst sett meg selv!

Alt avhenger av fysikken.

Stol på kirurgen, og protesen han foreslår etter at du har ytret ønske om den størrelsen du vil ende opp med! ;)

Med sportsbh ser jeg ut som jeg har A under genseren :sur: ,hehe, men naken ser det ut som jeg har C, og med push up og genser over,ser jeg ut som Dolly Parton! :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere andre: Jeg vil gjeeeerne ha "puppebilder" fra dere. Selv har jeg planer på en b-c cup og vil gjerne se på dere andre hvordan resultatet kan bli.  Jeg ser for meg noe som dette, hva syns dere? Det er hun litt lenger ned på siden som står med hendene over hoftene, har blå olabukser:

http://www.breastimplants411.com/dbii/gall...efore=A&after=B

Hun har litt større bryster enn jeg har nå (jaaa, jeg har smååå bryster..!) men jeg syns resultatet blev veldig bra. Jeg regner med at "Subpectoral" betyr under muskeln..??

Er det andre klinikker enn Fornebuklinikken dere kan anbefale??

Oi, hun på det bildet har mine før-pupper og samme kroppsbygning. Lagt inn 200 cc som kirurgen anbefaler hos meg, under muskel. Får jeg sånne pupper kommer jeg til å bli vanvittig fornøyd!!!! Nå ble jeg gira!!! Tror jeg må bestille operasjonstid med en gang, hihi :legrine:

Trodde nemlig ikke man kunne få så bra resultat med så små implantater...

Løvinne70, på FMS får du prøve implantatene under en slags bh kirurgen har, pluss at du bør ha med deg en trang topp som du prøver over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej jenter!

Jeg skal da på første konsultasjon på Fornebuklinikken på tirsdag, men vil gjerne snakke med i hvert fall en klinikk til. Jeg lurer på om jeg skal ta kontakt med Colosseumklinikken. Er det noen andre som har brukt de og kan gi sin anbefaling? Eller er det andre klinikker rundt Oslo som er bedre??

Gleder meg, gleder meg, gleder meg...!! :hoppe::hoppe::hoppe:

Ha en fin fredag kveld jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElCaramba

Hun som står med olabuksene kunne vært meg!

Har fått _litt_ større pupper enn henne.

Dere som vil se bilde, send PM, jeg sender ikveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej jenter!

Jeg skal da på første konsultasjon på Fornebuklinikken på tirsdag, men vil gjerne snakke med i hvert fall en klinikk til. Jeg lurer på om jeg skal ta kontakt med Colosseumklinikken. Er det noen andre som har brukt de og kan gi sin anbefaling? Eller er det andre klinikker rundt Oslo som er bedre??

Gleder meg, gleder meg, gleder meg...!!  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:

Ha en fin fredag kveld jenter!

Jeg opererte meg på Colosseum klinikken og jeg er kjempefornøyd med både før, operasjonen og tiden etter :) Anbefaller de på det varmeste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...