Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

:D :D Hjelp? HURRA vil nå jeg heller sagt :P hehe.. Jeg er så utålmodig

skal rope hurra jeg når jeg våkner og ser og hører at alt er i orden :ler: har aldri opperert eller nooooeee før så gruer meg egentlig veldig tror jeg :sukk: :gjeiper: men det blir braaa vettu!! :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skal rope hurra jeg når jeg våkner og ser og hører at alt er i orden :ler: har aldri opperert eller nooooeee før så gruer meg egentlig veldig tror jeg :sukk: :gjeiper: men det blir braaa vettu!! :-D

Nei, jeg har heller aldri operert før :S Kun når jeg var 2 år, men det er så lenge siden :P

Jeg blir nok også å grue meg litt når jeg har snakket med kirurgen og har fått en dato.. For ikke å snakke om når jeg går inn dørene til klinikken!! IIIK

Skrevet

daaa har jeg nettopp snakket med klinikken, og jeg skal møte 08:30 neste torsdag! hjeeeelp :gjeiper:

Bare en uke til du har nye pupper :)

Skrevet

Bare en uke til du har nye pupper :)

hehehe, nå har jeg fulgt dette forumet en stund og flere ganger lest "bare en uke til du har nye pupper" osv. bli skrevet til andre - og nå er det til MEG! syyyykt :ler:

Skrevet

hehehe, nå har jeg fulgt dette forumet en stund og flere ganger lest "bare en uke til du har nye pupper" osv. bli skrevet til andre - og nå er det til MEG! syyyykt :ler:

Aldri mer en A cup :) hehe.... For meg var det aldri mer ikke no.. haha

Skrevet

Aldri mer en A cup :) hehe.... For meg var det aldri mer ikke no.. haha

ja tenk det.. ser litt mørkt på den etterfølgende perioden uten trening da, den tror jeg blir litt tøff... :gjeiper:

Skrevet

ja tenk det.. ser litt mørkt på den etterfølgende perioden uten trening da, den tror jeg blir litt tøff... :gjeiper:

Ja den skjønner jeg.. hehe, Men det går nok.. Du kan jo går turer da.. LOL som om det er det samma.. hehe

Skrevet

Er jeg en ganske irriterende pasient om jeg ringer klinikken for å høre om det tar lang tid før jeg hører noe fra dem ang operasjonsdato? Sjefen min er litt utålmodig, for hun må løse en stor kabal siden jeg skal ha fri en uke. + at jeg er utålmodig selv :P Sendte mailen til dem på søndag, så det er jo gått "bare" 3-4 dager

Skrevet

Er jeg en ganske irriterende pasient om jeg ringer klinikken for å høre om det tar lang tid før jeg hører noe fra dem ang operasjonsdato? Sjefen min er litt utålmodig, for hun må løse en stor kabal siden jeg skal ha fri en uke. + at jeg er utålmodig selv :P Sendte mailen til dem på søndag, så det er jo gått "bare" 3-4 dager

Jeg hadde ringt. de er så koselige så:) hehe... bare å fortelle at sjefen din er litt utålmodig det..

Kan jo hende de har hatt mye å gjøre og mange mailer å svare på :P

Skrevet

Jeg hadde ringt. de er så koselige så:) hehe... bare å fortelle at sjefen din er litt utålmodig det..

Kan jo hende de har hatt mye å gjøre og mange mailer å svare på :P

Okej :D Da skal jeg ringe om noen få strakser :)

Skrevet

Okej :D Da skal jeg ringe om noen få strakser :)

Da må du si ifra hva de sa :) hehe nysgjerrig jeg :)

Skrevet

Da må du si ifra hva de sa :) hehe nysgjerrig jeg :)

Ja, skal gi deg beskjed ;) Om jeg får ringt da :P sitter jo i et sentralbord, og det er litt vanskelig å rive seg fra telefonen når den ringer konstant! Kan ikke ringe i "lunsjen" heller, for jeg har ikke lunsj :P hehe, kompliseeeert, alt skal være det..

Skrevet

Det var jo hyggelig.....NOT! Fikk ikke lov til å fullføre setningene mine før hun svarte, og hun virka litt lei, som om jeg skulle ha ringt henne hver dag :S Ikke koselig egentlig.. Men men, hun ga meg et annet nummer jeg skulle ringe for å se om jeg fikk mer informasjon der! Får gjøre det da..

Skrevet

Det var jo hyggelig.....NOT! Fikk ikke lov til å fullføre setningene mine før hun svarte, og hun virka litt lei, som om jeg skulle ha ringt henne hver dag :S Ikke koselig egentlig.. Men men, hun ga meg et annet nummer jeg skulle ringe for å se om jeg fikk mer informasjon der! Får gjøre det da..

Oi da.. Dårlig dag:P Hehe ...

Ja du får gjøre det...

Skrevet

Oi da.. Dårlig dag:P Hehe ...

Ja du får gjøre det...

Da har jeg snakket med dem :) eller rettere sagt; Hanne :) Sååååå koselig jo :D Hun spurte etter navnet mitt, så sa hun "Oii, det navnet hørtes litt kjent ut" Hehe :P Papirene lå inne hos Schistad nå, og han hadde kontordag idag og kjørte på med en del konsultasjoner, så hun skulle gi han beskjed om at jeg ringte, men hun kunne ikke love at han kom til å ringe idag :) Men, kanskje imorgen da??? :D *lykkelig*

Skrevet

Da har jeg snakket med dem :) eller rettere sagt; Hanne :) Sååååå koselig jo :D Hun spurte etter navnet mitt, så sa hun "Oii, det navnet hørtes litt kjent ut" Hehe :P Papirene lå inne hos Schistad nå, og han hadde kontordag idag og kjørte på med en del konsultasjoner, så hun skulle gi han beskjed om at jeg ringte, men hun kunne ikke love at han kom til å ringe idag :) Men, kanskje imorgen da??? :D *lykkelig*

Hanne er koselig hun.. Hvor ringte du først da? Hmm... Håper han ringer i dag eller i løpet av morradagen da:)

Skrevet

Hanne er koselig hun.. Hvor ringte du først da? Hmm... Håper han ringer i dag eller i løpet av morradagen da:)

Jeg ringte til sentralbordet først, og så fikk jeg nummeret direkte til Hanne. Ja, jeg håper han ringer idag, men samtidig ikke :P hehe.. Jeg har to vakter idag, så jeg er ferdig på jobb kl 16, og så skal jeg på jobb på en konsert igjen kl 17 :S Hehe, sååå typisk at han ringer mens jeg er der da :P

Skrevet

Jeg ringte til sentralbordet først, og så fikk jeg nummeret direkte til Hanne. Ja, jeg håper han ringer idag, men samtidig ikke :P hehe.. Jeg har to vakter idag, så jeg er ferdig på jobb kl 16, og så skal jeg på jobb på en konsert igjen kl 17 :S Hehe, sååå typisk at han ringer mens jeg er der da :P

Trodde du ringte til Hanne først jeg.. Hehe.. Syns det var litt rart at hun var sur :P

Skrevet

Trodde du ringte til Hanne først jeg.. Hehe.. Syns det var litt rart at hun var sur :P

nei nei :) Var ei som het Mia tror jeg.

Skrevet

nei nei :) Var ei som het Mia tror jeg.

hahah ,hun var furten mot meg også :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...