Selita Skrevet 24. august 2010 #12921 Skrevet 24. august 2010 jaa, er snart min tur nå *grøss* :gjeiper: ringer klinikken på torsdag for å få tidspunktet for operasjonen - også blir det op neste torsdag. Jøss hvor tiden går fort... Det går nok fort fram til neste torsdag nå ja På klinikk stokkan du skal, ikke sant? Hvem skal operere deg? Jeg skal selv dit 6 september, til Anne E.Isern
JaneDoe Skrevet 24. august 2010 #12922 Skrevet 24. august 2010 (endret) Bare hyggelig Kan være greit å se an litt da ja kanskje, er jo rimelig ferske enda de puppene dine Blir sikkert knallbra når du kan begynne å bruke vanlig bh, så jo bare hvor fine de ble da du prøvde den push up'n (?) på det bildet i prøverommet du la ut tidligere. Høyprofil du har du sant? Følte du det ble stor forandring i formen på puppene i overgangen fra moderat profil? Har moderat nå skjønner du, og skal gå over til høyprofil, spent på å se hvor forandret de blir Jepp høyprofil.. Formen er ganske lik, litt større i omkrets og de stikker litt mer ut fra kroppen men ikke sånn voldsomt da.. hehe.. Den bhen var ingen push up.. haha.. Ingen puter eller fòr.. Bare vanlig bh. Hehe... Men fikk ikke kjøpt den da de bare hadde 75 igjen og det blir litt stort for meg .. Blir nok kjempefine med plunge og pushup bher for jeg får jo kløft Endret 24. august 2010 av JaneDoe
cessi89 Skrevet 24. august 2010 #12923 Skrevet 24. august 2010 alle dere som har operert for en tid tilbake siden ,er puppene deres like myke ,eller er en fastere enn en annen ? lurer på om min ene bare blir fast eller om muskel ikke har sluppet...hmm
JaneDoe Skrevet 24. august 2010 #12924 Skrevet 24. august 2010 alle dere som har operert for en tid tilbake siden ,er puppene deres like myke ,eller er en fastere enn en annen ? lurer på om min ene bare blir fast eller om muskel ikke har sluppet...hmm Mine har "oppført" seg likt hele veien.. Men jeg veit det er vanlig at den ene er hardere enn den andre en stund. Dine er jo ikke mange ukene heller.. Det går seg helt sikkert til:) Det pleier det
christelle Skrevet 25. august 2010 #12925 Skrevet 25. august 2010 Så bra å høre! Ja, jeg og vil... tenker rundt 300 jeg også. Hvordan/hva er brystbånd? Du tok på Nobel gjorde du ikke? Hvilken kirurg hadde du? Var det bra? Ja jeg opererte meg på Nobel hos dr. Nils Lykke. Veldig fornøyd med han, han er veldig dyktig og ga meg en perfekt størrelse til min kropp så er veldig fornøyd. Koselige sykepleiere også, våknet opp i god og varm seng, ble godt tatt vare på, fikk ligge der til jeg følte meg i form til å dra hjem, og både kirurg og anestesisykepleier ringte meg i løpet av uken for å høre hvordan det stod til. så anbefaler virkelig Nobel Brystbåndet er et bånd du skal ha over puppene, dvs der puppene begynner for å klemme dem litt nedover slik at de ikke blir sittende for høyt oppe.. tror bare det er oss som tar anatomiske som bruker dette. Brukte det i 2 uker.. Er forresten veldig fornøyd med anatomiske, er 24 år og ville ha noe litt naturlig, og de er absolutt det og veldig struttende Er så happy for at jeg gjorde det så lykke til til deg også
christelle Skrevet 25. august 2010 #12926 Skrevet 25. august 2010 Jeeeei, morsomt å høre fra deg :D Jeg har sendt inn bilder nå til vurdering, så snart er min tur :D Forhåpentligvis i september!! Så gøy!!! GLEEED DEG! Beste jeg har gjort ever!! :D :D
JaneDoe Skrevet 25. august 2010 #12927 Skrevet 25. august 2010 I dag lever puppene mine sitt eget liv. De kryper ut av bhen hele tida.. Haha...
Selita Skrevet 25. august 2010 #12928 Skrevet 25. august 2010 Jepp høyprofil.. Formen er ganske lik, litt større i omkrets og de stikker litt mer ut fra kroppen men ikke sånn voldsomt da.. hehe.. Den bhen var ingen push up.. haha.. Ingen puter eller fòr.. Bare vanlig bh. Hehe... Men fikk ikke kjøpt den da de bare hadde 75 igjen og det blir litt stort for meg .. Blir nok kjempefine med plunge og pushup bher for jeg får jo kløft Okei, da tror jeg nok jeg kommer til å like høyprofilsprotesene Blir bra med litt mer fylde øverst. Spent på resultatet, håper ikke de blir for "framtredende" heller, vil jo gjerne ha muligheten til å "dresse" de ned om du skjønner Var det en helt vanlig bh ja, hehe. Fikk jo en råfin kløft i den da.. No need for push up
JaneDoe Skrevet 25. august 2010 #12929 Skrevet 25. august 2010 Okei, da tror jeg nok jeg kommer til å like høyprofilsprotesene Blir bra med litt mer fylde øverst. Spent på resultatet, håper ikke de blir for "framtredende" heller, vil jo gjerne ha muligheten til å "dresse" de ned om du skjønner Var det en helt vanlig bh ja, hehe. Fikk jo en råfin kløft i den da.. No need for push up Hehe takk Var jo ikke noe spesiell kløft i den da men.. Gleder meg sååå fælt til å begynne med vanlig bh.. Bare 3 mnd igjen.. hehe.. Hvor skal du operere forresten?
cessi89 Skrevet 25. august 2010 #12930 Skrevet 25. august 2010 I dag lever puppene mine sitt eget liv. De kryper ut av bhen hele tida.. Haha... hhaha ,skjer ikke en shit med mine føleer jeg . er det mulig at den ene muskelen enda ikke har sluppet?? hvor er pluske blitt av? hadde ikke hun tilsvarende problem ? , vet noen når de er på sitt mykeste? dvs når de ikke blir mykere. jeg har hittil hørt 8 uker. noen meninger ? skal btw være bad girl å trene ben i morgen :gjeiper:
JaneDoe Skrevet 25. august 2010 #12931 Skrevet 25. august 2010 hhaha ,skjer ikke en shit med mine føleer jeg . er det mulig at den ene muskelen enda ikke har sluppet?? hvor er pluske blitt av? hadde ikke hun tilsvarende problem ? , vet noen når de er på sitt mykeste? dvs når de ikke blir mykere. jeg har hittil hørt 8 uker. noen meninger ? skal btw være bad girl å trene ben i morgen :gjeiper: Det kan ta lang tid før de er på det mykeste.. Opptil ett år til de er som de skal Mine blei enda mykere etter 8 uker.. Pluske har vært på facebook i dag i alle fall.. hehe.. Tror hun hadde tilsvarende problem ja. Tror det er et vanlig problem.
Liinni Skrevet 25. august 2010 #12932 Skrevet 25. august 2010 Det går nok fort fram til neste torsdag nå ja På klinikk stokkan du skal, ikke sant? Hvem skal operere deg? Jeg skal selv dit 6 september, til Anne E.Isern Skal til Ola Evjen, har en tante som har operert til han, så ifølge henne er han veldig dyktig Bare 4 dager etter meg du da! Hvordan er målene dine nå da og hvor mye skal du legge inn? Selv er jeg 168 og veier 56 kg, har A-cup nå. Må jo selvfølgelig diskutere det meg legen hvor mye jeg skal legge inn, men har tenkt en del på 300 i det siste.
Liinni Skrevet 25. august 2010 #12933 Skrevet 25. august 2010 Så spennede Vat det i begynnelsen av september du skulle operere? Tida går jammen fort når man har det gøy.. hehe stemmer det, 2. september
Selita Skrevet 25. august 2010 #12934 Skrevet 25. august 2010 Hehe takk Var jo ikke noe spesiell kløft i den da men.. Gleder meg sååå fælt til å begynne med vanlig bh.. Bare 3 mnd igjen.. hehe.. Hvor skal du operere forresten? Skjønner at du gleder deg til det ja Husker jeg telte ned måneder og uker til jeg kunne "brenne" sportsbh'n jeg å, hehe Skal opereres på Klinikk Stokkan i Trondheim, var der jeg gjorde det sist og Fornøyd med dem.
JaneDoe Skrevet 25. august 2010 #12935 Skrevet 25. august 2010 Skjønner at du gleder deg til det ja Husker jeg telte ned måneder og uker til jeg kunne "brenne" sportsbh'n jeg å, hehe Skal opereres på Klinikk Stokkan i Trondheim, var der jeg gjorde det sist og Fornøyd med dem. Sportsbhen er jeg ferdig med.. Den skulle jeg ha i 4 uker., hehe men push up bh og litt finere bher liksom. Så kjipt uten spiler
Selita Skrevet 25. august 2010 #12936 Skrevet 25. august 2010 Skal til Ola Evjen, har en tante som har operert til han, så ifølge henne er han veldig dyktig Bare 4 dager etter meg du da! Hvordan er målene dine nå da og hvor mye skal du legge inn? Selv er jeg 168 og veier 56 kg, har A-cup nå. Må jo selvfølgelig diskutere det meg legen hvor mye jeg skal legge inn, men har tenkt en del på 300 i det siste. Okeei, du skal til han ja Har hørt han er dyktig jeg og, så det blir nok bra Jaa, bare 4 dager etter deg, håper tiden fram til da går fort, utålmodig da skjønner du Er ikke lenger enn 2 dager siden jeg var inn til konsultasjon da men, hehe. Har operert meg engang tidligere på klinikk stokkan, og la da inn 290g i hver pupp, endte da opp på en 75D/70DD. Hadde en stor B/liten C i utgangspunktet. Skal nå legge inn 500g, og bytte fra moderat til høyprofilsproteser Jeg er 1.75 og 57 kg. Så dere har ikke diskutert str enda? Virker som de liker å prøve seg litt fram under operasjonen, det var det Anne hadde gjort til meg sist. Faren da, er jo at man fort kan bli litt skuffet når man våkner opp, noe jeg ble :/ Puppene var fine de altså, bare mindre enn jeg hadde sett for meg. Så det er mye av grunnen til at jeg nå opererer meg på nytt, samt og at jeg har fått 2 barn siden sist da, så puppene bærer jo litt preg av det også. Rundt 300g høres ut som en fin str til deg
Mirri Skrevet 26. august 2010 #12937 Skrevet 26. august 2010 Så gøy!!! GLEEED DEG! Beste jeg har gjort ever!! :D :D Haha, hva TROR du jeg gjør!!!! :D Jeg er helt gira, klarer ikke sitte i ro!! Men hvordan var det å ligge på rygg?? Hvor lenge lå du på rygg før du klarte å ligge på sidene? Jeg gruer meg mest til det :S Å ligge på rygg er det værste jeg vet hehe
Mirri Skrevet 26. august 2010 #12938 Skrevet 26. august 2010 Nå har jeg nevnt operasjonen til sjefen min, så hun er klar over det. Hun sa jeg bare skulle komme tilbake til henne når jeg hadde snakket med kirurgen, så skulle hun se hva hun fikk til JIPPI, jeg nærmer meg!! Nå er det bare at kirurgen ringer meg som mangler! *ber om at det skjer idag*
Liinni Skrevet 26. august 2010 #12939 Skrevet 26. august 2010 daaa har jeg nettopp snakket med klinikken, og jeg skal møte 08:30 neste torsdag! hjeeeelp :gjeiper:
Mirri Skrevet 26. august 2010 #12940 Skrevet 26. august 2010 daaa har jeg nettopp snakket med klinikken, og jeg skal møte 08:30 neste torsdag! hjeeeelp :gjeiper: :D :D Hjelp? HURRA vil nå jeg heller sagt hehe.. Jeg er så utålmodig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå