Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

hahah ,hun var furten mot meg også :gjeiper:

Har aldri ringt til sentralbordet jeg.. Fikk ett nr og det bar til Hanne :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm, hvor skal jeg kjøpe sportsbh da? Vet jo ikke hvilken størrelse jeg må kjøpe heller :gjeiper:

Skrevet

hmm, hvor skal jeg kjøpe sportsbh da? Vet jo ikke hvilken størrelse jeg må kjøpe heller :gjeiper:

Fikk bh på klinikken jeg.. Ferdig påkledd da jeg våkna.. Kjøp en C eller noe? Eller en B siden den skal være stram..

Jeg hadde en Triumph triaction, veldig fornøyd med den :) Du kan kjøpe hvor som helst de har bher.

Kan jo ringe klinikken å spørre ca, hva du trenger etter op.. :P haha

Skrevet

noen som vet om de selger Triumph triaction noen plass i Trondheim da? :)

Må vell se litt etter *puppebilder* på internett også nå - noe slik som "sånn vil jeg ha" og "dette vil jeg iiiikkee ha", ikke bare jeg som gjør det nei? :fnise:

Skrevet

Det får man vel, gjør man ikke? Det fikser seg.

Nå har jeg trent livet av meg, hehe. Utrolig digg med en skikkelig treningsøkt, den siste... Klar for x antall uker med avslapping... shit, det begynner å gå opp for meg...! Noen comforting ord...? Håper bare det står bra til på mandag jeg... *ønsker seg selv lykke til*

Skrevet

noen som vet om de selger Triumph triaction noen plass i Trondheim da? :)

Må vell se litt etter *puppebilder* på internett også nå - noe slik som "sånn vil jeg ha" og "dette vil jeg iiiikkee ha", ikke bare jeg som gjør det nei? :fnise:

Jeg har kikket så siiinsykt mye på pupper i det siste.... haha! lett å se hva jeg IKKE vil ha ivertfall!

Skrevet

Det får man vel, gjør man ikke? Det fikser seg.

Nå har jeg trent livet av meg, hehe. Utrolig digg med en skikkelig treningsøkt, den siste... Klar for x antall uker med avslapping... shit, det begynner å gå opp for meg...! Noen comforting ord...? Håper bare det står bra til på mandag jeg... *ønsker seg selv lykke til*

Noen får andre må kjøpe selv. Syns egentlig det er litt teit at man må kjøpe selv men men..

Skrevet

Noen får andre må kjøpe selv. Syns egentlig det er litt teit at man må kjøpe selv men men..

Glad jeg slipper å tenke på det...

Skrevet

Glad jeg slipper å tenke på det...

Ja , men jeg mener å ha lest her inne at en del har kjøpt på klinikken..

Skrevet

Hei!!

Nå har det gått litt over en uke siden jeg opererte! Er kjempefornøyd med resultatet, og alle venninnene mine syns de ser perfekte ut:P

Men jeg har fått litt utslett rundt sportsbhen der kanten strammer, er rødt og klør veldig!

Ringte klinikken og de mente jeg var allergisk mot teipen og at jeg skulle slutte å bruke den, men det vil jeg ikke for jeg er redd arrene skal bli stygge da! Jeg mistenker at det er den stramme sportsbhen jeg reagerer på, for det er litt rødt og klør på ryggen og!

Har noen andre opplevd dette? Bruker sportsbhen "Anita", den de solgte på colusseum, jeg trodde de brukte triumph egentlig..?

Skiftet også teip idag, og arrene ser bra ut. Noen steder så kan du såvidt se streken, men det er små steder der det er litt rødt og ser litt åpent ut. Ringte på klinikken og de sa det var normalt!

Merker jeg blir fort paranoid og ringer klinikken, vil jo ha best mulig resultat;)

Ellers så gruer jeg meg te jobb neste uke, er så redd jeg må sykemelde meg!

For jeg var på kvadrat og shoppa litt og dagen etter hadde jeg så vondt i hele kroppen at jeg orket nesten ikke å gjøre noe!!

Må bare og nevne at jeg hater å ligge på ryggen!! Får så sykt vondt i ryggen av det, får nesten ikke sove! Har vondt i ryggen hele tiden!!

Okei nå har jeg skrevet en stil, måtte bare lufte litt ut :skravle:

Skrevet

Hei!!

Nå har det gått litt over en uke siden jeg opererte! Er kjempefornøyd med resultatet, og alle venninnene mine syns de ser perfekte ut:P

Men jeg har fått litt utslett rundt sportsbhen der kanten strammer, er rødt og klør veldig!

Ringte klinikken og de mente jeg var allergisk mot teipen og at jeg skulle slutte å bruke den, men det vil jeg ikke for jeg er redd arrene skal bli stygge da! Jeg mistenker at det er den stramme sportsbhen jeg reagerer på, for det er litt rødt og klør på ryggen og!

Har noen andre opplevd dette? Bruker sportsbhen "Anita", den de solgte på colusseum, jeg trodde de brukte triumph egentlig..?

Skiftet også teip idag, og arrene ser bra ut. Noen steder så kan du såvidt se streken, men det er små steder der det er litt rødt og ser litt åpent ut. Ringte på klinikken og de sa det var normalt!

Merker jeg blir fort paranoid og ringer klinikken, vil jo ha best mulig resultat;)

For jeg var på kvadrat og shoppa litt og dagen etter hadde jeg så vondt i hele kroppen at jeg orket nesten ikke å gjøre noe!!

Må bare og nevne at jeg hater å ligge på ryggen!! Får så sykt vondt i ryggen av det, får nesten ikke sove! Har vondt i ryggen hele tiden!!

Jeg hadde den samme sportsbhen som deg. Jeg klødde ikke av den, men om det klør og er utslett på RYGGEN så det nok ikke teipen... den sitter jo ikke på ryggen din :fnise: Da kan det godt være det er fordi den er stram og fordi du må ha den på hele tiden... jeg hadde nok kjøpt meg en ny en da, evt en som har tøy over strikken om du skjønner. Anita bhen har jo ikke det. Kan være det blir mer behagelig da=)

Skrevet

hahah ,hun var furten mot meg også :gjeiper:

Okej, så hun har ikke en dårlig dag, hun ER sånn da :P hehe..

Klinikken ringte meg ikke igår heller, kanskje like greit siden jeg var jobb i HEEEELE går!! Får håpe han ringer meg idag, men det tviler jeg på, siden det er fredag og han jobber sikkert ikke sent idag..

Skrevet

Da har Schistad ringt meg, ENDELIG :D

Han mente at moderat profil passet til meg, 300. Runde proteser under muskelen, og da kom jeg til å få en c-cup. Så nølte jeg litt, og han spør om jeg ikke vil det? Joda, eller, jeg vil ha større, svarer jeg :P hehe

Han sa at han kunne legge inn mer, det var ikke noe problem, men da måtte det bli høyprofil. Så nå sitter jeg her å lurer, moderat profil 300, eller høyprofil mere??? Aner ikke altså :S vil jo ikke angre på noe.

Jeg har ikke fått dato enda, for han var den eneste som var igjen på kontoret, så dem skulle ringe meg på mandag ang dato :) Nå folkens, nå begynner det å gå opp for meg :D :D

Skrevet

Hei,alle sammen=)

En liten update fra meg..Ble operert 17.august av Dr.Barstad på Fornebuklinikken.

Er kjempe fornøyd,valgte absolutt riktig klinikk!!

Det ble 375 cc over muskel.Var plass til mer sa han,men ville ikke se sprengt ut heller.Hehe.

Har ikke hatt NOEN smerter whatsoever.Kun litt vondt i ryggen og litt støl i armene=)

Skrevet (endret)

Hei,alle sammen=)

En liten update fra meg..Ble operert 17.august av Dr.Barstad på Fornebuklinikken.

Det ble 375 cc over muskel.Var plass til mer sa han,men ville ikke se sprengt ut heller.Hehe.

Har ikke hatt NOEN smerter whatsoever.Kun litt vondt i ryggen og litt støl i armene=)

Så bra:) Jeg blei operert av samme kirurg.. Du får nok en fin størrelse tenker jeg.. Du hadde vel litt fra før siden du la over muskel ??

Hadde minimalt med ubehag selv jeg.. :)

Endret av JaneDoe
Skrevet

Hei,alle sammen=)

Så hyggelig å høre og at du er fornøyd! Blir så glad på andre sine vegne her :) Også kjekt å høre for oss andre som er midt oppi det. Når var du tilbake til det "normale" igjen? Tenker du masse på det nå eller, 11 dager etter? Ser for meg jeg blir svært lei den BH`n...

Skrevet

Hei!!

Rødt og ser åpent ut...? Kjenner jeg blir nesten litt småsvimmel, hehe! Jeg er skikkelig pyse når det gjelder blod, puss, lukt osv på meg selv. Rart det der, helt ok med andre sitt blod. Kommer nok til å ha mange spørsmål jeg også, og føle for å ringe klinikken :) Så bra at arrene ser fine ut. Jeg gruer meg til å se de... håper de blir så lite synlig som mulig...

Skrevet

hmmm.. dere? var å kjøpte meg triumph triaction eller hva det nå enn er den heter:-P men, den sportsbhen med åpning foran var gått ut av produksjon - så jeg måtte kjøpe en med åpning bak og bårrelås over skuldrene. Tror dere dette går bra eller? Med tanke på at åpningen er bake på ryggen.. Har dere andre hatt med åpning foran?

Skrevet

hmmm.. dere? var å kjøpte meg triumph triaction eller hva det nå enn er den heter:-P men, den sportsbhen med åpning foran var gått ut av produksjon - så jeg måtte kjøpe en med åpning bak og bårrelås over skuldrene. Tror dere dette går bra eller? Med tanke på at åpningen er bake på ryggen.. Har dere andre hatt med åpning foran?

Er den jeg fikk fra fornebu. men hvilken størrelse kjøpte du + for jeg kjøpte en på forhånd i 75c som er for liten :gjeiper:

Skrevet

Jeg har den samme, som jeg fikk på klinikken. Vet dere... jeg har faktisk ikke fortalt det enda...men jeg har operert!! haha!:) Har skjedd litt fort i svingene denne uken nemlig :)

Hadde sikkert vært bedre å ha åpningen framme, for nå klarte ikke jeg å ta på meg BH`en selv. (Eller, jeg fikk uannsett hjelp da). Så vi får se hvordan det blir når jeg må klare det selv- da er jeg forhåpentligvis litt mer mobil i armene og føler at jeg kan bevege meg litt mer. BH`en er ok den, kanskje ikke den mest attraktive i skuffen.

Angående str vet jeg faktisk ikke hva jeg har enda...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...